Dat klinkt als iets lekkers.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb net de gloeiendhete binnenstad van Groningen doorkruist. Ik zit nu naast de ventilator, met de voeten in een teil koud water en een glas cola met ijs onder handbereik.
Pffff...
Dat klinkt bekend. Vanmorgen om 9.15 trok de wind aan van 2 m/s naar 8 m/s, de temperatuur daalde van 25 naar 22 graden, er viel een plens regen, en om 11 uur was alles weer zoals om 9 uur.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier is net een enorme stortbui geweest een kwartier geleden, lekker afkoelen dacht ik dus, maar nu is alles alweer even droog en heet als daarvoor.
Als jij dat niet gezegd had, had ik het wel gedaan! Gewoon praktisch oplossen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef broer het volgende:
Of je snijdt er aan beide kanten een reep af. Heb je je hoogstpersoonlijke Nachtwacht.
Ja, nou je 't zegt. Ze zit er gewoon niet in de buurt bij een.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Isabeau niet zozeer een hekel aan de IKEA had, maar dat zij er gewoon nog nooit was geweest.
Is dat een strikvraag?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:41 schreef wyccie het volgende:
Wat vind jij van de IKEA en haar meubels, Lienekien?
Ik vind het allemaal best wel OK.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:41 schreef wyccie het volgende:
Wat vind jij van de IKEA en haar meubels, Lienekien?
Niet bang zijn!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef Lienekien het volgende:
Is dat een strikvraag?
Nog maar net!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Bestond de IKEA dan al toen jij nog jong was wyccie?![]()
quote:Het bedrijf groeit, en in 1947 begint IKEA meubels te verkopen, die in de buurt van Agunnaryd worden gemaakt. In 1951 schakelt het bedrijf geheel op meubelverkoop over. In de loop van de jaren vijftig ontstaat IKEA zoals we het nu kennen; in 1953 wordt de eerste toonzaal geopend in de plaats Älmhult in het zuiden van Zweden, en een paar jaar later wordt besloten om zelfmontage toe te passen.
Ga uit eten. Ofzo. Gratis, bij iemand aanschuiven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het warm en ik heb honger, maar als ik eten ga maken krijg ik het nóg warmer. Wat een dillemma.
Geen gezonde groenten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vis. Ik denk dat ik dat maar in de pan gooi. En verder niks erbij
En het scheelt hangen boven een warme pan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog wel een blikje bonen. Ik kan het trouwens ook in de magnetron klaarmaken. Scheelt me weer afwas
Ik kreeg het al warm van het afdrogen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Een blikje bonen, opgewarmd in de magnetron. Treurig.
Ik heb internetquote:Op woensdag 5 juli 2006 06:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik hop dat je internet hebt, en anders tot morgen Isa
Ja, ik weet het, vandaag op bezoek bij mijn tante geweest. En die heeft een 8 maanden oude babyquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb internet
Maar eigenlijk heb ik niet veel te vertellenBehalve dat een uur met een baby op je armen zitten best vermoeiend is.
Zover ik weet houd ze echt niet van Ikeaquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat Isabeau niet zozeer een hekel aan de IKEA had, maar dat zij er gewoon nog nooit was geweest.
Teletekst maakte melding van 33,5 graden in Eelde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef Isabeau het volgende:
hoi!
Ik weet niet of ik niet van de Ikea hou, dat kan ik pas zeggen als ik er geweest ben
En het is hier overigens bloedheet.
Maar ook erg leuk, niet dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb internet
Maar eigenlijk heb ik niet veel te vertellenBehalve dat een uur met een baby op je armen zitten best vermoeiend is.
Nee, hoor. Alleen een kat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:35 schreef LXIV het volgende:
Heb jij kinderen, Lienekien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |