Ze is nog nooit naar de kapper geweest!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Mooi gezichtje inderdaad, maar wel een lelijk kapsel
.
Heb jij eigenlijk een vriend(in)?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef broer het volgende:
Ik heb het wel eens als versiertruc geprobeerd, zo kwijlen. Maar dat werd niet helemaal wat ik ervan hoopte.
Nee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij eigenlijk een vriend(in)?
Wanneer je met zo een kleine door de stad loopt heb je gegarandeerd de aandacht van alle vrouwen. Zeker wanneer je zonder je vriendin bent.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef broer het volgende:
Ik heb het wel eens als versiertruc geprobeerd, zo kwijlen. Maar dat werd niet helemaal wat ik ervan hoopte.
En nu zie ik wyccie en Lienekien er toch weer helemaal week van worden. Dus er is wel iets...
Heb ik waarschijnlijk toch iets fout gedaan...
Vroeger werden vrouwen wel geil van baby's?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef LXIV het volgende:
Alleen zijn het niet meer de geile, veelbelovende blikken van vroeger, maar eerder blikken van vertedering en goedkeuring.![]()
Nee, vroeger liep ik alleen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeger werden vrouwen wel geil van baby's?
Helaas zijn mijn neefjes en nichtjes die leeftijd al ontgroeid. Beetje gemiste kans voor mij, dus. En om er nou eentje te ontvoeren, enkel en alleen voor dat effect, gaat me ook wat ver...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je met zo een kleine door de stad loopt heb je gegarandeerd de aandacht van alle vrouwen. Zeker wanneer je zonder je vriendin bent.![]()
Ach, de geile, veelbelovende blikken heb ik sowieso nooit ontvangen. Dus ik zal ze ook niet missen.quote:Alleen zijn het niet meer de geile, veelbelovende blikken van vroeger, maar eerder blikken van vertedering en goedkeuring.![]()
Ik was er uit mezelf ook nooit opgekomen om een kat in huis te halen.quote:
Ja, ik!quote:
O, is dit sjans?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Broer, je hebt hier wel heel veel sjans!
Dat Lienekien oud is, betekent niet meteen dat ze kwijlend op de foto staat, hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wacht op de kwijlfoto.
Al die smachtende vrouwen, zo voor je voeten. En jij ze maar negerenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef broer het volgende:
O, is dit sjans?
Dan heb ik dat niet in de gaten en is dát misschien wel het probleem...
Wat ben jij dom.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dat Lienekien oud is, betekent niet meteen dat ze kwijlend op de foto staat, hoor.
Zoiets?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef LXIV het volgende:
Een jong hondje wil anders ook nog wel het gewenste effect bewerkstelligen!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef LXIV het volgende:
Een jong hondje wil anders ook nog wel het gewenste effect bewerkstelligen!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:08 schreef broer het volgende:
[..]
Die plaats ik dan wel weer graag.
[afbeelding]
't Is de bedoeling dat je je eigen leermoment creëert.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:11 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh... Als dat zo was, had je het wel onderbouwd uitgelegd.
Ik was wel ontzettend blij toen ik van die pony af was. Maar toen stond het inderdaad nog wel schattig. Op die leeftijd kun je veel hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef wyccie het volgende:
Als klein meisje is zo'n lintje door je vlecht hartstikke leuk, Claudia. Dat wilde ik ook.
Ja, dat is het probleem, zie je? Het bord voor mijn kop houdt leermomenten als deze tegen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
't Is de bedoeling dat je je eigen leermoment creëert.
Lees nou nog eens terug, en focus op de leuke dingen. Goed succes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem, zie je? Het bord voor mijn kop houdt leermomenten als deze tegen.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |