Tja, ik weet dat AR het wel met iets beters doet. (Koppen, LXIV!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef wyccie het volgende:
Leuk ding hoor. Waarom zou je je ervoor schamen? Ik héb er niet eens een.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja idd. JIj zou je moeten schamen !
Wat voor fotocamera heb je? Mijn canon maakt prima filmpjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef wyccie het volgende:
Op mijn fotocamera kan ik ook filmpjes maken.
Ja, om 20.30 begonnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef dwerg het volgende:
Josie and the pussycats. Op RTL7.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef dwerg het volgende:
Ik heb de DVD, het eerste half uur kijk ik een andere keer wel.
Dat klopt. Het is geen briljante film, maar wel een vermakelijke film. Net als Bad Boys. Ook zo'n film die ik al zes keer heb gezien, maar gerust nog een zevende keer zal kijken. Ah, de reclame is voorbij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Maar die film heb je toch al wel vaker gezien?
Het essentiële verschil tussen een compact en spiegelreflex is niet het aantal functies hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Degelijk ding, maar best groot en zwaar (er gaan 4 penlites in).
Wel veel functies, bijna een spiegelreflex. (Heb ik gehoord)
Ik heb er niet veel verstand van hè?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
Het essentiële verschil tussen een compact en spiegelreflex is niet het aantal functies hoor.
Ik ken 'm niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is geen briljante film, maar wel een vermakelijke film. Net als Bad Boys. Ook zo'n film die ik al zes keer heb gezien, maar gerust nog een zevende keer zal kijken. Ah, de reclame is voorbij.
Ik denk dat hier toch wel een aantal mensen zijn die bijzonder blij zijn dat ze geen Ikea meubels hebben. Ik noem een Do2, Isabeau, k_man zal hier ook wel bij horen. En ik hoor er zeker bijquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht: als ik hem in de zon zet en wat laat blingen, dan lijkt het nog wat. Maar hey, ik heb wél een fijne bank van de Ikea.
Ik heb het boek in mijn jeugd gelezen en ik moest gewoon huilen toen ik het uit had. Zo erg vond ik het. (Je snapt, het heeft jaren in mijn top10 gestaan en misschien nu nog wel.)quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef broer het volgende:
Zo. Eindelijk de afgelopen twee dagen maar eens de moed gehad om 'De naam van de roos' uit te lezen. Die bleef me maar aankijken naast het bed. Ik las elke keer één of twee pagina's voor ik ging slapen, en dat schiet niet op met een boek van ruim vijfhonderd pagina's. (Zeker niet als je ook nog eens alleen leest als je niet of nauwelijks gedronken hebt, wat het aantal pagina's in mijn geval ongeveer terugbracht naar één of twee per week.)
Dus nu maar eens de euvele moed gehad om de laatste helft tot me te nemen. Toch stiekem wel een prettig boek. Al zal het niet snel in mijn toptien aller tijden verschijnen.
Ha, DaMart!quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:37 schreef DaMart het volgende:
Laat ik maar even een berichtje plaatsen hier, voordat ik straks nog een heel deel mis!
Goedemorgen trouwens!
Wat las ik, wil jij mod worden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ha, DaMart!
En de rest ook natuurlijk.
Nah, niet echt. Ik zou toch volledig ongeschikt zijnquote:
Waarom is er dan een hele topic over?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Ik zou toch volledig ongeschikt zijn.
Geen idee, het begon er mee dat ik meldde dat bij FOT een mod gezocht werd. Rena lachte mij uit omdat ik "mod wilde worden" (quote:
Ik denk het welquote:Ik heb trouwens een psychologieboek gelezen recentelijk, zou dat mij geschikt maken voor die R&P functie?
Meld je ziek! Ofzo. Of neem lunchpauzequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef DaMart het volgende:
Wind, regen en onweer!
Nu zou ik eigenlijk thuis moeten zijn, om voor de verkoeling alles tegen elkaar open te zetten.
Ik heb alleen eigenlijk niet zoveel met dat forum... behalve dat ik er af en toe lurk of post.quote:
Ik ook niet, en ik vind vaak die verhalen zo veel leeswerkquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alleen eigenlijk niet zoveel met dat forum... behalve dat ik er af en toe lurk of post.![]()
Weet je of het ook al een beetje deze kant op komt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef DaMart het volgende:
Wind, regen en onweer!
Nu zou ik eigenlijk thuis moeten zijn, om voor de verkoeling alles tegen elkaar open te zetten.
Gesproken als een ware TTK-liefhebber!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
en ik vind vaak die verhalen zo veel leeswerk.
Ja, maar er is een verschil tussen mentale inzinkingsverhalen en ttk-verhalenquote:
Dat het niet in mijn toptien staat, heeft waarschijnlijk vooral met mijn manier van lezen te maken. Over de eerste helft heb ik maanden gedaan. Dan krijgt een boek niet de kans om echt onder je huid te kruipen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:58 schreef Augustina het volgende:
Ik heb het boek in mijn jeugd gelezen en ik moest gewoon huilen toen ik het uit had. Zo erg vond ik het. (Je snapt, het heeft jaren in mijn top10 gestaan en misschien nu nog wel.)
ShowChat #846: Erik met mod ambities. OMG.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Link??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |