Vervang hierboven itemnummer, productnaam, prijs, kleur en maat met de juiste product gegevens.quote:----------- meedoen email tekst (kopieeren/plakken) -----------------
Ik wil meedoen aan de Abercrombie & Fitch inkoopactie.
Mijn gegevens zijn:
- Fok Username:
- Volledige naam:
- Adres:
- Postcode:
- Emailadres:
Ik wil de volgende product(en) via de inkoopactie bestellen:
-Itemnummer; Productnaam; Prijs; Kleur; Maat
--------------
7 juli is geen probleemquote:Op maandag 3 juli 2006 19:48 schreef Joncho het volgende:
Mjah, dat fleece Lumber Road Vest is backordered tot 7 Juli, dan kan het niet?
[...]
Yep, ontvangen. Ik heb nu de volgende deelnemers:quote:Op maandag 3 juli 2006 19:53 schreef Poit- het volgende:
Is mijn mail binnen? En wanneer is je deadline ? Dan kan ik alvast wat geld reserveren enzo.
Let op, dit model schijnt groter te vallen dan andere dingen van A&F. Dus als je twijfelt tussen 2 maten, de kleinste kiezen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:48 schreef Joncho het volgende:
Mjah, dat fleece Lumber Road Vest is backordered tot 7 Juli, dan kan het niet?
[afbeelding]
Wil hem wel heel graag hebben![]()
Welk kledingstuk?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef Poit- het volgende:
ff tussendoor or, M is toch wel goed met 78 kg en 1,86 lang ?
100 dollar is op dit moment precies 78.1034quote:Op maandag 3 juli 2006 20:09 schreef davako het volgende:
$ 100,- dollar is ¤ 137 euro???
dat klopt niet hoor want de euro is meer waard dan de dollar en niet andersom
$ 100,- is ongeveer ¤ 74 ,- euro
en kan me bijna niet voorstellen dat je ongeveer zo'n 60 euro aan verzendkosten moet betalen per persoon.
Verzendkosten, BTW, invoerheffingen. Komt toch aardig in de buurt denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:09 schreef davako het volgende:
en kan me bijna niet voorstellen dat je ongeveer zo'n 60 euro aan verzendkosten moet betalen per persoon.
M is in ieder geval niet te groot, of je L moet hebben weet ik niet, waarschijnlijk wel, maar ik zou nog maar even een ander antwoord afwachten.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ja sorry, de shirtjes bedoel ik. After party en Something about you...
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:09 schreef davako het volgende:
Die euro prijs is niet simpelweg de wisselkoers eroverheen, maar inclusief verzendskosten (VS>NL), wisselkoers, invoerrechten, btw, koersopslag, verpakking, nazending in NL.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:13 schreef davako het volgende:
maar geef toe je had een mooie winst gemaakt![]()
Mjah, heb dit vest ook in een Large en dat past goed, dan kan dit model toch ook het beste in een L? Dat zijn toch dezelfde maten, of is een 'Large' op de officiële website weer anders?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Let op, dit model schijnt groter te vallen dan andere dingen van A&F. Dus als je twijfelt tussen 2 maten, de kleinste kiezen.
OT: Ik doe niet mee, m`n tante kan wel een keer iets meebrengen, ze vliegt namelijk een paar keer per jaar heen en weer tussen de VS en NL.
Dit las ik net, maar ik weet niet of hij echt veel kleiner is dus. Verder is er natuurlijk geen verschil tussen de maten die via de site koopt, of in de winkel.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:43 schreef Joncho het volgende:
[..]
Mjah, heb dit vest ook in een Large en dat past goed, dan kan dit model toch ook het beste in een L? Dat zijn toch dezelfde maten, of is een 'Large' op de officiële website weer anders?
Mjah, na het lezen van wat topics ben ik om, ik zal m'n bestelling even aanpassen in een M. Ik heb geen zin in een slobberig vest rond te lopen, bedankt voor je tip!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Dit las ik net, maar ik weet niet of hij echt veel kleiner is dus. Verder is er natuurlijk geen verschil tussen de maten die via de site koopt, of in de winkel.
Lastig dat je niet even kan gaan passen![]()
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:03 schreef Ontopic het volgende:
Hoe kun je 2 items kopen voor 100 dollar?
Ontvangenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:26 schreef CrookedEye het volgende:
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd en doe ook weer mee met deze actie.
Ik zal hier morgen even naar kijken. Misschien dat ik een aanpassing kan maken in de regels.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef Ontopic het volgende:
Ik bedoel dat alle leuke dingen duurder zijn dan 50 dollar.
Alleen polo's zijn nog 50.
Dus eigenlijk kan je dan maar 1 item of 2 polo's.
Is zo weinig.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef Ontopic het volgende:
Is zo weinig.
Aanpassing in de regelsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef Ontopic het volgende:
Is zo weinig.
Ontvangenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:28 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb een mail verzonden met mijn bestelling.. Al weer een tijd geleden dat ik met een inkoopactie van A&F mee heb gedaan
Helemaal top, ik ben ook zoiets (1.83 en 65 kg) en heb ook Mquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef 14.gif het volgende:
Als ik M polo's bestel, en ik ben 70 kg en +/- 1.85 m, dan is de maat wel goed neem ik aan?![]()
Des te dichter bij $1000, des te lager de verzendkosten per persoon. Vandaar dat het leuker is als we in de buurt van de $1000 komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:47 schreef JAY-T het volgende:
Waarom moet je perse in de buurt van $1000 komen dan? Als je 15 items hebt, met een totale waarde van zegmaar $700 dan is dat toch ook prima?
quote:
Sorry, jullie vallen er net buiten, omdat de A&F website niet meer dan 15 items toe laatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:51 schreef Molluck het volgende:
Ik heb ook een mailtje gestuurd, ik hoop dat er nog plaats is...
Pram.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
[..]
Sorry, jullie vallen er net buiten, omdat de A&F website niet meer dan 15 items toe laat
Jij samen met Molluck vallen er buiten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pram.
Hoeveel mensen vallen er nog meer buiten?
is de mogelijkheid er nog dat er mensen uitvallen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | mwuhaha Ridge Trail Green-M 21485824 $49,50 Eland Cathedral Rocks Dark Blue Stripe-S 25194852 $69,50 Poit- After Party Grijs-M 23487820 $24,50 Poit- Something about you... Groen-M 23488670 $24,50 Joncho Lumber Road Navy-M xxxxxx $79,50 Crookedeye Bull Point Oxford Navy Stripe-L 25216442 $69,50 Crookedeye Oxbow Trail Dark Burgundy-L 23440029 $29,50 JAY-T Lumber Road Grey-S 22331715 $79,50 Roycooooo Polo Fish Creek Blue-M 21479924 $49,50 Vijindra Fish Creek Dark Teal; L 21480188 $49,50 Vijindra Dear brook warms Brown; L 21453539 $49,50 Vijindra Long Lake Blue Stripe; L 25205217 $69,50 14.gif Macomb Mountain Navy-M 21481721 $49,50 14.gif Wedge Brook Burgundy; M 21481378 $49,50 TOTAAL: $792,50 |
De deelnemer Vijindra is zo aardig geweest om een item te stoppen omdat hij 3 items had terwijl de rest minder heeft, (wat voor de inkoopactie zelf geen probleem is).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef eer-ik het volgende:
ok, bedankt
Ik las je mailtje net ook idd
Zou wel relaxed zijn al heb ik nog effe hendig polotje voor op vakantie![]()
Het was ooit 25, maar dat is waarschijnlijk verlaagd om dit soort 'massale' inkoopacties te ontmoedigen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:42 schreef 14.gif het volgende:
Mjah, t gaat snel zo, ben blij dat i knet op tijd ben![]()
Als dit t tempo is heb ik ze ook nog voor de vakantie binnen![]()
Wel raar overigens van die 15 artikelen-limiet![]()
Vijindra, je bent echt een heldquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:31 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
De deelnemer Vijindra is zo aardig geweest om een item te stoppen omdat hij 3 items had terwijl de rest minder heeft, (wat voor de inkoopactie zelf geen probleem is).
Dus, je kan nu ook meedoen
Het schijnt er mee te maken te hebben dat ze maar een bepaalde hoeveelheid voor de webshop hebben en dat die zo wel heel hard gaat. Onzin eigenlijk want die Amerikanen hebben in elke grote stad een prachtige A&F winkel zitten...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:39 schreef 14.gif het volgende:
Wat hebben zij tegen massale inkoopacties? Die verzendkosten zijn neem ik aan ook kosten die zij zelf makenOf verdienen ze daar ook nog weer dik op... dat zal wel natuurlijk...
Naieve ik![]()
Relaxedquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef mwuhaha het volgende:
Betalingverkeer gaat snel tegenwoordig:
Van degenen die gisteren avond aangegeven hebben de betaling verstuurd te hebben, zijn de bedragen nu al overgemaakt, ondanks dat sommigen bij een andere bank zitten. Dit zijn: Poit-, Joncho, Crookedeye, Vijindra en eer-ik.
De anderen hebben nog niet bevestigd dat ze de betaling verstuurd hebben.
Jepquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed
normaal gaat er wel een dag of wat overheen idd...
Naja, is dat ook weer geregeld
Nog 2 te gaan als ik het goed heb?
Als iedereen voor het weekend over zou maken ja, maar hou wel in gedachte dat de douane nog kan gaan dwars liggen dus ga niet de hele tijd denken donderdag is het der.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:20 schreef eer-ik het volgende:
dus donderdag a.s. ofzo is het ongeveer binnen?
okquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:22 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Als iedereen voor het weekend over zou maken ja, maar hou wel in gedachte dat de douane nog kan gaan dwars liggen dus ga niet de hele tijd denken donderdag is het der.
Maar ja het kan er naartuurlijk ook al heel snel zijn he, kan beide gebeuren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
naja, ik vraag het elke dag wel effe op de zaak![]()
Precies.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:28 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Maar ja het kan er naartuurlijk ook al heel snel zijn he, kan beide gebeuren.
Ja jammer, ik had gehoopt dat er nog mensen af zouden vallenquote:
en nu nog alleen bestellen en dan krijgen we het snel binnen hopelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:32 schreef Eland het volgende:
Het loopt aardig op rolletjes zo dacht ik ja.
Van iedereen heb ik het geld al binnen, behalve van Eland, maar dat is onderwegquote:
Ah mooi nieuwsquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Van iedereen heb ik het geld al binnen, behalve van Eland, maar dat is onderweg
Ik zal de kleding alvast bij A&F bestellen.
Goeie zaakquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Van iedereen heb ik het geld al binnen, behalve van Eland, maar dat is onderweg
Ik zal de kleding alvast bij A&F bestellen.
quote:Thank you for your order. As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment. Any tracking information will be included at that time.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef mwuhaha het volgende:
En zojuist besteld
Alhoewel tijdens het bestellen sommige kleding stukken (zoals verwacht) op backordered 7 juli stonden, staat in de order bevestiging (via email) alles op "in stock"
De huidige order status is dat ze eerst het bedrag van mijn creditcard gaan halen, en daarna gaan ze het pakket versturen.
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef mwuhaha het volgende:
En zojuist besteld
Alhoewel tijdens het bestellen sommige kleding stukken (zoals verwacht) op backordered 7 juli stonden, staat in de order bevestiging (via email) alles op "in stock"
De huidige order status is dat ze eerst het bedrag van mijn creditcard gaan halen, en daarna gaan ze het pakket versturen.
[..]
Volgens mij vrij groot, aangezien de bestelling al gedaan is. Maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef 14.gif het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik de spullen voor dinsdag de 18e binnen heb?![]()
hier nog een.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef Joncho het volgende:
Stiekem hoop ik al dat het voor 15 juli hier al is, kan het nog mooi mee op vakantie![]()
Yepquote:
Het kan alleen wel een weekje extra duren als de douane A&F gaat vragen om een certificate of origin, zoals bij een pakket in Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006! het geval was.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef Joncho het volgende:
Stiekem hoop ik al dat het voor 15 juli hier al is, kan het nog mooi mee op vakantie![]()
Ik heb ze zojuist gevraagd of ze het meteen bij het pakket willen doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:48 schreef eer-ik het volgende:
kan je die gasten niet mailen dat ze het er meteen effe bijdoen?
Kan een hoop 'ellende' besparen
Om hoeveel artikelen gaat het?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:47 schreef mwuhaha het volgende:
Hmmm... ik zie op de A&F website (als je een item in het winkelmandje plaatst) dat de backorder datum van de nieuwe producten is verplaatst van 7 juli naar 14 juli
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:37 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Ik heb ze zojuist gevraagd of ze het meteen bij het pakket willen doen.
Mijn tijd komt nog welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:20 schreef 14.gif het volgende:
Whehe, dat had ik bij de vorige IA
Kop op, voor t zelfde geld is er over een weekje alweer een nieuwe![]()
Gelukkig staat erbij "You may blank out any other information.", zodat ik geen risico loop op misbruik van cc-gegevens.quote:Hey XXXXVoornaamXXXX,
Thank you for placing your order with A&F! However, we need to verify your billing address. You must:
Fax or email your bank statement for the credit card used in this order. We need the statement the bank sends you each month and can not be hand-written or typed.
Your bank statement must include:
The cardholder's name
The billing address
The last four (4) digits of the credit card number
You may blank out any other information. Please be sure to include your order number on your statement.
Please fax us this information to 001-614-219-5063 or email to orderservice@abercrombie.com.
We will ship your order once all of the correct information has been reviewed.
We must hear back from you within three business days or we will be cancelling your order.
Thanks again!
Andrea
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Meteen meest m'n meest recente creditcard afschrift gefaxt...quote:Hey Kim,
Thank you for placing your order with Abercrombie.com! However, we need to
verify your billing address. You must:
Fax or email your bank statement for the credit card used in this order.
We need the statement the bank sends you each month and can not be
hand-written or typed.
Your bank statement must include:
The cardholder's name
The billing address
The last four (4) digits of the credit card number
You may blank out any other information. Please be sure to include your
order number on your statement.
Please fax us this information to 001-614-219-5063 or email to
orderservice@abercrombie.com.
We will ship your order once all of the correct information has been
reviewed.
We must hear back from you within three business days or we will be
cancelling your order.
Thanks again!
Abby
1-866-314-7743
quote:Hey Kim!
Thanks for contacting us here at Abercrombie & Fitch. We did receive your
most recent correspondence but it was missing the information that we need
to verify your order. We need a faxed or e-mailed copy of your billing
statement showing your billing address. If you do not have a statement
please contact your bank and they will issue you one, or they will send you
a letter on their bank letter head with the requested information. You can
then send this information to fax number 001-614-219-5063 or e mail it to
this e mail address. If you have any further questions please reply to
this e mail or give us a ring at 001-614-219-5380. If we do not hear back
from you within 3 business days your order will be cancelled. Thanks again
for contacting A&F.
James
1-866-314-7743
quote:Hi!
The problem is that I just moved. And I don't have a billing statement with
my new address on it yet.
What to do now?
Kim
Werd erg makkelijk opgelost dusquote:Hey Kim,
Thanks for contacting us at A&F. Your order has been verified and will be
shipped. For any additional questions, send us another email and we'll be
happy to help. Enjoy your new gear and thanks again for contacting us at
A&F.
Charlie
1-866-314-7743
Idd, dus waarschijnlijk doen ze het puur om te controleren of de cc niet gestolen is.quote:
Dat heb ik gisteren ook meteen gedaanquote:Edit: als jij wel gewoon een recent cc afschrift hebt met de juiste gegevens erop, zou ik die z.s.m. faxen naar A&F en dan is het waarschijnlijk opgelost![]()
Ik heb verder geen nieuws te melden helaas.quote:
De verzendkosten zijn tijdens het bestellen maar 1x gerekend, dus ik neem aan dat ze zullen wachten tot alle items op voorraad zijn, en daarna het pakket zullen versturen. Als ze het wel over twee pakketten verdelen, zijn de extra kosten voor A&F zelf.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:25 schreef Molluck het volgende:
Wordt een bestelling met back-ordered items tegenwoordig meteen verzonden of wordt er gewacht totdat die op voorraad zijn?
In het eerste geval moet je namelijk twee keer verzendkosten betalen
quote:Additional Information
*Processing of orders that contain backordered items may be delayed up to an additional week for the initial shipment. Remaining backordered items will be shipped at no additional charge.
De orderstatus staat momenteel nog wel op pending.quote:Hey xxxxxx,
Thanks for contacting us at A&F. Your verification materials were received and your order will be shipped. For additional questions, hit us back here with another email. Enjoy your new gear and thanks for contacting A&F.
Andrea
1-866-314-7743
Donderdag he?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:05 schreef mwuhaha het volgende:
Alhoewel ik verder geen geautomatiseerd email-bericht van A&F heb gehad (terwijl hun orderbevestiging email meldt: "As soon as we have shipped your order (pending credit authorization), you will receive another e-mail confirming shipment."), zie ik zojuist dat het pakket verzonden is, met alle items
De verwachte bezorgdatum van FedEx is "Jul 13, 2006 6:00 PM", alhoewel hier waarschijnlijk geen rekening met de douane is gehouden.
Jul 11, 2006 10:10 AM: Package data transmitted to FedEx
Dat kan. Voor een precieze afspraak moet jullie maar ff mailen. Maar zie donderdag maar als een groffe schatting. Hoelang de douane ermee gaat spelen is namelijk nog even afwachten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Donderdag he?
Zal ik het bij je op komen halen?
Ik zit dan toch in de buurt
Waar in het land woon je dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:47 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Dat kan. Voor een precieze afspraak moet jullie maar ff mailen. Maar zie donderdag maar als een groffe schatting. Hoelang de douane ermee gaat spelen is namelijk nog even afwachten.
Vind je het goed als ik mijn nummer mail?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:47 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Dat kan. Voor een precieze afspraak moet jullie maar ff mailen. Maar zie donderdag maar als een groffe schatting. Hoelang de douane ermee gaat spelen is namelijk nog even afwachten.
Is goed. Je nummer heb ik trouwens al gekregen bij je inkoopactie aanmelding, een 06 nummer eindigend op 59. Maar houdt er wel rekening mee dat er een redelijke kans is dat het niet op donderdag binnen is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik mijn nummer mail?
Je hebt je adres gegeven naar me gemaild met het mailtje wat je gestuurd hebt als bevestiging van de bestelling, dat weet ik dus. Voor mijn werkt moet ik donderdag toch in [edit: in de buurt] zijn, sterker nog, vlakbij jou geloof ik. anyway, als ik nou mijn nummer mail, (ik ben de hele dag aan het werk, en moet rond 17:00 in {edit: in de buurt] zijn, zou jij me dan willen bellen of je het binnen hebt?
Dan kan het ophalen. Dan mag je die verzendkosten binnen nederland in je zak houden
Bij wijze van moeite voor de bestelling
Zou je dat willen doen?
Groeten, eer-ik.
reageer hier gaarne op als bevestiging, dan mail ik je effe.
klopt idd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Is goed. Je nummer heb ik trouwens al gekregen bij je inkoopactie aanmelding, een 06 nummer eindigend op 59. Maar houdt er wel rekening mee dat er een redelijke kans is dat het niet op donderdag binnen is.
wauw gaat snel hopelijk gaat de douane niet al te veel zeuren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:23 schreef mwuhaha het volgende:
FedEx pakket status: Jul 12, 2006 9:17 PM; Arrived at FedEx location; PARIS FR
het zou opzich kunnen als de douane het niet verneukt maar reken maar op volgende week kan je niet teleurgesteld worden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:30 schreef eer-ik het volgende:
't heeft een kleine 17 uur geduurd voordat het van minniapolis naar parijs is verzonden, is het dan morgenochtend (lees allicht: vanochtend) bij jou?
Of denk ik nou heel raar?
Dat kan je doen als het er is natuurlijk. Nogmaals ik verwacht dat de douane het iets langer ophoud.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:41 schreef eer-ik het volgende:
ik reken sowieso nergens op, maar als is het morgen in dordt, dan haal ik het gewoon op
Ik heb wel eens eerder wat besteld uit de VS. Toen kreeg ik dacht ik van de douane een brief thuis gestuurd, waarmee ik via Internet kon bevestigen dat ik akkoord ging met de inklaring. Het ging toen dacht ik via GLS.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:30 schreef eer-ik het volgende:
't heeft een kleine 17 uur geduurd voordat het van minniapolis naar parijs is verzonden, is het dan morgenochtend (lees allicht: vanochtend) bij jou?
Of denk ik nou heel raar?
Een cerficate of origin is volgens mij puur zodat de douane kan zien dat het gaat om niet-neppe kleding. Het is los van de inklaring.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef eer-ik het volgende:
zelfs met die papieren erbij?
Dan is er toch juist niks aan de hand?
scheitdouane in NL
Het maakt me eigenlijk ook niet zo erg veel uit hoelang het duurt, maar al was het er morgen, zou het relaxed zijn als ik het meteen kan halen, aangezien ik toch in de buurt ben dan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:51 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eerder wat besteld uit de VS. Toen kreeg ik dacht ik van de douane een brief thuis gestuurd, waarmee ik via Internet kon bevestigen dat ik akkoord ging met de inklaring. Het ging toen dacht ik via GLS.
Dus stel dat de douane weer een brief voor inklaring naar me stuurt, dan gaat donderdag niet lukken.
@Postman, hoe ging de douane inklaring bij jou? Hoe lang duurder het?
FedEx pakket status: Jul 12, 2006 10:25 PM; Departed FedEx location; PARIS FR
Wat heeft de douane dan te maken met neppe kleding?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:53 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Een cerficate of origin is volgens mij puur zodat de douane kan zien dat het gaat om niet-neppe kleding. Het is los van de inklaring.
Ik weet zelf ook niet precies hoe het zit. Ik zag een keer op tv bij de douane op Schiphol dat ze kleding in een koffer innamen omdat duidelijk werd dat het ging om daar-gekochte neppe kleding. Vanwege de prijs had de eigenaar moeten weten dat het om neppe kleding ging ofzoiets.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat heeft de douane dan te maken met neppe kleding?
Idd. Maar had zou kunnen dat de douane zulke certificaten innemen, omdat het bedoeld is voor de douane. Verder kan het misschien ook zijn dat A&F certificaten alleen meesturen als de douane daar expliciet om vraagt. Het kan zijn dat ons pakket geen certificate of origin bevat, ondanks dat ik dit aan A&F heb gevraagd.quote:[...]Want op zich als je 1 keer zo'n certificaat gezien hebt, kan je dat toch wel namaken....
Dat pakket ligt bij Fedex en is er morgen echt nog niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef eer-ik het volgende:
beter zeg je tegen haar dat ze het pakket effe onderschept
En het gewoon doorstuurt
Nope, de status is nog hetzelfde. Zodra ik nieuws heb, post ik het meteenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:05 schreef CrookedEye het volgende:
al iets nieuws gehoord van de douane dan.
Ok, even afwachten dan maar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:06 schreef postman het volgende:
Als er een certificaat bij zit heb je het morgen, anders een weekje wachten.
Omdat het waarschijnlijk dom typvee is dat standaardantwoorden in de mail moet kopieren en er hun eigen naam onder moet zetten...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:04 schreef eer-ik het volgende:
waarom weten die gasten van A&F zelf niet dan dat er bij zo'n bedrag altijd een certificaat bij moet zitten? [afbeelding]
Mja, daar zit wel wat in inderdaadquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk dom typvee is dat standaardantwoorden in de mail moet kopieren en er hun eigen naam onder moet zetten...
nou enquote:Op zondag 16 juli 2006 13:13 schreef 14.gif het volgende:ik ga dinsdag op vakantie
zonder AF-kleren dus
Nope, het is afwachten tot de douane het certificate of origin ontvangen heeft. Als we uitgaan van de tijden die de FedEx medewerker door gaf, dan zou de douane dit tussen 21-24 juli ontvangen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef Poit- het volgende:
al nieuws toevallig ?
Zouden we een jaar moeten wachten, lijkt mij ook niet helemaal de bedoelingquote:Op zondag 16 juli 2006 21:43 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Nope, het is afwachten tot de douane het certificate of origin ontvangen heeft. Als we uitgaan van de tijden die de FedEx medewerker door gaf, dan zou de douane dit tussen 21-24 juni ontvangen.
Ooopss, gecorrigeerdquote:Op maandag 17 juli 2006 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zouden we een jaar moeten wachten, lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling!
Zal wel International betekenen, om aan te geven dat het nu misschien officieel (langs de douane) in Nederland is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef mwuhaha het volgende:
Eindelijk een verandering.
FedEx pakket status: Jul 19, 2006 4:31 PM; Int'l shipment release; RIDDERKERK NL
Iemand een idee wat Int'l betekent?
Echt? Kun je eens een foto plaatsen waar je hem aan hebt en waar je helemaal opstaat zodat we kunnen zien hoe groot/breed je bent?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb het ook zojuist gekregen..
Alleen vind ik het vest toch iets aan de te ruime kant, ondanks dat het een S is..![]()
1.85 en dan een S te groot?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:30 schreef JAY-T het volgende:
Zal ik zo ff proberen ja.. Mn pa heeft alleen de digicam mee dus zal het ff met mn telefoon moeten doen
Ben zelf 1.85m en 76kg..
Als iedereen gaat pimpen met zijn status dan ik ook maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:02 schreef eer-ik het volgende:
morgen is ie er
edit:
Zending in distributieroute 21-07-2006 Katwijk Zh , pakkettendistributie
wich means, dat er zometeen een meneer van TPG komt, die het komt brengen![]()
zou je hem even op willen meten ajb? met name de oksel-oksle lengte, en de lengte oksel-onderkant.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef JAY-T het volgende:
Ik heb het ook zojuist gekregen..
Alleen vind ik het vest toch iets aan de te ruime kant, ondanks dat het een S is..![]()
Of in de droger, krimpt hij nog meer van.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:08 schreef eer-ik het volgende:
effe een keertje te heet wassen en het is goed joh
Toch wel raar dat A&F zoveel verschil heeft in maatcodering tussen polo's en zo'n Lumber Road.quote:
Ik zal je pakket morgen op de post doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Joncho het volgende:
Heb je gemaild, was even een weekje met vakantie
Superquote:Op zondag 23 juli 2006 11:40 schreef mwuhaha het volgende:
Mooi om te horen dat alles binnen
[..]
Ik zal je pakket morgen op de post doen
Zal er mogen een makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:35 schreef Proper_fucked het volgende:
foto's? altijd leuk om te zien..
Binnenkort vast weer, er is altijd wel iemand met een credit card en wat tijd om zo iets te organiseren. De ene keer zijn ze gewoon iets sneller na elkaar dan de andere keer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef Phraze het volgende:
komt er nog weer een inkoopactie?
Als ik dit zo lees lijkt het mij dat ik het geld terugkrijg op de creditcard, ik heb alleen wel gewoon een deel van de bestelling dus binnen en een ander deel ligt nog bij de douane.quote:Subject: Abercrombie & Fitch Refund
Return/Exchange Information:
You have been charged/credited for your item(s):
Merchandise: .00
Taxes: .00
Misc Credits/Return Label charge: 578.45
-------------------------------------------------
Total refunded to MASTERCARD 578.45
We exchange or refund any unwashed or unworn merchandise with
a copy of your receipt or invoice. Without a proof of purchase,
you will receive the last known value in the form of a Merchandise
Credit Card. If you are returning merchandise purchased in a store,
we will credit you with a Merchandise Credit Card. For all other
returns, we will credit you using your original payment type.
*Merchandise Credit Cards are sent via USPS within 2 weeks to
the address above.
*All exchanges are sent out without any additional costs for shipping.
*For questions, email abercrombie@abercrombie.com
or call 1-866-681-3115 or 1-614-219-5380 (International).
Ik geef zelf voorlopig geen inkoopactie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef Phraze het volgende:
komt er nog weer een inkoopactie?
Nope, niet eerder gezien, zo'n mailtje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef Mei-li het volgende:
Ik had even een vraagje aan de mensen die zelf al iets besteld hebben bij
Abercrombie (mwuahah postman adelante?).
Ik heb zelf op de 7e een bestelling geplaatst, het duurde ruim 2 weken voor er ook maar iets verzonden was wegens backordered spul (dat Lumber Road vest). 1 deel van de bestelling heb ik nu binnen, het grote deel ligt nu nog bij de douane te wachten op een certificaat. Ik kreeg alleen vanochtend het volgende mailtje in de mailbox
[..]
Als ik dit zo lees lijkt het mij dat ik het geld terugkrijg op de creditcard, ik heb alleen wel gewoon een deel van de bestelling dus binnen en een ander deel ligt nog bij de douane.
Hebben jullie ook dit maitlje gehad na het bestellen?
kan je even je vest voor me opmeten ajb?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:07 schreef Joncho het volgende:
[..]
Binnenkort vast weer, er is altijd wel iemand met een credit card en wat tijd om zo iets te organiseren. De ene keer zijn ze gewoon iets sneller na elkaar dan de andere keer.
Je bent nr 468 met die vraag.. Anders lees je eerst even een topic door?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:35 schreef The_S het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de kleding valt
sorry, maar ik dacht dat dit topic nog maar uit 1 pagina bestondquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:37 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je bent nr 468 met die vraag.. Anders lees je eerst even een topic door?![]()
Dan nog: er zijn nog tig andere A&F topics.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:42 schreef The_S het volgende:
sorry, maar ik dacht dat dit topic nog maar uit 1 pagina bestond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |