Jaaahaaa, maar ik heb niet zo'n betaaldingetje op kantoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:55 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik zou maar even opschieten als ik jou was, anders krijgen we straks postman z'n knokploeg achter ons aan![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:43 schreef pseudovlaming het volgende:
Jeej, mn backgeorderde ding is niet meer backgeorderd![]()
Dat is pechhebben, want alle gebackorderde items heb ik niet besteld omdat die gisteravond op 30 juni stonden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:43 schreef pseudovlaming het volgende:
Jeej, mn backgeorderde ding is niet meer backgeorderd![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef postman het volgende:
[..]
Dat is pechhebben, want alle gebackorderde items heb ik niet besteld omdat die gisteravond op 30 juni stonden.
Binnenkort vast wel weer een nieuwe als de volgende collectie online komt. organiseert iemand vast wel weer een actie.quote:
ja sorry, maar het was dit of het risico nemen dat straks de helft niet meer te bestellen is. Komt voornamelijk omdat de nieuwe collectie de 28ste online komt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das dus een shipping van 20 euro voor 1 tshirtje... bommer...
Ook nog een keer roze, volgens mij heeft die ook in Amerika gevoetbald dus kan zijn dat die het daar heeft opgepikt.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef Roycoooooo het volgende:
Hij heeft heel vaak kleren van Abercrombie aan.. De vorige 2 keren dat hij er zat, had hij ook al polo's aan van Abercrombie!
Oranje en bordeaux rood als ik het goed heb...
Als dit de status is dan duurt het denk ik langer. Er zal wel een request liggen voor een certificate of origin. Kost je zowiezo een week.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:49 schreef postman het volgende:
beiden pakketen zijn in NL bij FedEx voor inklaring. Ik gok/hoop op levering morgen
Dat is niet altijd het geval. Nog nooit meegemaakt bij m'n bestellingen..quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef 400PK het volgende:
Als dit de status is dan duurt het denk ik langer. Er zal wel een request liggen voor een certificate of origin. Kost je zowiezo een week.
Goede zaakquote:Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef postman het volgende:
nee ik ook (nog) niet. Vorige bestelling was van dezelfde omvang, en was ook zo binnen.
edit: eerste bestelling heeft als status: on fedex vehicle for delivery
Ah spoed is dus echt spoed. Sorry voor het ongemak in ieder geval!quote:Op maandag 26 juni 2006 15:43 schreef postman het volgende:
ow en je poen is vandaag ook bijgeschreven![]()
Goed werk Postman!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:38 schreef postman het volgende:
eerste bestelling is binnen, 2e bestelling staat ligt nog bij FedEx Nederland. Hopelijk komt die morgen. In ieder geval komen de eerste 4 pakketten morgen bij jullie aan
Je haalt mij de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Goed werk Postman!![]()
Weet je toevallig ook zo wie de eerste 4 gelukkigen zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels heb ik ook alle mensen die geld terug kregen betaald. Wil je weten hoe het bedrag is opgebouwd moet je maar mailen, krijg je de creditfactuur.teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:09 schreef postman het volgende:
ik kan 't zeggen, kan het ook even als verrassing laten
Jeej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inmiddels heb ik ook alle mensen die geld terug kregen betaald. Wil je weten hoe het bedrag is opgebouwd moet je maar mailen, krijg je de creditfactuur.
amokaapjeeh O+
Jammer, niets aan te doen. Dan wachten we nog een weekje...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:46 schreef postman het volgende:
slecht nieuws![]()
het 2e pakket heeft inderdaad een certificate of origin nodig. Die moet A&F verstrekken aan Fedex. Kan wel een week duren volgens de klantenservice van FedEx.
Mijn excuses, maar kan er momenteel niet veel aan doen. Ik houd jullie op de hoogte
Hey postman, als het pakket er vóór zondag niet is, is het beter om het naar mn Nederlandse adres te sturen. Ik zal m zodirect even mailenquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:46 schreef postman het volgende:
slecht nieuws![]()
het 2e pakket heeft inderdaad een certificate of origin nodig. Die moet A&F verstrekken aan Fedex. Kan wel een week duren volgens de klantenservice van FedEx.
Mijn excuses, maar kan er momenteel niet veel aan doen. Ik houd jullie op de hoogte
Je betaling is hier alweer binnen hoor, thanks!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:02 schreef postman het volgende:
is prima.
Brian Roy...ppppffff, abercrombie heeft zijn beste tijd ook weer gehad.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef ryan_atwood het volgende:
brian roy heeft nu bij studio sport dit shirt aan:
[afbeelding]
sure, maar morgen? Het is vandaag al een keer aangeboden als het goed is. Is gisteren namelijk al verstuurd. Dus dan ligt er een briefje in de bus.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:04 schreef yellowcat het volgende:
Postman, zou je mij m'n track & trace code van TPG kunnen sturen? Dan weet ik nl. of ik morgen moet zorgen dat er iemand thuis is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |