Ik ook, ik heb een M en past mij prima!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat ben ik ook ongeveer. Vraag me ook af wat dan het beste is, M of S?
Als je snel emailt naar abercrombieinkoopactie@gmail.com kan je wmbt nog meedoen. met 2 artikelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Micky_mike het volgende:
Kan ik nog meedoen of niet? Sta ik hier net mijn maten op te nemen is ie al weer vol! haha. Is er nog een plekje?? Wil graag 2 artikelen bestellen (zie mail adres alleen niet meer)
heb je een nieuwe factuur gestuurd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb een M en past mij prima!![]()
Mijn polo is ook backorder.. 26e is die er weer.. Duurt jullie denk ik iets te lang he?!
Dus streep die maar door dan Postman!
Tja... ik ben 1.88 en 88 kg. Ik neem L, zeker geen M, komen mn biertieten beetje door ...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:14 schreef ryan_atwood het volgende:
mensen, even een goede tip gevraagd over de maten:
Ik ben 1,84m en 75 KG.
Ik heb al een shirt en een polo van A&F in maat M. Deze zitten bij mij gewoon strak om m'n lichaam zeg maar. Mouwtjes zijn niet erg lang. Nu is mijn vraag of dit normaal is bij A&F dat het zo zit, of zou ik beter een L kunnen nemen, of gaat het dan te ruim zitten? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen
Ik zie dat sommige mensen twijfelen tussen M of S met ongeveer mijn bouw
dankquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef postman het volgende:
abn amro.
Valt wel mee.....zo ver is het gelukkig nog lang niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik heb het gevoel dat we binnenkort allemaal hetzelfde bijlopen...![]()
Verzendkosten:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef Ewaldus het volgende:
ik doe mee, maak nu en mooi malitje
even dom vraagje, stel ik koop dit:
Avalanche Pass Oxford
Blue
$69.50
Inner Course Record Holder
Yellow
$24.50
Dus $94 in totaal. Wat gaat dat uit eindelijk kosten tot Nederland (dus niet verzending binnen Nederland naar mijn huis).
Want verzondkosten nemen toch af bij een IA ?Of wordt die 33% toeslag, verzondkosten ed. op het laatst nagecalculeerd?
Nog een vraagje, ben 1,82m en 73 kg. Atheletisch bouw... Welke maat polo en welke maat shirt/overhemd raden jullie aan?
Polo: Lquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef Ewaldus het volgende:
ik doe mee, maak nu en mooi malitje
even dom vraagje, stel ik koop dit:
Avalanche Pass Oxford
Blue
$69.50
Inner Course Record Holder
Yellow
$24.50
Dus $94 in totaal. Wat gaat dat uit eindelijk kosten tot Nederland (dus niet verzending binnen Nederland naar mijn huis).
Want verzondkosten nemen toch af bij een IA ?Of wordt die 33% toeslag, verzondkosten ed. op het laatst nagecalculeerd?
Nog een vraagje, ben 1,82m en 73 kg. Atheletisch bouw... Welke maat polo en welke maat shirt/overhemd raden jullie aan?
het is toch een inkoopactie, waarom moet ik dan de door hen gestelde shipping betalen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:51 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Verzendkosten:
Totaal+shipping(daarvoor moet je even op site kijken) * 1,33 (belastingen)
Je maat:
Geen idee
Hey ontopic, voor mij geld ongeveer hetzelfde: 1,84 en 75 KG en ook atletische bouw.quote:
ok, dank je, en t-shirts?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Ontopic het volgende:
Ben zelf ook 1,84 74 kilo en behoorlijk breed gebouwd.
Voor polo's neem ik L anders zit het bij m'n schouders te strak.
Bij hemden neem ik M omdat anders de mouwen te lang zijn.
Heb jij er dan geen last van dat de achterkant zo lang is???quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:59 schreef Ontopic het volgende:
Ben zelf ook 1,84 74 kilo en behoorlijk breed gebouwd.
Voor polo's neem ik L anders zit het bij m'n schouders te strak.
Bij hemden neem ik M omdat anders de mouwen te lang zijn.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef postman het volgende:
en besteld lieve mensen. Ik hoop dat iedereen uiteraard netjes betaald heeft. (knokploeg?)
Er zijn een aantal artikelen die helemaal niet op voorraad waren:
polo boulder brook brown M (kon ik niet vinden, bedenk me nu dat het een vrouwenshirt was, sorry coconut)
you're always wrong tshirt green L (staat niet meer op site)
deer brook cools royal blue L (backorder tot 3 juli, duurde me te lang)
Die mensen krijgen morgen een creditfactuur. Als alles binnen is stort ik het geld weer terug.
verder zijn er 2 x het shirt 'something about you' in L besteld. Die zijn ook op backorder tot 30 juni. Dat duurt ook te lang. Ik heb 2x extra M besteld. Mocht je die niet willen neem ik ze wel, of er is vast iemand anders die ze wil. Verder is dit shirt overigens 3 x besteld. 'she's always wrong' 5x
vorige keer had ik het binnen 4 dagen in huis. Ik gok nu zo rond dinsdag a.s.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:08 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hopelijk werkt A&F en Fedex nu ook een beetje mee door het allemaal snel te leveren
Valt wel mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:24 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Heb jij er dan geen last van dat de achterkant zo lang is???
Ach ik zie het wel, ik heb een polo op L gegokt en 2 shirtjes op M.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:12 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Verschilt overigens ook lichtelijk per model.
Die van dit jaar lijken iets korter dan die van vorig jaar.
Die moeten ze dan gisteren van de site hebben gehaald, want ik weet 100% zeker dat 'ie er eergisteren nog op stond. Ik heb zelfs dat plaatje toen er vanaf gehaald.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef postman het volgende:
Er zijn een aantal artikelen die helemaal niet op voorraad waren...
polo boulder brook brown M (staat in z'n geheel niet op de site )
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:59 schreef postman het volgende:
you're always wrong tshirt green L (kon ik niet vinden, bedenk me nu dat het een vrouwenshirt was, sorry coconut)
Aapje!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:37 schreef amokjeeh het volgende:
Ow fuck ik moet nog betalen, door alle drukte er even bij ingeschoten. Ga ik vanavond meteen even in orde maken. Mijn excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |