Onweerquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:10 schreef staticdata het volgende:ja hier onweert het ook, maar dat is niet zo gek aangezien het vrij dichtbij elkaar ligt
Staat in je msn-log waar je tussen moest splitsen..quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het probleem is dat ik niet precies weet hoe een SQL bestand van 11mb op te delen in stukken van 2mb... ik krijg nu allemaal errors det ie geen sql bestand herkent
Ja alleen dan zijn de sql bestanden weer te grootquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Staat in je msn-log waar je tussen moest splitsen..![]()
Maar ik maak vanavond dan wel ff een nieuwe back-up. Maak ik hem gelijk zonder de tabellen van Joomla. Scheelt weer de helft aan tabellen geloof ik.
Die twee dingen in 1 zin gaan niet samenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
het is ver boven je budget maar misschien een alternatief
dan zal ik haar helemaal een nieuwe geven/laten kopen of samen kopen. kan ze er een tijd mee voorruit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die twee dingen in 1 zin gaan niet samenHet is puur voor de drie maanden die ik in Arnhem zit, m'n eigen PC gaat dan mee en dan is het wel fijn voor m'n ma als ze nog een eigen PC heeft, ook al denkt ze daar op dit moment nog wat anders over
ik heb nog een laptop, die verkocht moet worden, enkel moet de dvd-drive worden vervangen:quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die twee dingen in 1 zin gaan niet samenHet is puur voor de drie maanden die ik in Arnhem zit, m'n eigen PC gaat dan mee en dan is het wel fijn voor m'n ma als ze nog een eigen PC heeft, ook al denkt ze daar op dit moment nog wat anders over
als je achter tv station hangt ziet de stinger je niet. en een beetje gunner ziet de auto ook zo zodat hij er of een tv guided of gewoon op schiet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Over het rapen van de TV station op sharqi, ik vind dat dat gewoon moet kunnen, ook al waren diamond en ik laatst de lul omdat wij bij de US zaten.
Je kunt je daar prima verdedigen met de stinger en het jeepje, wat diamond en ik dan ook deden.
Trouwens hier is het nog vies warm en nog geen omweer (Amersfoort)
Donequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef staticdata het volgende:
zet dan in de servermessage no uncap baseraping. aangezien er nu no baseraping staat. en aangezien elke vlag een base is, kan het anders begrepen worden
Volgende keer pak ik wel een tank. Kijken hoe het dan gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je achter tv station hangt ziet de stinger je niet. en een beetje gunner ziet de auto ook zo zodat hij er of een tv guided of gewoon op schiet.
maar volgende keer laat ik me gunner telkens een tv guided op de net gespawnde heli afsturen op tv station.![]()
gewoon bij dell.nl samenstellen voor die game pc ??quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Misschien dat er hier nog mensen zijn die me kunnen helpen:
[GEZ] Low budget PC
Hij is niet op zoek naar een low budget pc, maar naar een gratis pcquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef Timminater het volgende:
[..]
gewoon bij dell.nl samenstellen voor die game pc ??
kom je op 300 euro voor 2,8 Ghz, 512 mb ram, en een best redelijke grafische kaart erin.
Wat moet dat gaan kosten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
ik heb nog een laptop, die verkocht moet worden, enkel moet de dvd-drive worden vervangen:
P4 2,6 ghz, ATI Radeon 9600 Pro, 1GB ram etc...
hahaha en escape waarschuwde je nog met komt ie he, maar er zate wel een paar leuke gevechtjes tussenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja hohodat was op vrije basis he, en toen waren we nog niet begonnen. ik wilde tv guides ontwijken. en ja als ik onder de carrier me heli plaats dan is de tv guided lastig te ontwijken
![]()
ja oke ik het het zoiezo een klote level voor us maar het mag toch gewoon en ben maar oook iets van een minuutje blijven hangen toen ik een keer raakgeschoten was hebbe we de chopper gemold en zijn we weggevlogenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja als er ene bravo Voor tv station hangt met zijn chopper en geen kans gaf om weg te komen.
op sharqi moet eigenlijk de regel zijn niet baserapen bij tv station.
Kijk als je daar 1 minuutje gaat rondhangen ala, dat doe ik ook wle eens. maar daarna vlieg ik wel weg om die chopper nog een kans te geven.
maar dat is mijn mening.
Maar gisteren leek het wel alsof alles noobs op onze server zaten![]()
ik wilde eigenlijk me chopper daar landen en dan de tv guided op jullie afsturen maar dat lukte niet omdat je neus dan te laag staat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef drbravo het volgende:
[..]
hahaha en escape waarschuwde je nog met komt ie he, maar er zate wel een paar leuke gevechtjes tussen![]()
Zo heb ik op Dalian Plant laatst de US chopper op het randje van het schip gezet en vervolgens ging ik tv guided schieten. Alleen komt hij ong 20 meter te kort tot aan kust waar de tanken stonden..quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk me chopper daar landen en dan de tv guided op jullie afsturen maar dat lukte niet omdat je neus dan te laag staat.![]()
Je moet de heli op zijn zij leggen dan kun je er wel mee schieten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk me chopper daar landen en dan de tv guided op jullie afsturen maar dat lukte niet omdat je neus dan te laag staat.![]()
That is not cheap my friend!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:59 schreef RudyCarell het volgende:
500 of zo?
Ik houd het ook even in m'n achterhoofd maar is nog wel afhankelijk van wat m'n pa nog heeft liggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:59 schreef RudyCarell het volgende:
500 of zo?
beetje lastig in de carrier waar die bootjes staanquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je moet de heli op zijn zij leggen dan kun je er wel mee schieten.
Heb je een type voor me ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:23 schreef RudyCarell het volgende:
Zoek je toch ff lekker verder! Probeer maar iets vergelijkbaars voor die prijs te krijgen...
promedion D410V (eerste laptop was dat met de 9600), gekocht op 20-12-2003... let wel de dvd-drive is kaduuk, en het knopje C zit wat los...quote:
ik kwam er pas int eind der bij en vin het toch best knap in de 50 toch?quote:
men naam genoot.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Erik Dekker is gevallen en ligt uit de Tour, op weg naar een ziekenhuis
hd is zelfs 30 gb... moest vervangen worden 2 maanden geledenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef UnleashMitch het volgende:
De HD is wat klein maar goed daar kan ik wel overheen komen. Ik houd het iig even in gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |