We kijken vanavond dan wel even. In het control panel van www.dr-clan.nl kan ik wel komenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe is je connectie verder met je host? Als ze beetje bereidwillig zijn kunnen ze (mits gebruik van Plesk) handmatig een psa_dump doen van je domein. Dan staat het gebruik van IPB root los van. Dit kan alleen de host zelf doen als root op de server.
Volgens mij staat de optie safe mode er ook los van. Bij een kwalitatieve hoster krijg je de toegang tot het control-panel voor je website. Hier kan je dus in de database zelf komen, kan je subdomeinen aanmaken etc. Met deze gegevens kan je ook naar phpMYadmin gaan. Hier maak je een dump van je SQL.
Welke gegevens heb je allemaal van je hoster gekregen?
Ik ben vanavond wel op msn. Kijken we er samen naar desnoods. Zit nu op werk en kan weinig verder verrichten dus.
Je kan dat ook per topic doen geloof ik... maar waar ken je het zien?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:36 schreef staticdata het volgende:
Wie hebben in juni 2006 't vaakst in het Games & Consoles-forum gepost?
001. (001) 616 Notorious_Roy
002. (003) 385 MMaRsu
003. (016) 384 BMH
004. (008) 375 staticdata <===========![]()
005. (020) 369 RaymanNL
dan kan jij van het lijstje afquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef staticdata het volgende:
ik heb zondag al betaald en zondag is het er gelijk afgeschreven dus het moet wel op zijn rekening staan
what did the Five fingers say to the no paying Bitch???quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
Zoals Rick James zou zeggen: Pay up bitches, Daaaaarkness is here... Pay Up or be slapped!
Ik vind mezelf nog meevallen. Hier komt het trouwens vandaan:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:36 schreef staticdata het volgende:
001. (001) 616 Notorious_Roy
002. (003) 385 MMaRsu
003. (016) 384 BMH
004. (008) 375 staticdata <===========![]()
005. (020) 369 RaymanNL
dan heb je waarschijnlijk de eerste versie gepakt, kijk je naar de tweede dan is het iemand andersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef UnleashMitch het volgende:
27e en dat met alleen maar het BoF topic
en 21e overall van 2006, daarmee pwn ik iedereen![]()
Life is goed als student![]()
Haal eens alle posts weg die niks met GAM te maken hebben, hoeveel hou je er dan overquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef UnleashMitch het volgende:
27e en dat met alleen maar het BoF topic
en 21e overall van 2006, daarmee pwn ik iedereen![]()
Life is goed als student![]()
Top! Ik merk het wel!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:20 schreef Timminater het volgende:
frank, ik denk dat ik nog wat premium templates heb voor joomla, m'n broer heeft de site van carwashpoleposition ooit gemaakt en daarvoor een compleet pakket aangeschaft met templates, zal ze dus effe opzoeken. ben vanmiddag weg (naar ziekenhuis, geweldige vakantie heb ik) daarna zal ik kijken of ik je te pakken krijg om door te sturen ofzo
Een post of 8.000 ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Haal eens alle posts weg die niks met GAM te maken hebben, hoeveel hou je er dan over![]()
Ik bedoel eigenlijk hoeveel post hou je dan nog over in GAMquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:29 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Een post of 8.000 ofzoIk meng me nogal vaak in discussies namelijk
Politiek, nieuws enzo
Ow sorry ik lees je zin nu pas goedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik bedoel eigenlijk hoeveel post hou je dan nog over in GAM
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:20 schreef RudyCarell het volgende:
GVD Hebben we een deadline voor een gidds van 300 pagina's moet morgenochtend af... Server kapot! NEEEEEEEEE..... Ik moet nog 250 fotos plaatsen... Ik kan dus nu niets met Quark.... Das best lastig, nu ik de emailingen en banners al gedaan heb...
Dat die DEKKERED zo laag staat zeg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:36 schreef staticdata het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:50 schreef Sickert het volgende:
Spammerdespam!!!
Willen de volgende mensen zo spoedig mogelijk betalen anders kan het evenement
ter ere van het BOF-jubileum niet doorgaan.
mr Wheels
Viro
Stefan
henkus
viper
whiteops
Jafarx
Punisher Payed!!![]()
Inco
Di3ki3
mr Baus
Spoook_nl
Voor betalingsgegevens ze topic:
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=253&st=0
Met vriendelijke groeten,
Adminteam BoF
Jean-Pierre Mulders
Evenement organisator BoF
Sorry dat ik jullie namen hier opelijk neerkwak maar !! het moet doorgaan ik wil graag dat er airsoftballetjes in me reet worden geschoten!!
Betalen BITCHESS!!! SCHNEL JA!!
gewoon rijden wat ben jij nou voor Sterrenburg Ghetto bastardquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijn, m'n auto moet voor de 18de APK gekeurd worden, nu kan m'n auto wegens drukte pas op de 21ste gekeurd worden
Dat wordt een paar dagen fietsen naar m'n werk.
aan de andere kant hoe groot is het riscico dat je gepakt wordt binnen 3 dagen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijn, m'n auto moet voor de 18de APK gekeurd worden, nu kan m'n auto wegens drukte pas op de 21ste gekeurd worden
Dat wordt een paar dagen fietsen naar m'n werk.
Je bent flink de pineut als je dan iemands auto total loss rijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
aan de andere kant hoe groot is het riscico dat je gepakt wordt binnen 3 dagen.
Je bent niet verzekerd. Een boete is geen punt, zelfs een andermans auto total loss rijden is nog wel te doen maar op het moment dat je iemand goed het ziekenhuis in rijdt dan ben je je leven lang aan het afbetalen. Ik zou het wel weten als het weer ook een beetje meezitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:45 schreef staticdata het volgende:
aan de andere kant hoe groot is het riscico dat je gepakt wordt binnen 3 dagen.
Ik ben APK keurmeester en ik leg het nog 1 keer uit:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb afspraak gecancelled bij Peugeot Dealer en hij gaat nu morgen naar ander autobedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |