Waarom denk je dat dit in V&A staat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:59 schreef Punjab het volgende:
Goedkoper dan dit zul je niet vinden ( alleen 2ehands misschien ).
Omdat hij Vraagt naar iets misschien? Hij zet niet in zijn OP dat hij nadrukkelijk een nieuwe of nadrukkelijk een 2ehands PC zoekt. Dus ik geef hem de mogelijkheden die ik ken die net iets buiten zijn budget liggen, maar wel een gloednieuwe PC bevatten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit in V&A staat?
Als iemand het ZELF in V&A zet ga IK er vanuit dat hij gewoon iets zoekt bij gebruikers hier op FOK! hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:05 schreef Punjab het volgende:
[..]
Omdat hij Vraagt naar iets misschien? Hij zet niet in zijn OP dat hij nadrukkelijk een nieuwe of nadrukkelijk een 2ehands PC zoekt. Dus ik geef hem de mogelijkheden die ik ken die net iets buiten zijn budget liggen, maar wel een gloednieuwe PC bevatten.
Sorry hóórquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als iemand het ZELF in V&A zet ga IK er vanuit dat hij gewoon iets zoekt bij gebruikers hier op FOK! hoor.
V&A is een Vraag een Aanbod forum, voor advertenties dus...
(mods., feel free to deletequote:
Maakt mij dat een oldbie ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Opzich maakt het niet uit, het was wel behulpzaam opzich. Maar een user die hier al sinds 2002 rondloopt weet meestal toch echt wel waar hij/zij zijn topics neer zet.
als je een 9800pro in zon systeem stop (zelfs in een 2ghz systeem) stuit je op allerlei andere bottlenecks (oftwel je hebt er niks aan) je mag die pc overigens wel hebben voor 100 euries hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[TK] PC (1,4ghz 40gig, 256mb, gef4mx) en paar andere spullen
Ik vond het redelijk realistisch maar ik ben in de prijs nog wel uitgegaan van 'geen' VGA en weinig RAM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |