SMF is imo veel beter, en er is een makkelijke installatie voor+bridgequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe lang loopt die licentie nog van IPB?? Anders is SMF misschien wat om te overwegen. Weet niet wat de status is van de integratie van SMF, maar weet wel dat men er al mee bezig was.
Zelf ben ik momenteel toch nog steeds meer into Postnuke. Dit ism de modules Paged en pnCPG heb je een mooi krachtige combinatie voor het maken van een keune website..
je hoeft geen root in IPB te hebben, in mysql is voldoende om een backup te makenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:23 schreef Timminater het volgende:
[..]
er is geen root admin meer in IPB, en das de enigste account die een backup zou kunnen maken. En om een nieuwe root admin te maken moet je zelf root admin zijn, onmogelijk dus.
ik bedoelde backuppen vanuit IPB, das onmogelijk omdat er geen "root admin" meer is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoeft geen root in IPB te hebben, in mysql is voldoende om een backup te maken
Kan jij die eruit halen voor mij?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoeft geen root in IPB te hebben, in mysql is voldoende om een backup te maken
om die reden is punkbusters ontworpenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:20 schreef ricaplayer het volgende:
Bleh, Bf2.
Brutaal spel vooral onlineHet enigste wat mij zo irriteerd zijn de 'cheaters en hackers' daarop. Na een tijdje bf2 te spelen werd ik het goed zat verrast te worden door mensen die door muren heen lopen :/ Ben gestopt en Call of Duty 2 gaan spelen
Daar is het een stuk veiliger.
Volgens mij is er wel een Call of Duty 2 topic ergens wat je vol kan spammen met niksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:20 schreef ricaplayer het volgende:
Bleh, Bf2.
Brutaal spel vooral onlineHet enigste wat mij zo irriteerd zijn de 'cheaters en hackers' daarop. Na een tijdje bf2 te spelen werd ik het goed zat verrast te worden door mensen die door muren heen lopen :/ Ben gestopt en Call of Duty 2 gaan spelen
Daar is het een stuk veiliger.
Nou de 2e game wilde niemand in de chopper... laat ik het zo zeggen; niemand was in de buurt van de chopper en alleen vliegen heeft geen zin ondanks een aantal kills. En dan op tv tower dat die heli daar blijft hangen....De kogels komen door de muur heenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:43 schreef drbravo het volgende:
daarnet was het ook niet normaal de ene kick na de nadere ze bleven maar baserapen
maar het nog redelijk met diamond en escape gechopperd, en punisher elke keer neer laten schieten door escape
page 4 is terugquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:15 schreef Jump het volgende:
Aangepast, post niet meer van je mobiel. Surf je trouwens direct naar het forum of post je via eeen eigen geschreven script?
Gelijk gaan slapen, ga straks op me werk ff kijkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:51 schreef ursel het volgende:
Frank, nog gelukt of ben je ook direct gaan pitten.. ??
ja hohoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:43 schreef drbravo het volgende:
daarnet was het ook niet normaal de ene kick na de nadere ze bleven maar baserapen
maar het nog redelijk met diamond en escape gechopperd, en punisher elke keer neer laten schieten door escape
ja als er ene bravo Voor tv station hangt met zijn chopper en geen kans gaf om weg te komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:56 schreef drbravo het volgende:
ja heb ik ook vak dat kogels door de muren heen komt hopen dat ze dat gefixt hebben in de volgende patch , en de 2de gane op sharqi was opeens iedereen ervandoor dus beslotten escape en ik er ook maar vandoor te gaan
Leuk zegquote:Op woensdag 5 juli 2006 06:37 schreef jpjedi het volgende:
om 11 uur vergadering in lentzweiler, luxemburg. krijg zowat vakantie gevoel..;)
Idd, vooral het laatste zinnetje klopt! Maarja er is ook niemand die in de AA gaat zitten of het jeepje om de heli verrot te schieten. Laatst gebeurde hetzelfde toen ben ik maar in het jeepje gaan zitten en de heli was snel kapot. Nadeel is dat je dan niet meer de heli hebt die helemaal bovenop staatquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja als er ene bravo Voor tv station hangt met zijn chopper en geen kans gaf om weg te komen.
op sharqi moet eigenlijk de regel zijn niet baserapen bij tv station.
Kijk als je daar 1 minuutje gaat rondhangen ala, dat doe ik ook wle eens. maar daarna vlieg ik wel weg om die chopper nog een kans te geven.
maar dat is mijn mening.
Maar gisteren leek het wel alsof alles noobs op onze server zaten![]()
ja hier onweert het ook, maar dat is niet zo gek aangezien het vrij dichtbij elkaar ligtquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd, vooral het laatste zinnetje klopt! Maarja er is ook niemand die in de AA gaat zitten of het jeepje om de heli verrot te schieten. Laatst gebeurde hetzelfde toen ben ik maar in het jeepje gaan zitten en de heli was snel kapot. Nadeel is dat je dan niet meer de heli hebt die helemaal bovenop staat![]()
En het onweert hier behoorlijk... zware dreunen zijn het die de ramen laten trillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |