Ik vond Urk een hoogtepunt.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi dat het weer is. Vorig jaar af en toe echt kapot gelachen, met Staphorst toch wel als een van de hoogtepunten
Ze is erg lief. Ik herken het van mijn ex-buurman Joegoslaaf.Zette ook gelijk koekjes en chocola op tafel. En bood aan of ik wilde blijven eten. Gatstvrijheid is in die landen vanzelfsprekend.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die vrouw was gewoon bang dat het een paspoortcontrole was
Hahahahaha.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is erg lief. Ik herken het van mijn ex-buurman Joegoslaaf.Zette ook gelijk koekjes en chocola op tafel. En bood aan of ik wilde blijven eten. Gatstvrijheid is in die landen vanzelfsprekend.
Te laatquote:
Het is ook een beetje een kakkerstad met al die dure huizen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Een heel hockey veld in de tuin, naast hun zwembad
allemaal kouwe kak daar in de Biltquote:Op maandag 3 juli 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Van het hockeyveld werd mij pas iets later duidelijk dat het bij het huis hoorde, mijn god zeg...quote:Op maandag 3 juli 2006 21:59 schreef tong80 het volgende:
Daarom komt het 'Weer' er ook vandaan.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heel gastvrij.
Maar niet mogen slapen
Boeiendquote:Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef VoreG het volgende:
De hockeytypes pik je er zo uit..
Heb jij soms een grotere zwembad?quote:
overkapt en welquote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een zwembad!
Ik quote voordat je je post had veranderd.quote:
Ach ja, hoofdletterquote:Op maandag 3 juli 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik quote voordat je je post had veranderd.
die hockey meisjesquote:
dit is één van de formules die het beste bij Eddy pastquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef Cool_Runner het volgende:
Hij was weer top. Heerlijk programma, misschien wel een van de beste die tegenwoordig op tv is.
Het is allemaal echt en spontaan wat je ziet, dat maakt het zo leuk
Of dat programma vroeger waarin hij van alles uittestte. Hij schreef brieven naar chipsfabrikanten en kreeg dan een hele doos terug. Of dat hij mobiele telefoons ging uittesten, toen nog met I-mode en zijn bereik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit is één van de formules die het beste bij Eddy past
en of ze het onderwater bleven doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of dat programma vroeger waarin hij van alles uittestte. Hij schreef brieven naar chipsfabrikanten en kreeg dan een hele doos terug. Of dat hij mobiele telefoons ging uittesten, toen nog met I-mode en zijn bereik.
Ja of waar complete X-Box spel computers het raam uit gingen om te kijken wat er gebeurt, als die vallen van een x aantal meters...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of dat programma vroeger waarin hij van alles uittestte. Hij schreef brieven naar chipsfabrikanten en kreeg dan een hele doos terug. Of dat hij mobiele telefoons ging uittesten, toen nog met I-mode en zijn bereik.
wie nietquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:47 schreef boneyard het volgende:
vanavond weer om 21:45, in de gemeente veere, het voorstukje zag er goed uit
Inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:24 schreef Remzz het volgende:
Gaaf trouwens dat BNN niets van een zomerstop wil weten
Eddy Zoey vind ik echt geniaal evenals Nu we er toch zijn.
Goed dat je het even zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 15:46 schreef boneyard het volgende:
vanavond eerder vanwege het overlijden van rudi carrell, nu om 21:00 - 21:40.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:46 schreef boneyard het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:46 schreef boneyard het volgende:
Zijn ze daar zo ouderwets en wereldvreemd?quote:
Er zijn daar niet zoveel bedrijven, snelwegen ook niet in overvloed, dus men moet voor dag en dauw uit bed om op een normale tijd in de Randstad te zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zijn ze daar zo ouderwets en wereldvreemd?![]()
Veere?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:11 schreef VoreG het volgende:
waar zijn ze eigenlijk?
Ja. Ik dacht ook al. Weert? Daar kunnen ze maar beter niet komen.quote:
Net nog in Limburg, vlakbij Eindhoven.quote:
Ja, daar heb ik gewoondquote:
In Halderberge staan ook wel wat boerderijenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik gewoond
Als ie ook naar Laar gaat wordt het echt triest. Tussen de boerderijen
Ik wilde al niets zeggen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:18 schreef VoreG het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan stereotypes
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat klinkt echt heel tof!
Zaterdagavond van 20.00 - 22.00 keihard feesten man!
En een mars!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Geen krat bier, lekker feesten met een cola'tje.
Treffend slotwoordquote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ahhhhhhh. The horror. Daar moet ik niet gauw in de buurt komen. Jezus....![]()
I had no ideaquote:Op maandag 10 juli 2006 21:27 schreef Senang het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je daar nog nooit van gehoord hebt.
mannen van de radio flashbackquote:Op maandag 10 juli 2006 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig.
"Daar zijn jullie natuurlijk enorm blij mee"
- Ja.
http://www.bnn.nl/view/542/1022/8578835quote:Op maandag 10 juli 2006 21:37 schreef Radagast2005 het volgende:
Komt deze uitzending ook op Uitzendinggemist want ik kan daar aflevering 1 ook niet vinden. Ik had dus weer te laat gezien dat het vandaag om 9 uur begon.
Ik vind het best nog leuk om naar te kijken hoor. Ouderwetse entertainment je weet wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:55 schreef Zapper het volgende:
Zelfs nu die Carrell dood is, weet ie nog je avond te verpesten
Hmm ja, ik doelde meer op het verschuiven van dit programma zodat ik het gemistquote:Op maandag 10 juli 2006 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het best nog leuk om naar te kijken hoor. Ouderwetse entertainment je weet wel.![]()
OK. Ik ben het vergetenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vergadering vanavond. Dat word de video instellen
IOS = Is Ook Schitterend?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:50 schreef lenin het volgende:
Dat liedje van IOS er ook elke keer tussendoor. Super goed passend. Het is een mooie dag! en zo is het maar net! Ik wil ook zo'n programma maken!
Hier kun je de afleveringen van dit seizoen terugvinden: http://nermal.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=108quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:56 schreef 7eVeNL het volgende:
Ligt het aan mij of is 'Nu we er toch zijn' nergens te bekennen op uitzendinggemist.nl ?? Vorige week ook al moeite met vinden, dit keer zie ik hem nergens tussen staan
bedáááánkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hier kun je de afleveringen van dit seizoen terugvinden: http://nermal.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=108
![]()
Absoluutquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef tong80 het volgende:
Straks maar eens naar de video kijken.Zo te lezen weer de moeite waard.
Ik dacht even dat het voor de gein was ingesproken, maar het bleek gewoon echt te zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:07 schreef Asskicker14 het volgende:
''Ik vertrouw jullie voor geen cent, stelletje boeven''
http://nermal.bnn.nl/factsheets/archief_popup.php?id=95quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:57 schreef Oviedeee het volgende:
Weet iemand waar je het vorige seizoen kan terug kijken? Ik kan ze niet meer vinden op uitzendinggemist.nl.
Tokkie familiequote:Op maandag 17 juli 2006 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo, die heeft een jointje teveel gerookt.
Ze nemen die opmerking van de dealer-eigenaar ietwat té letterlijk, ik weet niet of hij dat zo op prijs zou stellen. Een auto van 60.000 die ineens wordt verbouwd.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:59 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Ze gaan die auto finaal verneuken
Ja, alleen lekkere meiden hoeven geen BH aan te trekken.quote:
De rest monteren ze er gewoon uit.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:03 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Ze mogen echt bij iedereen naar binnen daar he
Je kon het al zien aan het huisquote:Op maandag 17 juli 2006 22:04 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Je kan moeilijk weg rennen zodra er wordt open gedaan![]()
Alleen Ma Flodder en Sjonnie ontbraken nog.quote:
Hahaha.quote:
Die grinnikte waarschijnlijk om de BNN promoquote:Op maandag 17 juli 2006 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
En dan die kop van Toine van Pepperstraten die nog half staat te lachen.
Zoek dit topic effe door.. Dan vind je het wel...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Whehe top programma vandaag voor eerst gezien, rest nog online te kijken ?
die auto whehe
die met der zwangerschapsborstenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:07 schreef xenobinol het volgende:
Héé, ik zag mijn uitgebrande buurjtes op TV![]()
Wel sneu hoor, dat je huis uitfikt op 31 december![]()
Iedereen kan z'n woonplaats toevoegen op deze site: http://angry.bnn.nl/page/nwetzquote:Op maandag 24 juli 2006 20:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben benieuwd of hij een keertje naar Purmerend komt![]()
Wij kunnen hier ook BNN ontvangen hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 22:08 schreef Asskicker14 het volgende:
De zangeres zonder naam heeft in dat huis gewoond.
Die tuin was enorm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |