Inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heel gastvrij.
Maar niet mogen slapen
Boeiendquote:Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef VoreG het volgende:
De hockeytypes pik je er zo uit..
Heb jij soms een grotere zwembad?quote:
overkapt en welquote:Op maandag 3 juli 2006 22:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, wat een zwembad!
Ik quote voordat je je post had veranderd.quote:
Ach ja, hoofdletterquote:Op maandag 3 juli 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik quote voordat je je post had veranderd.
die hockey meisjesquote:
dit is één van de formules die het beste bij Eddy pastquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:17 schreef Cool_Runner het volgende:
Hij was weer top. Heerlijk programma, misschien wel een van de beste die tegenwoordig op tv is.
Het is allemaal echt en spontaan wat je ziet, dat maakt het zo leuk
Of dat programma vroeger waarin hij van alles uittestte. Hij schreef brieven naar chipsfabrikanten en kreeg dan een hele doos terug. Of dat hij mobiele telefoons ging uittesten, toen nog met I-mode en zijn bereik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit is één van de formules die het beste bij Eddy past
en of ze het onderwater bleven doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of dat programma vroeger waarin hij van alles uittestte. Hij schreef brieven naar chipsfabrikanten en kreeg dan een hele doos terug. Of dat hij mobiele telefoons ging uittesten, toen nog met I-mode en zijn bereik.
Ja of waar complete X-Box spel computers het raam uit gingen om te kijken wat er gebeurt, als die vallen van een x aantal meters...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of dat programma vroeger waarin hij van alles uittestte. Hij schreef brieven naar chipsfabrikanten en kreeg dan een hele doos terug. Of dat hij mobiele telefoons ging uittesten, toen nog met I-mode en zijn bereik.
wie nietquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:47 schreef boneyard het volgende:
vanavond weer om 21:45, in de gemeente veere, het voorstukje zag er goed uit
Inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:24 schreef Remzz het volgende:
Gaaf trouwens dat BNN niets van een zomerstop wil weten
Eddy Zoey vind ik echt geniaal evenals Nu we er toch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |