Die schijnt nog wel talent te hebben. Daar kun je Lindenbergh en Krohn Dehli toch niet op betrappen.quote:
Wie is die derde partijquote:Maandag training en persconferentie
3-7-2006 Ajax begint maandag met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. De selectie traint voor het eerst samen en Henk ten Cate, de nieuwe trainer, geeft een persconferentie.
AT5 zendt de persconferentie om 13.30 uur live uit. De training is verkocht aan een derde partij en is helaas niet rechtstreeks op AT5 te volgen. Om 16.30 uur volgt een uitgebreide samenvatting. Zie ook textpagina's 225 en 567.
Op de eerste training ontbreken de spelers die ook international zijn. Sneijder, Maduro, Heitinga, Stekelenburg, Babel en Grygera (Tsj) zijn nog op vakantie.
Inderdaad, moet ook wel want z'n aflopende contract (toch?) zie ik hem niet verlengen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:22 schreef twi het volgende:
Jammer, valt weinig uit op te maken uit die nummers, behalve dat Grygera zal vertrekken.
Talpa?quote:
Dan moet hij ook snel vertrekken ook, kunnen we er nog wat voor vangen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:22 schreef twi het volgende:
Jammer, valt weinig uit op te maken uit die nummers, behalve dat Grygera zal vertrekken.
Klopt. Zoiets las ik laatst ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef jna het volgende:
Er zou toch ook Ajax, feyenoord en psv tv komen van kpn ofzo ?
Misschien is dat de derde partij
`lijkt mij ook aannemelijk. Had Sjonnie nu nog een functie binnen Ajax?quote:
Sterker nog, Oranje is naar huis omdat de bondscoach deze Ajacieden veel te belangrijk maakte.quote:Als beginnend coach had Van Basten meer baat gehad bij een ervaren assistent, die als coach al alles heeft meegemaakt. Maar Van Basten wilde met zijn klaverjasclub op pad, vier vrienden die samen opgroeiden bij Ajax. Het kan toeval zijn, maar ik bespeurde in het beleid van de technische staf een lichte voorkeur voor Ajacieden. Sterker nog, Oranje is naar huis omdat de bondscoach deze Ajacieden veel te belangrijk maakte.
Wie had er dan náást Phillip Cocu en Mark van Bommel moeten spelen?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:19 schreef Misanthroopia het volgende:
Derksen:
[..]
Sterker nog, Oranje is naar huis omdat de bondscoach deze Ajacieden veel te belangrijk maakte.
Hoe is het met de zelfkritiek hier?
Vraag ik mij af wie had hij dan had moeten laten spelen?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:19 schreef Misanthroopia het volgende:
Derksen:
[..]
Sterker nog, Oranje is naar huis omdat de bondscoach deze Ajacieden veel te belangrijk maakte.
Hoe is het met de zelfkritiek hier?
Vergeet Van der Vaart niet. (word ook gezien als ajaxcied)quote:Op maandag 3 juli 2006 13:21 schreef twi het volgende:
Sneijder met de punt naar achteren is vragen om problemen. Maar met Cocu en Van Bommel ernaast zou het met wat dynamische improvisatie best kunnen. Voor de rest is het belachelijk natuurlijk, aangezien Maduro, Babel en Stekelenburg op de bank hebben gezeten, Huntelaar niet mee werrd genomen en Heitinga gewoon prima in vorm is/was.
Kortom, wederom een hoop gezwets van die sigaar, die hoe langer hoe meer onzin lijkt uit te kramen.
Heej, post veranderdquote:Op maandag 3 juli 2006 13:21 schreef twi het volgende:
Sneijder met de punt naar achteren is vragen om problemen. Maar met Cocu en Van Bommel ernaast zou het met wat dynamische improvisatie best kunnen. Voor de rest is het belachelijk natuurlijk, aangezien Maduro, Babel en Stekelenburg op de bank hebben gezeten, Huntelaar niet mee werrd genomen en Heitinga gewoon prima in vorm is/was.
Kortom, wederom een hoop gezwets van die sigaar, die hoe langer hoe meer onzin lijkt uit te kramen.
In de bak ja!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:39 schreef Pritt het volgende:
Is Nedved al gesignaleerd in Mokkum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |