staat al een aanvraag tot veranderen uit...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:28 schreef M0NTANA het volgende:
topc?
Maar goed, blij dat we weer gaan beginnen. Wie zijn er vandaag nog niet bij? Welke WK-gangers?
ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er vandaag naar de eerste training van het seizoen?
quote:Ajax rekent erop dat het afgelopen boekjaar met rode cijfers is afgesloten. De Amsterdamse voetbalclub verwacht dat het gebroken boekjaar 2005/2006, dat vrijdag afliep, een nettoverlies heeft opgeleverd. Het uitblijven van grote transferopbrengsten is de belangrijkste oorzaak van het verwachte verlies.
Dat meldde Ajax maandag. Ook reorganisatiekosten en extra investeringen hebben de beursgenoteerde voetbalclub in de min geduwd. Ajax verwacht dat het resultaat uit de dagelijkse bedrijfsvoering wel positief is.
Piet van Reenen is de all-time topscoorder van AJAX met 273 doelpunten.quote:
donequote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef -Wolf- het volgende:
Misschien de rugnummers bij/ in de foto's van de OP plaatsen?
goed dat je het zegt, moet de batterijen nog opladen!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er wat fotootjes schieten van (onder andere) Jaap Stam in Ajax-shirt?
Ja, dat zat ik net ook te denken.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef Urquhart het volgende:
Heitinga heeft elk seizoen ook een ander nummer.
quote:Juanfrán draagt de komende drie seizoenen het shirt van Real Zaragoza. De linksbenige verdediger, die afgelopen seizoen op huurbasis speelde bij Ajax, wordt overgenomen van Besiktas.
De 29-jarige Juanfrán kwam in Amsterdam tot zestien Eredivisiewedstrijden. Zijn prestaties in deze duels waren echter niet toereikend voor een permanent verblijf bij Ajax. Juanfrán stond eerder onder contract bij Levante UD, Valencia CF en Celta de Vigo.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:16 schreef Urquhart het volgende:
Heitinga heeft elk seizoen ook een ander nummer.
Zou Defour dan toch nog komen?quote:De tekst van de advertentie uit het NRC Handelsblad van zaterdag 17 juni 2006 is hieronder weergegeven.
Ajax is de meest succesvolle voetbalclub van Nederland. Ajax is winnaar van 29
landskampioenschappen en van 16 nationale bekers. Ajax heeft zich internationaal een positie verworven die alleen geëvenaard wordt door clubs als Real Madrid, Bayern München en AC Milaan. In de Europacup voor landskampioenen speelde Ajax zes finales waarvan de club er vier heeft gewonnen. De basis van deze successen wordt gevormd door de succesvolle jeugdopleiding van Ajax die internationaal hoog staat aangeschreven.
Ajax, één van de weinige beursgenoteerde voetbalclubs, is zowel in sportief als in zakelijk opzicht succesvol. Met circa 170 medewerkers behaalde Ajax in het boekjaar 2004/2005 een netto omzet van ¤ 67 miljoen en een netto winst van circa ¤ 3 miljoen. Ongeveer de helft van de omzet is ‘voetbalomzet’. De overige omzet wordt gegenereerd door aan voetbal gerelateerde activiteiten zoals merchandising, tv-rechten en sponsoring.
De afdeling Juridische Zaken, is verantwoordelijk voor het brede juridische spectrum van alle voetbal- en overige activiteiten van Ajax. Het gaat veelal om contractenrechtelijke zaken, zoals transfer- en spelersovereenkomsten en sponsorcontracten, maar betreft ook licentie- en inbreukzaken, alsmede kwesties betreffende beurs- en verenigingsrechtelijke regels (KNVB, UEFA, FIFA). Er is thans een vacature voor de positie van:
Jurist bij Ajax
De Jurist zal rapporteren aan de “Manager Juridische Zaken”. Hij of zij zal na een korte
inwerkperiode zelfstandig aan verschillende afdelingen binnen Ajax juridische bijstand verlenen en contacten onderhouden met advocaten en juristen van andere organisaties.
Gevraagd
- Vanaf 3-4 jaar relevante werkervaring als advocaat of bedrijfsjurist
- Kennis van het contractenrecht
- Bij voorkeur kennis van het arbeidsrecht en het intellectuele eigendomsrecht
- Communicatief vaardig, gesprekspartner op verschillende niveaus
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Zelfstandig en pragmatisch jurist, accuraat
- Overtuigende persoonlijkheid, stressbestendig
- Flexibele instelling en gevoel voor humor
Geboden
- Een unieke organisatie, met wereldwijde faam
- Een enthousiasmerende omgeving met een gemeenschappelijke passie
- Inhoudelijk gevarieerd en interessant werk
- Grote diversiteit aan contacten, zowel in- als extern
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder twee seizoenkaarten)
Volgens mij mag iedereen zijn voorkeursnummer opgeven, alleen krijgen sommige mensen die nietquote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef jna het volgende:
Sommige spelers hebben wel erg rare nummers inderdaad, misschien waren er wel spelers die met een bepaald lievelingsnummer willen spelen![]()
13 is voor Davids, hoorde ik van een insider vanmorgenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom is er geen nummer 13? Lijkt me niet dat ze bij Ajax bijgelovig zijn toch?
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
13 is voor DavidsVieira, hoorde ik van een insider vanmorgen
Dit jaar was er volgens mij ook geen 13.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom is er geen nummer 13? Lijkt me niet dat ze bij Ajax bijgelovig zijn toch?
Zelfs Manucharyanquote:Op maandag 3 juli 2006 12:00 schreef JeroenV het volgende:
Toch wel zielig als je Lindenbergh, Krohn Dehli, De Mul, Sarpong en Schilder een beter nummer hebben dan Harry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |