Zelden is mijn onbegrip groter geweest dan voor deze bevolkingsgroep... Wie kent ze niet? De dames met stijl haar, ruitersbroek, zwarte laarzen, belachelijke 'helm' en doffe blik in hun ogen. De hele dag door komt er geen enkel zinnig woord uit die baardenbekken van ze. Totdat het over hun paard gaat, dan lichten hun ogen op, gloeit hun ziel als een opkomende zon en worden tepels zo hard als marmer. Want blijkbaar is een veredelde koe het summum van genot.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:50 schreef Coolcat het volgende:
Als het paard weg doen een optie was had ik dat wel genoemd, maar die gaat dus niet weg! Als je niks zinnigs hebt te antwoorden, antwoord dan niet...
En ze ruiken meestal naar paard... Zo'n zure lucht icm met muf hooi.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die meisjes hebben meestal ook vet/onverzorgd haar
heerlijk! tegen medium aan.quote:
Met van die Penny dingenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
weet je waar ik vroeger een hekel aan had?
aan die zeikerige nepmaagdjes met paardenagenda's, paardenstickertjes voor in boekjes, paardenvlaggetjes aan hun fietsjes, paardenposters aan hun bevingerde slaapkamerwandjes.
als je van een paard houdt dan wil je gewoon eigenlijk een grote lul, dat denk ik dan eigenlijk. en ja een pony heeft ook een flinke.
ik houd van paard, niet te doorbakken graag.
plus! extra paardenbouten! heerlijk op de bbq die ribjes. eerst ff voorkoken en marineren.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:30 schreef GSi het volgende:
[..]
Met van die Penny dingen![]()
Vroeger zat mijn basisschool vol met van die wijven, dezelfde types die de hele dag aan elkaar haar zaten te frummelen![]()
![]()
![]()
Maar mannen kunnen er ook wat van, rijden ze in de polder met zo een kloteknol met zo een wagen erachter, niet eens een echte koets, maar een veredelde boedelbak het verkeer op te houden.
Ik heb dat paard dan het liefste op mijn motorkap, heb ik iig 1 PK meer.
Paarden zijn niets anders dan een dure hobby om de ontluikende seksualiteit bij sommige meiden te bevredigen. Niet dat ze iets met de lul doen, begrijp me niet verkeerd. Maar het is meer het mannelijke postuur die de beesten hebben, de kracht die ze uitstralen... De meeste meisjes beginnen met paardrijden op een leeftijd van 12,13. En zodra ze 16 zijn en achter de disco doormiddengekliefd zijn verliezen de meeste hun interessen in het paard. De behoefte is vervuld door the real deal en klaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:21 schreef Frasier het volgende:
Paarden hebben anders wel mega grote lul.
Vol genot zit ze op 't paard. Op het punt om scheeuwend klaar te komen waarna ze het paard bedankt met een suikerklontje.quote:
Bestaat dat echt?quote:
Ja, lekker heb je wat te kanen met zijn veulen.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
plus! extra paardenbouten! heerlijk op de bbq die ribjes. eerst ff voorkoken en marineren.
Die bij mij in de klas heeft al 20 jaar een PAARDENstaart tot aan d'r reet... :|quote:Op maandag 3 juli 2006 01:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die meisjes hebben meestal ook vet/onverzorgd haar
GADVERDAMMEquote:Op maandag 3 juli 2006 01:35 schreef Jummy het volgende:
[..]
Die bij mij in de klas heeft al 20 jaar een PAARDENstaart tot aan d'r reet... :|
Te dromen van hun paard.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat er morgen pas echt reacties gaan komen op dit topic, paardenmeisjes liggen allang op bed![]()
Tuurlijk! Ik vind het zoveel lekkerder dan gewone kogelbiefstuk bijvoorbeeld.quote:
Speciaal voor hun...quote:Op maandag 3 juli 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat er morgen pas echt reacties gaan komen op dit topic, paardenmeisjes liggen allang op bed![]()
maar niet vergeten dat in het geval anky de mannelijke helft gered is door haar paardenobsessie. maw soms is het maar goed dat sommige vrouwen meer in paarden dan mannen zien.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Paarden zijn niets anders dan een dure hobby om de ontluikende seksualiteit bij sommige meiden te bevredigen. Niet dat ze iets met de lul doen, begrijp me niet verkeerd. Maar het is meer het mannelijke postuur die de beesten hebben, de kracht die ze uitstralen... De meeste meisjes beginnen met paardrijden op een leeftijd van 12,13. En zodra ze 16 zijn en achter de disco doormiddengekliefd zijn verliezen de meeste hun interessen in het paard. De behoefte is vervuld door the real deal en klaar.
Maar dan heb je ook nog de meest zwakzinnige categorie...
De categorie die het paard altijd boven een vent verkiest![]()
![]()
Mijn god, om je toch dood voor te schamen? Dat zijn mensen die, zonder rood aan te lopen, durven te beweren dat paarden intelligent zijn, dat paarden hen begrijpen en dat ze meer op hun gemak zijn bij een paard dan bij een mens. Dat zijn echt de caballus extremisten. Van die meiden die als hun paard bijvoorbeeld op hol is geslagen, liever een kleuter tot pulp rijden dan dat ze het paard dwingen te stoppen omdat zij ook gevoel hebben
.
Maar eens proberen dan....quote:Op maandag 3 juli 2006 01:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik vind het zoveel lekkerder dan gewone kogelbiefstuk bijvoorbeeld.
Meen je dat nouquote:Op maandag 3 juli 2006 01:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik vind het zoveel lekkerder dan gewone kogelbiefstuk bijvoorbeeld.
Hey gast, alles goed...? Heb je echt sinds de middelbare school niet meer gesproken...quote:
goed klaargemaakt niet vind ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je dat nouIk vind paardenvlees veels te taai
![]()
Ik ben er niet van gecharmeerd, dikwijls geprobeert dat wel.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:42 schreef GSi het volgende:
Het is ze gewoon hierom te doen,
[afbeelding]
Het liefst rijden ze onder het paard ipv erop.
Dus dat klaarkomen ging gepaard met het rijden op het paard? Dus ze gaf openlijk toe dat ze met het paard paarde... Heel apaard.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
een vriendin van mij gaf 'ruiterlijk'toe dat ze klaarkwam tijdens het rijden. fijn enzo. moet je als man dus net zulke harde schokken tegen haar klit maken dat ze klaarkomt. trek je klompen maar vast aan!
Paardje paardje, met je bel vol groezelgeel ivoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Paardje paardje, schoonheid der natuur.
Had ik je maar in mijn binnenzak, dan kustte ik je ieder uur.
Daar haal je het niet bij hequote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
een vriendin van mij gaf 'ruiterlijk'toe dat ze klaarkwam tijdens het rijden. fijn enzo. moet je als man dus net zulke harde schokken tegen haar klit maken dat ze klaarkomt. trek je klompen maar vast aan!
proest!!quote:Op maandag 3 juli 2006 01:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hier straalt ze nog meer...
[afbeelding]
Volgens mij staat het paard erachter, maar is weggesoept om de werkelijke toedracht van haar gezichtsuitdrukking te verbergen.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hier straalt ze nog meer...
[afbeelding]
quote:Dode leidt politie naar bestialiteitschandaal.
Een onderzoek naar een man die vermoedelijk is overleden na seks te hebben gehad met een paard heeft de politie in de Amerikaanse stad Seattle geleid naar een boerderij waar veelvuldig bestialiteitsorgies plaatsvonden. De 45-jarige man was op 2 juli afgeleverd bij een plaatselijk ziekenhuis, maar bleek al te zijn overleden. De chauffeur die hem afleverde bleek vervolgens gevlogen.
De man zou zijn overleden aan een acute darmperforatie. Een onderzoek naar zijn achtergrond leidde naar een boerderij in het dorpje Enumclaw. Hier trof de politie honderden videobanden aan, waarop onder andere de overleden man te zien is terwijl hij seks heeft met een paard. Een opname zou zijn opgenomen kort voordat de man kwam te overlijden. Behalve eigen dieren zou er ook gebruik zijn gemaakt van beesten van nabijgelegen boerderijen. De eigenaren lieten in een reactie weten geschokt en boos te zijn.
In de staat Washington, waar het voorval plaatsvond, is bestialiteit niet strafbaar. De politie onderzoekt echter of er ook kleinere dieren werden misbruikt, hetgeen geschaard kan worden onder wreedheid jegens dieren. Op de boerderij werden onder meer kippen, geiten en schapen aangetroffen. "Als we het hebben over schapen of geiten, kunnen er vraagtekens rijzen", stelde een woordvoerder van de politie. Lokale dierenbeschermers hopen dat de politiek paal en perk wil gaan stellen aan bestialiteitspraktijken.
quote:Amerikaan overleed na penetratie door paard.
Een man die begin deze maand dood werd afgeleverd bij een ziekenhuis in de buurt van de Amerikaanse stad Seattle blijkt te zijn overleden nadat hij anaal werd gepenetreerd door een hengst. Dat heeft de politie in Enumclaw in de staat Washington maandag bekendgemaakt. Het incident gebeurde op een boerderij die via internet seks met diverse diersoorten aanbiedt.
Zaterdag berichtten we al over de dood van de 45-jarige man. Hij was door een nog onbekende persoon op 2 juli afgeleverd bij een plaatselijk ziekenhuis, maar bleek al te zijn overleden. Onderzoek leidde de politie naar een boerderij in de omgeving, waar veelvuldig bestialiteitsorgies plaatsvonden. Hier werden honderden videobanden aangetroffen, waarop onder andere de overleden man te zien is terwijl hij seks heeft met een paard.
De man overleed aan een acute darmperforatie en inwendige bloedingen. Een lijkschouwer stelde dat hij 'nog nooit iets dergelijks heeft gezien'. Bij de seks met het paard waren de darmen van de man verscheurd, en liepen ook andere organen zware verwondingen op. De politie heeft geen arrestaties verricht, aangezien seks met dieren in de staat Washington niet is verboden.
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat paard heeft ook nog nooit van Elmex gehoord volgensmij.
lolquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
Krijg idd een beetje een Christopher Reeve gevoel van die paardenmeisjes, kunnen ze geen paard meer rijden, beginnen ze over embryo's
en als ze daarover zijn uitgeluld, dan beginnen ze net zo makkelijk met: "zullen we iets leuks gaan doen?"quote:Op maandag 3 juli 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
Krijg idd een beetje een Christopher Reeve gevoel van die paardenmeisjes, kunnen ze geen paard meer rijden, beginnen ze over embryo's
Wat inhoudt dat je als vent een paardentrailer moet kopen...quote:Op maandag 3 juli 2006 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als ze daarover zijn uitgeluld, dan beginnen ze net zo makkelijk met: "zullen we iets leuks gaan doen?"
en klompen.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat inhoudt dat je als vent een paardentrailer moet kopen...
"Paardrijden zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als ze daarover zijn uitgeluld, dan beginnen ze net zo makkelijk met: "zullen we iets leuks gaan doen?"
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:14 schreef newsman het volgende:
Je, kan het ook anders aanpakken natuurlijk, je zegt tegen zo'n paardenmeisjes:""Lieverd zal ik een paardje voor je kopen""
Dochtertje:""Ja geweldig pa"
Waarna je de volgende dag thuis komt en een paardenbiefstuk op haar bordje legt en zegt:"Hier is je paardje schat"
Ooh, das een stuk minder, mijn buurvrouw kreeg bijna een hartaanval toen ze zanger Bob zagquote:Op maandag 3 juli 2006 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
positief nieuws is natuurlijk wel dat er ook veel ongelukken gebeuren tijdens het paardrijden. een oma van een vriend van mij is ooit omgekomen toen ze tegen een stronk viel.
slaap zacht en ik hoop dat die dingetjes uit je ogen zijn verdwenen.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:21 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga pitten, ik ben benieuwd of de labiele paardenmeiden dit topic morgen ook gevonden hebben.
En dat je maar veel sokken mag eten in je dromenquote:Op maandag 3 juli 2006 02:23 schreef newsman het volgende:
slaap lekker Xebo
Iam not gone yet.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En dat je maar veel sokken mag eten in je dromen![]()
![]()
![]()
Dankje dat je mij citeert Seaoflove, heb voor de eerste keer je website gezien.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En dat je maar veel sokken mag eten in je dromen![]()
![]()
![]()
En Pony-Loverquote:Op maandag 3 juli 2006 02:21 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga pitten, ik ben benieuwd of de labiele paardenmeiden dit topic morgen ook gevonden hebben.
Moest effe een search doen voor ik begreep wat je bedoelde.quote:
mja het lijkt mij dat trekdieren sowieso het belangrijkst zijn geweest voor de mens. Met op 2de plaats misschien iets van koeien en varkens ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 04:09 schreef Doderok het volgende:
[..]
Moest effe een search doen voor ik begreep wat je bedoelde.![]()
Hondekarren misschien? Of het vee bewaken? Of de wolven buiten de deur houden?
quote:Op maandag 3 juli 2006 03:12 schreef torpie het volgende:
goed topic...
(schaamteloze TVP om morgen de reacties te zien)
Dat dacht jij.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Paarden zijn niets anders dan een dure hobby om de ontluikende seksualiteit bij sommige meiden te bevredigen. Niet dat ze iets met de lul doen, begrijp me niet verkeerd.
quote:
Ik hoor u al denken ja die is gek, ga daar een beetje aan dat ding zitten. Toch is het voor ruinen en hengsten belangrijk om zeker eens in de 2 maanden de koker schoon te maken. Dit kan doormiddel van lauwwarm water. Trek een handschoentje aan en gebruik een dunne doek of een zacht sponsje.
Als u dit regelmatig schoonmaakt en daarna insmeert met parafinne dan is de volgende schoonmaak beurt een stuk gemakkelijker. Door de parafinne kan de smegma zich niet meer zo gemakkelijk hechten.
Ga niet trekken aan de penis terwijl uw tinker deze in wilt trekken u zou hem kunnen beschadigen. Ook de anus van uw tinker moet u schoonmaken dit kunt u heel eenvoudig doen door lauwwarm water te gebruiken en een doekje, til voorzichtig de staart op en ga rustig aan het poetsen, vergeet niet de bilspleet deze is best diep en er kan vuil in verstopt zitten.
Tinkerverzorgingstips!!
Gatverquote:Op maandag 3 juli 2006 04:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat dacht jij.
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Zelden zo hard gelachenquote:Kortom, als je weer eens zo'n wijf voorbij ziet komen op haar paard. Schroom dan niet om keihard op de reet van het paard te slaan begeleid met de kreet VORT PEERD! en geniet van het schouwspel wat zich voor je ogen afspeelt. 300 Kilo blinde paniek met 50 kilo maagdelijkheid die met volle snelheid de ondergaande zon tegemoet galopperen
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef Xebrozius het volgende:Ja kom op hey, omdat ik de hele dag in strakke leggings rondloop met een geil zwart ruitershelmpje en mijn mede ploegggenoten aftrek in het hooi ben ik meteen hom.. ... oh wacht...
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Paardje paardje, met je bek vol groezelgeel ivoor.
Je gehinnik, dat klinkt als een infantiel engelenkoor.
'hij weet wat ik nodig heb'quote:Op maandag 3 juli 2006 09:13 schreef Khadgar het volgende:
Ach ja, ik ken er ook een paar van die miepjes. Noemen het paart 'mijn ventje' en zeggen dingen als 'mijn ventje staat altijd voor me klaar, jongens niet' en dat soort gelul. En inderdaad van 'hij doet zo wijs, hij begrijpt me'
Die komen niet, want paardenmeisjes komen niet in KLB. Paardenmeisjes hangen voornamelijk uit in F&F, LF, CUL en SHO. Dus misschien moet je daar even 'n verwijzing naar dit topic plaatsen..quote:
Is dat toevallig ook bruin aan de onderkant? zo ja dan weet je waar het van komtquote:Op maandag 3 juli 2006 01:35 schreef Jummy het volgende:
[..]
Die bij mij in de klas heeft al 20 jaar een PAARDENstaart tot aan d'r reet... :|
Eigen paard deel 4!! .quote:Op maandag 3 juli 2006 09:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Die komen niet, want paardenmeisjes komen niet in KLB. Paardenmeisjes hangen voornamelijk uit in F&F, LF, CUL en SHO. Dus misschien moet je daar even 'n verwijzing naar dit topic plaatsen..
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:26 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
wat een dotje is het zeg.
idd. zelfs de politie doet er aan mee somsquote:Op maandag 3 juli 2006 11:09 schreef Aaargh! het volgende:
Het ergste is dat die beesten op straat schijten en de bestuurders niet eens het fatsoen hebben om ff met een schepje en een plastic zak de boel op te ruimen.
Als je je hond op straat laat schijten dan krijg je direct een enorme bekeuring, maar laat je je paard een tien keer zo grote bolus midden op straat droppen, dan word daar niks van gezegd.
Je vergeet die misselijke vlechten altijd in hun harenquote:Wie kent ze niet? De dames met stijl haar, ruitersbroek, zwarte laarzen, belachelijke 'helm' en doffe blik in hun ogen.
man o man ik heb gister weer een prachtig tipoc misgelopen zegquote:Op maandag 3 juli 2006 01:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Paardje paardje, met je bek vol groezelgeel ivoor.
Je gehinnik, dat klinkt als een infantiel engelenkoor.
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:16 schreef Nosh het volgende:!
Mijn zusje was ook zo'n type. Had een moddervette verzorgponie, bij een boer die het prachtig vond dat een hele roedel beugeltrutjes voor hem die beesten aaiden, schrobten en verzorgden.
In ruil mocht ze dan een rondje hobbelen op haar ponie, maar dat beest schrok zich helemaal de tyfus toen hij opeens daadwerkelijk iets moest doen, dat hij steigerde, mijn zusje van zn rug afkeilde en als een malle wegstormde.
Leukste was dat al die andere giebelkutjes dan nog de schuld bij de berijder leggen ook. Nee, het paard is niet gewoon een motorisch gestoorde knol, maar zij had hem eerst op zn gemak moeten stellen, thee voor hem moeten zetten, hem een verhaaltje voor moeten lezen, en hem 'uwe majesteit' moeten noemen. Ofzo.
Daarna was het gelukkig wel héél snel over met al dat oeverloze gezeik over 'haar Blinky', omdat ze opeens gothic besloot te worden. Maar dat is weer een ander verhaal.
Short Shamefull Confession: ik vind paardenmeisjes (en in 't verlengde, hockeymeisjes) wel wat hebben.quote:Wie kent ze niet? De dames met stijl haar, ruitersbroek, zwarte laarzen, belachelijke 'helm' en doffe blik in hun ogen.
"e:Op maandag 3 juli 2006 10:49 schreef wolferl het volgende:
En ze geven hun paarden altijd van die domme achterlijke imbo namen.
even kijken hoe gevoelig het onderwerp ligt: ->quote:
waarom vernoem je een paard naar een symptoom van chlamydia?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef Elefes het volgende:
[..]
Geen oplossing om Burning Desire gewoon thuis op stal te laten?
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef dr.dunno het volgende:
waarom vernoem je een paard naar een symptoom van chlamydia?
vergeet de chlamydia niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef Scandalous het volgende:
En wederom zijn het weer alleen mannen die de link leggen tussen paardrijden en grote paardenpikken en geneukt willen worden![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef Solomon het volgende:
Mijn vriendinnetje heeft ook een paardMoet zeggen dat ik 't eigenlijk wel een tof beest vind. Heb het edel-dier gebeuren nooit zo goed gesnapt, maar kan de lol van het buitenrijden wel in zien, het rondjes rijen in zo'n bak trekt me dan weer niet zo.
En spaar de me de voor de hand-liggende semi-grappige opmerkingen over sex en bevredigen.
een serieuze vraag dan; kreeg ze niet genoeg bij jou, monsieur de (rug)ridder?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef Solomon het volgende:
Mijn vriendinnetje heeft ook een paardMoet zeggen dat ik 't eigenlijk wel een tof beest vind. Heb het edel-dier gebeuren nooit zo goed gesnapt, maar kan de lol van het buitenrijden wel in zien, het rondjes rijen in zo'n bak trekt me dan weer niet zo.
En spaar de me de voor de hand-liggende semi-grappige opmerkingen over sex en bevredigen.
Maar het klopt ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef Scandalous het volgende:
En wederom zijn het weer alleen mannen die de link leggen tussen paardrijden en grote paardenpikken en geneukt willen worden![]()
Oh okee, opgelost slotjequote:
ik vind het ook altijd leuk om een vrouw een banaan te zien eten, dan denk ik altijd aan pijpen, heel gek.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef Scandalous het volgende:
Kben benieuwd naar de reacties van de dames als je zoiets zegt tijdens lunch. 'ik vind het leuk om een vrouw een banaan te zien eten. Gewoon een leuk gezicht om te zien'quote:Op maandag 3 juli 2006 11:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd leuk om een vrouw een banaan te zien eten, dan denk ik altijd aan pijpen, heel gek.
quote:
quote:Wat een poepies Zo samen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:14 schreef Xebrozius het volgende:
Want blijkbaar is een veredelde koe het summum van genot.
Is dat de top 3? waar zitten de varkens. Zit hier nog een gedachte achter van deze samenstelling?quote:Je moet respect voor paarden hebben, ze hebben veel voor de mensheid betekend..
Nee, domme ruitermiep. Koeien hebben pas veel voor ons betekend, gevolgd door honden en daarna pas de paarden.
Waarom is een paard een edel dier? toch niet alleen maar omdat lancelot te paard een paar mensen heeft geprikt?quote:En wat geweldig dat een paar honderd jaar geleden wij als mens paarden nodig hadden om vooruit te komen en ten strijde konden trekken. Jezus, 400 jaar geleden gebruikten we olifanten voor dezelfde doeleinden maar dat is toch ook geen edel dier geworden?
quote:als paarden voor 1 dag konden praten zou je ze overal ter wereld maar 1 ding horen zeggen:
"HOUDT JE BEK GODVERDOMME! wat kan het mij nou roesten dat iemand oogcontact met je zocht in de pauze... Jezus, laat je neuken op de plee en val mij er niet mee lastig. En nou op met die suikerklontjes wijf!"
quote:Nog een leuk feitje voor de dames die dit lezen: hoe langer je omgaat met paarden, hoe meer je er op gaat lijken. Eerst komt de paardenbek, dan de paardenreet en uiteindelijk krijg je hetzelfde IQ als een paard.
onder de indruk van jou paardenkennis isquote:Verder zijn het debiele beesten die als je ze niet goed verzorgd hun knieën naar binnen gaan staan. Och wat zijn ze toch edel, als ze niet door meisjes zouden worden onderhouden flikkeren ze van ellende in elkaar...
Zou een mooie afsluiting zijn van een penny verhaalquote:300 Kilo blinde paniek met 50 kilo maagdelijkheid die met volle snelheid de ondergaande zon tegemoet galopperen.
Lezen, trutquote:Op maandag 3 juli 2006 11:35 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
een serieuze vraag dan; kreeg ze niet genoeg bij jou, monsieur de (rug)ridder?
Die is er na haar ontmaagding 2 jaar geleden ook mee opgehouden hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 01:33 schreef TC03 het volgende:
Brechtje.
Het paard belde niet meer terug?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:03 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Die is er na haar ontmaagding 2 jaar geleden ook mee opgehouden hoor.
Stereotypering komt ergens vandaan.quote:
Ik zou niet weten waaromquote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, we hebben er een.
Doe je verhaal.
Vind je het geil om zo'n groot en gespierd lichaam tussen je benen te hebben?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:20 schreef NordicBlue het volgende:
Vergeet de mannelijke ruiters niet c.q. Paardenjongens
Ik rijd al 6.5 jaar paard![]()
Wat een stereotypering! Jij denkt dat geen van ons voor reden vatbaar is!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Alsof dat überhaupt zin heeft hier?
Van voren dus weer wel?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:22 schreef NordicBlue het volgende:
OMFG , ik rijd erop , niet eronder of erachter
Jij zit met beide benen aan 1 kant? Zo nee, dan zit het toch tussen je benen. Dat jij je nou gelijk gaat verdedigen zegt al genoeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:22 schreef NordicBlue het volgende:
OMFG , ik rijd erop , niet eronder of erachter
*proest*quote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
Zo dus , op het paard waar ik altijd OP rijd![]()
quote:en niet ervoor eronder of erachter of ernaast ofzo![]()
quote:
wat doe je op een paard, je hebt helemaal geen lange witte baard.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
en niet ervoor eronder of erachter of ernaast ofzo![]()
Soms lukt het maar sommige mensen kunnen nooit door het stereotype beeld komen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Vieze goth!!!11!!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Soms lukt het maar sommige mensen kunnen nooit door het stereotype beeld komen.
Whehehe een nieuwe forumpic.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:33 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Dat dekt de lading wel aardig...
Woonplaats: Voorschotenquote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
Da's een pony.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
damn, stoere fotoquote:Op maandag 3 juli 2006 13:25 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
Classic FOK!quote:
vraag me dan toch af hoe zij op haar paard zit.. na mijn weten zit je toch echt op je kont ipv op je doos in het zadel.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
en dat is dus wat jij lekker vindt?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:59 schreef NordicBlue het volgende:
je zit op dat zadel , en dat zadel loopt in een boogje, dus als je met je benen een beetje wijd zit (dat zit je als je op een breed paard zit) , komt er toch wel wat tegen aan
Zo voorover geleund, net zoals die op die racepaarden zitten.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef cazizz het volgende:
[..]
vraag me dan toch af hoe zij op haar paard zit.. na mijn weten zit je toch echt op je kont ipv op je doos in het zadel.
wel een beetje, dat hoef je niet te ontkennen hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 14:02 schreef cazizz het volgende:
nordic: nou sorry maar ik rij nu 14 jaar paard en ik zit echt niet met mijn doos tegen dat boogie.. ik zit gewoon op me kont zoals je hoort te zitten.
rrrrrrightquote:Op maandag 3 juli 2006 14:02 schreef NordicBlue het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :|
ik geloof er geen zak vanquote:Op maandag 3 juli 2006 14:06 schreef cazizz het volgende:
jimjim haha nee sorry de enigste manier waarop dat kan gebeuren is als je paard loopt te etteren en jezelf naar voren in het zadel valt.. als je gewoon rechtop blijft zitten is er niks aan de hand
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef NordicBlue het volgende:
teminste iemand aan mijn kant , kopje thee drinken cazizz?
quote:
quote:Kortom, als je weer eens zo'n wijf voorbij ziet komen op haar paard. Schroom dan niet om keihard op de reet van het paard te slaan begeleid met de kreet VORT PEERD! en geniet van het schouwspel wat zich voor je ogen afspeelt. 300 Kilo blinde paniek met 50 kilo maagdelijkheid die met volle snelheid de ondergaande zon tegemoet galopperen
misschien ben je nog te jongquote:Op maandag 3 juli 2006 14:22 schreef cazizz het volgende:
jimjim: sssst![]()
nordic: kwa rijden wel ja.. maar verder ga ik me niet in deze discussie mengen haha
was alleen nieuwschierig hoe dat meisje op haar zadel zit ... aangezien ik dat totaal niet heb haha
Je kwam hier dus voor tips.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:22 schreef cazizz het volgende:
jimjim: sssst![]()
nordic: kwa rijden wel ja.. maar verder ga ik me niet in deze discussie mengen haha
was alleen nieuwschierig hoe dat meisje op haar zadel zit ... aangezien ik dat totaal niet heb haha
wat?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Had wel betere "discussies" verwacht hier
Zij heeft voor die uitspraak nog de gouden eikel gekregen van Jack Spijkerman...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:27 schreef Woldo het volgende:
Ik zag een keer bij blik op de weg zo'n paardenslet, die zei dat als ze met trailer reed met haar paard erin, ze niet plotseling zou remmen want dan schrikt haar paard.
Vraagt die kerel verder, of ze ook zou remmen als er plotseling kinderen overstaken, nou 3 maal raden, ze zei nee want dan moesten die kinderen maar niet zomaar oversteken.
Paarden.
Ivanov.
Figo.
Ja, ze moeten het niveau van ONZ en KLB niet overschatten natuurlijk!quote:
Dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zij heeft voor die uitspraak nog de gouden eikel gekregen van Jack Spijkerman...
Nooit! Ik weet gewoon dat jullie wel beter kunnen dan ditquote:Op maandag 3 juli 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ze moeten het niveau van ONZ en KLB niet overschatten natuurlijk!
het gaat natuurlijk wel over paardrijden hequote:Op maandag 3 juli 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nooit! Ik weet gewoon dat jullie wel beter kunnen dan dit![]()
Ik geloof in je hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 14:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het gaat natuurlijk wel over paardrijden he![]()
Nu is het afwachten welke toetsen er nu mee ophoudenquote:
en dan komt het aan op improvisatiequote:Op maandag 3 juli 2006 14:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu is het afwachten welke toetsen er nu mee ophouden![]()
Elke week ong andere toetsen die t tijdelijk niet doen
Nja spatie was makkelijk, maar improviseer maar een w, e en n tegelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 14:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
en dan komt het aan op improvisatie
ja bij een drol kun je het ook over de vezelstructuur gaan hebben maar daar zit ook niemand op te wachten, zelfde geldt voor een hoogstaande discussie over paardenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geloof in je, niet geloof je.
Je kunt het!
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja bij een drol kun je het ook over de vezelstructuur gaan hebben maar daar zit ook niemand op te wachten, zelfde geldt voor een hoogstaande discussie over paarden
Doe er maar eens iets voor, lui vrouwmensquote:Op maandag 3 juli 2006 14:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nja spatie was makkelijk, maar improviseer maar een w, e en n tegelijkKan moeilijk alles copy pasten
![]()
Ehm, neequote:Op maandag 3 juli 2006 14:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Doe er maar eens iets voor, lui vrouwmens
ONZ en niveau?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Iedereen tvpde nog wel voor deze "discussie"
Dus zitten genoeg op de wachten
Niemand zei ook h oogstaand, gewoon ONZ niveau
heb je het al geprobeerd dan, miss vooroordeel?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet expresquote:Op maandag 3 juli 2006 14:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ONZ en niveau?![]()
en het ging hier goed totdat jij hier kwam en de aandacht van nordicblue () afleidde.
Broodje Bonfire.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen de OP gelezen (ja ik heb weinig tijd, ik ga zo zwemmen) en ik wil hier ff mededelen dat ik het volledig eensch ben met de TS.
Overigens zijn paarden best wel lekker..
op brood that is uiteraard![]()
U hebt gezocht op nivo:quote:
lekker vlees is normaliter overal bij en op lekker.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
Paardenvlees is inderdaad best lekkerniet op brood maar als avondeten
![]()
ja het blijft lekker, maar biefstuk op een pistolet daar ben ik toch niet zo'n fan van.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
lekker vlees is normaliter overal bij en op lekker.
het probleem is dat als een meisje op te jonge leeftijd gaat paardrijden dat ze dan zeer waarschijnlijk zelf op een paard gaat lijken, en daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef Forza- het volgende:
Paardenmeisjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap niet wat TS tegen lekkere leggings, leren laarzen, een paardenstaart en een zweepje heeft !![]()
Wie zegt dat je er een relatie mee moet aangaan? Even inrijden is genoeg toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het probleem is dat als een meisje op te jonge leeftijd gaat paardrijden dat ze dan zeer waarschijnlijk zelf op een paard gaat lijken, en daar wordt niemand vrolijk van.
Dat zeg ik. Rechtop zittend, met pronte tietjes en harde tepels van al dat geschuur tegen 't zadel, met dat staartje in 't haar vrolijk op en neer springend, de benen alvast wijd gespreid, en vrot...flep....gargl..nngnnngggghhhnnnnghhh...zuchtquote:
Lees anders ff de rest voor je gaat zeikenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
U hebt gezocht op nivo:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind een paardenkop niet echt aantrekkelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:01 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wie zegt dat je er een relatie mee moet aangaan? Even inrijden is genoeg toch?![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:01 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Rechtop zittend, met pronte tietjes en harde tepels van al dat geschuur tegen 't zadel, met dat staartje in 't haar vrolijk op en neer springend, de benen alvast wijd gespreid, en vrot...flep....gargl..nngnnngggghhhnnnnghhh...zucht![]()
Ach, wat ben ik blij dat ik in den haag woon, vlakbij wassenaer....![]()
Ik heb tot nu toe elke reactie in dit topic gelezen hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lees anders ff de rest voor je gaat zeiken
Whehehe, zo'n zak wat die paarden voor hun muil hebben.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind een paardenkop niet echt aantrekkelijk.
maar goed, daar is de zak voor uitgevonden.
Voor ze op een paard gaan lijken natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind een paardenkop niet echt aantrekkelijk.
Lekker rollebollen in het hooi!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef Forza- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Krijg ineens zin om naar een manage te gaan !
je bedoelt deze?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak ook zien op 't strand, als ze door de branding heen gaan met hun paerd, waarbij hun shirt l bespat wordt met het zoute waeter, en hun delicate BH's door hun shirt heen schijnen,quote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef Forza- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Krijg ineens zin om naar een manage te gaan !
oh, gmta.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe, zo'n zak wat die paarden voor hun muil hebben..
Ik wist niet dat paarden ook in bomen konden klimmenquote:
\quote:Op maandag 3 juli 2006 15:55 schreef Jopus het volgende:
Naar hier:
http://img115.imageshack.us/img115/888/j65jn.jpg
Zou jij echt een meid kunnen versieren diequote:
hee ik hou niet van paardmeisjes hoor, dus neequote:Op maandag 3 juli 2006 16:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou jij echt een meid kunnen versieren die
a.) stinkt
b.) alleen maar kan lullen over paarden
c.)al zo uitgewoond is dat je net zo goed een vuist in een emmer water kunt rammen
ze veranderen in gele kikkersquote:Op maandag 3 juli 2006 15:55 schreef Jopus het volgende:
Beste Posters,
Na 5 pagina's gelezen te hebben met negatieve reacties over paardenmeisjes, wil ik hier toch wel een positief geluid laten horen:
Meerdere posters laten hier horen dat zij bang zijn voor paardenmeisjes van een jaar of 13/14, beugelbekjes zo u wilt, die er later uit gaan zien als hun eigen paard. Als gezonde jongen van een jaar of 23 kan ik u melden dat u gewoon te vroeg bent.
Zoals vele dingen in het leven, draait het ook in dit geval om timing. Paardenmeisjes groeien namelijk op en worden ouder. Zo rond een jaartje of 20 zijn de meeste paardenmeisjes uitgegroeid tot (inderdaad) paarden of bekoorlijke schoonheden. Het is inderdaad zo dat plusminus 80% van de paardenmeisjes eruit ziet alsof ze van een of andere mesthoop getrokken zijn, maar die andere 20% is zeker de moeite waard.
Paardenmeisjes zijn namelijk geil, ze doen alleen alsof ze heel saai zijn. Ik bezocht laatst indoor Brabant (een redelijk groot paardenevenement, voor hen die dit niet weten) en trof daar een walhalla voor de hetero man. Honderden paardenmeisjes/vrouwen van een jaartje of 20-25, allemaal in zo'n lekkere strakke paardrijbroek.
Het aantal aanwezige jongens/mannen in dezelfde leeftijdscategorie: Op één hand te tellen.
En dat is het mooie eraan. Zelfs het feit dat er gemiddeld meer lelijke vrouwen zijn onder de paardenvrouwen dan onder de normale vrouwen maakt weinig uit.
Het feit blijft dat de concurrentie niet te vergelijken valt met de gemiddelde andere gelegenheid waar vrouwen aanwezig zijn.
Dus zolang jullie allemaal negatief blijven over elke vrouw die paard rijdt en ze mijden als de ziekte, zal ik mijn best doen om alle lekkere er uit te halen en schaamteloos misbruik van ze te maken.
Want geloof me, ze zijn er:
Dus van hier:
http://brainfit.tripod.com/paarden.jpg
Naar hier:
http://img115.imageshack.us/img115/888/j65jn.jpg
Laten douchenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou jij echt een meid kunnen versieren die
a.) stinkt
Gagball in d'r muilquote:b.) alleen maar kan lullen over paarden
Gagbal eruit, lul erin.quote:c.)al zo uitgewoond is dat je net zo goed een vuist in een emmer water kunt rammen
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Hij zegt toch duidelijk dat 80% zwaar lelijk is!Tuurlijk zitten er knappe tussen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar je post is net zoals zeggen dat er ook marokkanen zijn die niet stelen.
en zelfs zij is niet geilquote:
Ja zelfs politie agenten zie je opstraat schijten, schande dat is het.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:11 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
idd. zelfs de politie doet er aan mee soms![]()
![]()
Imo is dat meisje best wel lekker hoor.quote:
quote:
Maar het blijven paardenmeisjesquote:Op maandag 3 juli 2006 16:20 schreef Jopus het volgende:
[..]
Tja, ik moet helaas toegeven. Toen ik mijn relaas aan het einde van het verhaal met wat images wilde ondersteunen, liet google imagesearch mij jammerlijk in de steek. En voor hen die het verhaal niet gesnapt hebben, vanwege het feit dat zij slechts over voldoende grijze cellen beschikken om hun primaire levensbehoeften te vervullen. Het gaat hier om het percentage.
Laat ik een simpel voorbeeld geven:
100 vrouwen in een discotheek: 50 lekker/50 lelijk.
Voeg hierbij 200 kerels, dan zijn er voor elke lekkere vrouw 4 kerels.
100 vrouwen bij een paardenwedstrijd: 20 lekker/80 lelijk.
Aantal aanwezige kerels: 5, dwz 4 lekkere vrouwen per kerel.
Dat lijkt me toch niet zo moeilijk.
Edit: Thank you Impry![]()
rekensommetjes zijn leuk, maar je doet je voor als homo om bij vrouwen te komenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:20 schreef Jopus het volgende:
[..]
Tja, ik moet helaas toegeven. Toen ik mijn relaas aan het einde van het verhaal met wat images wilde ondersteunen, liet google imagesearch mij jammerlijk in de steek. En voor hen die het verhaal niet gesnapt hebben, vanwege het feit dat zij slechts over voldoende grijze cellen beschikken om hun primaire levensbehoeften te vervullen. Het gaat hier om het percentage.
Waarvan meer dan de helft van jongens ook nog is homo zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:20 schreef Jopus het volgende:
[..]
.
Daar voel je niks van. Naja, tenzij punt c van xebro opgaat.quote:
Ehm als die kerels zoals mij uitzagen that is.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:20 schreef Jopus het volgende:
[..]
Laat ik een simpel voorbeeld geven:
100 vrouwen in een discotheek: 50 lekker/50 lelijk.
Voeg hierbij 200 kerels, dan zijn er voor elke lekkere vrouw 4 kerels.
Paarden zijn pas echt mooi als ze in de vriezer passen.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:20 schreef Shirley het volgende:
Prachtig altijd hoe jij weer hele OP's kan vullen met je verhalen.!
Maar op zich ben ik het er ergens wel mee eens. Nooit begrepen wat al die wijven bezielde om te gaan paardrijden, ik vind er echt geen drol aan, en het zijn nog stomme beesten ook.
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
rekensommetjes zijn leuk, maar je doet je voor als homo om bij vrouwen te komen![]()
en dat moet ik begrijpen?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Mensen die nog steeds kikkers zien.. Zorg gewoon dat je refferingURL niet aan de server wordt doorgegeven.
Totdat blijkt dat die leuke Betsy waar je de hele avond mee hebt staan dansen in je homokroeg de volgende ochtend ineens Henk blijkt te heten en gezegend is met een orgaan waar een dekhengst trots op zou zijn maar waarvan jij alle gevolgen de komende weken nog zult voelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef Jopus het volgende:
[..]
So? What's your point? Niks mis met de hele avond de homo uithangen en daarna dan alsnog neuken.
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:59 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat die leuke Betsy waar je de hele avond mee hebt staan dansen in je homokroeg de volgende ochtend ineens Henk blijkt te heten en gezegend is met een orgaan waar een dekhengst trots op zou zijn maar waarvan jij alle gevolgen de komende weken nog zult voelen.
Ja en nu in gewone mensen taal.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Mensen die nog steeds kikkers zien.. Zorg gewoon dat je refferingURL niet aan de server wordt doorgegeven.
tsja, dat je totaal geen eigenwaarde, vrienden en dat ze het na 2 keer doorhebben vertel je maar niet erbij. Zou daar een rede voor zijn?quote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef Jopus het volgende:
[..]
So? What's your point? Niks mis met de hele avond de homo uithangen en daarna dan alsnog neuken. Ik kan me voorstellen dat jij misschien liever heel de avond de zuipende boer uithangt om dan aan het begin van de morgen zielig alleen en kotsend in de sloot te liggen, maar ik geef dan toch de voorkeur aan de homo-methode. Imo gaat het om het resultaat.
plaatje laden in nieuw venster van je browser en evt. nog eens op f5 rammenquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Perfecte klanten die pony en paardenmutsen.Raak je prima de slachtknollen aan kwijt voor veel te veel geld.
![]()
hmm, dit riekt verdacht veel naar jaloezie, maar ik wil voor jou best een tipje van de sluier oplichten. Het lijkt er namelijk verdacht veel op dat je het nodig hebt.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tsja, dat je totaal geen eigenwaarde, vrienden en dat ze het na 2 keer doorhebben vertel je maar niet erbij. Zou daar een rede voor zijn?![]()
Omfg en je speelt nog spelletjes ook, hoe populair zul jij zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 13:20 schreef NordicBlue het volgende:
Vergeet de mannelijke ruiters niet c.q. Paardenjongens
Ik rijd al 6.5 jaar paard![]()
Als er iets is wat je van paardrijden juist niet wordt, is het 'uitgewoond'. Bij het rijden dien je namelijk met grote regelmaat je bekkenbodemspieren aan te spannen. En we weten allemaal wel waar die goed voor zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:09 schreef Xebrozius het volgende:
c.)al zo uitgewoond is dat je net zo goed een vuist in een emmer water kunt rammen
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:42 schreef GSi het volgende:
Het is ze gewoon hierom te doen,
[afbeelding]
Het liefst rijden ze onder het paard ipv erop.
ja misschien, want ik heb al 5 jaar een vaste relatiequote:Op maandag 3 juli 2006 17:28 schreef Jopus het volgende:
hmm, dit riekt verdacht veel naar jaloezie, maar ik wil voor jou best een tipje van de sluier oplichten. Het lijkt er namelijk verdacht veel op dat je het nodig hebt.
ja, misschien in je mylittlepony wereldje, maargoed gaat verderquote:1. Eigenwaarde: tja eigenwaarde is hardstikke leuk, maar dat heeft hier weinig mee te maken. Eigenwaarde wil zeggen dat je respect hebt voor jezelf en trots bent op wat je bereikt hebt.
die gele kikkerquote:Als ik een avondje lekker met een paar vrouwen zit te ouwehoeren, al die misplaatste macho's in het stof zie bijten en dan aan het einde ook nog in bed beland met een lekkere vrouw,
dat is je waarschijnlijk ook 1 keer gelukt en je had haar gelokt met paardenplaatjes.Oke, punt 2:quote:kan ik je zeggen dat ik daar best plezier aan beleef.
helemaal vergeten, je hebt nog verwijfde mannen die denken dat dit soort gedrag en acties ook daadwerkelijk werkenquote:2. Vrienden: Tja, hoe lang ik er ook over nadenk, ik kan echt geen enkele reden (vergeet die n niet) bedenken waarom ik geen vrienden zou hebben, vanwege hoe ik mij soms gedraag..![]()
deze zin verteld mij 2 dingen: of je hebt niet door dat in vriendenkringen veel geroddelt wordt of je valt op muurpaardebloempjes. ik weet het niet.quote:3. Dat ze het na 2 keer doorhebben. Ja logisch natuurlijk als je net als jij elke week het in dezelfde kroeg bij dezelfde vrouwen probeert. Da's natuurlijk dom.
en wat voor 1quote:Probeer het eens, misschien scoor je dan ook nog eens een vrouw.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tsjah... mislukte poging om een paard te melken.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen van de voetbalobsessie van sommige mannen. Het is gewoon een sport.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:59 schreef ehqo het volgende:
Tot een leeftijd van, zeg, een jaar of twaalf kan ik me er wel een beetje in vinden. Dan willen ze ook nog dolfijnen gaan trainen en dergelijke. Als je daarna nog zo'n paardenobsessie hebt hebt je een defect in je hersenpan en moet je eens flink achter je oren krabben.
Ik geloof je niet, kom eens voordoen. Mits je geen paardenkop hebt inmiddels.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als er iets is wat je van paardrijden juist niet wordt, is het 'uitgewoond'. Bij het rijden dien je namelijk met grote regelmaat je bekkenbodemspieren aan te spannen. En we weten allemaal wel waar die goed voor zijn.
Voor de mensen die het niet weten: met een goede beheersing over je bekkenbodemspieren, kun je een vent laten klaarkomen zonder dat je überhaupt beweegt.
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, kom eens voordoen. Mits je geen paardenkop hebt inmiddels.
Voetbal is niet te vergelijken met paarden!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hetzelfde zou je kunnen zeggen van de voetbalobsessie van sommige mannen. Het is gewoon een sport.
Ah, duidelijk dus.quote:
Vast niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voetbal is niet te vergelijken met paarden!
Ja, jij moet ze bedenken, wij hebben feiten. En ik zie het al, je bent een oranjemeeloper.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vast niet.Ik kan ook wel allemaal onzinnige freudiaanse redenen gaan bedenken waarom mannen zoveel met ballen hebben.
is bekend; mjah, het valt of staat bij een knappe kop, anders schrik je je ook de tering als je je omdraait 's ochtends vroeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als er iets is wat je van paardrijden juist niet wordt, is het 'uitgewoond'. Bij het rijden dien je namelijk met grote regelmaat je bekkenbodemspieren aan te spannen. En we weten allemaal wel waar die goed voor zijn.
Voor de mensen die het niet weten: met een goede beheersing over je bekkenbodemspieren, kun je een vent laten klaarkomen zonder dat je überhaupt beweegt.
Freud lulde ook maar een eind in de ruimte; het zou me niks verbazen als hij ook een vrouw in mannenkleren wasquote:Op maandag 3 juli 2006 18:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vast niet.Ik kan ook wel allemaal onzinnige freudiaanse redenen gaan bedenken waarom mannen zoveel met ballen hebben.
De liefde voor paarden zegt volgens mij weinig over het uiterlijk van de betreffende personen. Granted, Anky heeft inderdaad een paardenbek, maar op maneges is de verhouding knap/lelijk volgens mij niet anders dan elders. Al kom ik er al jaren niet meer, dus het zou inmiddels gewijzigd kunnen zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
is bekend; mjah, het valt of staat bij een knappe kop, anders schrik je je ook de tering als je je omdraait 's ochtends vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |