Ja, lekker. Een ijsje.quote:
Lekker Ijs-pleequote:
Die naast mij ook, maar Bluezz moet nog even wachten.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:47 schreef borisz het volgende:
mauw poes wil aandacht
Ja, D1 inderdaad. Jammerlijk verloren die wedstrijd. Maargoed wel boven ze geeindigd.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:48 schreef Superheld het volgende:
TR: Ah oke, zo.
Moest je elftal tegen het zoontje van Vos?
On the rocksquote:
Ze hadden hem Jack Nickolson moeten noemen.quote:
Is dat zoontje wat trouwens? Hoor er zo af en toe verhalen over namelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, D1 inderdaad. Jammerlijk verloren die wedstrijd. Maargoed wel boven ze geeindigd.
Voldoende reden om het bij de RVU te houden.quote:
Kan opzich aardig voetballen. Vooral een goede trap. Maargoed moet je ook maar zien hoe dat over een paar jaar is. Maar het prof voetbal zie ik hem niet halen. Is ook weggestuurd bij RBC. En (mede) doordat zijn vader Henk Vos is speelt hij nu bij NAC.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Is dat zoontje wat trouwens? Hoor er zo af en toe verhalen over namelijk.
Als het een beetje kan voetballen zal het wel vertrekken waarschijnlijk, net als Donny Gorter maargoed.
Ja, vannacht de laatste afl. gekekenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:56 schreef Bananenman het volgende:
24 afgekeken net...wat een einde
Jullie al klaar golfer/Bluezz?
Goede trap had ik ook gehoord, maar wist niet dat 'ie was weggestuurd bij RBC.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan opzich aardig voetballen. Vooral een goede trap. Maargoed moet je ook maar zien hoe dat over een paar jaar is. Maar het prof voetbal zie ik hem niet halen. Is ook weggestuurd bij RBC. En (mede) doordat zijn vader Henk Vos is speelt hij nu bij NAC.
Bijna op.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:03 schreef Suijk het volgende:
Is er nog ijsthee?
Weet de reden ook niet hoor, waarom hij weggestuurd is daar. En anders zou dat ook niet op dit forum komen te staan.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Goede trap had ik ook gehoord, maar wist niet dat 'ie was weggestuurd bij RBC.
En tja met zo'n pa kom je gewoon eerder in de jeugdopleiding, helaas.
Ik denk het wel, ik denk dat die verhaallijn nu wel klaar is... maar van die hoofdchirurg uit ER (ik weet z'n echte naam nietquote:Op maandag 3 juli 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, vannacht de laatste afl. gekeken
Die Logan, wat een mimiek heeft die vent zeg
Henderson is volgens mij niet dood trouwens
Whehehequote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Hou toch op met die kutserie.
Robert dinges.quote:
Ja iddquote:Op maandag 3 juli 2006 02:00 schreef Suijk het volgende:
Die Romano donderde toch onder een helicopter in ER?
Het is de Jules Deelder showquote:Op maandag 3 juli 2006 02:30 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen dan maar even BvD kijken
Ik moet nu al lachen.Hij vliegt niet. Want dan kan ie geen drugs meenemen.quote:
Wat ben je aan het doen Suijk ?quote:Op maandag 3 juli 2006 02:33 schreef Suijk het volgende:
Houden jullie me wakker? Ik moet nog een uurtje of 5 werken.
Ik ben bezig een organisatieplan aan het schrijven. Niet echt iets dat mijn ogen hard open houdt. Maar slapen in dit weer kan ik ook niet goed. En morgen is het mooi weer om weer wat leuks te doen, dus dan nu maar even doortypen. Het moet wel morgen af zijn (waarom stel ik dit soort dingen dan ook uit).quote:
Kan dat met wijn ?quote:Op maandag 3 juli 2006 03:01 schreef Suijk het volgende:
Klopt, het gaat ook best goed.
Ik schenk me nog een espresso in, jij ook?
Op dit tijdstip kan alles, toch?quote:
Man, er wordt overal mee geblehered hier naast me.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:13 schreef Suijk het volgende:
Behalve Simply Red, dat kan eigenlijk niet.
Nogmaals trusteh, tong.quote:
Ik ben m'n bed uit. Ook niet normaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 07:45 schreef just me het volgende:
Ik zit op mijn werk nu, niet normaal !!!
dan neem je toch nog een bakkiequote:
Laatste week stagequote:
Dus je blijft nog even in de buurtquote:Op maandag 3 juli 2006 09:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Laatste week stage
Daarna blijf ik 2 dagen in de week daar nog werken, tot eind augustus ongeveer.
Ja , ik kan het zwaaien nog niet missenquote:
Ok dan. Ik begon ook al te stressenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja , ik kan het zwaaien nog niet missen![]()
Maandag en dinsdag blijf ik dus nog zwaaien
je hebt nu al ruzie met Johan Derksenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen.
Ik praat als een ouwe kraai. Waarom, geen idee. Kon er wel slecht uit zeg.
Goh, das de zelfde situatie waar ik me in bevindquote:Op maandag 3 juli 2006 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen...
Veel te vroeg, gisteren alsnog te veel biertjes op blijkbaar...
Goede tijdsvorm.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij dronk toch niet meer?
dat had die ouwe kraai toch ook altijd ?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom zou ik ruzie met hem krijgen?
vanmiddag na het broodje kroket is er de jaarlijkse vetpercentage-meting ?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:00 schreef clauwheee het volgende:
Robbie![]()
De jongens beginnen hier nu ook, 10.00 uur conditietraining en vanmiddag nog een training, als ik het goed heb.
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens: met de zwangerschap van de tweede gaat alles voorspoedig. Vrouwlief heeft vanaf vrijdag (verjaardag van Maud en haarzelf) 6 maanden (!!) verlof. Bed is nog niet op klossen, kamertje wel zo goed als klaar en naam is 100% zeker.
Ja, zoietsquote:Op maandag 3 juli 2006 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vanmiddag na het broodje kroket is er de jaarlijkse vetpercentage-meting ?
Luca voor een meisje en Toni voor een jongenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Is Totti niet een wat rare naam voor een meisje?
![]()
jij hebt zijn calorieen-huishouding toch wel op peil gehouden ?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, zoiets
Hoop voor Danny dat ie niet teveel naar de Mc is geweest
Dat dacht ik ook al...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Luca voor een meisje en Toni voor een jongen
Je bedoelt dat ik ervoor heb gezorgd dat ie er veel heeft verbruikt? Ja hoor, tuurlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hebt zijn calorieen-huishouding toch wel op peil gehouden ?
Goed idee man!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Luca voor een meisje en Toni voor een jongen
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed idee man!
Naam is dus nog niet 100% zeker nu...
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Apart. Kusjes geven doet ze wel, en als we vragen aar de baby is wijst ze op haar eigen buik
Mij is het vorige week maandag, dinsdag, woensdag en donderdag overkomen,......vrijdag kon ik helaas nietquote:Nieuwe oplichters truc, LET OP!
Vertel het verder, want een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!
Dit is de laatste nieuwe manier waarop je beroofd wordt.
Ik heb het meegemaakt op de parkeerplaats bij de Albert Heijn in Hoofddorp !
Er komen 2 jonge meisjes, Russisch/Pools type, met alles erop en
eraan, van ongeveer 18 jaar op je auto af.
Terwijl één van de meisjes je ramen begint te wassen, komt de
andere tegen Je praten. Ze buigt voorover waarbij haar borsten bijna uit
haar T-shirt vallen.
Onmogelijk om daar niet naar te kijken.
Als je geld wil geven voor het ramenwassen, vragen ze of je hen
naar de parkeerplaats van een andere supermarkt (in mij geval de Aldi) kan brengen.
Ik ben de lulligste niet dus stem in.
Onderweg beginnen ze eerst onderlinge sexspelletjes op de achterbank. Na een tijdje kruipt er ééntje naast jou en geeft je een massage, maar pas op: ondertussen steelt de tweede je portefeuille.
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:42 schreef Bjoro het volgende:
Wellicht al een oude, maargoed beter een keer teveel dan te weinig
[..]
Mij is het vorige week maandag, dinsdag, woensdag en donderdag overkomen,......vrijdag kon ik helaas niet
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop dat je gelijk krijgt SCH.
Wat? Je hebt last van de warmte ofzoquote:Op maandag 3 juli 2006 10:57 schreef Bjoro het volgende:
Tja, ik gun het de duitsers en de portugezen niet (op de een of andere manier)
dan houden we de fransen en italianen over, gaat mijn voorkeur toch naar de italianen !
In italie is het ook altijd zo lekker warmquote:Op maandag 3 juli 2006 11:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat? Je hebt last van de warmte ofzo![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:06 schreef SCH het volgende:
Ik hoop op Italie Frankrijk 2-6
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liever Italie dan die schijtfransen.
bedankt voor je post !quote:
Geen dankquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalplaatjes, kinders?
Goed nieuwsquote:Op maandag 3 juli 2006 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Overigens: met de zwangerschap van de tweede gaat alles voorspoedig. Vrouwlief heeft vanaf vrijdag (verjaardag van Maud en haarzelf) 6 maanden (!!) verlof. Bed is nog niet op klossen, kamertje wel zo goed als klaar en naam is 100% zeker.
TVP natuurlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef just me het volgende:
Wat voor post ???
Succes met terugvinden danquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Francesco of Francescaquote:
52 weken op nr 1 in de top 40 ?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef borisz het volgende:
rondje van marco borsato
heee....koosquote:
Hoe is het met Koos?quote:
hier in de buurt met wat bekenden, heb hem 2 jaar geleden gewonnen en vorig jaar werd ik 2e op 1 punt van de winnaarquote:
hhhmmm...dat klinkt niet leuk Clautjequote:
Ik heb al heel lang last van een eczeem op mijn voet en ik heb eigenlijk veel te lang gewacht om naar de dokter te gaan..... Mijn voet hoeft er in ieder geval niet afquote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mooi zo. Wat heb je dan? Gemist, denk ik![]()
Ik vond het echt een kutstreek van C. Ronaldoquote:Op maandag 3 juli 2006 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Rooney is niet goed snik.
De rode kaart die hij kreeg tijdens Portugal - Engeland werd hem aangesmeerd door zijn ploeggenoot C. Ronaldoquote:Op maandag 3 juli 2006 14:06 schreef borisz het volgende:
wat heb ik gemist over rooney?
C. Ronaldo moet niet zo gaan zitten janken om een kaartquote:Op maandag 3 juli 2006 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet niet zo zeuren, die dingen horen erbij.
Het hoort er helemaal niet bij, maar langzamerhand vind iedereen het normaal.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet niet zo zeuren, die dingen horen erbij.
Da's de omgekeerde wereld. Ik snap niet dat je iemand op zo'n onsportieve manier uit de wedstrijd wilt werken.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
De grens opzoeken hoort erbij, met het risico dat het je zelf een kaart oplevert. Ik snap niet dat je je door zo iemand laat opnaaien.
Om kaarten vragen is de grens overschrijden hoor, in de wereld van sportiviteit.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
De grens opzoeken hoort erbij, met het risico dat het je zelf een kaart oplevert. Ik snap niet dat je je door zo iemand laat opnaaien.
juist! gewoon hard trappen dat joch!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:09 schreef clauwheee het volgende:
Precies. Ik vind die Ronaldo zo'n smerige duikelende jankbek. Zo, dat is eruit
Shearer is het ermee eens. Mooi.quote:Volgens oud-international Alan Shearer is dat ook niet meer dan logisch. "Ik denk dat Wayne dat gewoon op het trainingsveld bij United moet doen."
schaatsen ?quote:
Ik ga even in de diepvries kijken wat daar nog ligtquote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft ook wel zin in een ijsje
[afbeelding]
"Maar meneer, ik had ze al in m'n mond toen ik binnenkwamquote:Op maandag 3 juli 2006 15:19 schreef Bjoro het volgende:
ik zag net even 2 splitjes liggen in de vriezer
was alleen bij de benzinepomp, dus ik moest ze betalen
Bacardi Lemon met ijstheequote:Op maandag 3 juli 2006 15:25 schreef DeTolk het volgende:
Noot: Bacardi Cola IJsblokjes zijn lekker met IJsthee
We hadden nog een bodempje Bacardi. Te weinig voor een mix. Dus dan maar ijsblokjes van makenquote:
U bent familie van Jezus?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:24 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij ben ik verdampt, hopen dat ik morgen weer ergens tot vaste vorm kan terugkeren.
quote:
jij bent het toch zelf ?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:36 schreef Againzender het volgende:
U bent familie van Jezus?
Ik wil ookquote:Op maandag 3 juli 2006 14:58 schreef clauwheee het volgende:
Mijn collega is ook net ijsjes aan het halen
ik probeer het echt (al 3x) maar schijnbaar zonder succesquote:
Ja vreemd, lukt niet echt vandaag, snap het ook nietquote:Op maandag 3 juli 2006 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik probeer het echt (al 3x) maar schijnbaar zonder succes
dat moest ivm de smogquote:Op maandag 3 juli 2006 16:45 schreef Bjoro het volgende:
wat een rust hier !
McEwen zat toch als eerste aan het bier?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
Spannende laatste kilometers bij de tour waren het.
quote:
Tja, verbaast me niks. Het is echt het WK van het elkaar zaken aannaaien.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef golfer het volgende:
En het is die matennaaiende Italianen toch gelukt met hun geklaag over de vechtpartij na afloop van Duitsland-Argentinië:
Teletekst:
Torsten Frings is niet van de partij
als Duitsland aantreedt tegen Italië in
de halve finale van het WK.Hij is door
de disciplinaire commissie van de FIFA
voor één duel geschorst vanwege een
handgemeen in het duel met Argentinië.
Na bestudering van tv-beelden acht de
FIFA bewezen dat Frings oud-Feyenoorder
Julio Ricardo Cruz in het gezicht heeft
geslagen.De Argentijn zelf zei niets
gemerkt te hebben van het voorval.
Whehe, wat naarquote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef golfer het volgende:
En het is die matennaaiende Italianen toch gelukt met hun geklaag over de vechtpartij na afloop van Duitsland-Argentinië:
Teletekst:
echt triest jaquote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef golfer het volgende:
Teletekst:
Pooltechnisch gezien zou me dat enkele honderden euro's op kunnen leveren, maar toch vind ik het lastig om dat soort dingen te tikken hoor.quote:
Precies.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:59 schreef dndiek het volgende:
Die Duitser had gewoon zijn handen thuis moeten houden
Welke training krijg je?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:21 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Dat was mijn eerste werkdag.. ben bang dat ik de aankomende tijd niet zo vaak online ben
ff kijkenquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:53 schreef clauwheee het volgende:
Dit bedoel ik met Kut-WK, met een grote K. Vieze spelletjes steeds.
Go Duitsland!
office 2007 zuigt, vista is wel cool, heb 2 weken op de beta gedraaidquote:Op maandag 3 juli 2006 19:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ff kijken
ITIL+, PRINCE2 en volgens mij is er nog 1 bijgekomen maar weer ff niet welke.
Waarschijnlijk ga ik mezelf ook nog opgeven voor Office2007 en Vista
Ik vind de manier waarop nogal vreemd. Een ander land, heel toevallig de toekomstig tegenstander attendeert de FIFA erop..quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik de enige die het volstrekt terecht vind dat Frings geschorst is?
Nee hoor. Ik ben het er ook volledig mee eens.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
misschien wel terecht, maar de manier waarop niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
nee, aleen dat Italië dat moet melden is een beetje triest. De FIFA kan bij een rel met Turkije precies alle schuldige aanwijzen maar bij Duitsland ontgaat ze ineens "wat". Dat is me iets te toevalligquote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, het is dan wel weer belachelijk dat het maar 1 wedstrijd is.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef pascalheister het volgende:
vanavond weer nieuwe afleveringen van "Nu we er toch zijn"
Ja nu je het zegtquote:Op maandag 3 juli 2006 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, het is dan wel weer belachelijk dat het maar 1 wedstrijd is.
Slaan is volgens mij nog niet echt normaal genoeg op het voetbalveld om 1 wedstrijd te krijgen. Zou je eens bij de amateurs moeten proberen
Als hij echt gevochten heeft is het logisch.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop hetquote:Op maandag 3 juli 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij echt gevochten heeft is het logisch.
Wel zonde voor Duitsland. Kan ze de finale kosten.
Nope. Ik vind het ook niet meer dan terecht.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman ook vanmiddag nog even drie uurtjes gelegen heeftquote:Op maandag 3 juli 2006 20:36 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van het strand.
Toch nog even anderhalf uur lekker met een beetje zeewind op ons handdoekje aan het water gelegen.
en heb je die ajaxvlag in de fik gestoken?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef clauwheee het volgende:
StarGazer we zijn net vlak langs je huis/kamer gelopen, denk ik, als je thuis was
Daar krijgt hij hier in de stad geen kans voor hoor, om zo'n ding uit te hangenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en heb je die ajaxvlag in de fik gestoken?
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon
Pyromaan ben je ook hequote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en heb je die ajaxvlag in de fik gestoken?
Shiverix.comquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een programma waarmee ik van allemaal bestanden een iso (oid) kan maken zodat ik het kan draaien met Daemon Toosl?
Thee dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pyromaan ben je ook he![]()
@ Clauw, ik ben thuis, maar was net douchen, volgende keer zet ik wel een bakkie koffie klaar![]()
powerisoquote:Op maandag 3 juli 2006 21:01 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een programma waarmee ik van allemaal bestanden een iso (oid) kan maken zodat ik het kan draaien met Daemon Toosl?
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon
Thee mag ookquote:
Het was weer erg leukquote:
Dat shirt staat toch geen enkele spelerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:33 schreef pascalheister het volgende:
dat shirt van ajax staat stam voor géén meter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |