Ja, lekker. Een ijsje.quote:
Lekker Ijs-pleequote:
Die naast mij ook, maar Bluezz moet nog even wachten.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:47 schreef borisz het volgende:
mauw poes wil aandacht
Ja, D1 inderdaad. Jammerlijk verloren die wedstrijd. Maargoed wel boven ze geeindigd.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:48 schreef Superheld het volgende:
TR: Ah oke, zo.
Moest je elftal tegen het zoontje van Vos?
On the rocksquote:
Ze hadden hem Jack Nickolson moeten noemen.quote:
Is dat zoontje wat trouwens? Hoor er zo af en toe verhalen over namelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, D1 inderdaad. Jammerlijk verloren die wedstrijd. Maargoed wel boven ze geeindigd.
Voldoende reden om het bij de RVU te houden.quote:
Kan opzich aardig voetballen. Vooral een goede trap. Maargoed moet je ook maar zien hoe dat over een paar jaar is. Maar het prof voetbal zie ik hem niet halen. Is ook weggestuurd bij RBC. En (mede) doordat zijn vader Henk Vos is speelt hij nu bij NAC.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Is dat zoontje wat trouwens? Hoor er zo af en toe verhalen over namelijk.
Als het een beetje kan voetballen zal het wel vertrekken waarschijnlijk, net als Donny Gorter maargoed.
Ja, vannacht de laatste afl. gekekenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:56 schreef Bananenman het volgende:
24 afgekeken net...wat een einde
Jullie al klaar golfer/Bluezz?
Goede trap had ik ook gehoord, maar wist niet dat 'ie was weggestuurd bij RBC.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan opzich aardig voetballen. Vooral een goede trap. Maargoed moet je ook maar zien hoe dat over een paar jaar is. Maar het prof voetbal zie ik hem niet halen. Is ook weggestuurd bij RBC. En (mede) doordat zijn vader Henk Vos is speelt hij nu bij NAC.
Bijna op.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:03 schreef Suijk het volgende:
Is er nog ijsthee?
Weet de reden ook niet hoor, waarom hij weggestuurd is daar. En anders zou dat ook niet op dit forum komen te staan.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Goede trap had ik ook gehoord, maar wist niet dat 'ie was weggestuurd bij RBC.
En tja met zo'n pa kom je gewoon eerder in de jeugdopleiding, helaas.
Ik denk het wel, ik denk dat die verhaallijn nu wel klaar is... maar van die hoofdchirurg uit ER (ik weet z'n echte naam nietquote:Op maandag 3 juli 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, vannacht de laatste afl. gekeken
Die Logan, wat een mimiek heeft die vent zeg
Henderson is volgens mij niet dood trouwens
Whehehequote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Hou toch op met die kutserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |