quote:Op zondag 2 juli 2006 22:08 schreef Tamea het volgende:
Pff ik ben weer thuis. Omdat hubbie weg is en schoonmoeder dat zielig vond, vroeg ze of ik daar kwam eten, met Finn. Maar de combinatie van baby, hitte en een overactieve oma die bij elke kik Finn wil troosten werkt niet echtIk vind het echt super dat ze zo gek is op ons jochie, maar ze moet nog ff doorkrijgen dat babies nou eenmaal af en toe huilen zonder meteen oplosbare oorzaak.
Gelukkig zijn we nu weer thuis en heeft Finn het ook weer wat beter naar z'n zin nu het afkoelt (of nu ik iets rustiger ben ook).
import limburgerquote:Op maandag 3 juli 2006 09:32 schreef lcicle het volgende:
En Limburgs, schijnbaar haha!
ik ben import brabo
quote:appelstroop
perenstroop
duindoornmoes
fruithapjes
jonge kaas
schijfje appel, banaan of mango
quote:Op zondag 2 juli 2006 18:26 schreef Randa_v het volgende:
Ik volg het volgende voedingsintroductieschema: http://www.borstvoeding.c(...)troductieschema.html
Wel fijn om te volgen vind ik, houdt ook wel wat rekening met allergene producten, maar is eigenlijk bedoeld voor over het algemeen gezonde kindjes.
dat zal best wel helpen.. denk ook dat ie een brainfreeze ervan krijgt....quote:Op maandag 3 juli 2006 21:40 schreef Mammietje het volgende:
Whahahaha! Zet hem ff een pet op met een koelelement ertussen! Kan je het uitproberen!
Dat jij wegrent met zijn tieten natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:05 schreef Tamea het volgende:
Mmm, ik zou wel eens willen weten wat Finn allemaal droomt. Hij ligt af en toe zo te piepen en half te huilen in z'n slaap.
Het slangetje en een klein beetje bariumpap.quote:[b]Op dinsdag 4 juli 2006 12:10
Ingrid, wat vervelend dat het niet zo makkelijk ging en Kim zo overstuur was. Zat alleen dat slangetje ernaast of was meteen de bariumpap ernaast gelopen?
Lol, dat is het principe van Rapley, lekker laten spelen zodat ze wennen. Merlijn gooit watermeloen er ook helemaal naast en bij het laatste stukje gaat hij proeven. Kijk eens in het linkje wat ik heb gepost daar staat bij wanneer wat zou mogen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ohja, rapley werkt hier (nog) niet. Dan gaat ze er vrolijk mee zwaaien, of rond smijten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |