Sarah en Crazymoon, welkom
Bedankt voor de tips voor op de boterham
![]()
Stroop had het CB ook al gezegd, maar dat vind ik te zoet nog. Smeerworst enzo wil ik ook niet ivm orgaanvlees.
Wat betreft de zuivel: Van het CB in Zoetermeer had ik advies gekregen om volle yoghurt aan Robin te geven als hij te weinig melk binnen kreeg. CB Rijswijk was het hier niet mee eens, mag pas vanaf 9 maanden. Bij de 8 maanden fruithap van Olvarit heb je een potje met yoghurt. Dus uiteindelijk komt het erop ener wat je zelf vindt
Ingrid, wat vervelend dat het niet zo makkelijk ging en Kim zo overstuur was. Zat alleen dat slangetje ernaast of was meteen de bariumpap ernaast gelopen?
Mammietje, Robin is al zo'n vreetzakje en ik ben idd bang dat ik hem niet van de zoetigheid af krijg dan. En hij heeft al flinke spekkies
![]()
Tamea, fijn dat Finn lekker gegroeid is
![]()
En snelle man met z'n draaien
![]()
Merlijn ook al zo lekker gegroeid
![]()
Het is dan wel een cliché, maar ook zo waar Icicle, het gaat zo ontzettend hard!
WIj hebben een schuin dak, maar hier is het ook ontzettend heet. Gisteravond 30 graden in de woonkamer en 28 graden in Robin z'n kamer. Er staat zo veel mogelijk open, maar het help allemaal geen klap
![]()
Een airco zou een oplossing zijn, maar dat gaat dit jaar niet lukken, want er moet ook nog getrouwd worden
![]()
voor Merlijn. Hoop dat wat je dan ook dwars zit, snel over gaat.
Jelief, fijn dat het zo goed gaat met Emma. Ze lijkt eme en pienter meisje
![]()
Robin eet overigens een hele boterham met korst en al op. De binnenkant doe ik in stukjes in zijn mond en de korstjes eet hij zelf.
Vicky, hoop dat het snel wat beter gaat met Ambertje
![]()
Heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Robin heeft net lekker twee dikke schijven komkommer op. Hij vond het errrug lekker
![]()
De waterpokken zijn inmiddels ingedroogd, maar hij slaapt nog steeds erg veel en is nog wat aan het mopperen. kan ook dor de warmte komen natuurlijk. We hebben bij Bart Smit een minibadje gekocht en daarmee vandeweek in de tuin achter onze flat (is eigendom van de flat) en op het balkon gezeten. Robin vindt het helemaal geweldig, lekker spetteren en wiebelen in het badje
![]()
Hij kan inmiddels wel goed zelfstandig zitten. Hij is gewoon zo'n wiebelkont, of ie nou staat, zit of ligt, hij begint heen en weer te wiebelen. Pogingen om te gaan kruipen of zelf zitten zijn sporadisch. Meneer is erg tevreden met de huidige situatie