precies nou even naar de tour overschakelen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb altijd moeite om te luisteren naar een verhaal van Halsema
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies nou even naar de tour overschakelen.
Volgens mij komt deze er niet, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:44 schreef Urquhart het volgende:
Wanneer komt de speech van Gonnie Oudenallen?
Toch wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Volgens mij komt deze er niet, gelukkig maar.
wel effe ondertiteling aanzetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:48 schreef Urquhart het volgende:
Daar komt Van As. Gegarandeerd boeiende televisie
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef Steijn het volgende:
van As "Overgewicht is schadelijk voor de levensduur."
Groningen is al jaren rood. het ene jaar wat rooier dan het andere.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:50 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb valt het vooralsnog erg mee. (Het zou ook wat wezen als ze in een paar maand al een stad richting hel en verdoemenis hebben geholpen). Het voorgestelde beleid is niet wezenlijk anders dan dat van het vorige college.
pvda heeft doorgaans wel capabele mensen.quote:[..]
Ik kijk net even naar de wethouders van de PvdA en die hebben alle 3 gestudeerd. Die van GL heeft een HBO opleiding gedaan en van de SP heeft er 1 een HBO en een universitaire opleiding gevolgd.
Dus voortaan eerst even nakijken voor je weer dom lult?
Waarom?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef Genverbrander het volgende:
ik denk dat veel d66'ers inmiddels spijt hebben van hun stem op pechtold.
Sowieso van hun stem op D'66. Nu Loesewies op TV.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:04 schreef Genverbrander het volgende:
ik denk dat veel d66'ers inmiddels spijt hebben van hun stem op pechtold.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |