Natuurlijk zien ze niets in hoge werkeloosheid, maar ze zien ook niets in een stevige aanpak van werkschuw tuig. Want dat zijn zielige mensen en zielige mensen hebben altijd gelijk. Zo werkt het toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een kul. De linkse partijen willen dat de werkloosheid hoog blijft, ja hoor![]()
Ze stellen andere maatregelen voor, that's all. Maak toch niet altijd een karikatuur van de discussie.
ow, waarom hoor ik bos alleen maar over dat het kabinet enkel het bedrijfleven cadeautjes wil geven, maar niets voor het volkquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een kul. De linkse partijen willen dat de werkloosheid hoog blijft, ja hoor![]()
Ze stellen andere maatregelen voor, that's all. Maak toch niet altijd een karikatuur van de discussie.
bron volkskrantquote:Lubbers: Balkenende III vrijdag beëdigd
DEN HAAG - Het kabinet Balkenende III, een minderheidscoalitie van CDA en VVD, wordt naar verwachting vrijdag beëdigd. ()
Balkenende zal vrijdagmiddag om 14.00 uur zijn regeringsverklaring afleggen in de Tweede Kamer. Daarna zal hierover nog een debat plaatsvinden. Kamerleden moeten terugkomen van vakantie om dat bij te wonen.
Volgens Lubbers is het aan Balkenende en zijn ministersploeg om aan te geven welke onderwerpen nog kunnen worden behandeld tot de verkiezingen. Zij zullen daarbij overleg moeten voeren met de Eerste en Tweede Kamer. ‘Voor alle onderwerpen is er een redelijke oplossing om niet een botsing in de Kamer te krijgen. Het is vrij precies afgesproken, maar zij moeten het zelf afwegen’, zei de oud-CDA- premier op een persconferentie in Den Haag. Hij zei erop te vertrouwen dat CDA en VVD ‘terughoudendheid’ zullen betrachten.
De Rijksbegroting voor 2007 en het belastingplan zullen worden voor de vervroegde verkiezingen worden ‘ingediend én behandeld’, zei Lubbers. ‘Het tekent zich af dat er een duidelijke meerderheid mag worden verwacht voor de hoofdmissie’, aldus de informateur. Hij wees erop dat D66 zijn steun aan het financieel beleid zal doorzetten. Aan de LPF dicht de informateur geen bijzondere rol toe in de komende maanden.‘Dit is een normaal missionair kabinet, er is geen sprake van gedoogsteun.’
Dat snap ik heel goed, ze vindt Verdonk gewoon niet bekwaam.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:01 schreef Gia het volgende:
Gaat die trut bij de beëdiging weer gewoon een motie van wantrouwen indienen. Hoe idioot kun je zijn.
Waar ze een goed punt mee hebben overigens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed, ze vindt Verdonk gewoon niet bekwaam.
Waarom het CDA niet heeft aangedrongen op Verdonk's vertrek is me ook nog steeds een raadsel... Verhagen had immers ook behoorlijk wat kritiek op haar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef slaveloos het volgende:
waarom is verdonk niet gewoon goed dan wel kwaadschiks opgestapt. Het ging toch om het beleid niet om de poppetjes. Als ze gewoon met pechtold had geruild van departement was al deze onzin niet nodig geweest.Vind Verdonk zichzelf belangrijker dan een missionair kabinet? Vinden CDA en VVD Verdonk belangrijker dan een missionair kabinet?
Idd mooi dat Lousewies niet opgeeft om een historisch slecht functionerende, corrupte, eigen agenda hebbende en over lijken gaande prutsminister weg te pesten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed, ze vindt Verdonk gewoon niet bekwaam.
Omdat ze zich dan eindeloos voor gek zouden zetten. Nu konden ze nog een beetje doen alsof het kabinet viel omdat D66 de steun introk. Zouden ze nu alsnog Verdonk laten vallen dan zou het zelfs doofstommeblinden duidelijk zijn dat het kabinet viel omdat Verdonk niet gewisseld werd terwijl men best van Verdonk af wou. En dan vraagt men zich af waar in godsnaam de poppenkast voor nodig was.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom het CDA niet heeft aangedrongen op Verdonk's vertrek is me ook nog steeds een raadsel... Verhagen had immers ook behoorlijk wat kritiek op haar.
Ik bedoel waarom het CDA niet aandrong op het vertrek van Verdonk voordat D66 uit het kabinet stapte... Dan had Balkenende II nu nog gezeten, waren er pas mei volgend jaar verkiezingen nodig geweest en was de huidige schijnvertoning met dat rompkabinet ook niet nodig geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ze zich dan eindeloos voor gek zouden zetten. Nu konden ze nog een beetje doen alsof het kabinet viel omdat D66 de steun introk. Zouden ze nu alsnog Verdonk laten vallen dan zou het zelfs doofstommeblinden duidelijk zijn dat het kabinet viel omdat Verdonk niet gewisseld werd terwijl men best van Verdonk af wou. En dan vraagt men zich af waar in godsnaam de poppenkast voor nodig was.
Ok, dan begreep ik je vraag verkeerdquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom het CDA niet aandrong op het vertrek van Verdonk voordat D66 uit het kabinet stapte... Dan had Balkenende II nu nog gezeten, waren er pas mei volgend jaar verkiezingen nodig geweest en was de huidige schijnvertoning met dat rompkabinet ook niet nodig geweest.
Ze steunen het beleid, maar er is een poppetje dat ze niet vertrouwen. Dat kan voor niemand als een verrassing komen, dat D66 Verdonk niet meer vertrouwt. Uiteraard staat dat los van het beleid waar Lubbers naar geïnformeerd heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef Tikorev het volgende:
D66 is echt de belichaming van de anti-politiek geworden. Eerst het kabinet laten vallen omdat een minister een motie uitvoerde die ze zelf ondersteund hebben. Vervolgens steun toezeggen aan een minderheidskabinet maar dan een uur nadat de informateur zijn werk heeft afgerond al weer dreigen met een motie van wantrouwen.
Ik wel, D66 doet namelijk niet onder voor Verdonk wat betreft het veroorzaken van een crisis. Alleen al vanwege de zaken Uruzgan, gekozen burgemeester en de actie van de D66 fractie onlangs heeft D66 aangetoond geen stabiele partner te zijn en dan kun je daar de uitspraken van flapuit Pechtold ook nog bij optellen. Lijkt me duidelijk dat de maat vol was voor Balkenende.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:50 schreef sigme het volgende:
Ik begrijp dat niet zo goed, van Balkenende, dat hij Verdonk belangrijker vindt dan een stabiele regering.
Als de keuze is je beleid voortzetten zoals t is afgesproken, en waar je al 3 jaar over brult dat t zo fantastisch is, en dat volhouden tot mei, terwijl je daarbij een brokkenpiloot moet opofferen, of je laat t kabinet vallen om de ene brokkenpiloot te redden terwijl je een andere daardoor kwijtraakt lijkt en al in november nieuwe verkiezingen, dan lijkt me de keus niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik wel, D66 doet namelijk niet onder voor Verdonk wat betreft het veroorzaken van een crisis. Alleen al vanwege de zaken Uruzgan, gekozen burgemeester en de actie van de D66 fractie onlangs heeft D66 aangetoond geen stabiele partner te zijn en dan kun je daar de uitspraken van flapuit Pechtold ook nog bij optellen. Lijkt me duidelijk dat de maat vol was voor Balkenende.
Dat is voornamelijk een andere visie op het beleid. Dat is wat anders dan fout op fout stapelen lijkt me.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik wel, D66 doet namelijk niet onder voor Verdonk wat betreft het veroorzaken van een crisis. Alleen al vanwege de zaken Uruzgan, gekozen burgemeester en de actie van de D66 fractie onlangs heeft D66 aangetoond geen stabiele partner te zijn en dan kun je daar de uitspraken van flapuit Pechtold ook nog bij optellen. Lijkt me duidelijk dat de maat vol was voor Balkenende.
Eens, dat D66 een rommelige coalitiepartner was. Maar afwegende:quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee denk juist meer stennis, dan was de VVD eruit gestapt met de verworpen motie van wantrouwen als argument. Geldt ook voor slaveloos en achterhetspoor, beleid voortzetten was in deze alleen mogelijk door geen gehoor te geven aan de D66 fractie. Gebrek aan inzicht heeft het dan in deze ook niet gelegen bij Balkenende, wel aan degenen die denken dat de VVD Verdonk wel had opgeofferd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:29 schreef sigme het volgende:
Zou minder stennis hebben opleverd bij optie 2. Er was geen kabinetsval en herformatie nodig geweest. Voor de resterende periode afwegend bij wie je nog de meeste crisissen verwacht zou ik ook verwachten dat Verdonk meer gesoes oplevert dan D66. Zoals je ook nu ziet. Verdonk is nog niet geherinstalleerd of er is al weer gedonder.
Ok, dat klopt. Verdonk gijzelt de VVD en de VVD gijzelt Balkenende.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee denk juist meer stennis, dan was de VVD eruit gestapt met de verworpen motie van wantrouwen als argument. Geldt ook voor slaveloos en achterhetspoor, beleid voortzetten was in deze alleen mogelijk door geen gehoor te geven aan de D66 fractie. Gebrek aan inzicht heeft het dan in deze ook niet gelegen bij Balkenende, wel aan degenen die denken dat de VVD Verdonk wel had opgeofferd.
Verdonk er nu uitgooien, is een grote aderlating voor de VVD inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, dat klopt. Verdonk gijzelt de VVD en de VVD gijzelt Balkenende.
Dat is nog steeds gebrek aan inzicht bij Balkenende, hij had of Verdonk moeten beschermen tegen het maken van de flater (dat briefje) of de VVD voor het blok zetten. En eigenlijk had hij (en de VVD) Verdonk moeten lozen op eerdere blunders, toen de omklemming nog niet zo wurgend was.
D66 de schuld geven komt CDA & VVD goed uit, maar het is een blunderende VVD minister onder regie van Balkenende. D66 heeft niet Verdonks blunders gemaakt, ze hebben er alleen op gereageerd.
D66 wil helemaal geen links kabinet, D66 wil een kabinet zonder Verdonk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:12 schreef Gia het volgende:
Als Verdonk eruit gegooid wordt, gaat dat VVD stemmen kosten. Tja, en dat is nu precies waar trutje van de Laan op uit is. Zij wil een links kabinet. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
VVD en CDA moeten echt Rita niet lozen, want dan kunnen ze het schudden. Rita is gewoon bij teveel mensen populair.
Nee al ontbreekt het ze wel aan een sterke leider die zowel de progressieve als de conservatieve kant goed kan vertegenwoordigen. Mark Rutte heeft nog geen overtuigend charisma getoond en heeft zn mond al veel voorbij gepraat met zn sociaal liberale ideeen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:24 schreef achterhetspoor het volgende:
Het is inderdaad maar de vraag of de Verdonk stemmers degenen zijn waar de VVD echt op zit te wachten. Als je het als serieuze partij van je buitenlandersstandpunt moet hebben..
Wat is er mis met statistiek?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:13 schreef sigme het volgende:
Statistiek. En jij wil dat in handen van peilers leggen?
Dat zal best. Het is echter de kunst om door die mooie camouflerende woorden van politici heen te prikken. Natuurlijk gaan ze jou niet vertellen dat ze graag een royale zomervakantie willen, maar het is wel erg naïef om te denken dat de geplande datum voor de verkiezingen helemaal niets te doen heeft met het feit dat de Kamer 17 weken reces per jaar heef gepland. Ik zie nog steeds geen enkele reden waarom men de verkiezing niet begin oktober zou kunnen houden in plaats van eind november.quote:Goh. Ik heb heel andere motivaties gehoord. Van voor- en tegenstanders van vervroegde verkiezingen. Betere zelfs.
De informele invloed waar jij nu op duidt is in feite niet fair. Partijen zijn immers gebaat bij de verdediging van het eigen belang, dus zullen ze de publieke opinie naar hun eigen voordeel interpreteren. Dán krijg je pas echt een vertekend beeld. Een informateur is echter een onafhankelijk persoon, althans, dat zou hij moeten zijn. Hij is veel beter in staat om de publieke opinie zuiver te interpreteren en mee te laten wegen tijdens de informatieronde. Dat neemt niet weg dat een informateur idealiter wordt gekozen door de bevolking.quote:Peilingen beinvloeden nu natuurlijk de opstelling van partijen. In die zin hebben ze al invloed. Precies de invloed die een informeel instrument heeft: informele invloed. Er was natuurlijk wel verband met de peiling en dat de ene partij graag direct verkiezingen wou en de ander liever niet. Maar wie geef je daarin z'n zin? Nou - dat gewicht is dus al bepaald, en wel door de kiezer, bij de meest recente verkiezingen. Als de peilingen heel anders waren geweest zou misschien CDA of VVD wel een heel ander standpunt hebben ingenomen, en dat zou de koningin dan weer tot een andere handelwijze genoopt hebben.
"There are three types of lies: Lies, damned lies and statistics."quote:
"Je moet niet alles lezen wat je gelooft" (Loesje)quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
"There are three types of lies: Lies, damned lies and statistics."
(Benjamin Disraeli)
quote:CDA wil geen solo’s van Verdonk meer
Van onze verslaggevers Michiel Kruijt, Philippe Remarque
DEN HAAG - Informateur Lubbers heeft er op verzoek van het CDA bij minister Verdonk op aangedrongen dat ze meer overleg moet plegen over gevoelige dossiers. Ook is op haar ingepraat om haar harde toonzetting in debatten te matigen. Dit melden verschillende bronnen in Den Haag.
De kwestie kwam aan de orde tijdens een geheim gehouden ontmoeting tussen informateur Ruud Lubbers, Verdonk en VVD-leider Mark Rutte. ‘Wat de premier niet wil, is dat ook dit kabinet weer struikelt’, verklaart een ingewijde. Volgens hem heeft Verdonk het advies gekregen gevoelige kwesties niet zelfstandig te beslissen, maar eerst voor te leggen aan de ministerraad. Een kwestie als die rond het paspoort van Ayaan Hirsi Ali, waarop het kabinet Balkenende II viel, zou dan ‘nooit zo uit de hand lopen’.
Eerder maakten Balkenende en Verdonk de afspraak dat zij het dossier-Hirsi Ali in nauw overleg met hem zou afhandelen. Dat was nadat de Kamer in een spoeddebat de minister had opgedragen haar conclusie over de nationaliteit van Hirsi Ali te heroverwegen. Deze afspraak zou nu zelfs opnieuw zijn bevestigd, aldus de ingewijde.
Verdonk erkende gisteravond dat ze ‘een goed gesprek’ heeft gevoerd, maar zei dat dat is gegaan over de ‘inhoud’. De avond ervoor riep Balkenende Verdonk voor overleg naar het Torentje. Ze spraken daar over ‘knelpunten’ en ‘bananenschillen’ in haar portefeuille, zegt de woordvoerder van Balkenende. Hij wijst erop dat het vorige kabinet immers is gevallen op de portefeuille van Verdonk. Hij en de woordvoerder van de minister ontkennen ten stelligste dat zij door de top van het kabinet onder curatele is gesteld.
In een rompkabinet, dat niet op een vanzelfsprekende Kamermeerderheid kan rekenen, beschouwen de premier en de informateur de hoofdpijnportefeuille van Verdonk als een risico. De minister heeft al drie moties van afkeuring achter de rug. Naast ingewikkelde dossiers als de Inburgeringswet en de terugkeerregeling voor criminele Antilliaanse jongeren, wordt in september ook nog het rapport over de Schipholbrand verwacht.
Lubbers heeft in de informatiefase met enkele fractieleiders langdurig stilgestaan bij de politieke positie van Verdonk. Ook het CDA noemde tegenover de informateur het optreden van Verdonk als een van de potentiële struikelblokken voor het nieuwe kabinet.
VVD-leider Rutte nam afstand van oud-VVD-lijsttrekker Dijkstal. Die had in een interview gesteld dat Verdonk ‘echt in dat rijtje past met Dewinter en Le Pen’.
Bron
Das nou nieuwe politiekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En Verdonk accepteert dat?Willen we beter bewijs, dat het pluche wel erg lekker zit, als je jezelf op deze manier als een opstandige puber laat kortwieken door je baas?
Ruggegraat en principes tellen blijkbaar minder dan een lekkere zetel in de Ministerraad...
ja, het probleem is alleen dat ze nog nooit in een hun leven een economieboek hebben open gehad, die komen met ontslagbeschermingquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit probleem heeft niks met links of rechts te maken. Arbeid is gewoon schreeuwend duur in Nederland. Volgens mij gewoon een gevolg van het feit dat het leven best wel duur is in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:58 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ja, het probleem is alleen dat ze nog nooit in een hun leven een economieboek hebben open gehad, die komen met ontslagbescherming(behalve Bos en de pvda is dan ook voor verdere deregulering van de arbeidsmarkt).
hoe meer betutteling, hoe hoger de werkloosheid.
(DE reden waarom in Amerika de werkloosheid zo laag is, naast het feit dat werken loont omdat er nauwelijks een sociaal vangnet is waarin je lekker kunt hangen zoals in Nederland)
wie zijn er capabel dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin dat de SP geen capabele personen heeft
Bron?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:05 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
wie zijn er capabel dan?
in de gemeenteraad zitten alleen omhoog gevallen ROOD hippies, ideologisch potsmokers die nog in de jaren 70 leven en verveelde huisvrouwen.
Bron?quote:beste heer Marijnissen heeft nog nooit een boek gelezen in zijn leven...
Ja, jammer dat ze bij een partij zitten die de Grondwet niet respecteert. Nee, daar stel je je vertrouwen in, natuurlijkquote:bij de SGP zitten meer hoogopgeleide, maatschappelijke succesvolle personen die heelgeschikt zijn voor een ministerspost.
daarvoor hoef ik niet ver, hier in Groningen hebben we dat ook. ik ken ook mensen uit het bedrijfsleven hier en die maken hun borst al nat....quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag ze het anders in Nijmegen eens waar een 'links kabinet' zit.
Als je zo over mensen spreekt krijg je nooit wat gedaan in het leven, maar dat leer je nog wel een keertje.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:07 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
(voor studentenverenigingen is het ook een ramp, want geen hond van die linksen heeft gestudeerd dus die willen absoluut niet meewerken.)
Amendement:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:07 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
(voor studentenverenigingen is het ook een ramp, want geen hond van die linksen heeft gestudeerd dus die willen absoluut niet meewerken.)
ook de reden waarom er zo weinig armoede is? werken voor 3 dollar per uur, en eruit geflikkerd worden vanwege je huidskleur. Scheiding van rijk en arm via ghettovorming. nee dan nederland, lekker hangen in een vangnet, heerlijk rondkomen van 700 euro in de maand. miljoenen nederlanders die graag zo willen leven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:58 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ja, het probleem is alleen dat ze nog nooit in een hun leven een economieboek hebben open gehad, die komen met ontslagbescherming(behalve Bos en de pvda is dan ook voor verdere deregulering van de arbeidsmarkt).
hoe meer betutteling, hoe hoger de werkloosheid.
(DE reden waarom in Amerika de werkloosheid zo laag is, naast het feit dat werken loont omdat er nauwelijks een sociaal vangnet is waarin je lekker kunt hangen zoals in Nederland)
Niks. Behalve dat het een benadering is. Waarbij er gekozen wordt wie er -statistisch- mij representeert.quote:
Nou, een onverwacht korte tijd tot verkiezingen is lastig in de organisatie, onder andere. Voor de hele partij, en die hebben uiteraard niet allemaal reces. Campagnevoeren in de bouwvak is ook niet prettig voor de burger, die is dan met vakantie.quote:[..]
Dat zal best. Het is echter de kunst om door die mooie camouflerende woorden van politici heen te prikken. Natuurlijk gaan ze jou niet vertellen dat ze graag een royale zomervakantie willen, maar het is wel erg naïef om te denken dat de geplande datum voor de verkiezingen helemaal niets te doen heeft met het feit dat de Kamer 17 weken reces per jaar heef gepland. Ik zie nog steeds geen enkele reden waarom men de verkiezing niet begin oktober zou kunnen houden in plaats van eind november.
De formateur wordt nu gekozen (getrapt) door de bevolking: namelijk door de verhoudingen tussen de partijen die door de kiezer in het parlement geplaatst zijn.quote:[..]
De informele invloed waar jij nu op duidt is in feite niet fair. Partijen zijn immers gebaat bij de verdediging van het eigen belang, dus zullen ze de publieke opinie naar hun eigen voordeel interpreteren. Dán krijg je pas echt een vertekend beeld. Een informateur is echter een onafhankelijk persoon, althans, dat zou hij moeten zijn. Hij is veel beter in staat om de publieke opinie zuiver te interpreteren en mee te laten wegen tijdens de informatieronde. Dat neemt niet weg dat een informateur idealiter wordt gekozen door de bevolking.
Laat ik nou toevallig een in Groningen gestudeerd hebbende, in Groningen op de kieslijst staand voor de SP persoon kennen. Buitengewoon lang aan de universiteit vertoefd, mag ik wel zeggen. Eerst als student, daarna als promovendus. Is zojuist aangenomen bij het Bonnefantenmuseum en gaat dus helaas verloren voor Stad.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Amendement:
(voor studentenverenigingen is het ook een ramp, want geen hond van die linksen heeft in Groningen gestudeerd (ze zaten allemaal op echte universiteiten), dus die willen absoluut niet meewerken.)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:21 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ook de reden waarom er zo weinig armoede is? werken voor 3 dollar per uur, en eruit geflikkerd worden vanwege je huidskleur. Scheiding van rijk en arm via ghettovorming. nee dan nederland, lekker hangen in een vangnet, heerlijk rondkomen van 700 euro in de maand. miljoenen nederlanders die graag zo willen leven.![]()
er zitten allezins redelijke personen tussen, maar ze zijn schaars.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig een in Groningen gestudeerd hebbende, in Groningen op de kieslijst staand voor de SP persoon kennen. Buitengewoon lang aan de universiteit vertoefd, mag ik wel zeggen. Eerst als student, daarna als promovendus. Is zojuist aangenomen bij het Bonnefantenmuseum en gaat dus helaas verloren voor Stad.
my point exactlyquote:Hoewel hij zich aansloot bij de SP vanwege de standpunten van die partij was hij niet erg te spreken over het niveau van de leden.
je begrijpt dat het geen ''spreken'' is, maar schrijven.... want ik schrijf nu. denk je nu werkelijk dat ik dat verschil niet begrijp?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als je zo over mensen spreekt krijg je nooit wat gedaan in het leven, maar dat leer je nog wel een keertje.
De praktijk is vaak weerbastiger dan een economieboek dat slechts theoriën behandelt..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:58 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
We hebben hier naar ik begreep de laagste werkloosheid van de EU.quote:hoe meer betutteling, hoe hoger de werkloosheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |