zie bijvoorbeeld hier: http://www.letour.fr/2006/TDF/RIDERS/us/partants.htmlquote:Op zondag 2 juli 2006 14:34 schreef Sanne het volgende:
Heb je ook een linkje waar we uit kunnen kiezen?
Heb je d'r ook een met foto's, ik ben nogal visueel ingesteld.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:35 schreef mitt het volgende:
[..]
zie bijvoorbeeld hier: http://www.letour.fr/2006/TDF/RIDERS/us/partants.html
uhmmm maar hij is niet echt onbekend. Kan zelfs nog voor verrassing zorgen en is kopman Saunier Duvalquote:Op zondag 2 juli 2006 14:46 schreef sportfreak het volgende:
En ik ga voor Jose Angel Gomez Marchante
Schitterende naam.![]()
Hij rijdt voor Saunier Duval en werd 68e in de proloog.
Niet echt bekend maar won dit jaar wel al de Ronde van het baskenland.
Ronde van Zwitserland geloof ik.quote:
Ik dacht dat David Canada en Gilberto Simoni de kopmannen waren daar.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:52 schreef Nyrem het volgende:
[..]
uhmmm maar hij is niet echt onbekend. Kan zelfs nog voor verrassing zorgen en is kopman Saunier Duval
Die is niet onbekendquote:Op zondag 2 juli 2006 14:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Mijn Tourrenner is Nicolas Jalabert. Het broertje van... inderdaad. Hij rijdt voor Phonak en is wel iemand voor een onstnapping. Doet al weer voor de 8e keer mee zijn beste prestatie was een 49e plaats en hij heeft twee keer een tweede plek veroverd bij een ettape in de TdF. Net niet dus.
Ja, dat dacht ik ook. Of ik ben in de war met die andere Gomez.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat David Canada en Gilberto Simoni de kopmannen waren daar.
Bovendien had ik er nog nooit van gehoord.![]()
Ook niet echt onbekend natuurlijk, vorig jaar nog tweede achter Pereiro Sio in de rit naar Pau.quote:
Uiteindelijk toch 3 plaatsjes gestegen in het klassement.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Coutouly even in beeld, paar plaatsjes voor Di Luca. Te ver naar achteren, Cedric
.
Dibs!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, Grobbel....
Ik vind dit wel een goede voor jou: Eduardo Gonzalo Ramírez van Agritubel. 170e in de proloog, vandaag 80e en nu 167e in algemeen. Doet ook nog mee voor de witte trui, daar staat hij 23e. Schijnt van muziek te houden.
Nu nog een leuke foto en biografie vinden natuurlijk!quote:
Een heel gewone jongen, die Christian. Zie hem hier bijvoorbeeld eens glunderen als hij een McDonalds zak krijgt met zijn naam erop:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een Dick Norman op de fiets, dus?
Ik ben altijd erg voor Moreni, zonder dat daar een logische verklaring voor is, maar die is toch te bekend. Dito voor Velo. De La Fuente vind ik wel een mooie naam, maar ik vind euskaltel nooit zo leuk, dus dan wordt het toch Christian Knees (met een prachtige net-niet achternaam).
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:07 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Sébastien Joly - hier nog in het tricot van Bonjour, maar nu rijdend voor Francaise des Jeux. Mijn reserverenner die opeens werd opgeroepen in het DvhN tourspel. Een trouwe knecht, maar ik hoop op een ontsnapping. Gisteren keurig op tijd binnen als 167e.
Deze held verdient een nadere introductie. Deze toekomstige laatbloei-topper is geboren op de 10 mei 1981 in het zonovergoten Salamanca. In 2004 werd hij eindelijk ontdekt en werd hij professional bij de welbekende Relax-Bodysol ploeg in zijn vaderland. Dat Bodeysol er de brui aan gaf en als sponsor op werd gevolgd door Fuenlabrada deerde Moisés Dueñas Nevado niet. Hij was vastberaden om te slagen als prof en bleef zich focussen op het wielrennen. Dat het Franse Agritubel hem dit jaar koste wat kost wilde inlijven was dan ook geen verrassing. Nevado ging akkoord omdat hij weet dat zich in deze ploeg kan ontwikkelen. Nu kan hij ook de grote rondes rijden. In 2005 maakte hij zijn debuut in de Vuelta en werd hij knap 46e in het algemeen klassement. Mede op basis van deze uitstekende prestatie is hij in de Tourploeg van Agritubel opgenomen.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch veel bekenden als ik de lijst afga.
Ik ga voor: Moises Nevado Duenas.![]()
Voor zover SDV over klassementsambities is beschikt is Gomez Marchante hun kopman. Gibo reed inderdaad een mooie Giro eerder dit jaar maar heeft geen klassementsambities. Wel zal hij nog een zege in een mooie bergetappe proberen te bemachtigen. Mijn zegen heeft hij. Jammer dat Piepoli niet meefietst.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat David Canada en Gilberto Simoni de kopmannen waren daar.
Bovendien had ik er nog nooit van gehoord.![]()
Waarom adopteer je eigenlijk een potentiële top 10 rijder? Ik dacht dat het juist de bedoeling was om een onbekende tourrenner te nemen?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:13 schreef sportfreak het volgende:
Gomez Marchante is vandaag gevallen en 150e geworden op 2'51"![]()
In het klassement is ie gedaald naar de 146e plek.
DIe ken ik allemaal, maar Patxi Vila niet. Uiteindelijk zal iedere renner wel bij één of meer mensen hier bekend zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:33 schreef Jeroen_M het volgende:
Patxi Vila, 2e of 3e in Parijs-Nice dit jaar. Maar ik lees maar namen waarvan ik denk, onbekend? Moos, N. Jalabert, Zandio, Lovkvist, Gomez Marchante...
http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/us/200/classement/ITE.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 18:32 schreef FloggingMolly het volgende:
Waar zijn complete uitslagen van de etappes te zien?
http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/us/200/classement/ITE.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 18:32 schreef FloggingMolly het volgende:
Waar zijn complete uitslagen van de etappes te zien?
Iddquote:Op maandag 3 juli 2006 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle Italianen zijn latente flikkers toch?
Hij scheert z'n benen en draagt altijd van die strakke broeken enzoquote:
En hij geeft kwakjes aan andere mannenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij scheert z'n benen en draagt altijd van die strakke broeken enzo![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En hij geeft kwakjes aan andere mannen.
Hij dicht zeker ook de gaten in het peleton ?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook nog ja...
Hij is ook niet vies van wat kopwerk.......
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef Forza- het volgende:
[..]
Hij dicht zeker ook de gaten in het peleton ?
Toch een kans gemist vandaag dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een Dick Norman op de fiets, dus?
Ik ben altijd erg voor Moreni, zonder dat daar een logische verklaring voor is, maar die is toch te bekend. Dito voor Velo. De La Fuente vind ik wel een mooie naam, maar ik vind euskaltel nooit zo leuk, dus dan wordt het toch Christian Knees (met een prachtige net-niet achternaam).
Patxi zelfs tiende in de Giro van dit jaar! Eigenlijk dus nog hoger, gezien die gedrogeerde winnaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
DIe ken ik allemaal, maar Patxi Vila niet. Uiteindelijk zal iedere renner wel bij één of meer mensen hier bekend zijn.
Volgens mij vergeet je dan dat David Kopp ook nog mee doet. Op dit moment heeft hij al een voorspongetje op Coyot weten op te bouwen. Hij hoeft dus nu alleen nog maar in het wiel van Coyot te blijven en hij is verzekerd van geel in Parijs. Zeker omdat de kasseien al daar dé reden zijn dat hij door Gerolsteiner is meegenomen. Goed bezig die Kopp. Een echte Koppman.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Arnaud Coyot is dus heel goed bezig. Ook in het algemeen klassement staat hij nu 148e, slechts op 3.45 van Thor Hushovd. Nou, die rijdt hij er op Alpe d'Huez zo van af en dan is het geel in zicht!
Ik verwacht wel wat van Kopp, had er een beetje op gespeculeerd dat hij de eerste sprinter zou zijn van Gerolsteiner en zo een paar top15 noteringen kon realiseren. Maar ik denk dat ik hem voor niets in mijn Ploegleider-team heb...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je dan dat David Kopp ook nog mee doet. Op dit moment heeft hij al een voorspongetje op Coyot weten op te bouwen. Hij hoeft dus nu alleen nog maar in het wiel van Coyot te blijven en hij is verzekerd van geel in Parijs. Zeker omdat de kasseien al daar dé reden zijn dat hij door Gerolsteiner is meegenomen. Goed bezig die Kopp. Een echte Koppman.
Bij deze dus geadopteerd door mij. Ik wacht met geduld op zijn eerste tekening.
Ja denk het ook hij wacht nog op zijn eerste top100 klassering.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:58 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat van Kopp, had er een beetje op gespeculeerd dat hij de eerste sprinter zou zijn van Gerolsteiner en zo een paar top15 noteringen kon realiseren. Maar ik denk dat ik hem voor niets in mijn Ploegleider-team heb...
Hey. Blijf af van Gorka. Ik heb hem al gekozen voor jou.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:09 schreef Bartoli het volgende:
ik ga voor Gorka Verdugo
Bert was de valler toch? Aangezien hij geen achterstand heeft in de stand en de renners voor hem wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef --quadraat-- het volgende:
Bert Grabsch is vandaag 149e geworden. In het algemeen klassement staat hij nog steeds 19e, 1 seconde voor Horner.
Go Bert!![]()
Erik Dekker als vergelijking nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Ericr het volgende:
Samuel Plouhinec, beter bekend als de Plou-man kwam vandaag binnen als 145ste. Toch mannen van naam als Erik Dekker, Ekimov, Wegmann, Wiggins, Backsteds en de winnaar van gisteren Casper voorgebleven. Een grote dag voor Samuel.
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Ericr het volgende:
Samuel Plouhinec, beter bekend als de Plou-man kwam vandaag binnen als 145ste. Toch mannen van naam als Erik Dekker, Ekimov, Wegmann, Wiggins, Backsteds en de winnaar van gisteren Casper voorgebleven. Een grote dag voor Samuel.
Minuten gepakt op Erik Dekker en ook op de meeste andere namen. Niet slecht voor Samuel die met recht weer een plekje heeft te vinden in 1 van de meest vooraanstaande ploegen in het wielrennen. De kraamkamer van talent, Agritubel.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Erik Dekker als vergelijking nemen.![]()
Hij eindigt altijd in het staart van het peloton bij massasprints dus daar hoef je geen goede renner voor te zijn.
Is Wiggins een bekende wielrenner? In dat geval kies ik een andere!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Ericr het volgende:
Maak je een fantopic aanquote:Op maandag 3 juli 2006 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Best wel triest dat mijn Coutouly zijn topic moet delen met al die onbekende renners.
Dat heb ik weer! Doet er toevallig geen renner uit Botswana mee?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:31 schreef Ericr het volgende:
Wiggins is vrij bekend ja. Olympische titel en wereldtitels. 1 van de betere baanrenners van de laatste 10 jaar.
Maar hij moest toch zijn meerdere erkennen in Eduardo Gonzalo Ramirez, die weliswaar ook de nodige averij opliep onderweg door al die valpartijen, maar toch mooi Coyot zijn hielen liet zien. Maar liefst 2:35 was ie sneller dan de ambitieuze Fransman.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Extra knap is het feit dat Arnaud gerenommeerde renners achter zich liet! Ga maar na: Ekimov kwam pas 1.03 later over de finish, Erik Dekker gaf zelfs 5.37 toe op Arnaud, klassiekerwinnaars Magnus Bäckstedt en Filippo Pozzato moesten liefst 6.25 en 6.48 toegeven en ook de laureaat van gisteren Jimmy Casper finishte ruim achter Arnaud.
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:37 schreef methodmich het volgende:
Jouw Eduardo is gewoon wat harder dan Arnaud. Die neemt mentale wrakken op sleeptouw, Eduardo gaat voor de ambities (top 15 wit). Niets mis mee, maar dat moet je wel mee nemen in de vergelijking.
ok ok dan ga ik voor Riccardo Riccoquote:Op maandag 3 juli 2006 20:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hey. Blijf af van Gorka. Ik heb hem al gekozen voor jou.![]()
Sneller dan Flecha in de spurt, dat is toch niet mis!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Falco het volgende:
Mijn renner Maxim Iglinsky trok vandaag de stoute schoenen aan en besloot zich dapper te mengen in de eindsprint. Het resulltaat is een zeker niet onverdienstelijke 31e plaats. Hier blijft hij gerenommeerde spurters als Ballan (plaats 34), JA Flecha (plaats 42) en ene Jimmy Capser (plaats 172) voor.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heeft placebeau al voor zich opgeëist.
Whehequote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
http://www.bjoernschroeder.com/
Prechtige site, alleen staat er behalve het plaatje niets op.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
stelletje afpakkers hier
dan maar voor Moises Duenas of de Tour Down Under winner Simon Gerrans![]()
zoniet dan houd het ver op![]()
Hij staat daar driemaal op die intropagina van zijn site te pronken in een Wiesenhof-tenue, maar die hele ploeg doet niet mee aan de Tour? Zeer curieus, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef Zwansen het volgende:
http://www.bjoernschroeder.com/
Prechtige site, alleen staat er behalve het plaatje niets op.
dan is Gerrans geadopteerd door mij bij dezequote:Op maandag 3 juli 2006 21:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Beide zijn nog vrij voor zover ik kan oordelen, dus grijp je kans.
Gerrans is nog vrij, Duenas is al geclaimed door Vaiduz.
Als jij de OP maakt. Kan een mod die er wel inzetten.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:23 schreef Forza- het volgende:
Kan niemand de OP veranderen. Met daarin per Fok! User de gekozen onbekende renner ?
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
De La Fuente vind ik wel een mooie naam
Dan heb ik niet goed op zitten letten blijkbaar, echt nog noooooit van gehoord.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Patxi zelfs tiende in de Giro van dit jaar! Eigenlijk dus nog hoger, gezien die gedrogeerde winnaar.
De Plou-man spreekt alleen Frans helaas, dit uitstapje naar Nederland is voor hem al een wereldreis.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
Wie mailt er trouwens ook met z'n helden?? Wielrenners zijn meestal chill genoeg (vooral die kleinere) om terug te mailen.
Nu misschien even niet in de Tour, maar toch....
Je kan ook een halve onbekende doen. Zoals Knees ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:49 schreef Falco het volgende:
Tiralongo is al geclaimed. Zijn dan echt alle onbekende renners op?
Maar geen handtekening te zien van m'n heldquote:Ciao
Grazie per la tua richiesta! In allegato l'autografo di Calcagni!
A presto
Ik hoop zo erg dat er heel veel samen in een kopgroep komt die voorop mag rijden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een lijstje voor de OP:
-Lange lijst namen-
Hopelijk niemand vergeten?![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Arnaud Coyot zal zijn dagje Valkenburg nog wel een tijdje onthouden. Hij eindigde als 162e van de 172 renners.
Arnaud maakte iets raars mee, net voor de Cauberg. Daar merkte hij namelijk, net toen Boogerd aantrok vooraan, dat hij zijn bidon had verloren! Aangezien Arnaud gehecht is aan deze bidon met handtekening van Charly Mottet, reed hij snel terug om zijn bidon te pakken. Eenmaal met bidon kon hij nog aansluiting vinden bij een flinke groep renners die finishte op 8.05 van Kessler. Bij hem in deze groep onder andere de fantastische nationale Franse kampioen Florent Brard, supersprinter Isaac Gálvez, voormalig meesterknecht van Lance Victor Hugo Peña, de Belgische sprintbelofte Gert Steegmans, erkend Vlaams hardrijder Wim Vansevenant, de belangrijke Davitamon-troef Chris Horner en bolletjestruidrager David de la Fuente. Geen slecht groepje!
Extra pluspunt voor Arnaud is dat hij dik voor Stuart O'Grady, Jimmy Casper, Magnus Bäckstedt en Filipp Pozzato eindigde, toch geen misselijke jongens. Bovendien stapte zijn concurrent voor de eindzege Alejandro Valverde in de ambulance, dus dat scheelt.
Arnaud is na dit dagje Limburg nu 156e op een kleine 11.40 van wereldkampioen Tom Boonen. Er is nog niets beslist dus!
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Erik Dekker als vergelijking nemen.![]()
Hij eindigt altijd in het staart van het peloton bij massasprints dus daar hoef je geen goede renner voor te zijn.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Zie trouwens ook dit, van de Tour-site:
17:06 - Attaque
Dans le peloton les choses s’accélèrent : Boogerd, Kessler et Boonen sont devant...Arnaud Coyot retourne et va bidon avec la signature de Charly Mottet a été à prendre
!!!!
Dus ook híj was al gekozen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een lijstje voor de OP:
Benniben19 - 184 GRIVKO Andriy (UKR)
Dat is echt prachtig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
Dans le peloton les choses s’accélèrent : Boogerd, Kessler et Boonen sont devant...Arnaud Coyot retourne et va bidon avec la signature de Charly Mottet a été à prendre
!!!!
Right....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
!!!!
Klopt, ik lees op zijn site dat hij er met wat schaafwonden vanaf is gekomen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bert was de valler toch? Aangezien hij geen achterstand heeft in de stand en de renners voor hem wel.
Jawel:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een lijstje voor de OP:
mitt - 165 CARLSTRÖM Kjell (FIN)
Leatherface - 167 MUGERLI Matej (SLO)
I.R.Baboon - 186 KNEES Christian (GER)
Ericr - 198 PLOUHINEC Samuel (FRA)
Falco - 185 IGLINSKIY Maxim (KAZ)
sportfreak - 144 GOMEZ MARCHANTE Jose Angel (ESP)
el_salvador - 192 CALVENTE Manuel (ESP)
SaintOfKillers - 193 COUTOULY Cédric (FRA)
existenz - 099 ZANDIO Xabier (ESP)
-Vaduz- - 194 DUENAS NEVADO Moises (ESP)
Dr.Daggla - 157 LÖVKVIST Thomas (SWE)
Martijn_fijn - 87 TIRALONGO Paolo (ITA)
--quadraat-- - 72 GRABSCH Bert (GER)
methodmich - 135 COYOT Arnaud (FRA)
JelleS - 36 DUMOULIN Samuel (FRA)
placebeau - 147 RICCO Riccardo (ITA)
Dos37 - 179 SPRICK Matthieu (FRA)
Art_Core - 155 JOLY Sébastien (FRA)
ErikT - 089 VILA ERRANDONEA Patxi (ESP)
FloggingMolly - 114 DEAN Julian (NZL)
-skippybal- - 164 CALCAGNI Patrick (SUI)
Forza- - 4 MARTINEZ Egoi (ESP)
Croupouque - 139 WIGGINS Bradley (GBR)
Steven184 - 34 CALZATI Sylvain (FRA)
Keano - 69 VANSUMMEREN Johan (BEL)
Zwansen - 188 SCHRÖDER Björn (GER)
Bismarck - 68 VANSEVENANT Wim (BEL)
Ja, dat is ook mijn keuze, eindigde vorig jaar goed in de Vuelta.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch veel bekenden als ik de lijst afga.
Ik ga voor: Moises Nevado Duenas.![]()
[afbeelding]
Als je een vervanger hebt die minimaal gelijkwaardig is wil ik wel ruilenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus ook híj was al gekozen?
Mijn held, wat doe je?!
Ik dacht dat ik met een lange biografie en dito wedstrijdverslag wel prominent genoeg bezig was om opgemerkt te worden, maar dat valt toch tegen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een lijstje voor de OP:
mitt - 165 CARLSTRÖM Kjell (FIN)
Leatherface - 167 MUGERLI Matej (SLO)
I.R.Baboon - 186 KNEES Christian (GER)
Ericr - 198 PLOUHINEC Samuel (FRA)
Falco - 185 IGLINSKIY Maxim (KAZ)
sportfreak - 144 GOMEZ MARCHANTE Jose Angel (ESP)
el_salvador - 192 CALVENTE Manuel (ESP)
SaintOfKillers - 193 COUTOULY Cédric (FRA)
existenz - 099 ZANDIO Xabier (ESP)
-Vaduz- - 194 DUENAS NEVADO Moises (ESP)
Dr.Daggla - 157 LÖVKVIST Thomas (SWE)
Martijn_fijn - 87 TIRALONGO Paolo (ITA)
--quadraat-- - 72 GRABSCH Bert (GER)
methodmich - 135 COYOT Arnaud (FRA)
JelleS - 36 DUMOULIN Samuel (FRA)
placebeau - 147 RICCO Riccardo (ITA)
Dos37 - 179 SPRICK Matthieu (FRA)
Art_Core - 155 JOLY Sébastien (FRA)
ErikT - 089 VILA ERRANDONEA Patxi (ESP)
FloggingMolly - 114 DEAN Julian (NZL)
-skippybal- - 164 CALCAGNI Patrick (SUI)
Forza- - 4 MARTINEZ Egoi (ESP)
Croupouque - 139 WIGGINS Bradley (GBR)
Steven184 - 34 CALZATI Sylvain (FRA)
Keano - 69 VANSUMMEREN Johan (BEL)
Zwansen - 188 SCHRÖDER Björn (GER)
Bismarck - 68 VANSEVENANT Wim (BEL)
Adopteer hier een (onbekende) Tour-rennerquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:40 schreef PogueMahone het volgende:
Gorka Verdugo Markotegui kan nog? Bij deze dan
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Adopteer hier een (onbekende) Tour-renner
Winnen zit hem dus in het bloed en voor een colletje draait Samuel zijn hand ook niet om. Ik verwacht nog wel wat vuurwerk van hem in de bergritten.quote:2006
4ème et 10ème d'étape sur la Route du Sud
9ème du classement final de la Route du Sud
15ème du classement final de la Bicicleta Vasca
19ème du Championnat de France
2005
1er d'une étape du Tour de l'Ain
2ème du GP de Villers-Côtterets
3ème du classement final du Tour de l'Ain
6ème de La PolyNormande-Sud Manche
10ème du classement final du Tour du Limousin
en open (cl. EO) :
1er des Boucles de la Loire
1er d'une étape et du classement final de l'Essor Breton
1er du GP Géant à Thuit-Signol
1er de la Ronde de Perseigne - Pays d'Alençon
1er du GP de la Moisson à Moréac
1er du GP des bouchers à Montfort-sur-Risle
1er de la Polymultipliée Lyonnaise
2ème du Circuit du Viaduc au Ponthou
3ème d'étape sur l'Essor Breton
3ème du GP de Cours-la-ville
5ème du GP de la ville de Fougères
8ème du Tour du Périgord - A Trav. les Bastides
2003
1er du GP G. Dubois à Ferrière-la-Gde
1er du Critérium de Gayant
1er du Prix d'Epernay
1er du Circuit des remparts à St Lo
1er du GP Cristal Energie "St Savin - Chaillac"
1er du GP de Cours-la-ville
1er du GP de la ville d'Istres
1er de la Ronde du Haut Maconnais
1er du GP de la St Laurent à Montpinchon
1er du Souvenir M. Chatton à Remiremont
2ème du Tour du Pays Roannais
2ème du Circuit des remparts de Boulogne-sur-Mer
2ème du GP de Chardonnay
2ème du GP de Grandcamp - Maisy
3ème de la Ronde de Perseigne & pays d'Alençon
3ème du GP de la moisson à Moréac
3ème du Conseil Général à La Barben
5ème d'étape sur le Tour du Limousin
meilleur grimpeur du Tour du Limousin
2002
1er du Prix d'Antibes
1er du GP Cristal Energie "St Savin - Chaillac"
1er du Circuit des Deux Provinces au Pertre
2000
1er d'une étape du Tour de l'Ain
3ème du Circuit des Ardennes
10ème du classement final du Tour de l'Ain
Calcagni wint in ieder geval de vleeskeuring....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
In het midden de Plou-man met zijn flitsende kapsel.
Gisteren in Valkenburg 90e. Hij leidde op 42 seconden een groep met Flecha, Weening, Ekimov, Phoulinec om er maar een paar te noemen. Hij raakt in vorm.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Moisés Dueñas Nevado
Zijn Tourprestaties tot nu toe:
Proloog: 134e, Eerste etappe: 121e, 2e etappe 88e.
Nog een aantal etappes en hij zit in een kopgroep.![]()
Dacht dat die al geadopteerd was door Herbert Dijkstra.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:51 schreef KicKe het volgende:
Alles nogmaals goed gecheckt en hij blijkt nog niet geadopteerd... dus bij deze adopteer ik de Duitse rijder Ronny Scholz (rugnummer 45)!
Meerder info zal volgen na enig antecedenten-onderzoek...
Maar Herbert had het nog niet in dit topic gepost toch??quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dacht dat die al geadopteerd was door Herbert Dijkstra.
Was Joly niet degene die Valverde onderuit haalde?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:40 schreef Art_Core het volgende:
Sébastien Joly is gisteren als 168e binnengekomen op ruim 12 minuten van de winnaar. Hiermee trekt hij de regelmatige lijn (167e - 165e) van de afgelopen dagen door. Sébastien bevond zich in het gezelschap van o.a. Jimmy Casper (170e) en Kjell Carlström (169e). Helaas is hij in het algemeen klassement ééplaatsje gezakt - naar de 166e positie.
nee Valverde haalde zichzelf onderuit en nam Joly meequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:08 schreef JelleS het volgende:
[..]
Was Joly niet degene die Valverde onderuit haalde?![]()
Paolini een gayquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:15 schreef -skippybal- het volgende:
Calcagni die op kop sleurt voor z'n gay sprinter![]()
Helaas is de finale voor Julian Dean vandaag erg slecht verlopen, hij kwam hard ten val, waarschijnlijk doordat zijn voet losraakte van zijn pedaal. Ondanks deze harde val kwam de Kiwi toch over de finish.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:22 schreef Benniben19 het volgende:
FloggingMolly, respect! Je hebt er verstand van!!!![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:02 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Helaas is de finale voor Julian Dean vandaag erg slecht verlopen, hij kwam hard ten val, waarschijnlijk doordat zijn voet losraakte van zijn pedaal. Ondanks deze harde val kwam de Kiwi toch over de finish.
Jules the Kiwi
![]()
Heb je de discussie een paar pagina's terug niet mee gekregen. Overduidelijk bewijs. Geschoren benen, gaten dicht maken, kopwerk doen.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je de discussie een paar pagina's terug niet mee gekregen. Overduidelijk bewijs. Geschoren benen, gaten dicht maken, kopwerk doen.
Heaumeauxquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ah nu vat ik hem. Ja dan moet ik toegeven dat ik dat nu dan officieel ook ben als geschoren benen, gaten dichten en kopwerk doen kenmerken zijn voor flikkers
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heaumeaux![]()
![]()
Ik heb pas sinds 2 jaar weer beenhaar, en het voelt ge-wel-dig![]()
Bij nader inzien is een uniek keuze wel zo leuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn keuze, eindigde vorig jaar goed in de Vuelta.
Heb hem ook in mijn DvhN ploegleiderspel in mijn team gezet.
Wie???quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Bij nader inzien is een uniek keuze wel zo leuk.
Ik denk nu aan Marcus Fothen van Gerolsteiner. Of is deze al te bekend?
desselquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:57 schreef Ericr het volgende:
Dessel is mijn kluns bij Wielerpools.
ook niet onbelangrijk; zo ziet hij er zelf uit:quote:170 Aitor Hernandez (Spa) Euskaltel-Euskadi 27.55
171 Filippo Pozzato (Ita) Quick-Step-Innergetic 28.45
172 Magnus Backstedt (Swe) Liquigas 29.09
quote:Voornaam:
Aitor
Naam:
Hernandez
Geboortedatum:
17/05/1982
Nationaliteit:
Spanjaard
Team:
Euskaltel - Euskadi
Als ik dat had geweten had ik 'm genomenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef Rudieh het volgende:
ook niet onbelangrijk; zo ziet hij er zelf uit:
Tja, bij de kenners is die zeker al aardig bekend. Is ook de huidige leider in het jongerenklassement, en heeft het zeker in zich om die witte trui ook naar Parijs te brengen. In klassementsrenner in de dop in elk geval.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Fothen is vrij bekend denk ik, net als Gerrans en Dumolin (hoe vaak moet er nog vertellen hoe klein die kerel wel niet is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:24 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Gerrans heeft me verzekerd dat hij nog wat gaat laten zien nu zijn kopman Mancebo al naar huis isquote:82 037 GERRANS Simon A2R AUS 01' 03"
quote:169 Aitor Hernandez (Spa) Euskaltel-Euskadi 28.07
Dat was gisterquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:17 schreef Bartoli het volgende:
Calcagni is vandaag volgens mij ook jarig of was dat gisteren?
1 2 3 4 5 | 23 003 HINCAPIE George DSC USA 00' 00" 24 154 GILBERT Philippe FDJ BEL 00' 00" 25 152 DA CRUZ Carlos FDJ FRA 00' 00" 26 009 SAVOLDELLI Paolo DSC ITA 00' 00" |
Pure speculatie. Hij stelde in ons dagelijks telefoongesprek dat hier niets van waar was, het is gewoon de groeiende vorm.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:13 schreef Bartoli het volgende:
Arnaud wou mee vandaag in de ontsnapping omdat die naar huis reed
Dat is wel een goede renner ook natuurlijk. Vorig jaar top 30 Tour meen ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:21 schreef existenz het volgende:
27 099 ZANDIO Xabier CEI ESP 00' 00"
Jaja
Overall:
36 099 ZANDIO Xabier CEI ESP 00' 50"
niks pure speculatie. Zoiets verkondigde hij vandaag op de duitse TVquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pure speculatie. Hij stelde in ons dagelijks telefoongesprek dat hier niets van waar was, het is gewoon de groeiende vorm.
Serieus nog nooit iets van gehoordquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is wel een goede renner ook natuurlijk. Vorig jaar top 30 Tour meen ik.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef -skippybal- het volgende:
Niemand wil 'm hebben. Je krijgt er namelijk een boete bij door z'n recente sprintgedrag![]()
Hij zit momenteel in de ontsnapte groep!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
de Knees
vanaf je vakantie adres blijven steunenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:15 schreef FloggingMolly het volgende:
Is er nog steeds niemand die mijn renner wil overnemen?
![]()
Julz the Kiwi
![]()
Wat een vent, zelfs terwijl hij voor de helft in het verband zit doet hij z'n werk voor Hushovd in de sprint.
Na vandaag:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:01 schreef thaleia het volgende:
De reden hiervoor is natuurlijk dat hij stilletjes naar voren schuift in het algemeen klassement:
176 171 160 138 137 133
Nagenoeg onopgemerkt, maar niet meer voor ons hier.
zijn domein de bergen komen vanaf volgende woensdagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Na vandaag:
176 171 160 138 137 133 130
Ruben Lobato, de sluipmoordenaar van het peloton![]()
Nou, toch knap om hoog te eindigen in twee zware etappes?? Top 30 rijden in de Tour vind ik hoe dan ook netjes.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Serieus nog nooit iets van gehoord![]()
![]()
Edit: Hij is vorig jaar 22e geworden omdat hij in 2 bergettapes goed is geeindigd. Al zijn andere uitslagen waren niets... Zo'n goeie renner is het dus ook weer niet. Maar gewoon goed in 2 zware etappes.
Toen ik hem belde niet. Heb het net nog gevraagd en hij zei dat dit door de Duitsers verkeerd is nagesynchroniseerd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niks pure speculatie. Zoiets verkondigde hij vandaag op de duitse TV![]()
Ja, maar de wedstrijden daarvoor niet veel laten zien. Dus hem meteen een toprenner noemen is wat overdreven. Hij heeft vorig jaar gewoon een goede tour geredenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, toch knap om hoog te eindigen in twee zware etappes?? Top 30 rijden in de Tour vind ik hoe dan ook netjes.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:37 schreef SirLann het volgende:
En anders krijgt hij vanzelf een keer bekendheid vanwege een rol in een reclamespotje voor tandpasta
Dan neem ik 'm ook op in m'n Rondemaster-selectie. Deze week vond ik dat toch iets te ver gaan, ondanks dat ik 'm heb geadopteerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:23 schreef Bartoli het volgende:
zijn domein de bergen komen vanaf volgende woensdag![]()
![]()
Hij is al zo vaak langsgekomen. En hij heeft ook het EK tijdrijden gewonnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:37 schreef SirLann het volgende:
Zijn naam is praktisch nog geen enkele keer genoemd in deze tour
Toprenner ook niet, maar ook niet heel erg onbekend. Maar goed, wel een leuke keuze. Heeft ie je al gebeld?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, maar de wedstrijden daarvoor niet veel laten zien. Dus hem meteen een toprenner noemen is wat overdreven. Hij heeft vorig jaar gewoon een goede tour gereden
Idd, hij heeft 3 dagen in het wit gereden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:19 schreef JelleS het volgende:
[..]
Hij is al zo vaak langsgekomen. En hij heeft ook het EK tijdrijden gewonnen.
Het is idd wel 1 van de betere "onbekende" renners waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toprenner ook niet, maar ook niet heel erg onbekend. Maar goed, wel een leuke keuze. Heeft ie je al gebeld?
Dan is een plek bij de eerste 120 geen utopie meerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:25 schreef methodmich het volgende:
Vandaag mogen onze renners lekker vroeg in de tijdrit starten dan mitt. Hopen op een mooie tijd en dan de rest van de dag enorme regen.
Callstrom klinkt internationaler. Ik verzorg tegenwoordig z'n PR.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt me alleen wel tegen dat je de naam van je held niet goed schrijft mitt.
Het gaat goed met mquote:Class...... 114 44 152 30 53 51 36
Gele Trui 114 116 101 51 50 47 47
CSC wilde de Knees helaas niet laten gaan, maar geef ze daar maar eens ongelijk in, want als ie eenmaal het geel zou hebben weet ik vrij zeker dat ie het niet meer zou afstaan. Maar ondanks zijn inspanningen slaagde hij er gisteren nog in om op een nette 65e plek te finishen, waarmee hij weer twee plekjes opschoof in het algemeen klassement.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:09 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hij zit momenteel in de ontsnapte groep!
Jouw Plouman eindigde zelfs 1 plek boven Tourfavoriet Leipheimer!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:14 schreef Ericr het volgende:
26 198 PLOUHINEC Samuel FRA AGR 01:07:48:120 à 00h 04' 31
Momenteel een redelijke goede plek in de middenmoot. Niet slecht voor lichtgewicht Plouhinec.
176 171 160 138 137 133 130 128quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:19 schreef thaleia het volgende:
Na vandaag:
176 171 160 138 137 133 130
Ruben Lobato, de sluipmoordenaar van het peloton![]()
95e zelfs en hij was sneller dan Leipheimer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:11 schreef Ericr het volgende:
De Plou-man werd vandaag 100ste, Levi Leipo bleef Samuel maar net voor.
Die valt eigenlijk niet in de categorie onbekend. Heeft al een in het geel gereden zelfs.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef icebliss het volgende:
Ik wil graag 79 - PENA Victor Hugo (COL) adopteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |