zie bijvoorbeeld hier: http://www.letour.fr/2006/TDF/RIDERS/us/partants.htmlquote:Op zondag 2 juli 2006 14:34 schreef Sanne het volgende:
Heb je ook een linkje waar we uit kunnen kiezen?
Heb je d'r ook een met foto's, ik ben nogal visueel ingesteld.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:35 schreef mitt het volgende:
[..]
zie bijvoorbeeld hier: http://www.letour.fr/2006/TDF/RIDERS/us/partants.html
uhmmm maar hij is niet echt onbekend. Kan zelfs nog voor verrassing zorgen en is kopman Saunier Duvalquote:Op zondag 2 juli 2006 14:46 schreef sportfreak het volgende:
En ik ga voor Jose Angel Gomez Marchante
Schitterende naam.![]()
Hij rijdt voor Saunier Duval en werd 68e in de proloog.
Niet echt bekend maar won dit jaar wel al de Ronde van het baskenland.
Ronde van Zwitserland geloof ik.quote:
Ik dacht dat David Canada en Gilberto Simoni de kopmannen waren daar.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:52 schreef Nyrem het volgende:
[..]
uhmmm maar hij is niet echt onbekend. Kan zelfs nog voor verrassing zorgen en is kopman Saunier Duval
Die is niet onbekendquote:Op zondag 2 juli 2006 14:53 schreef Sheepcidus het volgende:
Mijn Tourrenner is Nicolas Jalabert. Het broertje van... inderdaad. Hij rijdt voor Phonak en is wel iemand voor een onstnapping. Doet al weer voor de 8e keer mee zijn beste prestatie was een 49e plaats en hij heeft twee keer een tweede plek veroverd bij een ettape in de TdF. Net niet dus.
Ja, dat dacht ik ook. Of ik ben in de war met die andere Gomez.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat David Canada en Gilberto Simoni de kopmannen waren daar.
Bovendien had ik er nog nooit van gehoord.![]()
Ook niet echt onbekend natuurlijk, vorig jaar nog tweede achter Pereiro Sio in de rit naar Pau.quote:
Uiteindelijk toch 3 plaatsjes gestegen in het klassement.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Coutouly even in beeld, paar plaatsjes voor Di Luca. Te ver naar achteren, Cedric
.
Dibs!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, Grobbel....
Ik vind dit wel een goede voor jou: Eduardo Gonzalo Ramírez van Agritubel. 170e in de proloog, vandaag 80e en nu 167e in algemeen. Doet ook nog mee voor de witte trui, daar staat hij 23e. Schijnt van muziek te houden.
Nu nog een leuke foto en biografie vinden natuurlijk!quote:
Een heel gewone jongen, die Christian. Zie hem hier bijvoorbeeld eens glunderen als hij een McDonalds zak krijgt met zijn naam erop:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een Dick Norman op de fiets, dus?
Ik ben altijd erg voor Moreni, zonder dat daar een logische verklaring voor is, maar die is toch te bekend. Dito voor Velo. De La Fuente vind ik wel een mooie naam, maar ik vind euskaltel nooit zo leuk, dus dan wordt het toch Christian Knees (met een prachtige net-niet achternaam).
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:07 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Sébastien Joly - hier nog in het tricot van Bonjour, maar nu rijdend voor Francaise des Jeux. Mijn reserverenner die opeens werd opgeroepen in het DvhN tourspel. Een trouwe knecht, maar ik hoop op een ontsnapping. Gisteren keurig op tijd binnen als 167e.
Deze held verdient een nadere introductie. Deze toekomstige laatbloei-topper is geboren op de 10 mei 1981 in het zonovergoten Salamanca. In 2004 werd hij eindelijk ontdekt en werd hij professional bij de welbekende Relax-Bodysol ploeg in zijn vaderland. Dat Bodeysol er de brui aan gaf en als sponsor op werd gevolgd door Fuenlabrada deerde Moisés Dueñas Nevado niet. Hij was vastberaden om te slagen als prof en bleef zich focussen op het wielrennen. Dat het Franse Agritubel hem dit jaar koste wat kost wilde inlijven was dan ook geen verrassing. Nevado ging akkoord omdat hij weet dat zich in deze ploeg kan ontwikkelen. Nu kan hij ook de grote rondes rijden. In 2005 maakte hij zijn debuut in de Vuelta en werd hij knap 46e in het algemeen klassement. Mede op basis van deze uitstekende prestatie is hij in de Tourploeg van Agritubel opgenomen.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch veel bekenden als ik de lijst afga.
Ik ga voor: Moises Nevado Duenas.![]()
Voor zover SDV over klassementsambities is beschikt is Gomez Marchante hun kopman. Gibo reed inderdaad een mooie Giro eerder dit jaar maar heeft geen klassementsambities. Wel zal hij nog een zege in een mooie bergetappe proberen te bemachtigen. Mijn zegen heeft hij. Jammer dat Piepoli niet meefietst.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat David Canada en Gilberto Simoni de kopmannen waren daar.
Bovendien had ik er nog nooit van gehoord.![]()
Waarom adopteer je eigenlijk een potentiële top 10 rijder? Ik dacht dat het juist de bedoeling was om een onbekende tourrenner te nemen?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:13 schreef sportfreak het volgende:
Gomez Marchante is vandaag gevallen en 150e geworden op 2'51"![]()
In het klassement is ie gedaald naar de 146e plek.
DIe ken ik allemaal, maar Patxi Vila niet. Uiteindelijk zal iedere renner wel bij één of meer mensen hier bekend zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:33 schreef Jeroen_M het volgende:
Patxi Vila, 2e of 3e in Parijs-Nice dit jaar. Maar ik lees maar namen waarvan ik denk, onbekend? Moos, N. Jalabert, Zandio, Lovkvist, Gomez Marchante...
http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/us/200/classement/ITE.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 18:32 schreef FloggingMolly het volgende:
Waar zijn complete uitslagen van de etappes te zien?
http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/us/200/classement/ITE.htmlquote:Op maandag 3 juli 2006 18:32 schreef FloggingMolly het volgende:
Waar zijn complete uitslagen van de etappes te zien?
Iddquote:Op maandag 3 juli 2006 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle Italianen zijn latente flikkers toch?
Hij scheert z'n benen en draagt altijd van die strakke broeken enzoquote:
En hij geeft kwakjes aan andere mannenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij scheert z'n benen en draagt altijd van die strakke broeken enzo![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En hij geeft kwakjes aan andere mannen.
Hij dicht zeker ook de gaten in het peleton ?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook nog ja...
Hij is ook niet vies van wat kopwerk.......
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef Forza- het volgende:
[..]
Hij dicht zeker ook de gaten in het peleton ?
Toch een kans gemist vandaag dan.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een Dick Norman op de fiets, dus?
Ik ben altijd erg voor Moreni, zonder dat daar een logische verklaring voor is, maar die is toch te bekend. Dito voor Velo. De La Fuente vind ik wel een mooie naam, maar ik vind euskaltel nooit zo leuk, dus dan wordt het toch Christian Knees (met een prachtige net-niet achternaam).
Patxi zelfs tiende in de Giro van dit jaar! Eigenlijk dus nog hoger, gezien die gedrogeerde winnaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
DIe ken ik allemaal, maar Patxi Vila niet. Uiteindelijk zal iedere renner wel bij één of meer mensen hier bekend zijn.
Volgens mij vergeet je dan dat David Kopp ook nog mee doet. Op dit moment heeft hij al een voorspongetje op Coyot weten op te bouwen. Hij hoeft dus nu alleen nog maar in het wiel van Coyot te blijven en hij is verzekerd van geel in Parijs. Zeker omdat de kasseien al daar dé reden zijn dat hij door Gerolsteiner is meegenomen. Goed bezig die Kopp. Een echte Koppman.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Arnaud Coyot is dus heel goed bezig. Ook in het algemeen klassement staat hij nu 148e, slechts op 3.45 van Thor Hushovd. Nou, die rijdt hij er op Alpe d'Huez zo van af en dan is het geel in zicht!
Ik verwacht wel wat van Kopp, had er een beetje op gespeculeerd dat hij de eerste sprinter zou zijn van Gerolsteiner en zo een paar top15 noteringen kon realiseren. Maar ik denk dat ik hem voor niets in mijn Ploegleider-team heb...quote:Op maandag 3 juli 2006 19:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je dan dat David Kopp ook nog mee doet. Op dit moment heeft hij al een voorspongetje op Coyot weten op te bouwen. Hij hoeft dus nu alleen nog maar in het wiel van Coyot te blijven en hij is verzekerd van geel in Parijs. Zeker omdat de kasseien al daar dé reden zijn dat hij door Gerolsteiner is meegenomen. Goed bezig die Kopp. Een echte Koppman.
Bij deze dus geadopteerd door mij. Ik wacht met geduld op zijn eerste tekening.
Ja denk het ook hij wacht nog op zijn eerste top100 klassering.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:58 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat van Kopp, had er een beetje op gespeculeerd dat hij de eerste sprinter zou zijn van Gerolsteiner en zo een paar top15 noteringen kon realiseren. Maar ik denk dat ik hem voor niets in mijn Ploegleider-team heb...
Hey. Blijf af van Gorka. Ik heb hem al gekozen voor jou.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:09 schreef Bartoli het volgende:
ik ga voor Gorka Verdugo
Bert was de valler toch? Aangezien hij geen achterstand heeft in de stand en de renners voor hem wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:03 schreef --quadraat-- het volgende:
Bert Grabsch is vandaag 149e geworden. In het algemeen klassement staat hij nog steeds 19e, 1 seconde voor Horner.
Go Bert!![]()
Erik Dekker als vergelijking nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Ericr het volgende:
Samuel Plouhinec, beter bekend als de Plou-man kwam vandaag binnen als 145ste. Toch mannen van naam als Erik Dekker, Ekimov, Wegmann, Wiggins, Backsteds en de winnaar van gisteren Casper voorgebleven. Een grote dag voor Samuel.
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:22 schreef Ericr het volgende:
Samuel Plouhinec, beter bekend als de Plou-man kwam vandaag binnen als 145ste. Toch mannen van naam als Erik Dekker, Ekimov, Wegmann, Wiggins, Backsteds en de winnaar van gisteren Casper voorgebleven. Een grote dag voor Samuel.
Minuten gepakt op Erik Dekker en ook op de meeste andere namen. Niet slecht voor Samuel die met recht weer een plekje heeft te vinden in 1 van de meest vooraanstaande ploegen in het wielrennen. De kraamkamer van talent, Agritubel.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Erik Dekker als vergelijking nemen.![]()
Hij eindigt altijd in het staart van het peloton bij massasprints dus daar hoef je geen goede renner voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |