quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:51 schreef SpiceP het volgende:
JAAAAAAA!!!!
afgelopen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BRAZIL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BRAZIL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BRAZIL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BRAZIL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BRAZIL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BRAZIL
![]()
![]()
![]()
zo denk ik er dus ook over!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:52 schreef erikh het volgende:
Wat een tyfus Wk, alleen nog maar Klote ploegen in de halve finale
Nee frankrijk, dat schoot opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
Brasil heeft geen enkele wedstrijd goed gespeeld.
ronaldo is een stink psverquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja ga nog ff Ronaldo bashen kuthond
ik dacht dat dat "Goa stoan, aj veur Twente bint" wasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:52 schreef pberends het volgende:
Wat is dat overwinningsnummers "STAND UP FOR THE CHAMPIONS" superslecht zeg. Gewoon een depressief kutnummer is dat![]()
![]()
.
Ook niet, maar van Brazilie werd wel veel meer verwacht als dat ze hebben laten zienquote:
Ja tuurlijk, gelijk de frituurpan aanzettenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:53 schreef VeX- het volgende:
"Het is opmerkelijk hoe snel Ronaldo de weg naar de kleedkamer weet te vinden. Zo snel is hij de hele wedstrijd niet geweest."
True. Maar dit is wel genietenquote:
maar ik vind ze zo onsymphatiek... ongelofelijk: ik had 4 landen vantevoren die ik zo snel mogelijk uitgeschakeld wilde zien... en die staan alle 4 in de halve finalequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Frankrijk groeit... gewoon verdiend dit... geef toe
Dat worden wel erg bittere bitterballenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:54 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gelijk de frituurpan aanzetten
was dat niet Nederland?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:51 schreef Falco het volgende:
Dag Brazilië. Je was het grootste flopland van dit WK!
De held van de avondquote:
ach real thuis in de champions leauge op sporza is dan weer tof met ronaldo livequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah, heb alleen maar respect voor 'm, jammer dat 'ie dit WK minder was.
Verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |