Gewoon die avatar van bup dat Van Persie een fuck you gebaar maakt naar portugese keeper.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef Sebasser het volgende:
Ben nu ook wel benieuwd waar dit nu over gaat.
En gaat dit topic straks dan ook dicht, met "Opgelost, slotje" als sluitreden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[Filmpje] Vanaf 3:03
[Groter .gif-bestand]
Ik ben te goed voor deze wereld.
Ik wacht eerst tot D_K het heeft gezien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
En gaat dit topic straks dan ook dicht, met "Opgelost, slotje" als sluitreden?
Wat heb je gedroknen?quote:
Stofje tochquote:Op zondag 2 juli 2006 00:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Skaai.
Ik plaats hier even een hartje achter.
Of eronder. Dat kan ook.
Ja, post je tieten eensquote:
Hehe.quote:
Niks sorry!quote:
Zo ben ik, dat weet je toch!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe.Eindelijk een goede, toffe en lekkere mod die ontopic kan gaan!
Oké, ik ben er ook zo een, maar deze is vrouwelijk!
Hihi.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks sorry!Jij bent de enige die ontopic post.
Een beetje.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe.Eindelijk een goede, toffe en lekkere mod die ontopic kan gaan!
Oké, ik ben er ook zo een, maar deze is vrouwelijk!
Oh? Sinds wanneer zit ik in jouw harem en heb jij het alleenrecht op mijn tofheid?quote:
Ik mot niet in een harem hoor!quote:
Ik weet het, Inso!quote:
Al een behoorlijk tijdje, Inso. Jij vindt mij tof en ik jou en het zal dan ook niet lang meer duren, voordat wij gaan neukenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh? Sinds wanneer zit ik in jouw harem en heb jij het alleenrecht op mijn tofheid?
Oh.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Al een behoorlijk tijdje, Inso. Jij vindt mij tof en ik jou en het zal dan ook niet lang meer duren, voordat wij gaan neuken.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het, Inso!Ik heb vandaag ook al heel wat gevatte reply's gepost!
Ja en ik heb net geneukt Insoquote:
Hebben ze nou nog steeds niet gevonden tegen die ziekte?quote:
Ach. Ik ook. Maar tóch gaan wij binnenkort neukenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. Bupie.
. De enige Nederlander die floreert in deze ondraaglijke hitte.
.
Kijk, dat bedoelde ik nou met gevatte reply's!quote:
Trek (whehe) je nou mijn integriteit in twijfel,quote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja en ik heb net geneukt Inso.
JE LIEGT, ik geloof er niks van!
Oh. Dus alletwee gmnomnaan en toch neuken. Ik niet begrijp.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach. Ik ook. Maar tóch gaan wij binnenkort neuken.
Zeg, hebben jullie wel in de gaten, dat we al heul lang ná het slotje posten. Hihih, laat ze het maar niet merken.
Neen.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Hebben ze nou nog steeds niet gevonden tegen die ziekte?
Sorry hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Trek (whehe) je nou mijn integriteit in twijfel,Skaai
?
Koekje?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:29 schreef Snakey het volgende:
Ow, zitten jullie hier allemaal.
Wie?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk niet dat Rekkie dit kan waarderen!
Het is warm, hou je bek ja!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verklaar je eerst maar eens nader, vrouwmensch!
Eh, het is al morgen hoor, zatlap.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:35 schreef Stofje het volgende:
Ik ga slapen. Ik wens jullie een fijne nachtrust. Sweet dreams, handjes boven de tafel en onthoudt: Morgen is er weer een dag en weer een kans om met schone lei te beginnen. Ja, lieve jongens en meisjes, morgen is er wéér een dag. Slaap lekker, geniet van het warme weer morgen en realiseer jullie: God waakt over jullie.
quote:
Neehee!quote:
Het is 27 graden in mijn huis. Ik ben geil. En manloos want die is naar Sensation. Mijn potentiële minnaar waar ik niks mee doe omdatik gmnonaam ben is bij zijn vriendin, dus flirten zit er ook niet in. Ik gedraag me vukking braaf én jij Skaai, JIJ, schildert me weer af als een amorele maneater. DAT DOET PIJN! Ook ík heb gevoel! Dus hou lekker zelf je stomme bek!quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is 27 graden in mijn huis. Ik ben geil. En manloos want die is naar Sensation. Mijn potentiële minnaar waar ik niks mee doe omdatik gmnonaam ben is bij zijn vriendin, dus flirten zit er ook niet in. Ik gedraag me vukking braaf én jij Skaai, JIJ, schildert me weer af als een amorele maneater. DAT DOET PIJN! Ook ík heb gevoel! Dus hou lekker zelf je stomme bek!
Sorry wont save your ass. Je was zo op dreef Bupie. Hoogmoed komt toch helaas, helaas, wederom voor de val.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neehee!Ik haalde even twee topics door elkaar.
Bij dat andere topic was ook al door een slotje gepost (Stofje!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |