Koekje?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:29 schreef Snakey het volgende:
Ow, zitten jullie hier allemaal.
Wie?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk niet dat Rekkie dit kan waarderen!
Het is warm, hou je bek ja!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verklaar je eerst maar eens nader, vrouwmensch!
Eh, het is al morgen hoor, zatlap.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:35 schreef Stofje het volgende:
Ik ga slapen. Ik wens jullie een fijne nachtrust. Sweet dreams, handjes boven de tafel en onthoudt: Morgen is er weer een dag en weer een kans om met schone lei te beginnen. Ja, lieve jongens en meisjes, morgen is er wéér een dag. Slaap lekker, geniet van het warme weer morgen en realiseer jullie: God waakt over jullie.
quote:
Neehee!quote:
Het is 27 graden in mijn huis. Ik ben geil. En manloos want die is naar Sensation. Mijn potentiële minnaar waar ik niks mee doe omdatik gmnonaam ben is bij zijn vriendin, dus flirten zit er ook niet in. Ik gedraag me vukking braaf én jij Skaai, JIJ, schildert me weer af als een amorele maneater. DAT DOET PIJN! Ook ík heb gevoel! Dus hou lekker zelf je stomme bek!quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is 27 graden in mijn huis. Ik ben geil. En manloos want die is naar Sensation. Mijn potentiële minnaar waar ik niks mee doe omdatik gmnonaam ben is bij zijn vriendin, dus flirten zit er ook niet in. Ik gedraag me vukking braaf én jij Skaai, JIJ, schildert me weer af als een amorele maneater. DAT DOET PIJN! Ook ík heb gevoel! Dus hou lekker zelf je stomme bek!
Sorry wont save your ass. Je was zo op dreef Bupie. Hoogmoed komt toch helaas, helaas, wederom voor de val.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neehee!Ik haalde even twee topics door elkaar.
Bij dat andere topic was ook al door een slotje gepost (Stofje!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |