Hij heeft echt een verkeskopquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:52 schreef Almere-Dude het volgende:
Het hele WK al geen fatsoenlijke bal gespeeld en dan uit frustatie maar ff in iemand zijn ballen gaan staan.
[afbeelding]
Rooney![]()
quote:
ik zeg ruud van nistelrooij heeft een goeie kans gehad, en er een gescoord. Maar verder was het niet 'hun' tournooi.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:59 schreef Raphaelo29 het volgende:
heeft ie toch meer gepresteerd dan Van the Man![]()
quote:
eh hij trapte wel degelijk in z'n noten.. dat was echt geen perongelukje..quote:Op zondag 2 juli 2006 10:35 schreef vruitig het volgende:
Waarom snappen de simpele mensen niet dat als iets in slowmotion wordt afgespeeld het er allemaal veel erger uitziet? Zoveel was er niet aan de hand.
Ik hoop dat zijn knie in 2 stukken word getrapt eerste volgende wedstrijd! ( Die knie van crybaby Ronaldo uiteraard )quote:Op zondag 2 juli 2006 15:43 schreef Pjotorzo het volgende:
Klagen over Rooney? Klaag liever over C. Ronaldo, die zijn eigen teamgenoot van Manchester Unitided, Rooney, een kaart aan probeerde te smeren. Die is nog veel gekker in zijn kop als je het mij vraagt.![]()
Wat nou teamgenoot. Hij is bezig zijn landseer te verdedigen. Bovendien vond de scheidsrechter de overtreding rood waard.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:43 schreef Pjotorzo het volgende:
Klagen over Rooney? Klaag liever over C. Ronaldo, die zijn eigen teamgenoot van Manchester Unitided, Rooney, een kaart aan probeerde te smeren. Die is nog veel gekker in zijn kop als je het mij vraagt.![]()
Hij gokt ook maar wat, of hij wil wegsprinten hij gaat met zijn benen wijd achter zijn voet staan.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:02 schreef werkeend het volgende:
[..]
eh hij trapte wel degelijk in z'n noten.. dat was echt geen perongelukje..
Slechte verliezer.quote:Het 20-jarige talent wil naar aanleiding van de wedstrijd Engeland - Portugal zijn ploeggenoot bij Manchester United, Cristiano Ronaldo, flink voor zijn bek slaan. "Ik zal hem een pak rammel geven op de eerste training bij Manchester United. Ik denk niet dat ik ooit nog op een normale manier met hem kan spelen", aldus de getergde speler.
Onzin, het is logisch dat ie zo reageert. Kaarten vragen op zich is al walgelijk, maar als je het dan ook nog bij iemand doet waarmee je bijna dagelijks moet werken ben je nog walgelijker. Ik hoop dat ie die misselijkmakende kop van C. Ronaldo een beetje bij timmert.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:52 schreef Palomar het volgende:
Die Ronaldo is pas een smerige gluiperd. Lijkt me echt zo'n verwend gastje die vroeger (en nu nog) altijd meteen zat te janken en te krijsen als ie zn zin niet kreeg.
En je eigen teammaat een kaart aannaaien doe je niet.
PSVquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:52 schreef Almere-Dude het volgende:
Het hele WK al geen fatsoenlijke bal gespeeld en dan uit frustatie maar ff in iemand zijn ballen gaan staan.
[afbeelding]
Rooney![]()
Precies.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:52 schreef Palomar het volgende:
Die Ronaldo is pas een smerige gluiperd. Lijkt me echt zo'n verwend gastje die vroeger (en nu nog) altijd meteen zat te janken en te krijsen als ie zn zin niet kreeg.
Als ie zo'n verkenskop als Rooney had wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:52 schreef Palomar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |