Die jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:59 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ja, waar ff op ingezoomed werd toen die corner gegeven werd![]()
DVDFreak is verslagenquote:
als ie maar een andere broek aantrektquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:03 schreef lfcprincess het volgende:
mclaren als manager ook geen goed idee....
Op tv.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:03 schreef leolinedance het volgende:
waar kan ik luisteren naar de match?
30 minuten.. 15 per helftquote:
Jeroen Grueter isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:03 schreef Intronic het volgende:
Die commentator is begint wel erg te worden, met zn jeraard
2 x 15 minutenquote:
Ik ook, ik piepte zelfs per ongeluk toen die toch niet dr in gingquote:
Jawel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:05 schreef Suijk het volgende:
Dat houdt Engeland niet...godver
hou nou opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:05 schreef Suijk het volgende:
Dat houdt Engeland niet...godver
Dank je, tofquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rule Britannia
a song by Thomas Augustine Arne, 1740
alquote:
ze hebben mazzel met de scheits anders was het weer 20min spel geweest en de rest vd tijd liggen..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:06 schreef torpie het volgende:
gaat er weer zon rode mongool liggengek word ik er van!
Idd, kan bijna geen bal vasthouden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:07 schreef Boeman het volgende:
Robinson keept vrij matig...
Ja de Portugezen hebben al 0 keer gescoord.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:07 schreef Boeman het volgende:
Robinson keept vrij matig...
Logisch btw: Engeland heeft alleen maar matige keepers.
Ja, gadverrrrdammequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:06 schreef torpie het volgende:
gaat er weer zon rode mongool liggengek word ik er van!
tis geen vd sar of lehamnn da's wel duidelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:08 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Idd, kan bijna geen bal vasthouden.
Zegt niet alles. Hij lijkt vrij onzeker en heeft amper een bal in een keer klem.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja de Portugezen hebben al 0 keer gescoord.![]()
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:10 schreef WeebI het volgende:
ik kan niet wachten op de jankende ronaldo als portugal eruit ligt
Ja, inderdaad, lijkt me leukquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:10 schreef WeebI het volgende:
Niet zeggen! De vorige keer dat we dat zeiden verloor NLquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:10 schreef WeebI het volgende:
Ja, ik zit met hetzelfdequote:
Alleen voor dat kijk ik al graag naar een wedstrijd met portugal (portuVal sorryquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:10 schreef WeebI het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rule, Britannia! Britannia, rule the waves:
Britons never will be slaves. [afbeelding]
I hoop hetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:11 schreef dvdfreak het volgende:
Engeland gaat in de 119 minuut scoren
i have gekocht a very bad cursusquote:
Waarschijnlijk frommelt Crouch hem er dan in na een corner en wordt zo de held van de natie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:11 schreef dvdfreak het volgende:
Engeland gaat in de 119 minuut scoren
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk penals en Ronaldo mist de beslissende.
Het kan niet mooier
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Het kan niet mooier
hehe ik veranderde de 'hope' nog in hoop maar zag de 'I' over het hoofdquote:
Of Ricardo gaat arrogant ten onder.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Het kan niet mooier
ai wil shag het out leter, senk joe ferrie muts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:14 schreef 456 het volgende:
[..]
i have gekocht a very bad cursus
http://www.burorenkema.nl/2006/06/ipodje_voetballen.php
GEEN PINGEL KUT PORTUGEZEN
nog wel vier keer. zolang de grens het maar goed blijft zienquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Bruce117 het volgende:
Zo mag portugal nog wel een keer scoren
Die ging toch naakt in de goal staan las ik ergensquote:
Buitenspel bij penaltiesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:15 schreef Bruce117 het volgende:
Zo mag portugal nog wel een keer scoren
idd. Geen sprake van "Randje"quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:16 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
ai wil shag het out leter, senk joe ferrie muts.
Blijf lekker bij de kast hangen, brengt geluk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh mijn god
Sta ik drinken te pakken, sta ik in de kast, hoor ik wat ik schiet de kast uit, gelukkig NO GOAL in beeld![]()
he bah.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die ging toch naakt in de goal staan las ik ergens![]()
Van mij mag ie zijn kleren aanhouden
Ik ben nu weer bovenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Blijf lekker bij de kast hangen, brengt geluk.![]()
Ze rusten veel na het vallen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
er zijn nog best een hoop portugezen die normaal kunnen lopen
Hmm dat is op zich wel waar, jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Asskicker14 het volgende:
De scheids fluit erg goed. Laat het spel vaak doorgaan en bij controversiele beslissingen heeft hij het vaak goed gezien.
Geen Boulahrouz helaas aan Engelse kant.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
tja zijn ze niet zo goed in....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Bruce117 het volgende:
Hopen dat Engeland het met penalty's kan winnen.
Maar heb er een hard hoofd in
Wheheh iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als de portugezen winnen niet meer
Ik begin gewoon weer over Vinnie Jones, kan mij t bommenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Geen Boulahrouz helaas aan Engelse kant.
het zijn ook altijd dezelfde spelers die schieten he...quote:
Vinnie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begin gewoon weer over Vinnie Jones, kan mij t bommen
Door deze scheids worden ze namelijk NIET beloond!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
whehehequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:20 schreef Queen_Bee het volgende:
"Wordt hij de held?! Nee, hij gaat op de bal staan"
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:20 schreef lfcprincess het volgende:
we still believe, we still believe
it's coming home, it's coming home, it's coming
football's coming home
quote:
alleen al in de eerste 15 min jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
ik moet idd zeggen, goeie scheidsivanov had al 10 geel gegeven, minstens.
Robinson weer?quote:
Ja of 30quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:21 schreef YoshiBignose het volgende:
ik moet idd zeggen, goeie scheidsivanov had al 10 geel gegeven, minstens.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of 30
Niet dat dat kan op zich, maar goedVraag maar aan Graham Poll hoeveel kaarten je aan 1 man kwijt kan
dat kan best.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of 30
Niet dat dat kan op zich, maar goed
Tuurlijk kan 30 wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of 30
Niet dat dat kan op zich, maar goedVraag maar aan Graham Poll hoeveel kaarten je aan 1 man kwijt kan
of john heeft er wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef Bruce117 het volgende:
De kramp zal wel echt zijn.
Engeland moet echt niet gaan gokken op de lingels
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:21 schreef Houniet het volgende:
laat maar heb al een glas
Het is een zeik-WK dus inderdaad; laat het lopenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat het gewoon lopen. verdomme man. dit is gewoon het wk. HET WK!
Ja okee, met wissels erbij nog een zootje iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan 30 wel.
22 spelers, ieder 1. 6 subs, zijn er al 28. Dan hoeven er nog maar twee spelers nog een gele kaart te krijgen.
Easy![]()
Die is eruit gehaaldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik schakelde later in - dat rechtvaardigd mischien mijn vraag- waar is Beckham eigenlijk?
geel+geel=rood = 3 kaarten per persoonquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan 30 wel.
22 spelers, ieder 1. 6 subs, zijn er al 28. Dan hoeven er nog maar twee spelers nog een gele kaart te krijgen.
Easy![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Hoop wel dat je hem gelijk even weg zet voordat je hem per ongeluk aan je mond zet![]()
quote:
ja, maar dat houdt na uiterlijk 7 rood dus op. 3-3 en bij de 4e rood voor any team wordt de pot gestaaktquote:
Kijk je uit voor je blaas? Dat is het die ronaldo niet waard hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:24 schreef Queen_Bee het volgende:
En ik moet echt nodig naar de wc ja, hele tijd al
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik schakelde later in - dat rechtvaardigd mischien mijn vraag- waar is Beckham eigenlijk?
Geen pan in de buurt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:24 schreef Queen_Bee het volgende:
En ik moet echt nodig naar de wc ja, hele tijd al
Ik ben voor Engeland hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef 456 het volgende:
[..]
Kijk je uit voor je blaas? Dat is het die ronaldo niet waard hoor
FORZA ENGLAND FORZA ENGLAND FORZA![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.
OKquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.
dat doen we!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay uit respect voor Houniet zn broek gaat Engeland nu scoren
Mja, dat idee dringt zich wel een beetje opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik neem dus aan dat Lennon geen penalty kan nemen
Laat jij Babel een pingel nemen als Nederland strafschoppen moest nemen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef lfcprincess het volgende:
lennon eruit??????? die krijgt hem er toch wel in?
Ja, maar ronaldo vond je toch lekker?quote:
keepers wisselen vlak voor een penaltyserie is nooit goed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
ik had Robinson eruit gehaald voor James. James is een goeie lijnkeeper
Die zien ze bij de bbc ook al hangenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Sven gokt op de pingels... ik zie de bui al hangen
Twee keer gewisseld in 1 wedstrijd, dan moet je wel een ENORME prutz0r zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Backham is een mietje
helemaal als hij ze mond open doetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Backham is een mietje
Ik vind mredelijk leuk. Beetje te hoog Ken gehaltequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja, maar ronaldo vond je toch lekker?
was gewoon mijn uitzinnige vreugde wat mij deed zingen en springen voor engeland!
als het in 119 minuten niet lukte vast ook niet in de laatstequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Sven gokt op de pingels... ik zie de bui al hangen
Kenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind mredelijk leuk. Beetje te hoog Ken gehalte![]()
precies, James is een betere penalty-pakker dan Robinson denk ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
ik had Robinson eruit gehaald voor James. James is een goeie lijnkeeper
Daar zijn de duitsers het niet mee eensquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als het in 119 minuten niet lukte vast ook niet in de laatste
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Voor de volgende keer..![]()
[afbeelding]
Nee maar zo'n opzichtige wissel met het oog op penalty's... ik vind het de goden verzoeken... de druk op Carragher wordt daarmee wel heel erg grootquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's waar. maar eriksson in een zweedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar zijn de duitsers het niet mee eens
Ken jij David Platt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Houniet het volgende:
ef schone broek aan trekken!
wat?quote:
Zwitserland ligt er al uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou wel lollig zijn als geen een een strafschop raakt
jij hebt zwitserland gemist?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou wel lollig zijn als geen een een strafschop raakt
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Come on Robinson!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |