Ik heb het idee dat ie rood gaf voor die duw maar die trap in de noten was zeker rood waard hoor...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
En maar vallenGADVERDAMME!!!! Was echt geen rood voor Rooney...zag je die knipoog van dat pestkind Ronaldo
.....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:53 schreef Gitanki het volgende:
[..]
De portugezen horen na het WK "jullie staan op de lijst!"
"Waarvoor,toch naar Hollywood? jaaa echt?"
Nee, de lijst van Eufemio Fuentes
"shit"
'k Heb alleen nog lauwe ijsthee en peukenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:53 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Zelfde hier, ik hou het voorlopig maar even bij bier.![]()
die Ronaldo is volgens mij echt zo'n kind geweest dat zat te klieren, maar als iemand iets terugdeed meteen jankend naar de juffrouw huppeldequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tyfus Portugal
En maar vallenGADVERDAMME!!!! Was echt geen rood voor Rooney...zag je die knipoog van dat pestkind Ronaldo
Come on England!!
krijgt portugal een penalty dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:53 schreef dvdfreak het volgende:
Heb het gevoel dat ronaldo de penalty gaat missen![]()
Dan kom ik spontaan klaar zoals een Evert ten Napel die Messi voor het eerst een bal ziet rakenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:53 schreef dvdfreak het volgende:
Heb het gevoel dat ronaldo de penalty gaat missen![]()
ja idd rotjongquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:54 schreef Gitanki het volgende:
[..]
die Ronaldo is volgens mij echt zo'n kind geweest dat zat te klieren, maar als iemand iets terugdeed meteen jankend naar de juffrouw huppelde
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kom ik spontaan klaar zoals een Evert ten Napel die Messi voor het eerst een bal ziet raken
dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kom ik spontaan klaar zoals een Evert ten Napel die Messi voor het eerst een bal ziet raken
Iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:54 schreef Gitanki het volgende:
[..]
die Ronaldo is volgens mij echt zo'n kind geweest dat zat te klieren, maar als iemand iets terugdeed meteen jankend naar de juffrouw huppelde
Mijn tissues zijn op dus ik hoop met je meequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:55 schreef golfer het volgende:
Hopelijk komt het niet op penalties aan.
mortegalquote:
dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is er met mis met penaltys
valtugalquote:
Voetbal is al zo vaak niet eerlijk... dan kunnen die penalty's er ook nog wel bijquote:
Ik snap niet veel van voetbalquote:
Sinds wanneer zijn wedstrijden met portugal eerlijk?quote:
Portuvalquote:
dat zou sexy zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:57 schreef Clourhide het volgende:
De geschiedenis van Engeland op het WK kennende, scoren ze waarschijnlijk in de 119de minuut de 1-0 of zo.![]()
David Plattquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:57 schreef Clourhide het volgende:
De geschiedenis van Engeland op het WK kennende, scoren ze waarschijnlijk in de 119de minuut de 1-0 of zo.![]()
moet ik voor engeland zijn ofzo.quote:
iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wedstrijden met portugal eerlijk?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:58 schreef TheVulture het volgende:
Als ze wereldkampioen worden krijgen die Portugezen geen wereldbeker maar een reuzenoscar overhandigd
We have a winnerquote:
Ja.quote:
Nee dat spookjequote:
Ja, waar ff op ingezoomed werd toen die corner gegeven werdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |