quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Wel lullig voor Engeland... gokken op penalty's haalt ook niets uit, die hebben nog een beroerdere staat van dienst dan Oranje
bloeddopingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Die Hargreaves speelt trouwens sterker dan ik 'm ooit heb zien doen
Beste man van het veld. Je ziet dat ie een Duitse trainingsvoorsprong heeft. Kan blijven lopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Hargreaves is onderschat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Is die ook bij dokter Fuentes langsgeweest?quote:
Ik vond het altijd een overschatte voetballer juist maar hij lijkt nu wel herboren ofzo...quote:
net als in 98 met Beckhamquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie de krantenkoppen al voor me als Engeland verliest... Rooney wordt afgemaakt
Nou als het 3-3 was geweest had je gelijk gehadquote:
De portugezen horen na het WK "jullie staan op de lijst!"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is die ook bij dokter Fuentes langsgeweest?![]()
jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tyfus Portugal
En maar vallenGADVERDAMME!!!! Was echt geen rood voor Rooney...zag je die knipoog van dat pestkind Ronaldo
Come on England!!
Zelfde hier, ik hou het voorlopig maar even bij bier.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil eigenlijk wel ontbijten, maar ik durf niks te missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |