of john heeft er wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef Bruce117 het volgende:
De kramp zal wel echt zijn.
Engeland moet echt niet gaan gokken op de lingels
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:21 schreef Houniet het volgende:
laat maar heb al een glas
Het is een zeik-WK dus inderdaad; laat het lopenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat het gewoon lopen. verdomme man. dit is gewoon het wk. HET WK!
Ja okee, met wissels erbij nog een zootje iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan 30 wel.
22 spelers, ieder 1. 6 subs, zijn er al 28. Dan hoeven er nog maar twee spelers nog een gele kaart te krijgen.
Easy![]()
Die is eruit gehaaldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik schakelde later in - dat rechtvaardigd mischien mijn vraag- waar is Beckham eigenlijk?
geel+geel=rood = 3 kaarten per persoonquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan 30 wel.
22 spelers, ieder 1. 6 subs, zijn er al 28. Dan hoeven er nog maar twee spelers nog een gele kaart te krijgen.
Easy![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Hoop wel dat je hem gelijk even weg zet voordat je hem per ongeluk aan je mond zet![]()
quote:
ja, maar dat houdt na uiterlijk 7 rood dus op. 3-3 en bij de 4e rood voor any team wordt de pot gestaaktquote:
Kijk je uit voor je blaas? Dat is het die ronaldo niet waard hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:24 schreef Queen_Bee het volgende:
En ik moet echt nodig naar de wc ja, hele tijd al
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik schakelde later in - dat rechtvaardigd mischien mijn vraag- waar is Beckham eigenlijk?
Geen pan in de buurt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:24 schreef Queen_Bee het volgende:
En ik moet echt nodig naar de wc ja, hele tijd al
Ik ben voor Engeland hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef 456 het volgende:
[..]
Kijk je uit voor je blaas? Dat is het die ronaldo niet waard hoor
FORZA ENGLAND FORZA ENGLAND FORZA![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.
OKquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.
dat doen we!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay uit respect voor Houniet zn broek gaat Engeland nu scoren
Mja, dat idee dringt zich wel een beetje opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik neem dus aan dat Lennon geen penalty kan nemen
Laat jij Babel een pingel nemen als Nederland strafschoppen moest nemen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef lfcprincess het volgende:
lennon eruit??????? die krijgt hem er toch wel in?
Ja, maar ronaldo vond je toch lekker?quote:
keepers wisselen vlak voor een penaltyserie is nooit goed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
ik had Robinson eruit gehaald voor James. James is een goeie lijnkeeper
Die zien ze bij de bbc ook al hangenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Sven gokt op de pingels... ik zie de bui al hangen
Twee keer gewisseld in 1 wedstrijd, dan moet je wel een ENORME prutz0r zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Backham is een mietje
helemaal als hij ze mond open doetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Backham is een mietje
Ik vind mredelijk leuk. Beetje te hoog Ken gehaltequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja, maar ronaldo vond je toch lekker?
was gewoon mijn uitzinnige vreugde wat mij deed zingen en springen voor engeland!
als het in 119 minuten niet lukte vast ook niet in de laatstequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Sven gokt op de pingels... ik zie de bui al hangen
Kenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vind mredelijk leuk. Beetje te hoog Ken gehalte![]()
precies, James is een betere penalty-pakker dan Robinson denk ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
ik had Robinson eruit gehaald voor James. James is een goeie lijnkeeper
Daar zijn de duitsers het niet mee eensquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als het in 119 minuten niet lukte vast ook niet in de laatste
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Voor de volgende keer..![]()
[afbeelding]
Nee maar zo'n opzichtige wissel met het oog op penalty's... ik vind het de goden verzoeken... de druk op Carragher wordt daarmee wel heel erg grootquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's waar. maar eriksson in een zweedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar zijn de duitsers het niet mee eens
Ken jij David Platt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Houniet het volgende:
ef schone broek aan trekken!
wat?quote:
Zwitserland ligt er al uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou wel lollig zijn als geen een een strafschop raakt
jij hebt zwitserland gemist?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Zou wel lollig zijn als geen een een strafschop raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |