of john heeft er wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef Bruce117 het volgende:
De kramp zal wel echt zijn.
Engeland moet echt niet gaan gokken op de lingels
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:21 schreef Houniet het volgende:
laat maar heb al een glas
Het is een zeik-WK dus inderdaad; laat het lopenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat het gewoon lopen. verdomme man. dit is gewoon het wk. HET WK!
Ja okee, met wissels erbij nog een zootje iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan 30 wel.
22 spelers, ieder 1. 6 subs, zijn er al 28. Dan hoeven er nog maar twee spelers nog een gele kaart te krijgen.
Easy![]()
Die is eruit gehaaldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik schakelde later in - dat rechtvaardigd mischien mijn vraag- waar is Beckham eigenlijk?
geel+geel=rood = 3 kaarten per persoonquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan 30 wel.
22 spelers, ieder 1. 6 subs, zijn er al 28. Dan hoeven er nog maar twee spelers nog een gele kaart te krijgen.
Easy![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Hoop wel dat je hem gelijk even weg zet voordat je hem per ongeluk aan je mond zet![]()
quote:
ja, maar dat houdt na uiterlijk 7 rood dus op. 3-3 en bij de 4e rood voor any team wordt de pot gestaaktquote:
Kijk je uit voor je blaas? Dat is het die ronaldo niet waard hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:24 schreef Queen_Bee het volgende:
En ik moet echt nodig naar de wc ja, hele tijd al
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik schakelde later in - dat rechtvaardigd mischien mijn vraag- waar is Beckham eigenlijk?
Geen pan in de buurt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:24 schreef Queen_Bee het volgende:
En ik moet echt nodig naar de wc ja, hele tijd al
Ik ben voor Engeland hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef 456 het volgende:
[..]
Kijk je uit voor je blaas? Dat is het die ronaldo niet waard hoor
FORZA ENGLAND FORZA ENGLAND FORZA![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.
OKquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed net alsof ie geblesseerd was maar kon het gewoon niet belopen.
dat doen we!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Okay uit respect voor Houniet zn broek gaat Engeland nu scoren
Mja, dat idee dringt zich wel een beetje opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik neem dus aan dat Lennon geen penalty kan nemen
Laat jij Babel een pingel nemen als Nederland strafschoppen moest nemen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef lfcprincess het volgende:
lennon eruit??????? die krijgt hem er toch wel in?
Ja, maar ronaldo vond je toch lekker?quote:
keepers wisselen vlak voor een penaltyserie is nooit goed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
ik had Robinson eruit gehaald voor James. James is een goeie lijnkeeper
Die zien ze bij de bbc ook al hangenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Sven gokt op de pingels... ik zie de bui al hangen
Twee keer gewisseld in 1 wedstrijd, dan moet je wel een ENORME prutz0r zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Backham is een mietje
helemaal als hij ze mond open doetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Backham is een mietje
Ik vind mredelijk leuk. Beetje te hoog Ken gehaltequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja, maar ronaldo vond je toch lekker?
was gewoon mijn uitzinnige vreugde wat mij deed zingen en springen voor engeland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |