Nederland had F16´s staan in Italie, genoeg om half Servie aan gort te bombarderen.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:18 schreef sp3c het volgende:
iedereen zat op Potocari, die kun je met 1 stuk 155mm howitzer en een dagje schieten uitroeien!
allicht, daarom werd er ook luchtsteun aangevraagd maar die kwam nietquote:Op zondag 9 juli 2006 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nederland had F16´s staan in Italie, genoeg om half Servie aan gort te bombarderen.
voor luchtaanvallen moest je visueel waarnemen dat er geschoten werd, op een klein groepje commando's na kon Dutchbat dat niet meerquote:Op zondag 9 juli 2006 10:27 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Een dagje schieten ja. Tijd genoeg voor een luchtaanval op die artillerie, iets dat onmogelijk is als ze in een loods iedereen een nekschot aan het geven zijn.
Hier staan toch ook wat andere dingen:quote:Op zondag 9 juli 2006 09:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Haiti ligt in de VS zijn achtertuin ... daar moeten nota bene de Fransen met enige regelmaat op komen draven om de VS te helpen ... ofzo
Erwinrommel komt niet met zn achterlijke USA gebash, hij reageert op jouw achterlijke praatjes die idd niet zo heel erg relevant zijn nee
[..]
Hoe wil je vechten dan, enige wat ze konden doen is een beetje in de lucht schieten want het bereik van de Servische artillerie die op de kampen stond te schieten dan kan je je poot stijf houden vanwege je ego ofzo maar dan gaat alsnog iedereen dood
de moslimmannen (Bosnische regeringsleger!) zijn degenen die snel weg zijn gerent, zeiden niet eens sorrie en namen alle andere mannen mee met de massamoord als gevolg als die gewoon met Dutchbat in de blocking positions waren gaan liggen dan was het misschien anders afgelopen want van daaruit is wel degenlijk een beetje op en neer geschoten
Ja, jij militair was... dienstplichtig misschien en waarschijnlijk nooit van de kazerne geweest, annders zou je niet zo dom praten over zelfmoord opdrachten. Dat jij in jouw tijd zo gek was is al triest genoeg, maar dat je ook van anderen verwacht dat ze hun leven nutteloos weggooien slaat nergens op.quote:Op zondag 9 juli 2006 05:20 schreef dontcare het volgende:
[..]
Apen die er niks van snappen , dank je welen dat van iemand die waarschijnlijk nog op de lagere school zat toen ik millitair was en van wie ik sterk betwijfel of hij zelf enige militaire ervaring heeft.
En 'je bent soldaat ' klopt gewoon , als ik in die tijd een opdracht had gekregen en ik wist dat dat mijn leven zou kosten dan had ik dat gedaan ja , zelfmoord opdracht of niet en ik denk dat de meeste millitairen het zelfde denken.
Ik weet wel dat als ik daar gezeten had en ik had de opdracht gekregen (en ik weet zeker dat dutchbat het zelfde had gedaan) dan had ik mijn geweer dus echt wel op die serven gericht of er nou 15 of 1000 tanks voor de poort gestaan hadden.
zoals wat precies?quote:Op zondag 9 juli 2006 11:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier staan toch ook wat andere dingen:
http://commdocs.house.gov(...).000/hfa49268_0f.htm
ik ben het er niet mee eens waar je op doelt maar dat is gewoon bekent hoor er waren hele islamitische divies van de ss.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:47 schreef JohnDope het volgende:
Waar ik laatst ben achter gekomen, is dat de bosnische moslims hele goede maatjes met Hitler waren destijds...... Heel apart dat ik dat vroeger nooit bij geschiedenis had geleerd
Je hoorde alleen slechte verhalen over de italianen terwijl Mussolini nooit 1 jood aan hitler had uitgeleverd.
http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/index.htm
marnsbat 1 en ook op meerdere VN missies geweest dus hou even op met zeiken over zaken waar je niks van weet ....quote:Op zondag 9 juli 2006 12:02 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, jij militair was... dienstplichtig misschien en waarschijnlijk nooit van de kazerne geweest, annders zou je niet zo dom praten over zelfmoord opdrachten. Dat jij in jouw tijd zo gek was is al triest genoeg, maar dat je ook van anderen verwacht dat ze hun leven nutteloos weggooien slaat nergens op.
Er zijn toch ook enkele "aanslagen / aanvallen" geweest op de Nederlandse militairen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:55 schreef Timmehhh het volgende:
We hadden daar gewoon nooit moeten ingrijpen, achteraf bleek dat die Moslims ook geen lievertjes waren, zoals die Naser Orić ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Naser_Ori%C4%87 http://forum.fok.nl/topic/611756 )
Volgende keer gewoon laten uitvechten kunnen ze het verderfelijke westen ook niet meer aanklagen.![]()
dat is gewoon bekend zegt-ie` danquote:Op zondag 9 juli 2006 18:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik ben het er niet mee eens waar je op doelt maar dat is gewoon bekent hoor er waren hele islamitische divies van de ss.
en fascistisch staat niet gelijk aan rastisch dat is er door hitler bijgedaan
Ja, naast Bosniers dienden er ook Nederlanders, Noren, Belgen, Denen, Spanjaarden, Kroaten, Hongaren, Roemenen, Finnen, Bulgaren, Oostenrijkers etc etc onder de Duitsers.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:47 schreef JohnDope het volgende:
Waar ik laatst ben achter gekomen, is dat de bosnische moslims hele goede maatjes met Hitler waren destijds...... Heel apart dat ik dat vroeger nooit bij geschiedenis had geleerd
Je hoorde alleen slechte verhalen over de italianen terwijl Mussolini nooit 1 jood aan hitler had uitgeleverd.
http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/index.htm
Ja uiteraard. Het vreemde is dat je die fictieve oplagecijfers van Mein Kampf alleen maar op.. laat ik zeggen onbetrouwbare haatsites tegenkomt. Ook dit zegt dus niet echt veel.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:01 schreef JohnDope het volgende:
nou ik en velen met mij was dat niet geleerd op school.
Ik vind het schokkend in ieder geval. Het boek mein kampf is ook 1 van de best gelezen boeken in de arabische (moslim) wereld, dat hebben wij niet.
Hoezo schokkend ? schokkender als al de Europese mensen die bij de waffen SS hebben gedient ? Omdat het Moslims zijn ?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:01 schreef JohnDope het volgende:
nou ik en velen met mij was dat niet geleerd op school.
Ik vind het schokkend in ieder geval. Het boek mein kampf is ook 1 van de best gelezen boeken in de arabische (moslim) wereld, dat hebben wij niet.
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
Hoezo schokkend ? schokkender als al de Europese mensen die bij de waffen SS hebben gedient ? Omdat het Moslims zijn ?
Voor zover ik weet is de Arabische versie van Mein Kampf geen bestseller, de Turkse editie daarintegen wel ....
edit:
romeinen waren ook Nazi's?
[afbeelding]
in china / Taiwan wordt het tijdens inzweringen en eed afleggingen ook gedaan
[afbeelding]
Hee de US deed het ook
[afbeelding]
dus daar hoeven helemaal geen nazistiche motieven achter te zitten,
Maar eh , nu weer back on topic ?
Bron graag voor de arabische versie bestseller ipv de pro-Israel sites (lichtelijke understatement) die dat beweren (en dan beweren die voornamelijk dat in Palastina het een bestseller is )quote:Op maandag 10 juli 2006 02:33 schreef JohnDope het volgende:
zitten wel facistische motieven achter en mein kampf is echt wel een bestsellertje daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |