Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:29 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Engeland nog steeds beter met 10 man dan de portugezen met 11 man.. Zul je net zien dat die portugezen scoren
Nogal wiedes, die zijn partijdig...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:27 schreef golfer het volgende:
BBC vond het ook een terechte rode kaart.
"No question about it"
quote:
BBC.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:30 schreef Boeman het volgende:
Hij spreekt Lennon ook telkens op z'n Bush' uit.
idquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf is dat voor voorzet dan
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bring on Theo Walcott!
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:30 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand die coach van Portugal een nekschot geven.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Ongelofelijk dat die Engelsen in cruciale wedstrijden altijd het hoofd verliezen... Gascoigne in '90, Beckham in '98 en nu weer Rooney![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Engeland zonder Rooney is beter dan met Rooney....
Rooney breekt Engeland op door een domme rode kaart door zijn heethoofd gedrag..en daar spelen landen handig op in. Tis een risicogebied, net als bijv. Cocu, Heitinga en v.Bommel voor Oranje (en lange tijd davids...)
Whehehquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:31 schreef DikkeDiarree het volgende:
Hé, er komt een nieuwe acteur in.
hij heeft in die ene film gespeeld hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:31 schreef DikkeDiarree het volgende:
Hé, er komt een nieuwe acteur in.
Walgelijke vent is die Scolari geworden dit toernooiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:30 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand die coach van Portugal een nekschot geven.
Geworden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Walgelijke vent is die Scolari geworden dit toernooi
Erg sterkquote:
mjah, eerst engeland eruit, dan verder vierenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ad je een hoop knaken mee kunnen winnen Frutsel
"English Red II" toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij heeft in die ene film gespeeld he
Vroeger viel het me niet zo op maar nu is ie om door de plee te trekken....quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
dat word verlengen denk ik
Want jij hebt dat schooljongetje natuurlijk wel al zien spelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]Dat wordt de doodsteek voor Engeland... geen goede spits meer op de bank... Defoe of Vassell zijn geen toppers maar nog altijd beter als dit schooljongetje
Daar gaat zn ritmequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:33 schreef wolferl het volgende:
Moet Figo nu niet al gaan liggen, hij heeft al een tijd langniet meer gelegen.
ik dacht iets van "The Amazing Schwalbes"quote:
Waarom staat die uberhaupt nog in het veld. Waarom is DIE niet van het veld getrapt, dan nog maar een rode kaart erbij ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:33 schreef wolferl het volgende:
Hey, How, David Platt!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
dat word verlengen denk ik
Hij bereidt zich voor op een oscar-waardige duik, denk ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:33 schreef wolferl het volgende:
Die is later nog in het Italiaans uitgebracht geloof ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik dacht iets van "The Amazing Schwalbes"
Niemand heeft hem zien spelen, zelfs Eriksson niet, da's het probleem... en genant tegelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
Want jij hebt dat schooljongetje natuurlijk wel al zien spelen.
Ok.
Genoeg, gelukkig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:35 schreef dvdfreak het volgende:
Scheelde niet veel
Bij Figo hoop ik altijd dat hij nog eens zijn been breekt. Dan weet 'ie tenminste wanneer hij moet gaan liggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef 456 het volgende:
[..]
Waarom staat die uberhaupt nog in het veld. Waarom is DIE niet van het veld getrapt, dan nog maar een rode kaart erbij ofzo
Ja, ik kom voetbal kijken godverdommequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:36 schreef wolferl het volgende:
heeey het openlucht toneel is weer begonnen.
Natuurlijk heeft hij hem wel zien spelen, bij Southampton.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niemand heeft hem zien spelen, zelfs Eriksson niet, da's het probleem... en genant tegelijk![]()
quote:
It's raining menquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:37 schreef Tirion het volgende:
Overal op het veld liggen nu Portugezen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |