abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39423156
quote:
Dinand (Kane) had seks met vreemden

Dinand Woesthoff van de popgroep Kane laat in de nieuwste editie van het jongerenblad Spam (voorheen de Break Out) weten zijn status van BN'er wel eens te hebben misbruikt om seks te kunnen hebben met volslagen vreemden. De doelgroep van het blad, jongens en meiden van 15 tot 19 jaar, kunnen lezen dat Woesthoff daarbij flink te keer ging.

''Ik heb wel eens mijn bekendheid gebruikt om ranzig uit mijn dak te gaan. Ik wilde weten hoe het is om met iemand het bed in te duiken zonder dat je haar naam weet'', aldus de weduwnaar van Guusje Nederhorst. Volgens Dinand was de ervaring ''best leuk'' en heeft hij daarom meerdere keren geile chicks opgepikt in onder meer de Baja Beach Club in Rotterdam.
Alsof dat zo'n compleet andere ervaring is.
pi_39425142
"Godverdomme, wat was dat geil zeg. Ik wist haar naam niet eens!! Maar toen kreeg ik een smsje met haar naam, en tering ik was 3 dagen impotent. Das niet geil."
pi_39425176
Als ie klaarkomt schreeuwt ie zeker als een kikker, zo zingt ie ook namelijk. Vervolgens draait hij een shaggie van z'n gesponserde vloeitjes, ook al is Guusje doodgegaan aan kanker. Daarna komt z'n nieuwe kind die ie onlangs heeft gekregen binnenkruipen, die afvraagt met wie papa nu weer heeft lopen krikken...
pi_39425626
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 16:44 schreef pberends het volgende:
Als ie klaarkomt schreeuwt ie zeker als een kikker, zo zingt ie ook namelijk. Vervolgens draait hij een shaggie van z'n gesponserde vloeitjes, ook al is Guusje doodgegaan aan kanker. Daarna komt z'n nieuwe kind die ie onlangs heeft gekregen binnenkruipen, die afvraagt met wie papa nu weer heeft lopen krikken...
Spijker op de kop.
Uit een goede worst hoort sap te komen
pi_39426133
Stond dit niet pas op de FP ?

Maar goed, hij moet lekker zelf weten wat hij doet. Dat iemand zijn vrouw heeft verloren betekent niet dat hij zelf ook moet stoppen met leven overigens.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39426555
Het is een vent met kankerverwekkend zaad.. meer niet.
God.. wat haat ik die vent.

Dat lucht op!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_39428316
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Brennie het volgende:

Dat lucht op!
wat een kutpost.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_39428652
Ik moet hem ook niet
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:14:47 #9
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39428692
quote:

Dat lucht op!
Jezus....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39429100

Nou als je zo'n lekkertje ziet in een café, laat je 'm toch niet staan ?

.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 19:31:13 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_39429152
quote:

Dat lucht op!
Wat een achterlijk wijf ben jij zeg
pi_39430463
Aardig wat Dinand fans hier zo te zien.
Joh..neem mijn post met z'n allen even doodserieus op zeg...

Al mag ik hem echt niet.

[ Bericht 30% gewijzigd door Brennie op 01-07-2006 20:17:37 ]
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_39432395
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 20:04 schreef Brennie het volgende:
Aardig wat Dinand fans hier zo te zien.
Joh..neem mijn post met z'n allen even doodserieus op zeg...

Al mag ik hem echt niet.
Ik ben absoluut geen Dinandfan, vind dat ie echt niet kan zingen. Maar jouw post over kankerverwekkend zaad of iets in die trant vind ik ronduit smakeloos als ie 2 vriendinnen aan kanker heet verloren. Dat jij dat zelf grappig vindt zegt heel veel over jou, niet over de mensen die hier op reageren. Muts.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_39432439
Alsof hij zo koosjer bezig is met die sigaretten-deal.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_39432520
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alsof hij zo koosjer bezig is met die sigaretten-deal.
Dus als je iemand verloren hebt aan kanker mag je niet roken? Dan zijn er in dit land heel veel hypocrieten denk ik
And you know I might
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:23:09 #16
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_39432720
quote:
-knip-
Moet dat nou zo?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_39432820
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef rena het volgende:

[..]

Dus als je iemand verloren hebt aan kanker mag je niet roken? Dan zijn er in dit land heel veel hypocrieten denk ik
Het verliezen van iemand en zelf door blijven roken is wat anders dan iemand verilezen en het gaan promoten van roken (en dus longkanker) onder je fans.
pi_39432860
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Het verliezen van iemand en zelf door blijven roken is wat anders dan iemand verilezen en het gaan promoten van roken (en dus longkanker) onder je fans.
Tsja, dat is zijn keuze geweest. Maar ik vind niet dat je daarom zo over hem kunt oordelen. Alsof hij er niks om geeft of zo.
And you know I might
pi_39432876
quote:

Dat lucht op!
Wat zij zegt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:31:10 #20
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39432991
Zou hij nog weleens huilen om Guusje?
pi_39433035
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:31 schreef Chou het volgende:
Zou hij nog weleens huilen om Guusje?
Waarom zo'n kutsmilie erachter?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_39433046
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja precies.

Wat hij zelf doet dat boeit me niet zo, als hij wil roken of weetikveel wat, dan zou ik dat hoogstens onverstandig vinden ofzo. Maar dat is inderdaad puur zijn zaak. Het promoten van roken daarentegen is iets anders.
pi_39433073
Ik huil nog elke dag om guusje
pi_39433103
Kan iemand mij het fijne van die rookdeal eens uitleggen?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:36:10 #25
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39433149
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:

[..]

Hallo heb ik het over je familie ofzo?
Hij met z'n reputatie zal vast wel weer achter de snollen aanrennen want hij komt niet echter over als een weduwnaar dus waar heb je respect voor? En hier heb je er nog 1
pi_39433172
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
Artikel op 3voor12.

Je kan dus kaarten voor een exclusief concert winnen, en er zijn vloeiverpakkingen met Kane-logo.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:37:52 #27
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_39433215
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:

[..]

HOTBOYFANHOMO !
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:39:00 #28
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39433253
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Artikel op 3voor12.
Nee dat getuigt van respect, dat bedoel ik maar.
pi_39433293
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:13 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen Dinandfan, vind dat ie echt niet kan zingen. Maar jouw post over kankerverwekkend zaad of iets in die trant vind ik ronduit smakeloos als ie 2 vriendinnen aan kanker heet verloren. Dat jij dat zelf grappig vindt zegt heel veel over jou, niet over de mensen die hier op reageren. Muts.
Grappig? Welnee.. het was om te benadrukken hoe naar ik die vent vind. Het was idd behoorlijk grof en smakeloos, maar het heeft voor mij geen enkele betrekking tot de ziekte ' kanker'. Had even zin om ordinair grof ( niet serieus) te reageren, so sue me. Ben wel de laatste die over die vreselijke ziekte zou spotten. Maargoed.. nu ben ik een gewetenloze, harteloze trut zonder gevoel in haar donder...
pi_39433327
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef Brennie het volgende:

[..]

Grappig? Welnee.. het was om te benadrukken hoe naar ik die vent vind. Het was idd behoorlijk grof en smakeloos, maar het heeft voor mij geen enkele betrekking tot de ziekte " kanker'. Had even zin om ordinair grof te reageren, so sue me. Ben wel de laatste die over die vreselijke ziekte zou spotten. Maargoed.. nu ben ik een gewetenloze, harteloze trut zonder gevoel in haar donder...
Prima, maar logisch dat alle mensen die op jouw post reageren die opvatting wel hebben, gek hoor.
pi_39433365
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef Chou het volgende:

[..]

Hallo heb ik het over je familie ofzo?
Hij met z'n reputatie zal vast wel weer achter de snollen aanrennen want hij komt niet echter over als een weduwnaar dus waar heb je respect voor? En hier heb je er nog 1
Wat wil je dan? Dat hij de rest van zijn leven in diepe rouw blijft? Hij moet ook verder, en het is nu al bijna 2 jaar geleden. . Maar de pijn zal nooit helemaal weggaan, dus ja, hij zal vast nog wel eens huilen.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:42:24 #32
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_39433375
Nee hoor, je hebt gewoon een extreem slecht gevoel voor humor.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_39433384
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Artikel op 3voor12.

Je kan dus kaarten voor een exclusief concert winnen, en er zijn vloeiverpakkingen met Kane-logo.
Dank je, beetje apart vind ik het ook wel.
pi_39433430
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee hoor, je hebt gewoon een extreem slecht gevoel voor humor.
Het was dan ook humoristisch bedoeld..
pi_39433465
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef rena het volgende:

[..]

Tsja, dat is zijn keuze geweest. Maar ik vind niet dat je daarom zo over hem kunt oordelen. Alsof hij er niks om geeft of zo.
Dat zou me niet verbazen, van deze Meneer Janksmoel.
pi_39433501
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
Band Kane gaat roken promoten
pi_39433603
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Prima, maar logisch dat alle mensen die op jouw post reageren die opvatting wel hebben, gek hoor.
Ik was puur respectloos naar Dinand toe, meer zat er niet achter.
Ok, het was hard en ik begrijp de opvatting, maar zodra het woordje ' kanker' niet op een gevoelige en tere manier wordt gebruikt dan staat men ineens op hoge poten op dit verloederende fokforumpje.Typisch..
pi_39433880
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ok, het was hard en ik begrijp de opvatting, maar zodra het woordje ' kanker' niet op een gevoelige en tere manier wordt gebruikt dan staat men ineens op hoge poten op dit verloederende fokforumpje.Typisch..
Ja, en zo kun je de boel in één post helemaal omdraaien. Wat een bullshit praat jij zeg.
pi_39433883
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Brennie het volgende:

[..]

Je had gewoon gelijk!
pi_39433909
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Je had gewoon gelijk!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:09:09 #41
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_39434225
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef Brennie het volgende:

[..]

Grappig? Welnee.. het was om te benadrukken hoe naar ik die vent vind. Het was idd behoorlijk grof en smakeloos, maar het heeft voor mij geen enkele betrekking tot de ziekte " kanker'. Had even zin om ordinair grof te reageren, so sue me. Ben wel de laatste die over die vreselijke ziekte zou spotten. Maargoed.. nu ben ik een gewetenloze, harteloze trut zonder gevoel in haar donder...
brennie
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_39434472
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ja, en zo kun je de boel in één post helemaal omdraaien. Wat een bullshit praat jij zeg.
Hoelang zit jij op dit forum? Enig idee wat voor opmerkingen er constant op het forum neergekwakt worden? Tis 1 en al grofheid op dit forum, maar als je het woord 'kanker' even niet met tederheid gebruikt dan is het 'huis' te klein? Kom op zeg...
Ik draai niets om.. ik geef aan dat mijn opmerking inderdaad behoorlijk grof was, maar dat ik het wel frapant vind dat men op Fok! door alle verloedering heen ineens op hoge poten kan staan bij een dergelijke opmerking.
pi_39434596
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:23 schreef static het volgende:

[..]

Moet dat nou zo?
Zegt de voorvader van het grove taalgebruik op Fok! Als iemand in de begindagen van Fok! niet mild was, dan was jij het wel.
pi_39434638
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:16 schreef Brennie het volgende:

[..]

Hoelang zit jij op dit forum? Enig idee wat voor opmerkingen er constant op het forum neergekwakt worden? Tis 1 en al grofheid op dit forum, maar als je het woord 'kanker' even niet met tederheid gebruikt dan is het 'huis' te klein? Kom op zeg...
Ja, 1 user staat gelijk voor het hele forum he
And you know I might
pi_39434708
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:20 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, 1 user staat gelijk voor het hele forum he

Ik heb het over de postwijze van de gemiddelde user op Fok!
pi_39434723
Gezellig topique
Maar even ter zake, ik zie het probleem niet. Artiesten duiken zovaak de koffer in met
''vreemden''. Who cares?
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_39434766
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:23 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik heb het over de postwijze van de gemiddelde user op Fok!
Ja, maar je praat er over alsof iedereen hier zo is. En de meesten zijn het ook wel overigens.
And you know I might
pi_39435116
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:25 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, maar je praat er over alsof iedereen hier zo is. En de meesten zijn het ook wel overigens.
Zijn ze ook! Het gemiddelde niveau van posten is gewoon triest..
Ok, ik zat even op hetzelfde niveau , maar dat was een uitschieter. Onsmakelijk en wat te grof- toegegeven, maar ik heb dan ook echt een ongekend schijthekel aan die vent van een Dinand.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:48:46 #49
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39435423
Groot nieuws.
Welke celebrity doet dit nou niet tegenwoordig!
Ennum Brennie, wellicht mosterd na de maaltijd maar ik vind je post ook smakeloos heb niks tegen groffe humor maar dit kan ik geen humor noemen..., En dankan je nu wel op de toer van "ik zei het omdat ik Dinand zo haat" en "iedereen op fok is grof" bla bla gaan, maar dat doet niks aan de smakeloosheid af als je het mij vraagt.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:51:26 #50
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_39435519
Ik vind dat je bij Dinand Woesthoff je totaal niet geroepen hoeft te voelen om genuanceerd te lopen doen.
Nee jij bent lekker. =X
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:51:39 #51
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39435523
Dinand Kane
King Shameek just do it to the crowd
pi_39436224
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Groot nieuws.
Welke celebrity doet dit nou niet tegenwoordig!
Ennum Brennie, wellicht mosterd na de maaltijd maar ik vind je post ook smakeloos heb niks tegen groffe humor maar dit kan ik geen humor noemen..., En dankan je nu wel op de toer van "ik zei het omdat ik Dinand zo haat" en "iedereen op fok is grof" bla bla gaan, maar dat doet niks aan de smakeloosheid af als je het mij vraagt.
Welja.. jij ook nog even. Tis dat ik zin heb om me hiermee te vervelen...
Ik zoek geen excuus, ik ging te ver ja.. te ver, maar dan wel temidden van een fokcultuur waar normaal gesproken niet eens omgekeken wordt van een dergelijke opmerking. Of heb ik wat gemist?
Ik liet me respectloos ( en niet humoristisch) uit jegens het wangestalte van een Dinand, meer niet.Zal straks wel even naar de pastoor fietsen om 10 weesgroetjes te doen.

Ik heb trouwens ook een hekel aan James Blunt, open wel even een topic..

[ Bericht 3% gewijzigd door Brennie op 01-07-2006 23:16:32 ]
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:15:10 #53
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_39436329
Ik kon wel om Brennie d'r post lachen. Als je zo gevoelig bent ga je maar naar het troetelbeerforum.
Nee jij bent lekker. =X
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:44:47 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39437217
Mooi topic.

En Brennie heeft gelijk, 't is een enge enge man.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_39454034
edit; laat ook maar
pi_39455493
als ik me niet vergis had Dinand W het hier over zijn begin tijd als Kane gast..kan me niet voorstellen dat die jongen nu ongestoord tjiks gaat nemen en dat dat dan niet aan de grote klok zou worden gehangen..
zo lang ie verder zijn bek houdt mag ie bij mij ook rustig aankloppen gheghe
pi_39455837
Ik vind dat Brennie veel te ver gaat in dit topic. Ik heb ook kankerverwekkend zaad en voel me nu erg aangesproken.
pi_39456166
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik vind dat Brennie veel te ver gaat in dit topic. Ik heb ook kankerverwekkend zaad en voel me nu erg aangesproken.
OMG! Jij bent al net zo grappig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_39456887

"Zet schatje, kom je even mee, dan mag je aan m'n slurfje sabbelen..."
pi_39457264
Houden we het hier wel gezellig op deze mooie zonnige zondag?
  zondag 2 juli 2006 @ 21:00:34 #61
107521 Furia
snoopy weer
pi_39457509
Dinand

En zingen kan hij ook al niet
  maandag 3 juli 2006 @ 12:21:51 #62
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_39470595
Woeste Dinand heeft het maar zwaar.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_39479760
OK, maar wanneer had hij dan seks met vreemden? Vóór Guusje, na Guusje of tijdens Guusje?

Who cares dat hij reclame maakt voor fucking vloeitjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 3 juli 2006 @ 18:10:03 #64
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39480229
Who cares about his sexlife.. His wife maybe
pi_39530267
Brennie... ik hoop dat je gelukkig bent. En laten we hopen dat papa niet hetzelfde zaad had als waar jij Dinand van beticht!

P.S.: Ik heb ook een hekel aan die man! Maar ik respecteer hem als persoon, zoals ik iedereen respecteer als persoon. Dus verwensingen aan zijn adres, zal ik niet doen! Je mag iemand 'haten' en lelijke dingen over die persoon roepen, maar verwensingen met enge ziektes, kijk ... daar ga je over de grens!
Nothing takes the past away like the future!
pi_39559102
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 06:32 schreef Hapertje het volgende:
Brennie... ik hoop dat je gelukkig bent. En laten we hopen dat papa niet hetzelfde zaad had als waar jij Dinand van beticht!

P.S.: Ik heb ook een hekel aan die man! Maar ik respecteer hem als persoon, zoals ik iedereen respecteer als persoon. Dus verwensingen aan zijn adres, zal ik niet doen! Je mag iemand 'haten' en lelijke dingen over die persoon roepen, maar verwensingen met enge ziektes, kijk ... daar ga je over de grens!
Ouwuuuuuuh koeeeeuuuuuh!

Dus ik mag iemand wel een verlepte teringhoer noemen, maar owee als ik ( niet serieus) bedoeld , even uit de slof schiet en het woord ' kanker' op een niet aardige manier gebruik? ( hoevaak moet ik nog langs de pastoor?, ik weet het nu wel ja! )
Ik verwens bovendien niets en ik vind het erg typisch dat je iemand kunt respecteren terwijl je iemand tegelijkertijd absoluut niet mag.
'Gij zult niet haten'... Kijk daar ga je al over de grens...Maria!

[ Bericht 5% gewijzigd door Brennie op 05-07-2006 23:58:56 ]
pi_39560429
ik denk dat elke bn-er dat ooit wel eens in zijn leven gedaan heeft.
pi_39560940
Ik vind het wel lef hebben, dat mensen met zo'n vreselijke vent naar bed durven te gaan.
Of zal ie eerst wat in de drankjes hebben gestopt Staat er wel om bekend genoeg drugs gebruikt te hebben. Vond ie een poosje terug ook al zo stoer om over te vertellen,alsof dat niet duidelijk genoeg was
pi_39561210
Wat een paardenvijg is die kerel toch..... 10 jaar na dato stoer praten over zijn sletjes uit de Baja. En dat in de SPAM

Hoe bedoel je triest.....
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:54:51 #70
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39564851
Ik vind het een griezel.
Hoe ver heen waren die grietjes toen ze met 'm meegingen? 't Moet wel heel erg geweest zijn. Of zal ie ervoor betaald hebben?
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:42:56 #71
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39606422
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:13 schreef KinkyGiraf het volgende:

Maar jouw post over kankerverwekkend zaad of iets in die trant vind ik ronduit smakeloos als ie 2 vriendinnen aan kanker heet verloren. Dat jij dat zelf grappig vindt zegt heel veel over jou, niet over de mensen die hier op reageren. Muts.
Amen... kansloze post idd.
Humor of niet, beetje raar grapje als hij al 2 vrouwen aan kanker verloren heeft.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:44:51 #72
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39606500
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef Brennie het volgende:

Dus ik mag iemand wel een verlepte teringhoer noemen, maar owee als ik ( niet serieus) bedoeld , even uit de slof schiet en het woord ' kanker' op een niet aardige manier gebruik? ( hoevaak moet ik nog langs de pastoor?, ik weet het nu wel ja! )
Nee denk dat mensen hier gewoon verbaasd zijn dat jij zo'n post hebt geplaatst
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_39606587
Break Out! -> Spam

Heb ik iets gemist
pi_39618831
Jemig zitten hier zoveel "vreemden" van Dinand
Het is nog erger dan het gemiddelde kane forumwaar overigens ook allemaal "vreemden" van Dinand rond hangen
pi_39620368
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
Jemig zitten hier zoveel "vreemden" van Dinand
Het is nog erger dan het gemiddelde kane forumwaar overigens ook allemaal "vreemden" van Dinand rond hangen
Volgens mij volg ik je even niet.
And you know I might
pi_39620447
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:46 schreef rena het volgende:

[..]

Volgens mij volg ik je even niet.
De TT en de mensen die Dinand verdedigen
pi_39622816
Jezus, wat een stel mierenneukers in dit topic zeg!

OK, het was misschien niet zo'n slimme opmerking, maar moet er hier dan zo'n hypocriete discussie over ontstaan? Iedereen roept weleens kankerklootzak of teringhoer zonder te realiseren dat kanker en tering vreselijke ziektes zijn.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:07:49 #78
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_39622914
En dan nog, misschien hééft Dinand ook wel kankerverwekkend zaad. De aanwijzingen zijn natuurlijk overtuigend, op z'n minst.
Nee jij bent lekker. =X
pi_39622995
quote:
Dinand Woesthof:
Ik wilde weten hoe het is om met iemand het bed in te duiken zonder dat je haar naam weet
Dat lukt hem alleen als die onbekende ook zíjn naam niet weet.

Het was vroeger toch zo'n sekssymbool? Iedere vrouw vond hem zo'n geile kerel. Ik vond hem toen al een raar hoofd hebben, maar goed...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:10:37 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39626996
Hierbij:
-------------------------------------------------------------------------

Een streep onder de hele discussie over de op zijn minst ongelukkig te noemen opmerking van Brennie.
Verdere posts die daarop doorgaan worden vanaf hier verwijderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39630010
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:10 schreef Netflier het volgende:

[..]

Dat lukt hem alleen als die onbekende ook zíjn naam niet weet.

Het was vroeger toch zo'n sekssymbool? Iedere vrouw vond hem zo'n geile kerel. Ik vond hem toen al een raar hoofd hebben, maar goed...
Wat nou iedere vrouw? Ook ik vond het altijd al een kwal.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_39638001
Als hij er gelukkig van wordt, wie zijn wij dan om te oordelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')