Alsof dat zo'n compleet andere ervaring is.quote:Dinand (Kane) had seks met vreemden
Dinand Woesthoff van de popgroep Kane laat in de nieuwste editie van het jongerenblad Spam (voorheen de Break Out) weten zijn status van BN'er wel eens te hebben misbruikt om seks te kunnen hebben met volslagen vreemden. De doelgroep van het blad, jongens en meiden van 15 tot 19 jaar, kunnen lezen dat Woesthoff daarbij flink te keer ging.
''Ik heb wel eens mijn bekendheid gebruikt om ranzig uit mijn dak te gaan. Ik wilde weten hoe het is om met iemand het bed in te duiken zonder dat je haar naam weet'', aldus de weduwnaar van Guusje Nederhorst. Volgens Dinand was de ervaring ''best leuk'' en heeft hij daarom meerdere keren geile chicks opgepikt in onder meer de Baja Beach Club in Rotterdam.
Spijker op de kop.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:44 schreef pberends het volgende:
Als ie klaarkomt schreeuwt ie zeker als een kikker, zo zingt ie ook namelijk. Vervolgens draait hij een shaggie van z'n gesponserde vloeitjes, ook al is Guusje doodgegaan aan kanker. Daarna komt z'n nieuwe kind die ie onlangs heeft gekregen binnenkruipen, die afvraagt met wie papa nu weer heeft lopen krikken...
wat een kutpost.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Brennie het volgende:
Het is een vent met kankerverwekkend zaad.. meer niet.![]()
God.. wat haat ik die vent.![]()
![]()
![]()
Dat lucht op!![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Brennie het volgende:
![]()
![]()
Dat lucht op!![]()
Wat een achterlijk wijf ben jij zegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Brennie het volgende:
![]()
![]()
Dat lucht op!![]()
Ik ben absoluut geen Dinandfan, vind dat ie echt niet kan zingen. Maar jouw post over kankerverwekkend zaad of iets in die trant vind ik ronduit smakeloos als ie 2 vriendinnen aan kanker heet verloren. Dat jij dat zelf grappig vindt zegt heel veel over jou, niet over de mensen die hier op reageren. Muts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:04 schreef Brennie het volgende:
Aardig wat Dinand fans hier zo te zien.
Joh..neem mijn post met z'n allen even doodserieus op zeg...
Al mag ik hem echt niet.![]()
Dus als je iemand verloren hebt aan kanker mag je niet roken? Dan zijn er in dit land heel veel hypocrieten denk ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alsof hij zo koosjer bezig is met die sigaretten-deal.
Moet dat nou zo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Brennie het volgende:
-knip-
Het verliezen van iemand en zelf door blijven roken is wat anders dan iemand verilezen en het gaan promoten van roken (en dus longkanker) onder je fans.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef rena het volgende:
[..]
Dus als je iemand verloren hebt aan kanker mag je niet roken? Dan zijn er in dit land heel veel hypocrieten denk ik![]()
Tsja, dat is zijn keuze geweest. Maar ik vind niet dat je daarom zo over hem kunt oordelen. Alsof hij er niks om geeft of zo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Het verliezen van iemand en zelf door blijven roken is wat anders dan iemand verilezen en het gaan promoten van roken (en dus longkanker) onder je fans.
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef Brennie het volgende:
![]()
![]()
Dat lucht op!![]()
Waarom zo'n kutsmilie erachter?quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Het verliezen van iemand en zelf door blijven roken is wat anders dan iemand verilezen en het gaan promoten van roken (en dus longkanker) onder je fans.
Hallo heb ik het over je familie ofzo?quote:
Artikel op 3voor12.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand mij het fijne van die rookdeal eens uitleggen?
Grappig? Welnee.. het was om te benadrukken hoe naar ik die vent vind. Het was idd behoorlijk grof en smakeloos, maar het heeft voor mij geen enkele betrekking tot de ziekte ' kanker'. Had even zin om ordinair grof ( niet serieus) te reageren, so sue me.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Dinandfan, vind dat ie echt niet kan zingen. Maar jouw post over kankerverwekkend zaad of iets in die trant vind ik ronduit smakeloos als ie 2 vriendinnen aan kanker heet verloren. Dat jij dat zelf grappig vindt zegt heel veel over jou, niet over de mensen die hier op reageren. Muts.
Prima, maar logisch dat alle mensen die op jouw post reageren die opvatting wel hebben, gek hoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Grappig? Welnee.. het was om te benadrukken hoe naar ik die vent vind. Het was idd behoorlijk grof en smakeloos, maar het heeft voor mij geen enkele betrekking tot de ziekte " kanker'. Had even zin om ordinair grof te reageren, so sue me.Ben wel de laatste die over die vreselijke ziekte zou spotten. Maargoed.. nu ben ik een gewetenloze, harteloze trut zonder gevoel in haar donder...
Wat wil je dan? Dat hij de rest van zijn leven in diepe rouw blijft? Hij moet ook verder, en het is nu al bijna 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef Chou het volgende:
[..]
Hallo heb ik het over je familie ofzo?
Hij met z'n reputatie zal vast wel weer achter de snollen aanrennen want hij komt niet echter over als een weduwnaar dus waar heb je respect voor? En hier heb je er nog 1![]()
Dank je, beetje apart vind ik het ook wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Artikel op 3voor12.
Je kan dus kaarten voor een exclusief concert winnen, en er zijn vloeiverpakkingen met Kane-logo.
Het was dan ook humoristisch bedoeld..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee hoor, je hebt gewoon een extreem slecht gevoel voor humor.
Dat zou me niet verbazen, van deze Meneer Janksmoel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef rena het volgende:
[..]
Tsja, dat is zijn keuze geweest. Maar ik vind niet dat je daarom zo over hem kunt oordelen. Alsof hij er niks om geeft of zo.
Band Kane gaat roken promotenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand mij het fijne van die rookdeal eens uitleggen?
Ik was puur respectloos naar Dinand toe, meer zat er niet achter.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Prima, maar logisch dat alle mensen die op jouw post reageren die opvatting wel hebben, gek hoor.
Ja, en zo kun je de boel in één post helemaal omdraaien. Wat een bullshit praat jij zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik was puur respectloos naar Dinand toe, meer zat er niet achter.
Ok, het was hard en ik begrijp de opvatting, maar zodra het woordje ' kanker' niet op een gevoelige en tere manier wordt gebruikt dan staat men ineens op hoge poten op dit verloederende fokforumpje.Typisch..
Je had gewoon gelijk!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik was puur respectloos naar Dinand toe, meer zat er niet achter.
Ok, het was hard en ik begrijp de opvatting, maar zodra het woordje ' kanker' niet op een gevoelige en tere manier wordt gebruikt dan staat men ineens op hoge poten op dit verloederende fokforumpje.Typisch..
quote:
brenniequote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Grappig? Welnee.. het was om te benadrukken hoe naar ik die vent vind. Het was idd behoorlijk grof en smakeloos, maar het heeft voor mij geen enkele betrekking tot de ziekte " kanker'. Had even zin om ordinair grof te reageren, so sue me.Ben wel de laatste die over die vreselijke ziekte zou spotten. Maargoed.. nu ben ik een gewetenloze, harteloze trut zonder gevoel in haar donder...
Hoelang zit jij op dit forum? Enig idee wat voor opmerkingen er constant op het forum neergekwakt worden? Tis 1 en al grofheid op dit forum, maar als je het woord 'kanker' even niet met tederheid gebruikt dan is het 'huis' te klein? Kom op zeg...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, en zo kun je de boel in één post helemaal omdraaien. Wat een bullshit praat jij zeg.
Zegt de voorvader van het grove taalgebruik op Fok! Als iemand in de begindagen van Fok! niet mild was, dan was jij het wel.quote:
Ja, 1 user staat gelijk voor het hele forum hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hoelang zit jij op dit forum? Enig idee wat voor opmerkingen er constant op het forum neergekwakt worden? Tis 1 en al grofheid op dit forum, maar als je het woord 'kanker' even niet met tederheid gebruikt dan is het 'huis' te klein? Kom op zeg...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:20 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, 1 user staat gelijk voor het hele forum he![]()
Ja, maar je praat er over alsof iedereen hier zo is. En de meesten zijn het ook wel overigens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het over de postwijze van de gemiddelde user op Fok!
Zijn ze ook! Het gemiddelde niveau van posten is gewoon triest..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:25 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar je praat er over alsof iedereen hier zo is. En de meesten zijn het ook wel overigens.![]()
Welja.. jij ook nog even. Tis dat ik zin heb om me hiermee te vervelen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Groot nieuws.![]()
Welke celebrity doet dit nou niet tegenwoordig!![]()
Ennum Brennie, wellicht mosterd na de maaltijd maar ik vind je post ook smakeloos heb niks tegen groffe humor maar dit kan ik geen humor noemen..., En dankan je nu wel op de toer van "ik zei het omdat ik Dinand zo haat" en "iedereen op fok is grof" bla bla gaan, maar dat doet niks aan de smakeloosheid af als je het mij vraagt.![]()
OMG! Jij bent al net zo grappig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik vind dat Brennie veel te ver gaat in dit topic. Ik heb ook kankerverwekkend zaad en voel me nu erg aangesproken.
Ouwuuuuuuh koeeeeuuuuuh!quote:Op woensdag 5 juli 2006 06:32 schreef Hapertje het volgende:
Brennie... ik hoop dat je gelukkig bent. En laten we hopen dat papa niet hetzelfde zaad had als waar jij Dinand van beticht!
P.S.: Ik heb ook een hekel aan die man! Maar ik respecteer hem als persoon, zoals ik iedereen respecteer als persoon. Dus verwensingen aan zijn adres, zal ik niet doen! Je mag iemand 'haten' en lelijke dingen over die persoon roepen, maar verwensingen met enge ziektes, kijk ... daar ga je over de grens!
Amen... kansloze post idd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar jouw post over kankerverwekkend zaad of iets in die trant vind ik ronduit smakeloos als ie 2 vriendinnen aan kanker heet verloren. Dat jij dat zelf grappig vindt zegt heel veel over jou, niet over de mensen die hier op reageren. Muts.
Nee denk dat mensen hier gewoon verbaasd zijn dat jij zo'n post hebt geplaatstquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef Brennie het volgende:
Dus ik mag iemand wel een verlepte teringhoer noemen, maar owee als ik ( niet serieus) bedoeld , even uit de slof schiet en het woord ' kanker' op een niet aardige manier gebruik? ( hoevaak moet ik nog langs de pastoor?, ik weet het nu wel ja!![]()
)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
Jemig zitten hier zoveel "vreemden" van Dinand
Het is nog erger dan het gemiddelde kane forumwaar overigens ook allemaal "vreemden" van Dinand rond hangen
Dat lukt hem alleen als die onbekende ook zíjn naam niet weet.quote:Dinand Woesthof:
Ik wilde weten hoe het is om met iemand het bed in te duiken zonder dat je haar naam weet
Wat nou iedere vrouw? Ook ik vond het altijd al een kwal.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:10 schreef Netflier het volgende:
[..]
Dat lukt hem alleen als die onbekende ook zíjn naam niet weet.![]()
Het was vroeger toch zo'n sekssymbool? Iedere vrouw vond hem zo'n geile kerel. Ik vond hem toen al een raar hoofd hebben, maar goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |