Welja.. jij ook nog even. Tis dat ik zin heb om me hiermee te vervelen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Groot nieuws.![]()
Welke celebrity doet dit nou niet tegenwoordig!![]()
Ennum Brennie, wellicht mosterd na de maaltijd maar ik vind je post ook smakeloos heb niks tegen groffe humor maar dit kan ik geen humor noemen..., En dankan je nu wel op de toer van "ik zei het omdat ik Dinand zo haat" en "iedereen op fok is grof" bla bla gaan, maar dat doet niks aan de smakeloosheid af als je het mij vraagt.![]()
OMG! Jij bent al net zo grappig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik vind dat Brennie veel te ver gaat in dit topic. Ik heb ook kankerverwekkend zaad en voel me nu erg aangesproken.
Ouwuuuuuuh koeeeeuuuuuh!quote:Op woensdag 5 juli 2006 06:32 schreef Hapertje het volgende:
Brennie... ik hoop dat je gelukkig bent. En laten we hopen dat papa niet hetzelfde zaad had als waar jij Dinand van beticht!
P.S.: Ik heb ook een hekel aan die man! Maar ik respecteer hem als persoon, zoals ik iedereen respecteer als persoon. Dus verwensingen aan zijn adres, zal ik niet doen! Je mag iemand 'haten' en lelijke dingen over die persoon roepen, maar verwensingen met enge ziektes, kijk ... daar ga je over de grens!
Amen... kansloze post idd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar jouw post over kankerverwekkend zaad of iets in die trant vind ik ronduit smakeloos als ie 2 vriendinnen aan kanker heet verloren. Dat jij dat zelf grappig vindt zegt heel veel over jou, niet over de mensen die hier op reageren. Muts.
Nee denk dat mensen hier gewoon verbaasd zijn dat jij zo'n post hebt geplaatstquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef Brennie het volgende:
Dus ik mag iemand wel een verlepte teringhoer noemen, maar owee als ik ( niet serieus) bedoeld , even uit de slof schiet en het woord ' kanker' op een niet aardige manier gebruik? ( hoevaak moet ik nog langs de pastoor?, ik weet het nu wel ja!![]()
)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
Jemig zitten hier zoveel "vreemden" van Dinand
Het is nog erger dan het gemiddelde kane forumwaar overigens ook allemaal "vreemden" van Dinand rond hangen
Dat lukt hem alleen als die onbekende ook zíjn naam niet weet.quote:Dinand Woesthof:
Ik wilde weten hoe het is om met iemand het bed in te duiken zonder dat je haar naam weet
Wat nou iedere vrouw? Ook ik vond het altijd al een kwal.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:10 schreef Netflier het volgende:
[..]
Dat lukt hem alleen als die onbekende ook zíjn naam niet weet.![]()
Het was vroeger toch zo'n sekssymbool? Iedere vrouw vond hem zo'n geile kerel. Ik vond hem toen al een raar hoofd hebben, maar goed...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |