abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 22:51:39 #51
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39435523
Dinand Kane
King Shameek just do it to the crowd
pi_39436224
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 22:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Groot nieuws.
Welke celebrity doet dit nou niet tegenwoordig!
Ennum Brennie, wellicht mosterd na de maaltijd maar ik vind je post ook smakeloos heb niks tegen groffe humor maar dit kan ik geen humor noemen..., En dankan je nu wel op de toer van "ik zei het omdat ik Dinand zo haat" en "iedereen op fok is grof" bla bla gaan, maar dat doet niks aan de smakeloosheid af als je het mij vraagt.
Welja.. jij ook nog even. Tis dat ik zin heb om me hiermee te vervelen...
Ik zoek geen excuus, ik ging te ver ja.. te ver, maar dan wel temidden van een fokcultuur waar normaal gesproken niet eens omgekeken wordt van een dergelijke opmerking. Of heb ik wat gemist?
Ik liet me respectloos ( en niet humoristisch) uit jegens het wangestalte van een Dinand, meer niet.Zal straks wel even naar de pastoor fietsen om 10 weesgroetjes te doen.

Ik heb trouwens ook een hekel aan James Blunt, open wel even een topic..

[ Bericht 3% gewijzigd door Brennie op 01-07-2006 23:16:32 ]
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:15:10 #53
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_39436329
Ik kon wel om Brennie d'r post lachen. Als je zo gevoelig bent ga je maar naar het troetelbeerforum.
Nee jij bent lekker. =X
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:44:47 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39437217
Mooi topic.

En Brennie heeft gelijk, 't is een enge enge man.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_39454034
edit; laat ook maar
pi_39455493
als ik me niet vergis had Dinand W het hier over zijn begin tijd als Kane gast..kan me niet voorstellen dat die jongen nu ongestoord tjiks gaat nemen en dat dat dan niet aan de grote klok zou worden gehangen..
zo lang ie verder zijn bek houdt mag ie bij mij ook rustig aankloppen gheghe
pi_39455837
Ik vind dat Brennie veel te ver gaat in dit topic. Ik heb ook kankerverwekkend zaad en voel me nu erg aangesproken.
pi_39456166
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik vind dat Brennie veel te ver gaat in dit topic. Ik heb ook kankerverwekkend zaad en voel me nu erg aangesproken.
OMG! Jij bent al net zo grappig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_39456887

"Zet schatje, kom je even mee, dan mag je aan m'n slurfje sabbelen..."
pi_39457264
Houden we het hier wel gezellig op deze mooie zonnige zondag?
  zondag 2 juli 2006 @ 21:00:34 #61
107521 Furia
snoopy weer
pi_39457509
Dinand

En zingen kan hij ook al niet
  maandag 3 juli 2006 @ 12:21:51 #62
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_39470595
Woeste Dinand heeft het maar zwaar.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_39479760
OK, maar wanneer had hij dan seks met vreemden? Vóór Guusje, na Guusje of tijdens Guusje?

Who cares dat hij reclame maakt voor fucking vloeitjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 3 juli 2006 @ 18:10:03 #64
150776 Chou
Anti Kabinet
pi_39480229
Who cares about his sexlife.. His wife maybe
pi_39530267
Brennie... ik hoop dat je gelukkig bent. En laten we hopen dat papa niet hetzelfde zaad had als waar jij Dinand van beticht!

P.S.: Ik heb ook een hekel aan die man! Maar ik respecteer hem als persoon, zoals ik iedereen respecteer als persoon. Dus verwensingen aan zijn adres, zal ik niet doen! Je mag iemand 'haten' en lelijke dingen over die persoon roepen, maar verwensingen met enge ziektes, kijk ... daar ga je over de grens!
Nothing takes the past away like the future!
pi_39559102
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 06:32 schreef Hapertje het volgende:
Brennie... ik hoop dat je gelukkig bent. En laten we hopen dat papa niet hetzelfde zaad had als waar jij Dinand van beticht!

P.S.: Ik heb ook een hekel aan die man! Maar ik respecteer hem als persoon, zoals ik iedereen respecteer als persoon. Dus verwensingen aan zijn adres, zal ik niet doen! Je mag iemand 'haten' en lelijke dingen over die persoon roepen, maar verwensingen met enge ziektes, kijk ... daar ga je over de grens!
Ouwuuuuuuh koeeeeuuuuuh!

Dus ik mag iemand wel een verlepte teringhoer noemen, maar owee als ik ( niet serieus) bedoeld , even uit de slof schiet en het woord ' kanker' op een niet aardige manier gebruik? ( hoevaak moet ik nog langs de pastoor?, ik weet het nu wel ja! )
Ik verwens bovendien niets en ik vind het erg typisch dat je iemand kunt respecteren terwijl je iemand tegelijkertijd absoluut niet mag.
'Gij zult niet haten'... Kijk daar ga je al over de grens...Maria!

[ Bericht 5% gewijzigd door Brennie op 05-07-2006 23:58:56 ]
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_39560429
ik denk dat elke bn-er dat ooit wel eens in zijn leven gedaan heeft.
pi_39560940
Ik vind het wel lef hebben, dat mensen met zo'n vreselijke vent naar bed durven te gaan.
Of zal ie eerst wat in de drankjes hebben gestopt Staat er wel om bekend genoeg drugs gebruikt te hebben. Vond ie een poosje terug ook al zo stoer om over te vertellen,alsof dat niet duidelijk genoeg was
pi_39561210
Wat een paardenvijg is die kerel toch..... 10 jaar na dato stoer praten over zijn sletjes uit de Baja. En dat in de SPAM

Hoe bedoel je triest.....
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:54:51 #70
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39564851
Ik vind het een griezel.
Hoe ver heen waren die grietjes toen ze met 'm meegingen? 't Moet wel heel erg geweest zijn. Of zal ie ervoor betaald hebben?
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:42:56 #71
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39606422
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:13 schreef KinkyGiraf het volgende:

Maar jouw post over kankerverwekkend zaad of iets in die trant vind ik ronduit smakeloos als ie 2 vriendinnen aan kanker heet verloren. Dat jij dat zelf grappig vindt zegt heel veel over jou, niet over de mensen die hier op reageren. Muts.
Amen... kansloze post idd.
Humor of niet, beetje raar grapje als hij al 2 vrouwen aan kanker verloren heeft.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 14:44:51 #72
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39606500
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef Brennie het volgende:

Dus ik mag iemand wel een verlepte teringhoer noemen, maar owee als ik ( niet serieus) bedoeld , even uit de slof schiet en het woord ' kanker' op een niet aardige manier gebruik? ( hoevaak moet ik nog langs de pastoor?, ik weet het nu wel ja! )
Nee denk dat mensen hier gewoon verbaasd zijn dat jij zo'n post hebt geplaatst
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_39606587
Break Out! -> Spam

Heb ik iets gemist
pi_39618831
Jemig zitten hier zoveel "vreemden" van Dinand
Het is nog erger dan het gemiddelde kane forumwaar overigens ook allemaal "vreemden" van Dinand rond hangen
pi_39620368
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Anitra het volgende:
Jemig zitten hier zoveel "vreemden" van Dinand
Het is nog erger dan het gemiddelde kane forumwaar overigens ook allemaal "vreemden" van Dinand rond hangen
Volgens mij volg ik je even niet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39620447
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 22:46 schreef rena het volgende:

[..]

Volgens mij volg ik je even niet.
De TT en de mensen die Dinand verdedigen
pi_39622816
Jezus, wat een stel mierenneukers in dit topic zeg!

OK, het was misschien niet zo'n slimme opmerking, maar moet er hier dan zo'n hypocriete discussie over ontstaan? Iedereen roept weleens kankerklootzak of teringhoer zonder te realiseren dat kanker en tering vreselijke ziektes zijn.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:07:49 #78
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_39622914
En dan nog, misschien hééft Dinand ook wel kankerverwekkend zaad. De aanwijzingen zijn natuurlijk overtuigend, op z'n minst.
Nee jij bent lekker. =X
pi_39622995
quote:
Dinand Woesthof:
Ik wilde weten hoe het is om met iemand het bed in te duiken zonder dat je haar naam weet
Dat lukt hem alleen als die onbekende ook zíjn naam niet weet.

Het was vroeger toch zo'n sekssymbool? Iedere vrouw vond hem zo'n geile kerel. Ik vond hem toen al een raar hoofd hebben, maar goed...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:10:37 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39626996
Hierbij:
-------------------------------------------------------------------------

Een streep onder de hele discussie over de op zijn minst ongelukkig te noemen opmerking van Brennie.
Verdere posts die daarop doorgaan worden vanaf hier verwijderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_39630010
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:10 schreef Netflier het volgende:

[..]

Dat lukt hem alleen als die onbekende ook zíjn naam niet weet.

Het was vroeger toch zo'n sekssymbool? Iedere vrouw vond hem zo'n geile kerel. Ik vond hem toen al een raar hoofd hebben, maar goed...
Wat nou iedere vrouw? Ook ik vond het altijd al een kwal.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_39638001
Als hij er gelukkig van wordt, wie zijn wij dan om te oordelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')