Goed zoquote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef gronk het volgende:
[..]
'ik ga morgen beginnen met sporten. Echt!'
'maar eerst moet die chocoladereep op'quote:
Want?quote:
Jammer. Jouw eerste opmerking van 00:29 was namelijk prachtig in tegenspraak met de hele gedachte achter Flyladies -- doe wat je moet doen, nu. Niet morgen.quote:
Die is gekquote:Op zondag 2 juli 2006 22:54 schreef fee-tje het volgende:
Mschien even stom vraagje he...
Maar jullie gaan toch niet elke dag zo in de weer met de bleek enzo om de sink te shinen?
* fee-tje was eik van plan er zo een doekje afwasmiddel over te halen en dan het af te blingen met Glassex.
Of maak ik me er dan weer te makkelijk vanaf?
Ik dacht al, maar anders voel ik me weer zo schuldig. [/huishoudperfectionisme]quote:Op maandag 3 juli 2006 06:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is gekAlleen de 1e keer, daarna schuursponsje met wat Cif en klaar is de sink
En in hééél kleine stapjes, dus in wezen hoef je niets te gaan uitstellen/wachten tot 'het geschikte moment' (een datum ver in de toekomst).quote:Op maandag 3 juli 2006 01:12 schreef gronk het volgende:
Jammer. Jouw eerste opmerking van 00:29 was namelijk prachtig in tegenspraak met de hele gedachte achter Flyladies -- doe wat je moet doen, nu. Niet morgen.
Hier kunnen alleen Liny en Marja nog wat mee!quote:Op maandag 3 juli 2006 06:48 schreef luciano het volgende:
Hmmmmmmmmmm , zou dit wat voor MIJ zijn denken jullie ???
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Da's mooi. Twee van die drie heb ik nietquote:Op maandag 3 juli 2006 10:25 schreef Sanne het volgende:
These are the zones for July - mark your calendars:
Zone 1: The Entrance, Front Porch and Dining Room (July 3-7)
Fotoquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef aidyl het volgende:
ha ik heb vandaag eerst de sink geshined en daarna in 15 min alle 10 stappen van de entrance cleanen gedaan![]()
Het zijn niet echt babysteps, maar mijn hal is heel kleinEcht super dat dat in 15 min kan!
En schoenen aan en zo deed ik altijd al
Je hebt je schoenen toch al aan, right?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef aidyl het volgende:
Mijn bluetoothadapter is kapotnu kan ik geen foto's meer op mn pc plaatsen
dat zou ik vanmiddag wel eens kunnen gaan doen, een nieuwe bluetoothadapter kopen![]()
AAAARRGH irritatie deze hitte bij verhuizing. Ik ken het gevoel. Nu.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:14 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik ben aan het verhuizen.
. En de zon staat recht op mijn kamer.
.
Lijkt me niet, volgens mij doen ze in de meeste culturen hun schoenen uit als ze ergens naar binnen gaan. Ik vind 't een tikje onhygiënisch om binnen met mijn straatschoenen te lopen, al was het maar omdat ik daar zweetpoten van krijg.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:26 schreef Sanne het volgende:
Zou dat iets typisch Nederlands of Europees zijn, die weerstand tegen die schoenen aan in huis?
Maarrrrrr... mijn bezoek mag om deze reden de schoenen gewoon aan houden hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef Levitation het volgende:
En de bedoeling was nu juist net om het huis lekkerder te laten ruiken.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maarrrrrr... mijn bezoek mag om deze reden de schoenen gewoon aan houden hoor
Juist mijn Turkse buren doen altijd de schoenen uit in de halquote:Op maandag 3 juli 2006 16:26 schreef Sanne het volgende:
Zou dat iets typisch Nederlands of Europees zijn, die weerstand tegen die schoenen aan in huis?
Ik dus niet... Ik was wel af, maar ik spoel dan het afwaswater eraf en laat alles opdrogen voor hergebruik. Nu zou ik dan dus iedere avond voor ik naar bed ga, de afwas helemaal weg moeten hebben?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Pandorah het volgende:
Pleun > ik vermoed dat de afwas dan ook gedaan moet worden bij dat 'shine your sink'. Ikzelf doe het wel maar goed, ik heb een vaatwasser...
Ja, daar kan ik helaas ook niets aan doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:49 schreef Pleun het volgende:
Euhm Sanne, dan moet ik eerst een kastje gaan uitruimen. Het staat al helemaal vol. Mt wat ik vind nuttige dingen: Een kastje met pannen, eentje met schoonmaakspullen en de laatste met borden, bekers en glazen..
Bovenop de koelkast misschien? Bovenop je keukenkastjes? Buiten? Komt wel goedquote:Op maandag 3 juli 2006 17:49 schreef Pleun het volgende:
Euhm Sanne, dan moet ik eerst een kastje gaan uitruimen. Het staat al helemaal vol. Mt wat ik vind nuttige dingen: Een kastje met pannen, eentje met schoonmaakspullen en de laatste met borden, bekers en glazen..
Daar heeft flylady ook aan gedachtquote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef Levitation het volgende:
Lijkt me niet, volgens mij doen ze in de meeste culturen hun schoenen uit als ze ergens naar binnen gaan. Ik vind 't een tikje onhygiënisch om binnen met mijn straatschoenen te lopen, al was het maar omdat ik daar zweetpoten van krijg.En de bedoeling was nu juist net om het huis lekkerder te laten ruiken.
![]()
http://flylady.net/pages/FLYingLessons_Shine.aspquote:Here is how you do it:
Hele lap tekst waarvan ze niet willen dat ik het quote maar die te vinden is op:
Dat is een langdradig kutboek.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:57 schreef gronk het volgende:
Mannen hebben toch 'zen en de kunst van het motoronderhoud?'
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:57 schreef Slarioux het volgende:
Dat is een langdradig kutboek.
Ik heb zitten kijken, maar ik kon op de site niks vinden. Of kijk ik er totaal overheen? Of kan ik me opgeven en Male opgeven? Heb het nog niet bekeken.quote:
Inhoudsopgave:quote:Op maandag 3 juli 2006 19:58 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb zitten kijken, maar ik kon op de site niks vinden. Of kijk ik er totaal overheen? Of kan ik me opgeven en Male opgeven? Heb het nog niet bekeken.
Da-is, maar zolang ze dat aan het lezen zijn maken ze ergens anders geen zooi.quote:
Viel mij ook al op. Ik had toch op z'n minst dingen verwacht als 'hoe hou je je honderzesendertigdelige gereedschapskist op orde' of 'hoe voorkom je dat je in een zwijnestal moet werken waarin alles kwijt is'.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Hey Tom is eigenlijk niet echt hetzelfde hèHet is wel een beetje ongeëmancipeerd allemaal.
Nee, ik zat ookal teleurgesteld te kijken.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Hey Tom is eigenlijk niet echt hetzelfde hèHet is wel een beetje ongeëmancipeerd allemaal.
Ik doe niet aan spijt. Ik doe aan nieuwe zooi kopenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Declutteren is ook zo leukJe moet alleen niet doorslaan, daar heb ik een handje van.
Zo van: 'kan weg kan weg kan weg' gooi gooi gooi en dan later spijt hebben.
Nja alles met enorme emo-waarde gaat uberhaupt niet die doos in. En verder ben ik wel fijn van wat FlyLady ook schreef: in een zak doen, zak dichtknopen, nooit meer naar kijken. Gewoon niet meer over nadenkenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Alles wat emo-waarde heeft blijftIk heb al dingen in de declutter doos gezet om ze er een uur later weer uit te vissen
Dat schrijf je om 8 uur 's ochtends!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:04 schreef caitlynn het volgende:
Alle klusjes voor vandaag zijn gedaan.
quote:Heb tenslotte vakantie
Nogsteeds blijf ik dwars, schoenen in huis blijf ik vies vinden. Eerlijk gezegd hou ik helemaal niet van schoenen.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heeft flylady ook aan gedachtZe beschrijft dat je dan een paar goedkope tennisschoenen oid speciaal voor in huis moet aanschaffen. Dus schoenen waarmee je nooit buiten komt
Hoezoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:41 schreef Barb het volgende:
[..]
Dat schrijf je om 8 uur 's ochtends!!
[..]
De Flylady heeft je in haar klauwenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:07 schreef Sanne het volgende:
Ik stond vannacht om half twee mijn sink nog te shinen. Kon gewoon anders niet naar bed.
eerst een uur in de bleekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:26 schreef rickystyle het volgende:
zit beetje door het topic heen te lezen iedereen doet ze wasbak shinen ? wtf is dat?? is daar speciaal wondermiddeltje voor ofzo? Ik heb geen zin om me op die site aan te melden want nu kan ik inplannen wanneer ik wat doe inplaats van onverwachtse e-mail dat ije ineens iets moet doen wat je dan nog niet hebt kunnen doen en je volgende mail al weer hebt enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |