Goed zoquote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef gronk het volgende:
[..]
'ik ga morgen beginnen met sporten. Echt!'
'maar eerst moet die chocoladereep op'quote:
Want?quote:
Jammer. Jouw eerste opmerking van 00:29 was namelijk prachtig in tegenspraak met de hele gedachte achter Flyladies -- doe wat je moet doen, nu. Niet morgen.quote:
Die is gekquote:Op zondag 2 juli 2006 22:54 schreef fee-tje het volgende:
Mschien even stom vraagje he...
Maar jullie gaan toch niet elke dag zo in de weer met de bleek enzo om de sink te shinen?
* fee-tje was eik van plan er zo een doekje afwasmiddel over te halen en dan het af te blingen met Glassex.
Of maak ik me er dan weer te makkelijk vanaf?
Ik dacht al, maar anders voel ik me weer zo schuldig. [/huishoudperfectionisme]quote:Op maandag 3 juli 2006 06:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is gekAlleen de 1e keer, daarna schuursponsje met wat Cif en klaar is de sink
En in hééél kleine stapjes, dus in wezen hoef je niets te gaan uitstellen/wachten tot 'het geschikte moment' (een datum ver in de toekomst).quote:Op maandag 3 juli 2006 01:12 schreef gronk het volgende:
Jammer. Jouw eerste opmerking van 00:29 was namelijk prachtig in tegenspraak met de hele gedachte achter Flyladies -- doe wat je moet doen, nu. Niet morgen.
Hier kunnen alleen Liny en Marja nog wat mee!quote:Op maandag 3 juli 2006 06:48 schreef luciano het volgende:
Hmmmmmmmmmm , zou dit wat voor MIJ zijn denken jullie ???
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Da's mooi. Twee van die drie heb ik nietquote:Op maandag 3 juli 2006 10:25 schreef Sanne het volgende:
These are the zones for July - mark your calendars:
Zone 1: The Entrance, Front Porch and Dining Room (July 3-7)
Fotoquote:Op maandag 3 juli 2006 12:06 schreef aidyl het volgende:
ha ik heb vandaag eerst de sink geshined en daarna in 15 min alle 10 stappen van de entrance cleanen gedaan![]()
Het zijn niet echt babysteps, maar mijn hal is heel kleinEcht super dat dat in 15 min kan!
En schoenen aan en zo deed ik altijd al
Je hebt je schoenen toch al aan, right?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef aidyl het volgende:
Mijn bluetoothadapter is kapotnu kan ik geen foto's meer op mn pc plaatsen
dat zou ik vanmiddag wel eens kunnen gaan doen, een nieuwe bluetoothadapter kopen![]()
AAAARRGH irritatie deze hitte bij verhuizing. Ik ken het gevoel. Nu.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:14 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik ben aan het verhuizen.
. En de zon staat recht op mijn kamer.
.
Lijkt me niet, volgens mij doen ze in de meeste culturen hun schoenen uit als ze ergens naar binnen gaan. Ik vind 't een tikje onhygiënisch om binnen met mijn straatschoenen te lopen, al was het maar omdat ik daar zweetpoten van krijg.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:26 schreef Sanne het volgende:
Zou dat iets typisch Nederlands of Europees zijn, die weerstand tegen die schoenen aan in huis?
Maarrrrrr... mijn bezoek mag om deze reden de schoenen gewoon aan houden hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef Levitation het volgende:
En de bedoeling was nu juist net om het huis lekkerder te laten ruiken.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maarrrrrr... mijn bezoek mag om deze reden de schoenen gewoon aan houden hoor
Juist mijn Turkse buren doen altijd de schoenen uit in de halquote:Op maandag 3 juli 2006 16:26 schreef Sanne het volgende:
Zou dat iets typisch Nederlands of Europees zijn, die weerstand tegen die schoenen aan in huis?
Ik dus niet... Ik was wel af, maar ik spoel dan het afwaswater eraf en laat alles opdrogen voor hergebruik. Nu zou ik dan dus iedere avond voor ik naar bed ga, de afwas helemaal weg moeten hebben?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Pandorah het volgende:
Pleun > ik vermoed dat de afwas dan ook gedaan moet worden bij dat 'shine your sink'. Ikzelf doe het wel maar goed, ik heb een vaatwasser...
Ja, daar kan ik helaas ook niets aan doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:49 schreef Pleun het volgende:
Euhm Sanne, dan moet ik eerst een kastje gaan uitruimen. Het staat al helemaal vol. Mt wat ik vind nuttige dingen: Een kastje met pannen, eentje met schoonmaakspullen en de laatste met borden, bekers en glazen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |