En jij denkt dat er 1 verzekeringsmaatschappij is die zo'n broekie met een M3 gaat verzekeren?quote:
BMW M3 van zijn broerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:03 schreef nightfly het volgende:
@TS: Laat me raden je rijdt in een volkswagen golf of opel astra?
Elke bestuurder vind van zichzelf dat hij prima kan rijden... toch verongelukken er dagelijks vele 'goeie' bestuurders. Waar is jouw mening over jezelf op gebasseerd als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:37 schreef 2609 het volgende:
[..]
je kan rijden of je kan het niet he
en als ik mezelf dood zou rijden dan heb ik daar toch zelf voor gekozen ik weet dat dat risico er is en die aanvaard ik ook ik rij ook alleen echt hard als ik alleen in de auto zit
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:42 schreef McGilles het volgende:
Als ik 80 rij op een 80km/u weg en er zit iemand te bumperkleven, dan ga ik dus echt niet harder rijden, eerder zachter ja!
Als ik me aan de snelheid hou en mensen zitten nog te bumperkleven, dan word ik echt geirriteerd! Als ze dan gaan inhalen doe ik wel even gas bij![]()
Ik dacht dat jij op vakantie ging?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik rijd ook altijd met 2 meter afstand van iemands bumper @ een auto
Is Maikuuul al op vakantie?quote:
Hahahaha heel hard trappen op je skelter! Jij rijdt gvd op een citta, kutjong! hahahaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik rijd ook altijd met 2 meter afstand van iemands bumper @ een auto
Ik doe het altijd als ik bijna bij school ben bij de gladde rotonde, ga ik gewoon kort op iemand anders rijden, of ervoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:13 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Hahahaha heel hard trappen op je skelter! Jij rijdt gvd op een citta, kutjong! hahahaje bent 13 jij rijdt geen auto... laat staan bumperkleven met die achterlijke kutbrommer van je
![]()
Hoe kan die nou traf vallenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:26 schreef Thomzzzzz het volgende:
Maikuuul, ik hoop dat je uitglijdt en dat je been eraf valt!![]()
als je genoeg betaald is alles te verzekeren, mn broer kon hem toch ook verzekeren toen hij hem kocht in 2002 toen was ie 20...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:24 schreef Jopus het volgende:
[..]
En jij denkt dat er 1 verzekeringsmaatschappij is die zo'n broekie met een M3 gaat verzekeren?
![]()
Waarom moet je dan niet even doortrekken in z'n 3?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:07 schreef CIM het volgende:
Er is gewoon een simpele oplossing voor klevers. Matig den snelheid, schakel naar de 3 en trap hard het gas in tot je weer bij de 80-90 km/h zit. Je hebt een groot gapend gat met een opgefokte, doch slapende debiel op afstand. Rinse & repeat.
Niet om bumperkleven goed te praten,quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij zulk soort mensen ben ik niet te beroerd even terug te seinen met m'n remlichten en mistachterlicht.
* GizartFRL is with idiot.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Dat doe ik ook!
Opflikkeren, als je gaat kleven duurt het gewoon langer. Eigen schuld dus.
Zal me een worst wezen wat jij van harte hoopt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet om bumperkleven goed te praten,
maar dan hoop ik van harte dat je een keer volop van achter geramd wordt.![]()
Waarom dan? het is toch een goeie manier om bumperklevers te laten schrikken door ze te laten denken dat je remt, waardoor ze "ook" remmen en afstand creëren? Ik vind het eigenlijk wel een slim idee...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet om bumperkleven goed te praten,
maar dan hoop ik van harte dat je een keer volop van achter geramd wordt.![]()
Je creert door te remmen een nóg gevaarlijkere situatie dan dat het al was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Waarom dan? het is toch een goeie manier om bumperklevers te laten schrikken door ze te laten denken dat je remt, waardoor ze "ook" remmen en afstand creëren? Ik vind het eigenlijk wel een slim idee...
Je kan natuurlijk ook geleidelijk remmen, ipv voluit op de rem te trappen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je creert door te remmen een nóg gevaarlijkere situatie dan dat het al was.
Dat snap ik, maar snapt die achterligger dat ook? Die ziet gewoon ineens die remlichten branden..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:11 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook geleidelijk remmen, ipv voluit op de rem te trappen.![]()
Zijn probleem, dan moet-ie opzouten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar snapt die achterligger dat ook? Die ziet gewoon ineens die remlichten branden..
Jij vindt jezelf vast een sociale en goede verkeersdeelnemer, of niet?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zijn probleem, dan moet-ie opzouten.
true truequote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:02 schreef 2609 het volgende:
als je nou gewoon snel aan de kant gaat heb je toch ook geen last van bumperklevers
Inderdaad, en als mensen niet onnodig links zouden blijven rijden,quote:
Precies, kijk maar in Duitsland, daat tieffen ze hem in het kleinste gaatje als je op de linkerbaan rijdt en harder gaat. Gewoon allemaal niet zo egoistischquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Inderdaad, en als mensen niet onnodig links zouden blijven rijden,
zouden er ook meteen véél minder bumperklevers zijn.
misschien maken ze daar rechts ook meer ruimte voor je ? Nu word je nooit ergens tussen geleten , zelfs als dat toch eigelijk wel hard nodig isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Precies, kijk maar in Duitsland, daat tieffen ze hem in het kleinste gaatje als je op de linkerbaan rijdt en harder gaat. Gewoon allemaal niet zo egoistisch![]()
Jij hebt geen snelle auto, die is van je broer zeg je net. "Patsen" met een auto die niet van jou isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:33 schreef 2609 het volgende:
[..]
mensen die jaloers zijn dat ik wel een snelle auto heb en wel hard durf te rijden
Klopt helemaal, het is gewoonweg heerlijk rijden op de autobahn in Duitsland.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:25 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Precies, kijk maar in Duitsland, daat tieffen ze hem in het kleinste gaatje als je op de linkerbaan rijdt en harder gaat. Gewoon allemaal niet zo egoistisch![]()
Ik vind dat ik normaliter vrij sociaal aan het rijden ben ja. Als er aso's komen ben ik niet te beroerd om even wat aso terug te doen, maar verder rij ik best sociaal.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf vast een sociale en goede verkeersdeelnemer, of niet?
dan moet die niet bumperkleven héquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar snapt die achterligger dat ook? Die ziet gewoon ineens die remlichten branden..
Dat ga ik doen als ik een eigen auto heb. Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:42 schreef McGilles het volgende:
Als ik 80 rij op een 80km/u weg en er zit iemand te bumperkleven, dan ga ik dus echt niet harder rijden, eerder zachter ja!
Als ik me aan de snelheid hou en mensen zitten nog te bumperkleven, dan word ik echt geirriteerd! Als ze dan gaan inhalen doe ik wel even gas bij![]()
Als hij genoeg premie betaald wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:24 schreef Jopus het volgende:
[..]
En jij denkt dat er 1 verzekeringsmaatschappij is die zo'n broekie met een M3 gaat verzekeren?
![]()
Jullie gaan allemaal uit van een snelweg situatie... maar gezien het feit TS het had over dat hij op de terugweg over de A-zoveel ging, neem ik aan dat hij over een 1-baans provinciale weg reed... lekker remmen dus en jammer voor hem als hij INEENS remlichten ziet... flikker maar op naar een meter of 30 achter me...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Inderdaad, en als mensen niet onnodig links zouden blijven rijden,
zouden er ook meteen véél minder bumperklevers zijn.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:29 schreef Thomzzzzz het volgende:
Jullie gaan allemaal uit van een snelweg situatie...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als mensen te dicht op mij gaan fietsen, dan ga ik ook altijd zachter fietsen. Flikker maar lekker op met dat fietsbumperkleven.....![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nederlanders ensnelheid is als kinderen en drank.
Kijken of je ook zo'n grote bek hebt, als je met je broers patserbak (waarschijnlijk mét spoiler, want dan gaat ie heul veel snellerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |