Gelukkig kan niemand dat zeggen, dat hangt allemaal van de situatie en de auto af, sommige mensen slaan 3 keer over de kop en komen gewoon heelhuids uit de auto.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:56 schreef amaranta het volgende:
Kun je nagaan wat er gebeurd als je je auto met 80 km/u te3gen een boom aanzet.
Naar boven toe?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Lolz Schumacher kan dat zeggen van zichzelf. Jij niet. Dat je nog nooit iemand dood gereden hebt met je kut gekleef wil nog niet zeggen dat je goed kan rijden.
Ik hoop dat je jezelf binnenkort tot kasplantje rijdt (zie, geen doodsverwensing) en tot het einde der tijden verlamd bent vanaf je nek.
Huiliequote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik ervaren ben ik zeg alleen dat ik goed kan rijden
De kans dat je dat ook overkomt (zonder schrammetje uit je auto komen) met 180 km/u is alleen niet zo groot...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:57 schreef Joncho het volgende:
[..]
Gelukkig kan niemand dat zeggen, dat hangt allemaal van de situatie en de auto af, sommige mensen slaan 3 keer over de kop en komen gewoon heelhuids uit de auto.
Hmn ligt eraan met wat voor een BWM. Als je de nieuwste M5 neemt, die zal wel total zijn, maar verder ben je zelf nog heel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:59 schreef okkie-man het volgende:
Als je met een BMW met 120 tegen een boom rijdt breekt hij ook als een stokje doormidden
Dat zeg ik dus. Mijn schoonbroer reed nog geen 60 en het boompje had een diameter van een cm of 15 en hij reed zichzelf het ziekenhuis in.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
De kans dat je dat ook overkomt (zonder schrammetje uit je auto komen) met 180 km/u is alleen niet zo groot...
Dat is maar de vraag... 120 is wel ERG hard om om een boom heen te vouwen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn ligt eraan met wat voor een BWM. Als je de nieuwste M5 neemt, die zal wel total zijn, maar verder ben je zelf nog heel.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe dat ook altijd, heerlijk om zo'n bumperklever dan te zien stressen
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag... 120 is wel ERG hard om om een boom heen te vouwen...
Kun je helemaal niks over zeggen natuurlijk, als je met 120 dwars tegen een boom klapt is ook een M5 helemaal niks meer van over en van degene die hem bestuurd ook niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn ligt eraan met wat voor een BWM. Als je de nieuwste M5 neemt, die zal wel total zijn, maar verder ben je zelf nog heel.
Idd, ff alarmlichten/mistlich aanraken, of gewoon de handrem erop. Schieten ze van de ene kant van de weg naar de andere kantquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:02 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
![]()
Ik rij meestal 85 / 90 op provinciale wegen.
Komt er een bumperklever, dan gaan we precies 80 km/uur rijden.
En stressen dat ze doen, heerlijk.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:04 schreef DaMart het volgende:
Een paar jaar geleden reed ik over de A2 op de linkerbaan, met 130 waar ja 120 mag. Omdat ik verderop een KLPD-patrouille zag rijden, nam ik voor de zekerheid alvast wat gas terug. Ineens zit er een kleefjosti bijna in mijn bumper. En maar kleven.
Toen nam ik nog meer gas terug, en terwijl hij zijn motorkoap op mijn achterbank probeerde te leggen, onderwijl wild gebarend en dreigen van links naar rechts rijdend, passeerden we de eerdere gesignaleerde politiepatrouille.
Vlak daarna kon ik naar de middenbaan, en de gaspedaaltokkie scheurde weg.... met de KLPD achter zich aan. Een paar kilometer verderop stond hij op de vluchtstrook gegevens uit te wisselen met de mannen in uniform!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:04 schreef DaMart het volgende:
Een paar jaar geleden reed ik over de A2 op de linkerbaan, met 130 waar ja 120 mag. Omdat ik verderop een KLPD-patrouille zag rijden, nam ik voor de zekerheid alvast wat gas terug. Ineens zit er een kleefjosti bijna in mijn bumper. En maar kleven.
Toen nam ik nog meer gas terug, en terwijl hij zijn motorkoap op mijn achterbank probeerde te leggen, onderwijl wild gebarend en dreigen van links naar rechts rijdend, passeerden we de eerdere gesignaleerde politiepatrouille.
Vlak daarna kon ik naar de middenbaan, en de gaspedaaltokkie scheurde weg.... met de KLPD achter zich aan. Een paar kilometer verderop stond hij op de vluchtstrook gegevens uit te wisselen met de mannen in uniform!![]()
![]()
Overmoedigheid heet dat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik ervaren ben ik zeg alleen dat ik goed kan rijden
omg wat een naaier ben jijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:04 schreef DaMart het volgende:
Toen nam ik nog meer gas terug, en terwijl hij zijn motorkap op mijn achterbank probeerde te leggen, onderwijl wild gebarend en dreigend van links naar rechts rijdend, passeerden we de eerdere gesignaleerde politiepatrouille.
![]()
Wat zielig voor die katquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef Chou het volgende:
Je hebt niet eens een boom nodig, kijk hier hoe een BMW total loss gaat op een simpele huis tuin en keuken kat![]()
[afbeelding]
Ik naaide niemand. Ik kan er toch ook niks aan doen dat er heel toevallig politie rijdt die ik ga inhalen en die gefrustreerde tokkie achter me daar schijt aan heeft? Typisch gevalletje van boontje komt om zijn loontje!quote:
als jij interessant wilt doen moet je ze gewoon postenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:07 schreef amaranta het volgende:
Wil je ook nog fotos van de auto die om de boom staat? Of fotos van mijn schoonbroer die net uit zn coma ontwaakt?
Rongte fotos?
Owja ik ben hier de gene die interessant probeert te doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
als jij interessant wilt doen moet je ze gewoon posten
ken ik nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Owja ik ben hier de gene die interessant probeert te doen.
![]()
![]()
Doe de groeten aan Damian als je aan de helpoort staat.
Overigens heb ik zelf helemaal geen rijbewijs en geen auto, dus ik doe gewoon stoer met de lyrics van Ludacrisquote:Is there a bumper on your ass? NO NIGGA!
I'm doin' a hundred on the highway
So if you do the speed limit, get the FUCK outta my way
I'm D.U.I., hardly ever caught sober
and you about to get ran the FUCK over
quote:
ik ga naar de hemel dusquote:
quote:
Trek je de handrem toch effe an.....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is het je bekend dat als de auto achter je daardoor op je klapt er een reële kans is dat je zelf aansprakelijk gesteld wordt?
edit: "overstekende katten" zijn trouwens geen geaccepteerd excuus.
Of bij het stoplicht dat dan nog later op groen gaat dan die van jouquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:23 schreef Zwaffel het volgende:
weet je wat ook enorm stom is. als j eop een weg waar je 50 mag in wordt gehaald door een enorme bak die minimaal 80 rijd en dat je 30 seconden later langs diezelfde auto komt die inmiddels geparkeerd staat
wat is het nut van zo hard inhalen als je al zo dicht bij je punt van bestemming bent?
Straatrovers hebben blijkbaar te weinig geld, of willen meer geld ... geef ze dat gewoon. Is voor iedereen beter.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:38 schreef Merovech het volgende:
Bumperklevers hebben blijkbaar haast, of willen sneller... laat ze er dan lekker langs. Is voor iedereen beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |