Zolang je op de max snelheid blijft niet....quote:
ALS JE TOCH ZEVENTIG GAAT RIJDEN WAAR JE TACHTIG MAG TERWIJL JE EEN KLEVER ACHTER JE HEBT RIJ je TOCH NIET DE MAX SNELHEID?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang je op de max snelheid blijft niet....
Hinderen van het overige verkeer. Allebei.quote:
Ik had het over de gevallen waar je met 130 iemand inhaalt die bijvoorbeeld 100 rijdt en dat er dan achter je iemand gaat hangen die er met 160 voorbij wil. Dan zak ik terug naar 120 of 110.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ALS JE TOCH ZEVENTIG GAAT RIJDEN WAAR JE TACHTIG MAG TERWIJL JE EEN KLEVER ACHTER JE HEBT RIJ je TOCH NIET DE MAX SNELHEID?
ja tochquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:04 schreef seilram het volgende:
Maar TS heeft wel gelijk dat je op een 80 kmweg niet met 80 in gaat halen. Gewoon ff gas erbij en er snel langs.
Dat lijkt me kut met files, verkeerslichten, etc.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef RooTeR het volgende:
voor zover ik weet mag je op een 80km/h weg rijden zolang je harder dan 50 rijd
Nee, hij herinnerde me eraan dat ik zuunig moet gaan rijden!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hinderen van het overige verkeer. Allebei.
Als je bewust auto's achter je gaat opfokken veroorzaak je willens en wetens gevaarlijke situaties. Jezelf verschuilen achter "hij doet het echt zelf" en "ik mag langzamer rijden dan toegestaan" is schijnheilig want je laat dat gas wel degelijk los om hem te pesten.
jah dan kleef ik ook niet zo gauw maar als je iemand die 79km per uur rijd met 80 km per uur in gaat halenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het over de gevallen waar je met 130 iemand inhaalt die bijvoorbeeld 100 rijdt en dat er dan achter je iemand gaat hangen die er met 160 voorbij wil. Dan zak ik terug naar 120 of 110.
Voor zover ik kan opmaken aan het onduidelijke verhaal van TS is dat de persoon voor hem 80 reed, totdat TS ging bumperkleven, toen zakte hij af naar 70 om TS van zn bumper weg te krijgen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ALS JE TOCH ZEVENTIG GAAT RIJDEN WAAR JE TACHTIG MAG TERWIJL JE EEN KLEVER ACHTER JE HEBT RIJ je TOCH NIET DE MAX SNELHEID?
zo onduidelijk is het dus niet je snapt het togquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor zover ik kan opmaken aan het onduidelijke verhaal van TS is dat de persoon voor hem 80 reed, totdat TS ging bumperkleven, toen zakte hij af naar 70 om TS van zn bumper weg te krijgen.
bahquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe dat ook altijd, heerlijk om zo'n bumberklever dan te zien stressen
Nee, ik ga langzamer zodat de snelheid in overeenstemming is met de afstand die die bumperklever achter mij aanhoudt ten opzichte van mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef MouseOver het volgende:
Jezelf verschuilen achter "hij doet het echt zelf" en "ik mag langzamer rijden dan toegestaan" is schijnheilig want je laat dat gas wel degelijk los om hem te pesten.
In dat geval geef ik de persoon die voor je reed groot gelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:09 schreef 2609 het volgende:
[..]
zo onduidelijk is het dus niet je snapt het tog![]()
Ik had er laatst serieus een die allemaal begon te gebaren! Zo wanhopig met z'n handen in de lucht met een 'wtf moet ik hiermee'-blik erbijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe dat ook altijd, heerlijk om zo'n bumberklever dan te zien stressen
mensen die langzaam rijdenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
In dat geval geef ik de persoon die voor je reed groot gelijk.
Bumperklevers.
ik sein gewoon altijd met mn grote licht als ik aan kom rijden alleen dat werkt alleen op de snelwegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had er laatst serieus een die allemaal begon te gebaren! Zo wanhopig met z'n handen in de lucht met een 'wtf moet ik hiermee'-blik erbij!
Je bedoelt de maximum toegestane snelheid.quote:
Bij zulk soort mensen ben ik niet te beroerd even terug te seinen met m'n remlichten en mistachterlicht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik sein gewoon altijd met mn grote licht als ik aan kom rijden alleen dat werkt alleen op de snelweg![]()
dat is dus langzaam...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bedoelt de maximum toegestane snelheid.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij zulk soort mensen ben ik niet te beroerd even terug te seinen met m'n remlichten en mistachterlicht.
ik beantwoord dat grote licht altijd met mijn remlichtenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik sein gewoon altijd met mn grote licht als ik aan kom rijden alleen dat werkt alleen op de snelweg![]()
Hoeveel bonnen heb jij al vergaard?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:16 schreef S1nn3rz het volgende:
groot gelijk TS. oprotten met die kneuzen die niet hoeven te werken en dus wel de hele dag de tijd hebben.![]()
tijd is geld!
Waar ben jij mod van?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeveel bonnen heb jij al vergaard?
Heb jij uberhaupt wel les gehad?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef 2609 het volgende:
[..]
voor 1000 euri ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeveel bonnen heb jij al vergaard?
ja hoezo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel les gehad?
*zucht waarom reageer ik er nog op?
Verrassend.quote:
Is het je bekend dat als de auto achter je daardoor op je klapt er een reële kans is dat je zelf aansprakelijk gesteld wordt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:16 schreef lipje het volgende:
[..]
ik beantwoord dat grote licht altijd met mijn remlichten![]()
ook 3 parkeerboetes hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |