Wat zielig voor die katquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:08 schreef Chou het volgende:
Je hebt niet eens een boom nodig, kijk hier hoe een BMW total loss gaat op een simpele huis tuin en keuken kat![]()
[afbeelding]
Ik naaide niemand. Ik kan er toch ook niks aan doen dat er heel toevallig politie rijdt die ik ga inhalen en die gefrustreerde tokkie achter me daar schijt aan heeft? Typisch gevalletje van boontje komt om zijn loontje!quote:
als jij interessant wilt doen moet je ze gewoon postenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:07 schreef amaranta het volgende:
Wil je ook nog fotos van de auto die om de boom staat? Of fotos van mijn schoonbroer die net uit zn coma ontwaakt?
Rongte fotos?
Owja ik ben hier de gene die interessant probeert te doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
als jij interessant wilt doen moet je ze gewoon posten
ken ik nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Owja ik ben hier de gene die interessant probeert te doen.
![]()
![]()
Doe de groeten aan Damian als je aan de helpoort staat.
Overigens heb ik zelf helemaal geen rijbewijs en geen auto, dus ik doe gewoon stoer met de lyrics van Ludacrisquote:Is there a bumper on your ass? NO NIGGA!
I'm doin' a hundred on the highway
So if you do the speed limit, get the FUCK outta my way
I'm D.U.I., hardly ever caught sober
and you about to get ran the FUCK over
quote:
ik ga naar de hemel dusquote:
quote:
Trek je de handrem toch effe an.....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:20 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is het je bekend dat als de auto achter je daardoor op je klapt er een reële kans is dat je zelf aansprakelijk gesteld wordt?
edit: "overstekende katten" zijn trouwens geen geaccepteerd excuus.
Of bij het stoplicht dat dan nog later op groen gaat dan die van jouquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:23 schreef Zwaffel het volgende:
weet je wat ook enorm stom is. als j eop een weg waar je 50 mag in wordt gehaald door een enorme bak die minimaal 80 rijd en dat je 30 seconden later langs diezelfde auto komt die inmiddels geparkeerd staat
wat is het nut van zo hard inhalen als je al zo dicht bij je punt van bestemming bent?
Straatrovers hebben blijkbaar te weinig geld, of willen meer geld ... geef ze dat gewoon. Is voor iedereen beter.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:38 schreef Merovech het volgende:
Bumperklevers hebben blijkbaar haast, of willen sneller... laat ze er dan lekker langs. Is voor iedereen beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |