Oke Dirktator.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Boh, tjeh in principe kan dat wel rofls zijn maar ik moet verklappen dat ik toensjus niet ech op vakantie ben gegaan gek! Ik ben eigenlijk een lollerkloon van Dirktator jeweets. En als je daar niet mee kunt leven wtf bbq, dat is gewoon t0tally n00b jong vuillak!
flügeltje...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
HHAHAHAHuberpwned
ik ga maandag pas, maar vanaf morgen post ik niet meer
zijn ouders moesten nog wat shit fixen dusjeh gek hebben jullie 2 dagen langer mijn liefde @ fok.
Ik ga btw met MaddoxX op vakantie hoorlolleromfg
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
HHAHAHAHuberpwned
zijn ouders moesten nog wat shit fixen dusjeh gek hebben jullie 2 dagen langer mijn liefde @ fok.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!1111!!!!~!@!#@!!!2@!!!!ONETWOTRHEE!!2!!~~!!!!~1`1`~~!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef yosander het volgende:
Ik ga echt lachen als Maikuuul hier zo nog post.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:49 schreef yosander het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!1111!!!!~!@!#@!!!2@!!!!ONETWOTRHEE!!2!!~~!!!!~1`1`~~!,
!
internet valt hier heus niet wegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb Flugel gepwnt wie unne n00b.
Maarja gek vanaf morgenavond post ik niet meer
Beloofd?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb Flugel gepwnt wie unne n00b.
Maarja gek vanaf morgenavond post ik niet meer
Yup, maar ik ben dan wel bij MaddoxX gaan we fokken onder zijn naamquote:
Je gaat helemaal niet op vakantie? Ohnoez.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yup, maar ik ben dan wel bij MaddoxX gaan we fokken onder zijn naam
jij gaat gewoon LIEF drie weken OP VAKANTIE NU!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yup, maar ik ben dan wel bij MaddoxX gaan we fokken onder zijn naam
Ik zou willen dat iemand dat tegen mij zou zeggen, en me nog een zak geld meegeeft ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij gaat gewoon LIEF drie weken OP VAKANTIE NU!
Voor maikuuul was ik nu al een inzamelingsactie begonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iemand dat tegen mij zou zeggen, en me nog een zak geld meegeeft ook.![]()
2 euroquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
Voor degene die een vakantiekaartje willen dat ik die opstuur kunnen geld doneren @ paypal, me e-mail is maikelkuh@hotmail.com
Voor 2 euro stuur ik je een kaartjeik check morgen hoeveel geld erop staat en als iemand gedoneerd heeft mail me ff, dan stuur ik je als ik terug ben een kaartje + een handtekening
zou wel rofls zijn als iemand dat zou doen, en ja ik zal dan een kaartje sturen
Denk je dat die kaartjes niks kosten of wtf ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 euro![]()
Het moet een leuk gebaar zijn dat sturen, niet een must have do etc.
Hoe kun je nou in een stukje ijzer veranderen waar je je camera opzetquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in een stukje ijzer veranderen waar je je camera opzetsmeerlap
als hij maar geen (nederlandse) wielrenners onderuit slipt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef postmortum het volgende:
maaikuuul wordt gewoon motorrijder tijdens de tour![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Weer een dooie mus...
* teleurgesteld afdruipt
Jaloezie, jaloeziequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
Zegt meneer de pyjama broek die zogenaamd zijn bukspieren showt die hij niet eens heeft
[afbeelding]
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jaloezie, jaloezie.
Oh, en jij slaapt in joggingbroeken?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Renesite het volgende:
Al geef ik jou natuurlijk in alles jegens Maikuuul gelijk
Maikuuul waar zijn je schouders heen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Zo'n onhandige josti missen? Nooit..
De debielheid, kijk zo'n mager jongetje breed proberen te zijn ofzo, 't ziet er gewoon níet uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul waar zijn je schouders heen?Ik moet toegeven je kan gewoon niet niet om hem lachen... iets aan hem dwingt je om te lachen
![]()
Ga zo door, en ik word een fan van je.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De debielheid, kijk zo'n mager jongetje breed proberen te zijn ofzo, 't ziet er gewoon níet uit.
Ik heb geen paypal helaas.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
Voor degene die een vakantiekaartje willen dat ik die opstuur kunnen geld doneren @ paypal, me e-mail is maikelkuh@hotmail.com
Voor 2 euro stuur ik je een kaartjeik check morgen hoeveel geld erop staat en als iemand gedoneerd heeft mail me ff, dan stuur ik je als ik terug ben een kaartje + een handtekening
zou wel rofls zijn als iemand dat zou doen, en ja ik zal dan een kaartje sturen
homoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
HHAHAHAHuberpwned
Same hier.. Copy/paste uit ander topic BTW.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:06 schreef Renesite het volgende:
Dan ben je dus terug wanneer ik weg ga.
Perfect6/7 week zonder die limburgse kemphaan
![]()
Als ik terug ben gaan we ons er eens eentje drinkenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:32 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Fijne vakantie gast!
En waar blijft GVDGDVR mn Jupilerke???![]()
![]()
Prima! spreken we n keer n avondje af in Mestreech met dn Nebu1980 erbij!quote:Op zondag 2 juli 2006 01:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik terug ben gaan we ons er eens eentje drinken
Dude zit je al in frankrijk?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik terug ben gaan we ons er eens eentje drinken
Nee gek, die vriend zijn ouders moesten nog shit fixen dude.quote:
Ik kom uit Heerlen dus...quote:Op zondag 2 juli 2006 02:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, die vriend zijn ouders moesten nog shit fixen dude.
Sure met Nebu erbij, en dan neem ik MaddoxX meemisschien een mini meet met nog andere Fokkers uit Maastricht ?
Das jammer voor je dan...quote:
Tuup eentje maar?? hehe!quote:Op zondag 2 juli 2006 02:10 schreef Maikuuul het volgende:
Chillen @ de terrasje met een Jupilert3h delicious
Dat heb ik pas 3x gezegd in dit topic.quote:Op zondag 2 juli 2006 02:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Ging ie niet samen met maddoxx op vakantie?
Ja joh, kga toch niet dat hele topic doorlezen! Ik heb de frituur aan staanquote:Op zondag 2 juli 2006 02:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat heb ik pas 3x gezegd in dit topic.
Uiteraard blijft het er niet bij eentje TimC
Beter een negert dan een pauperquote:Op zondag 2 juli 2006 05:13 schreef LudoSanders het volgende:
Maikuuul ik zal je missen!! En laat je niet gek maken door dWc, dat is tenslotte toch maar ene neger!
Wat is er mis met negersquote:Op zondag 2 juli 2006 05:13 schreef LudoSanders het volgende:
Maikuuul ik zal je missen!! En laat je niet gek maken door dWc, dat is tenslotte toch maar ene neger!
Je hebt zeker ook niet veel hoger dan een 0.3 op nederlandsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in een stukje ijzer veranderen waar je je camera opzetsmeerlap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |