2 euroquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
Voor degene die een vakantiekaartje willen dat ik die opstuur kunnen geld doneren @ paypal, me e-mail is maikelkuh@hotmail.com
Voor 2 euro stuur ik je een kaartjeik check morgen hoeveel geld erop staat en als iemand gedoneerd heeft mail me ff, dan stuur ik je als ik terug ben een kaartje + een handtekening
zou wel rofls zijn als iemand dat zou doen, en ja ik zal dan een kaartje sturen
Denk je dat die kaartjes niks kosten of wtf ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 euro![]()
Het moet een leuk gebaar zijn dat sturen, niet een must have do etc.
Hoe kun je nou in een stukje ijzer veranderen waar je je camera opzetquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in een stukje ijzer veranderen waar je je camera opzetsmeerlap
als hij maar geen (nederlandse) wielrenners onderuit slipt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef postmortum het volgende:
maaikuuul wordt gewoon motorrijder tijdens de tour![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:42 schreef flugeltje het volgende:
Weer een dooie mus...
* teleurgesteld afdruipt
Jaloezie, jaloeziequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
Zegt meneer de pyjama broek die zogenaamd zijn bukspieren showt die hij niet eens heeft
[afbeelding]
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jaloezie, jaloezie.
Oh, en jij slaapt in joggingbroeken?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:38 schreef Renesite het volgende:
Al geef ik jou natuurlijk in alles jegens Maikuuul gelijk
Maikuuul waar zijn je schouders heen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Zo'n onhandige josti missen? Nooit..
De debielheid, kijk zo'n mager jongetje breed proberen te zijn ofzo, 't ziet er gewoon níet uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maikuuul waar zijn je schouders heen?Ik moet toegeven je kan gewoon niet niet om hem lachen... iets aan hem dwingt je om te lachen
![]()
Ga zo door, en ik word een fan van je.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De debielheid, kijk zo'n mager jongetje breed proberen te zijn ofzo, 't ziet er gewoon níet uit.
Ik heb geen paypal helaas.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
Voor degene die een vakantiekaartje willen dat ik die opstuur kunnen geld doneren @ paypal, me e-mail is maikelkuh@hotmail.com
Voor 2 euro stuur ik je een kaartjeik check morgen hoeveel geld erop staat en als iemand gedoneerd heeft mail me ff, dan stuur ik je als ik terug ben een kaartje + een handtekening
zou wel rofls zijn als iemand dat zou doen, en ja ik zal dan een kaartje sturen
homoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
HHAHAHAHuberpwned
ik ga maandag pas, maar vanaf morgen post ik niet meer
zijn ouders moesten nog wat shit fixen dusjeh gek hebben jullie 2 dagen langer mijn liefde @ fok.
Ik ga btw met MaddoxX op vakantie hoorlolleromfg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |