Dit roept natuurlijk een aantal vragen op:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:53 schreef Maikuuul het volgende:
Dat ik vanaf 1 Juli niet meer op Fok! aanwezig kan zijn ?
Ik ga immers naar Frankrijk op vakantieDus tot de 21ste benk van fok.
Ik weet natuurlijk dat menig Fokker een traantje gaat laten in dit topic.
Daarom dit goeie vriend:
Ik kom terug![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:16 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat z'n vleigtuig een hendig sjieke loll3rz slip gaat maken, jeweettoch!
* FA's mailen gaat om de connectie met Frankrijk te verbrekenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:29 schreef TwyLight het volgende:
wedden dat die een keer via een internetcafé post
hahaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:29 schreef TwyLight het volgende:
wedden dat die een keer via een internetcafé post
Ik niet..quote:
Please.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:47 schreef Magistic het volgende:
Wie?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Please.
Kom onder die steen weg, of blijf er.
Ik wacht er nog héél even mee. Hoe laat sluit de C1000 op zaterdag, vijf uur toch?quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wacht er nog héél even mee. Hoe laat sluit de C1000 op zaterdag, vijf uur toch?
Als Maikuuul om zes uur nog niet gepost heeft plop ik de fles open...
Het was vorige week zijn laatste werkdag.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wacht er nog héél even mee. Hoe laat sluit de C1000 op zaterdag, vijf uur toch?
Als Maikuuul om zes uur nog niet gepost heeft plop ik de fles open...
Heeft ie gezegd ja, maar ik vrees nog altijd de dooie mus...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het was vorige week zijn laatste werkdag.
Waarom is het nodig om op FOK elke kneus te kennen, het zijn er gewoon te veel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Please.
Kom onder die steen weg, of blijf er.
Tijd voor een deuntje:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:53 schreef Klonk het volgende:
goed de franse verkeersinfo in de gaten houden, ongelukken met nederlanders in het speciaal...
* Klonk haakt inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tijd voor een deuntje:
Let it be... o let it be... o let it be... o let it be... There would be an answer, let it be...
Toch is het wel zaak om de überkneus te kennenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:54 schreef Magistic het volgende:
[..]
Waarom is het nodig om op FOK elke kneus te kennen, het zijn er gewoon te veel.![]()
Helaas moet ik bekennen dat ik die kneus dus wel ken, maar ik zit nu in de ontkenningsfase en dat bevalt me welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch is het wel zaak om de überkneus te kennen
Overigens ben ik wel jaloers op je. Had graag willen zeggen dat ik Maikuuul niet ken
Kan Brabants zijn hoor. Volgens mij hoeft 'vertrokken' er niet persé bij. Wat vind je?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
trouwens de zin: "is x al op vakantie vertrokken?" lijkt me foutief.
Gegaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan Brabants zijn hoor. Volgens mij hoeft 'vertrokken' er niet persé bij. Wat vind je?
wie, wie ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Nou wat andere users nog.
Gegaan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan Brabants zijn hoor. Volgens mij hoeft 'vertrokken' er niet persé bij. Wat vind je?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Nou wat andere users nog.
ik zou zeggen: is x al op vakantie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met dát in m'n achterhoofd heb ik dírect de TT aangepast.... AJB zeg, ik wil eerst nog drie weken rust om op te laden voor ie terug is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou zeggen: is x al op vakantie?
nu lijkt het net of er staat dat hij weer naar nederland komt (the horror)
Ken je eigen forum zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:11 schreef flugeltje het volgende:
Dit roept natuurlijk een aantal vragen op:
Zal MaddoxX de scheiding van z'n vriendje wel overleven?
[/quote]quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:22 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ken je eigen forum zeg.Maikuuul gaat met MaddoxX en zijn ouders.
Leedvermaakquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef flugeltje het volgende:
Zou het overigens niet een ontzettend lachen zijn als de FA's 'm op de 21e voor de grap even zouden bannen? Ik zie het al helemaal voor me. Maikuuul komt binnenrennen, smijt z'n tas in de hoek start de PC op en ziet vervolgens alleen zwarte 'reageer' en 'nieuw topic' buttons. Dan schiet ie wel hendig sjiek in de stress
Nu Plupke nog!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Dát heb ik dus helemaal gemist in de euforie dat Maikuuul drie weken weg zou zijn... Maar ze zijn dus allebei weg? Dat worden 2 flessen champagne dan..![]()
quote:
quote:Dát heb ik dus helemaal gemist in de euforie dat Maikuuul drie weken weg zou zijn... Maar ze zijn dus allebei weg? Dat worden 2 flessen champagne dan..![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is op een camping, ik ga met MaddoxX en zijn ouders op vakantie in zuid Frankrijk
Jij bedoelt dat de Opel Astra met Kip caravan gaat scharen op de Route De Soleil?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:16 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat z'n vleigtuig een hendig sjieke loll3rz slip gaat maken, jeweettoch!
O men, ik voel mezelf helemaal opbloeien...quote:
Moeten we doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met dát in m'n achterhoofd heb ik dírect de TT aangepast.... AJB zeg, ik wil eerst nog drie weken rust om op te laden voor ie terug is.
Zou het overigens niet een ontzettend lachen zijn als de FA's 'm op de 21e voor de grap even zouden bannen? Ik zie het al helemaal voor me. Maikuuul komt binnenrennen, smijt z'n tas in de hoek start de PC op en ziet vervolgens alleen zwarte 'reageer' en 'nieuw topic' buttons. Dan schiet ie wel hendig sjiek in de stress
Ik heb iig wel een camping met internetmogelijkheidquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:43 schreef flugeltje het volgende:
Hoe lang zou het eigenlijk duren voor ze op die camping gearriveerd zijn? Met mijn geluk zitten ze namelijk een uur later al met z'n tweetjes in een internetcafé
flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, nenenenenenenenenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik droom er zelfs van dat ik op een ochtend wakker wordt en Maikuuul in één nacht 40 topics geopend heeft... brrrrquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:46 schreef Dickbride het volgende:
[..]
flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, flugeltje is geobsedeeerrd, nenenenenenenenen
Meid.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik droom er zelfs van dat ik op een ochtend wakker wordt en Maikuuul in één nacht 40 topics geopend heeft... brrrr![]()
Doe ik nu toch...quote:
Dudequote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:56 schreef freiss het volgende:
Ik ben benieuwd of er een FOK!ker is die de pech heeft samen met hen op de camping te zitten
Dat zou een goede grap zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kwestie van geduldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef yosander het volgende:
Ik ga echt lachen als Maikuuul hier zo nog post.
tjeh in principe gek,ga ik over een uurtje wegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef yosander het volgende:
Boh, tjeh in principe kan dat wel rofls zijn maar ik moet verklappen dat ik toensjus niet ech op vakantie ben gegaan gek! Ik ben eigenlijk een lollerkloon van Dirktator jeweets. En als je daar niet mee kunt leven wtf bbq, dat is gewoon t0tally n00b jong vuillak!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef yosander het volgende:
hoi dirktatorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Boh, tjeh in principe kan dat wel rofls zijn maar ik moet verklappen dat ik toensjus niet ech op vakantie ben gegaan gek! Ik ben eigenlijk een lollerkloon van Dirktator jeweets. En als je daar niet mee kunt leven wtf bbq, dat is gewoon t0tally n00b jong vuillak!
Oke Dirktator.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Boh, tjeh in principe kan dat wel rofls zijn maar ik moet verklappen dat ik toensjus niet ech op vakantie ben gegaan gek! Ik ben eigenlijk een lollerkloon van Dirktator jeweets. En als je daar niet mee kunt leven wtf bbq, dat is gewoon t0tally n00b jong vuillak!
flügeltje...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
HHAHAHAHuberpwned
ik ga maandag pas, maar vanaf morgen post ik niet meer
zijn ouders moesten nog wat shit fixen dusjeh gek hebben jullie 2 dagen langer mijn liefde @ fok.
Ik ga btw met MaddoxX op vakantie hoorlolleromfg
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
HHAHAHAHuberpwned
ik ga maandag pas, maar vanaf morgen post ik niet meer
zijn ouders moesten nog wat shit fixen dusjeh gek hebben jullie 2 dagen langer mijn liefde @ fok.
Ik ga btw met MaddoxX op vakantie hoorlolleromfg
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!1111!!!!~!@!#@!!!2@!!!!ONETWOTRHEE!!2!!~~!!!!~1`1`~~!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef yosander het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:49 schreef yosander het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!1111!!!!~!@!#@!!!2@!!!!ONETWOTRHEE!!2!!~~!!!!~1`1`~~!,
!
internet valt hier heus niet wegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb Flugel gepwnt wie unne n00b.
Maarja gek vanaf morgenavond post ik niet meer
Beloofd?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb Flugel gepwnt wie unne n00b.
Maarja gek vanaf morgenavond post ik niet meer
Yup, maar ik ben dan wel bij MaddoxX gaan we fokken onder zijn naamquote:
Je gaat helemaal niet op vakantie? Ohnoez.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yup, maar ik ben dan wel bij MaddoxX gaan we fokken onder zijn naam
jij gaat gewoon LIEF drie weken OP VAKANTIE NU!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yup, maar ik ben dan wel bij MaddoxX gaan we fokken onder zijn naam
Ik zou willen dat iemand dat tegen mij zou zeggen, en me nog een zak geld meegeeft ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij gaat gewoon LIEF drie weken OP VAKANTIE NU!
Voor maikuuul was ik nu al een inzamelingsactie begonnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iemand dat tegen mij zou zeggen, en me nog een zak geld meegeeft ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |