Mijn god wat is dat een baggerfilm zegquote:Op zondag 9 juli 2006 12:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Ultraviolet
Regisseur Kurt Wimmer zal wel balen. Met de release van Æon Flux heeft hij er serieuze concurrentie bij in de strijd om de 'meest-beroerde-actiefilm-van-het-jaar-dóch-met-één-van-de-lekkerste-wijven-ter-wereld-in-de-hoofdrol' award.
Ik vind alleen dat Smith niet zo op Tim Burton moet kankeren.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:58 schreef kinky_queen het volgende:
AN EVENING WITH KEVIN SMITH
De regisseur van oa MALLRATS en DOGMA is hier een dikke 3 uur voor een Q & A en tis allemaal best geestig. 'Silent Bob' is echt een komisch figuur en dat is duidelijk te merken aan het publiek wat de avond van hun leven lijken te hebben
Leuk, maar niet voor een 2e x
ik vond hem anders heel erg gaaf, een heel erg foute filmquote:Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef Durbin het volgende:
The Rocky Horror Picture Show (1975, USA/UK)
[afbeelding]
Waarschijnlijk gaat KQ me ritueel opofferen, maar ik kan hier helemaal niets mee. In de stijl van een campy musical wordt een verhaal verteld dat zich ontleent aan o.a. Frankenstein, King Kong en Flash Gordon. Het is óf te camp voor mij, óf het is mijn humor niet, maar ik had moeite om mijn aandacht erbij te houden. Als ik hem op de échte RHPS-manier had gezien, had ik het ongetwijfeld leuker gevonden, want zo vond ik het niets.![]()
De vergelijking zit hem vooral in het tempo en sfeer, wat mij betreft zijn het wel 2 soortgelijke films, ook al verschillen ze van verhaal en betekenis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Solyaris
Beklemmende, claustrofobische en op sommige momenten verontrustende Russische science-fiction. Film komt erg traag op gang, maar het verhaal in het ruimteschip Solyaris (dat een mysterieuze planeet bestudeert) is schitterend. Ik snap de vergelijking met 2001: A Space Odyssey niet echt, want buiten het feit dat deze film ook in een cirkelvormig ruimtestation speelt, zie ik niet echt veel overeenkomsten.
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef Durbin het volgende:
The Rocky Horror Picture Show (1975, USA/UK)
Waarschijnlijk gaat KQ me ritueel opofferen...
Ik vond die scene in het begin echt geweldig:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef steeg het volgende:
slither: herken de horrorfan in de regisseur. leuk en postmodern. Die burgemeester is mijn held ("and I watch animal planet all the fucking time!")
Het is een goede film ja, maar ik vind films zoals ichi the killer (uncut natuurlijk) veel leuker.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef crossover het volgende:
Damn, gister V For Vendetta gezien...... OMG!
Sterke vergelijking ook.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:03 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Het is een goede film ja, maar ik vind films zoals ichi the killer (uncut natuurlijk) veel leuker.
Chelsea is een goede ploeg, maar ik vind Slayer toch een veel sterkere band. Desondanks blijft groen mijn favoriete kleur.quote:
wat kraam jij in godsnaam uit ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Chelsea is een goede ploeg, maar ik vind Slayer toch een veel sterkere band. Desondanks blijft groen mijn favoriete kleur.
Slayer is idd een sterke band maar dat heeft natuurlijk niets met muziek te makenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Chelsea is een goede ploeg, maar ik vind Slayer toch een veel sterkere band. Desondanks blijft groen mijn favoriete kleur.
ik vond hem ook niet heel logisch.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:01 schreef thedude0 het volgende:
Ik zie het probleem van mijn vergelijking niet hoor
Goeie serie hoor, maar er is een topic over waar je het gewoon kan bespreken, het is hier de bedoeling alleen films te bespreken die je hebt gezien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef birdydontfly het volgende:
Prison Break
[afbeelding]
Niet echt een film, maar je kan het ook zien als een heeeele lange film met tussenstukjes
Godverdomme wat een serie, waarschijnlijk een van de coolste dingen die ik ooit gezien heb. Een en al spanning.
Kan nou al niet wachten tot het volgende seizoen.
zeikerdquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Goeie serie hoor, maar er is een topic over waar je het gewoon kan bespreken, het is hier de bedoeling alleen films te bespreken die je hebt gezien.
Gisteravond toevallig wat stukjes van gezien. Wat me vooral opviel was de leuke muziek.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:16 schreef Gorro het volgende:
Breakfast on Pluto (Neil Jordan, 2005)
Echt een origineel verhaal is het niet, maar de uitwerking is zo leuk gedaan dat dit een erg aangename film is geworden. Vooral verantwoordelijk hiervoor is Cillian Murphy, die erg goed is als travestiet die op zoek gaat naar z'n moeder. Vele grappige en droevige momenten volgen onder de leiding van de ervaren regisseurshand van Neil Jordan. ***½
HAHA!quote:Niet gaan lachen hoor... bij mij Home Alone 2 had niks te doen afgelopen zondag
Ik viel helaas ook iets te laat in waardoor het even duurde eer ik het een beetje begon te begrijpen, maar desondanks een zeer goede film.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[b]Lucía y el sexo (2001)
Gisteren viel ik een half uur te laat in deze film. Gelukkig had ik al eens gezien dus wist ik nog ongeveer waar die over ging. Het feit dat ik meteen weer werd gegrepen door de film, bewijst voor mij de kracht van deze film.
cijfer: 9
echt heyquote:
I beg to differ.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:58 schreef kinky_queen het volgende:
AN EVENING WITH KEVIN SMITH
Leuk, maar niet voor een 2e x
Toevallig had ik het er met een maat van me over vanmiddag. Hij vond het een goede film, goed acteerwerk en een verassend plot. Tevens was het volgens hem een beetje bijzonder gefilmd en kwam dat de sfeer ten goede. Hij noemde het een aanrader...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Viking84 het volgende:
Zijn er mensen die Hard Candy al hebben gezien? Die wil ik morgen gaan zien.
Dan ga ik morgen heenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toevallig had ik het er met een maat van me over vanmiddag. Hij vond het een goede film, goed acteerwerk en een verassend plot. Tevens was het volgens hem een beetje bijzonder gefilmd en kwam dat de sfeer ten goede. Hij noemde het een aanrader...
Die is wel de moeite waard, ja. Goede dialogen en de spanning zit er vanaf het begin tot het einde erg goed in.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Viking84 het volgende:
Zijn er mensen die Hard Candy al hebben gezien? Die wil ik morgen gaan zien.
nee geen last, niet veel gedronken gisterenquote:
mja een 9 zal het niet worden gok ikquote:Op zondag 16 juli 2006 13:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee geen last, niet veel gedronken gisteren
hoezo trouwens? hij was gewoon![]()
ga jij `m nu eerst maar eens kijken
toch welquote:Op zondag 16 juli 2006 14:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja een 9 zal het niet worden gok ik![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:32 schreef DerBolle het volgende:
Corpse Bride, vanochtend gezien![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* fake it until you make it *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een hoogcijfer voor deze materie trouwens.
cijfer 8.0 / imdb 7.7
Grilled (2006)
Het enige wat er met de deze film gedaan kan worden is op de BBQ gooien. Wat een nietszeggende kutfilm. Wat voor randebiel produceert/regiseert dit. Elke gek kan toch aan het script al lezen dat dit sneue troep is.
Twee malloten verkopen vlees huis aan huis. Maar steeds op het moment van tekeken komt er steeds wat tussen. Ze belanden in benaderde situaties ... pfffff.
En dan heeft een van de malloten ook nog een zeer irritante stem.
Snap er niets van dat deze film nog een voldoende heeft.![]()
cijfer 3.5 / imdb 5.9
Backdraft
Na heel wat jaren geleden deze film gezien te hebben .. maar weer is terug gekeken. Maar dit is echt een van de betere brandweermannen film. Beter dan Ladder 49 naar mijn idee.
Kurt Russell is echt overtuigend brandweerman. De vuurscenes zijn erg bruut op gezet. En als je het mij vraagt ook best tricky voor de acteurs (stuntmannen)
cijfer 7.5 / imdb 6.6
Dragnet
Vanavond op TV. Onbekende titel met Tom Hanks voor my. Blijkt Hanks gewoon een politierol gespeeld te hebben. Dan Akroyd en Tom Hanks zijn police-buddies
Best een vermakelijke comedy.
cijfer 6 / imdb 5.5Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Weinig aan toe te voegen, behalve dan misschien een extra B in de titel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
Pirates of the Caribean 2: Dead man's Chest
Leuke vermakelijke film, veel van de flauwe humor van Jack Sparrow zit er in, niet al te serieus en gewoon simpel vermaak.
Het enigste wat ik in je review nog mis is dat Bogart de mèn is.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Morrigun99 het volgende:
The Maltese Falcon
Bogart is gewoon de mèn. Daarbij betreft het hier een film-noir volgens het boekje en is het gewoonweg genieten van iedere minuut. Had ik al gezegd dat Bogart gewoon de mèn is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |