abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39655866
Ultraviolet
Regisseur Kurt Wimmer zal wel balen. Met de release van Æon Flux heeft hij er serieuze concurrentie bij in de strijd om de 'meest-beroerde-actiefilm-van-het-jaar-dóch-met-één-van-de-lekkerste-wijven-ter-wereld-in-de-hoofdrol' award.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morrigun99 op 09-07-2006 13:00:08 ]
  zondag 9 juli 2006 @ 19:58:59 #103
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_39667408
AN EVENING WITH KEVIN SMITH

De regisseur van oa MALLRATS en DOGMA is hier een dikke 3 uur voor een Q & A en tis allemaal best geestig. 'Silent Bob' is echt een komisch figuur en dat is duidelijk te merken aan het publiek wat de avond van hun leven lijken te hebben

Leuk, maar niet voor een 2e x
pi_39667913
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Ultraviolet
Regisseur Kurt Wimmer zal wel balen. Met de release van Æon Flux heeft hij er serieuze concurrentie bij in de strijd om de 'meest-beroerde-actiefilm-van-het-jaar-dóch-met-één-van-de-lekkerste-wijven-ter-wereld-in-de-hoofdrol' award.
Mijn god wat is dat een baggerfilm zeg Ergens op de helft heb ik hem afgezet want ik kon gewoon niet verder kijken
  zondag 9 juli 2006 @ 20:11:23 #105
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39667915
Satanico Pandemonium

Bagger nunsploitation. Veel naaktshots, maar gewoon bagger, het verhaal loopt voor geen kont.
Een jonge non die buiten met haar schaapjes loopt te niksen, krijgt ineens een appeltje aangeboden van de duivel himself, dan flipt ze en rent ze weg, maar hij heeft zich blijkbaar al in haar gedachten geworsteld. Dan begaat ze allerlei zonden, totdat ze voor de keuze gesteld wordt, of je accepteert de duivel en wordt hoofd van het klooster, of je sterft maar een gruwelijke dood. Tja..
Het is nog spaans ook.

Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39670696
bridget jones diary

vermakelijk
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_39676013
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:58 schreef kinky_queen het volgende:

De regisseur van oa MALLRATS en DOGMA is hier een dikke 3 uur voor een Q & A en tis allemaal best geestig. 'Silent Bob' is echt een komisch figuur en dat is duidelijk te merken aan het publiek wat de avond van hun leven lijken te hebben

Ik vind alleen dat Smith niet zo op Tim Burton moet kankeren.
  maandag 10 juli 2006 @ 07:57:16 #108
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_39681769
Laatst een stel films gezien die ik al eens eerder had gezien dus ik hou het kort

#87 Kill Bill: Vol. 1 (Japanese Extended Cut)
Natuurlijk nog steeds een ultiem vette film. Een 9.

#176 Shrek
En dit is natuurlijk nog steeds een topper. Indertijd vond ik de animatie geweldig en de humor is natuurlijk ook supermooi. Hier veranderd nog steeds niets aan. Qua animatie kan hij nog steeds mee en de humor is nog steeds niet overtroffen. Een 9.

Fear and Loathing in Las Vegas
De ultieme drugstripfilm. Het karakter van Johnny Depp heeft hij gewoon meegenomen in Jack Sparrow. Ik heb weer dubbel gelegen iig. Een 8.

Four Rooms
Ook werkelijk geniaal grappige film. Tim Roth is hilarisch met zijn maffe bekken en hij komt telkens in maffere situaties. De film heeft opgaande lijn qua vermaak per kamer. Tarantino is uiteraard in het laatste stuk weer geniaal. Een 8.

Moonwalker
Deze heb ik vroeger echt onwijs veel gezien dus ik kan hem dromen maar nog steeds kan het mij wel vermaken. Als je dit ziet is het echt onwijs zonde wat er van die man is overgebleven. Hij was zo goed en cool. Door jeugdsentiment een 7.

Road Trip
Toen ik deze film voor het eerst zag vond ik hem echt geweldig grappig. Gisteren vond ik hem iets minder hilarisch maar toch is deze film zeer grappig. Ik heb denk ik de uncensored versie gezien want er was een overschot aan blote borsten Een 7.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_39684707
The Long Good Friday

Goede gangster flick, die de voorloper is geweest van huidige engelse gangster komedies als Lock Stock, Snatch en The Boondock Saints. Bob Hoskins zet zijn rol goed neer, ook Pierce Brosnan heeft nog een leuke kleine rol. Blij dat ik deze film eindelijk in mijn collectie heb. 8,5/10

De Criterion editie viel me wel tegen moet ik zeggen, een magere release zonder extra's (op enkele trailers na).
  maandag 10 juli 2006 @ 11:29:45 #110
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_39684947
Treasure Planet

Ik ben Disneyfan, al houd ik het sinds een paar jaar niet zo heel trouw meer bij. Maar toen ik voor een zacht prijsje een R4-editie van Treasure Planet kon bemachtigen, heb ik dat gedaan.

Mooie beelden in een fantasierijk vormgegeven versie van het overbekende verhaal. Toch kunnen de hoofdpersonages niet echt betrokkenheid opwekken en dat nekt de film uiteindelijk.
Ik vind 'm een 7,5 waard, maar op IMDb mag je alleen gehele getallen geven. Een 8 was dan weer te veel, en dus is het een 7 geworden.
  maandag 10 juli 2006 @ 14:33:09 #111
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_39690307
THE LONGEST YARD

They all ugly now, but after 8 months they are gonna look like Beyoncé.

Meer dan uitstekende remake van THE LONGEST YARD (aka THE MEAN MACHINE) wederom met Reynolds maar Sandler steelt de show en dat zeg ik niet graag

Heerlijk hoe allerlei frustraties bij je naar boven komen bij het zien van zoveel onrechtvaardigheid

Verplichte aanschaf
pi_39690564
Prime
Had 'm al een keer gezien, maar een leuke film
pi_39701882
The Descent
Een stel gillende meiden in een grot!
Opzich geen slechte film,alleen waren de actiescenes wel erg rommelig en donker.

When a stranger calls
Door het plot van deze film moest ik meteen weer denken aan het begin van "The Decent", hetzelfde principe, namelijk wakker worden in een "leeg" ziekenhuis.
Best een leuk fimpje om naar te kijken, alleen is het trucje oppas lastig vallen via de telefoon nogal oud en uitgekauwd voor een film uit 2006.
Maar de hoofdrolspeelster is zeker de moeite waard!

Graag kijk ik weer eens naar een film, waarvan ik even moet bijkomen.
Echt van... "Wow... pffff" zegmaar.
Volgens mij had ik dit voor het laatst bij the butterfly effect.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  maandag 10 juli 2006 @ 22:41:39 #114
40664 Durbin
Who knows..
pi_39706210
The Rocky Horror Picture Show (1975, USA/UK)

Waarschijnlijk gaat KQ me ritueel opofferen, maar ik kan hier helemaal niets mee. In de stijl van een campy musical wordt een verhaal verteld dat zich ontleent aan o.a. Frankenstein, King Kong en Flash Gordon. Het is óf te camp voor mij, óf het is mijn humor niet, maar ik had moeite om mijn aandacht erbij te houden. Als ik hem op de échte RHPS-manier had gezien, had ik het ongetwijfeld leuker gevonden, want zo vond ik het niets.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  maandag 10 juli 2006 @ 22:58:20 #115
13148 Shogo
Psycho...
pi_39706856
Flightplan (2005)
De film begint met behoorlijk wat potentieel, maar gedurende de film zitten er behoorlijk wat onlogische zaken in. Zeker als de credits op het scherm komen en je zit na te denken over de film, dan klopt er eigenlijk meer niet als wel. Jammer maar ik heb me wel vermaakt.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:02:20 #116
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_39707014
Gisteren:

Le Samouraï
Geweldige film met een ultra coole rol van Alain Delon dat samen met het prachtige camera werk en de manier waarop Parijs als een uiterst grijze/grauwe stad wordt neergezet dit tot een super film maken. Heb er erg van genoten.

IMDB Cijfer: 8,2/10
Mijn Cijfer: 8,0/10

Vanavond:
Alien (theatrical version)
Hij blijft geweldig. De Alien is nog even goor als altijd met z`n kwijlende mond en de "Alien birth scene" is al even goor. Vooral tegen `t einde is ie geweldig: door het gebruik van de handheld camera lijkt het echt net alsof je zelf meedoet aan de vlucht voor de Alien. De scenes met de "flikker lampen" en alarm lichten zijn geweldig. Wel jammer dat de verzameling personages redelijk cliche is, maar dat doet niets af aan de klasse en klassieke status van deze film

IMDB Cijfer: 8,4/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
  dinsdag 11 juli 2006 @ 00:10:01 #117
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_39709436
Fun with Dick and Jane
Is de titel cynisch of sarcastisch of zo? Want erg veel fun valt er toch niet te beleven. Ik vind dit dan ook de meest misleidende filmtitel sinds The 400 Blows .

Happy Endings
Zo'n film met veel personages waarbij verschillende verhaallijnen elkaar kruisen. Het begint degelijk en werkt zich daarna via gewoontjes en onopvallend naar matig. Alleen Lisa Kudrow of all people is min of meer goed, de rest moddert maar wat. Ander pluspuntje waren de liedjes van Maggie Gyllenhaal.

Tarzan the Ape Man
Veel plot heeft deze film niet, enkel Tarzan die wat Tarzanesque dingen doet. Indrukwekkend hoe hij aan 2 plastic krokodillen ontsnapte met behulp van een plastic nijlpaard, ondertussen zijn bekende kreet uit zijn strot persend, wat opvallend is aangezien zijn gezicht zich onder water bevond. Ach ja, vroeger kon dat nog, hè. De logica werd pas later uitgevonden.

Yeonae soseol
Weer zo'n romantisch drama uit Korea met tragische inslag, je gaat je afvragen of daar ook gezonde jonge mensen rondlopen. Er doen weer een hoop gezichten mee die ik herkende uit andere films en dat soort kennis maakt altijd indruk, althans toch bij mijn valkparkiet, die z'n bek viel er werkelijk van open. Nu schijt die ook wel in zijn eigen etensbakje, dus ik weet niet of hij echt een referentie is. Afijn, de film zelf is nogal geforceerd en op het einde zelfs erg verwarrend, dus niet op het niveau van zijn soortgenootjes. Maar wel een aanrader voor liefhebbers van het genre.

[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 11-07-2006 00:16:20 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:28:53 #118
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_39714524
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef Durbin het volgende:

[afbeelding]

Waarschijnlijk gaat KQ me ritueel opofferen, maar ik kan hier helemaal niets mee. In de stijl van een campy musical wordt een verhaal verteld dat zich ontleent aan o.a. Frankenstein, King Kong en Flash Gordon. Het is óf te camp voor mij, óf het is mijn humor niet, maar ik had moeite om mijn aandacht erbij te houden. Als ik hem op de échte RHPS-manier had gezien, had ik het ongetwijfeld leuker gevonden, want zo vond ik het niets.
ik vond hem anders heel erg gaaf, een heel erg foute film ik ga eens kijken of ik hem met mn vakantie in New York in de bios kan gaan kijken (naar het schijnt draait ie daar nog altijd) als ik er aan denk schiet meteen het liedje sweet transvestite weer in mn harses (om er voorlopig de komende uren er niet meer eruit te gaan)
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:07:18 #119
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_39716827
Solyaris
Beklemmende, claustrofobische en op sommige momenten verontrustende Russische science-fiction. Film komt erg traag op gang, maar het verhaal in het ruimteschip Solyaris (dat een mysterieuze planeet bestudeert) is schitterend. Ik snap de vergelijking met 2001: A Space Odyssey niet echt, want buiten het feit dat deze film ook in een cirkelvormig ruimtestation speelt, zie ik niet echt veel overeenkomsten.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:28:18 #120
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_39717443
Ik heb zowaar weer eens films gezien:

Block Party (Michel Gondry, 2005)
Af en toe grappige documentaire over Dave Chappelle die een hiphop concert organiseert in Brooklyn. Over het algemeen hou ik niet (meer) van rapmuziek, behalve wat het kliekje wat hier optreedt maakt. The Roots, Erykah Badu, Jill Scott maken er een fijn optreden van met als verrassende slotact The Fugees die voor het eerst sinds 1997 weer bij elkaar kwamen voor dit concert. Vermakelijke anderhalf uur dus. ***½

Scary Movie 4 (David Zucker, 2006)
Dat kan niet hiervan gezegd worden. Humor van een bedenkelijk niveau. Nauwelijks grappig. *

When a Stranger Calls (Simon West, 2006)
Leuke meid die Camilla Belle, maar ze is te licht om een film te dragen. Zeker met niet meer te doen dan beangstigd door een huis heen dwalen in een uitgemolken concept. Echt spannend wordt het ook nooit, saai gelukkig ook niet. **
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:12:17 #121
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_39718681
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Solyaris
Beklemmende, claustrofobische en op sommige momenten verontrustende Russische science-fiction. Film komt erg traag op gang, maar het verhaal in het ruimteschip Solyaris (dat een mysterieuze planeet bestudeert) is schitterend. Ik snap de vergelijking met 2001: A Space Odyssey niet echt, want buiten het feit dat deze film ook in een cirkelvormig ruimtestation speelt, zie ik niet echt veel overeenkomsten.
De vergelijking zit hem vooral in het tempo en sfeer, wat mij betreft zijn het wel 2 soortgelijke films, ook al verschillen ze van verhaal en betekenis.
pi_39719014
The Boondock Saints 7/10
Scarface Hip. 8/10
Family Guy Meestal flauwe kut humor, snap het hoge cijfer op imdb niet. 5/10
Stalker Nekschot voor de mensen die dit nog niet gezien hebben. 9/10
Alien 8/10
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:52:20 #123
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_39723689
American Dreamz

Als mensen gaan roepen: "Deze film is echt iets voor jou" moet je uit gaan kijken. Voordat je het weet zijn je verwachtingen te hooggespannen en valt het eindresultaat nogal tegen. Zo ook in het geval van American Dreamz. Leuk gedaan, hoor, met oog voor detail, en met af en toe een echt leuke scene ( het eerste optreden van Omer in de show is hilarisch) maar over het algemeen nogal mat. Voor een satire niet scherp genoeg. Het mag wat mij betreft allemaal iets wranger en cynischer.
A spoonful of sugar...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:58:29 #124
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_39723851
quote:
Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef Durbin het volgende:

Waarschijnlijk gaat KQ me ritueel opofferen...

Vaag uitgedrukt

Hahahaha, ik denk dat de film je overdondert heeft. De eerste x wist ik ook niet wat ik er mee moest. Raad je aan om de film over een paar maanden weer te doen, ditmaal weet je wat er gaat komen en geloof me, je zal steeds nieuwe dingen ontdekken

En ja, een borreltje op en netkousen met jarretels aantrekken wil idd ook nog wel eens helpen

pi_39726580
cars: pixar heeft wel weer een topfilm, maar deze keer vind ik het verhaal wel erg moraliserend, vervelend simpel gewoon (het echte leven is meer dan de beste zijn in die trand) wat ongekend goed is zijn de animaties, grapjes (liefst de onopvallende) en na-credits scene. In de bioscoop werden we ook weer getracteerd op een voorfilmpje: one man band. Die was heel goed... als gewoonlijk.

slither: herken de horrorfan in de regisseur. leuk en postmodern. Die burgemeester is mijn held ("and I watch animal planet all the fucking time!")
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_39726610
Damn, gister V For Vendetta gezien...... OMG!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_39727174
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef steeg het volgende:
slither: herken de horrorfan in de regisseur. leuk en postmodern. Die burgemeester is mijn held ("and I watch animal planet all the fucking time!")
Ik vond die scene in het begin echt geweldig:

"Move the fuck out of the way cocksucker!"
"Howdy Mayor"

pi_39729591
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:23 schreef crossover het volgende:
Damn, gister V For Vendetta gezien...... OMG!
Het is een goede film ja, maar ik vind films zoals ichi the killer (uncut natuurlijk) veel leuker.
pi_39730245
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:03 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Het is een goede film ja, maar ik vind films zoals ichi the killer (uncut natuurlijk) veel leuker.
Sterke vergelijking ook.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:22:24 #130
67640 SaintOfKillers
pi_39730326
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Sterke vergelijking ook.
Chelsea is een goede ploeg, maar ik vind Slayer toch een veel sterkere band. Desondanks blijft groen mijn favoriete kleur.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:23:55 #131
97934 ASroma
Flamboyant
pi_39730399

running scared met de enige echte paul walker
pi_39730479
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Sterke vergelijking ook.
ja.
pi_39730500
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Chelsea is een goede ploeg, maar ik vind Slayer toch een veel sterkere band. Desondanks blijft groen mijn favoriete kleur.
wat kraam jij in godsnaam uit ?
pi_39731417
ik vind uncut ichi the killer ook beter dan v for vendetta maar ze kunnen beide niet tippen aan the ring
pi_39733080
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:26 schreef thedude0 het volgende:

[..]

wat kraam jij in godsnaam uit ?
Vergelijkbare quatsch als jij (ja die vergelijking klopt wel ja).
pi_39733428
Ik zie het probleem van mijn vergelijking niet hoor
  dinsdag 11 juli 2006 @ 22:21:07 #137
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_39735833
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

Slayer is idd een sterke band maar dat heeft natuurlijk niets met muziek te maken
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:38:26 #138
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_39738629
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 21:01 schreef thedude0 het volgende:
Ik zie het probleem van mijn vergelijking niet hoor
ik vond hem ook niet heel logisch.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:45:07 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_39738810
Big Fat Liar
Bij gebrek aan iets beters issie wel te kijken, zoals ze zeggen als je niet teveel verwacht valt het ook niet zo snel tegen maar goed was wel ok
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:56:00 #140
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_39739074
HAPPY BIRTHDAY TO ME

2e X

Nadat ik eerst een crappy vhs rip had gezien is deze dvd wel een verheerlijking.

Niet zo echt een typische slasher maar gezien het plot eerder een giallo (!)

De kills zijn schaars maar erg genietbaar en het idiote einde is schitterend, nou d8 ik toch wel wat gewend te zijn door al die gialli

pi_39743893
Na veel gezeik, meer dan een half uur vertraging en een kaart controle terwijl iedereen al zat (want er zouden zwart kijkers in de zaal zitten) begon de sneak gisteren avond alsnog... en wat was het

Tom Yum Goong.... een Thaise vechtfilm met de nieuwe Bruce Lee
De vechtscenes waren echt vet gewoon.... heb me zeer vermaakt met de film
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:39:23 #142
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_39746402
Zathura: A Space Adventure (Jon Favreau, 2005)
Vermakelijk vervolg op Jumanji. Qua opzet vergelijkbare film alleen nu in de ruimte. Aardig wat spectaculaire momenten, maar ook vervelend schreeuwende kinderen bij tijden. **½
pi_39746725
Lucky Number Slevin

Gister gezien. Hele vette film!

Krijgt zeker een dikke 8!
pi_39748393
Prison Break

Niet echt een film, maar je kan het ook zien als een heeeele lange film met tussenstukjes
Godverdomme wat een serie, waarschijnlijk een van de coolste dingen die ik ooit gezien heb. Een en al spanning.
Kan nou al niet wachten tot het volgende seizoen.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:49:47 #145
13148 Shogo
Psycho...
pi_39750185
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef birdydontfly het volgende:

Prison Break

[afbeelding]

Niet echt een film, maar je kan het ook zien als een heeeele lange film met tussenstukjes
Godverdomme wat een serie, waarschijnlijk een van de coolste dingen die ik ooit gezien heb. Een en al spanning.
Kan nou al niet wachten tot het volgende seizoen.
Goeie serie hoor, maar er is een topic over waar je het gewoon kan bespreken, het is hier de bedoeling alleen films te bespreken die je hebt gezien.
pi_39750247
Over The Hedge - Tegenvallertje. Bij tijd en wijlen eens een grap waar een paar mensen in de bios wel om konden lachen. Maar ik had toch mee verwacht van de "dreamworks jongens".
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:53:55 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39750279
Basic Instinct gisteravond (en vanavond 2e helft): übergeil
Niet meer actief op Fok!
pi_39752678
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:49 schreef Shogo het volgende:

[..]

Goeie serie hoor, maar er is een topic over waar je het gewoon kan bespreken, het is hier de bedoeling alleen films te bespreken die je hebt gezien.
zeikerd
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:09:31 #149
13148 Shogo
Psycho...
pi_39753304
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef birdydontfly het volgende:

[..]

zeikerd
pi_39753473
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_39755650
Over the Hedge
Wat een bras.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:23:39 #152
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_39755836
the skeleton key...
wat een bud film
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:27:51 #153
45532 ziggyziggyziggy
pi_39758076
Gisteravond vanuit de cabine grote delen van Schatten der Zeit gezien, een soort Bollywoodfilm, maar dan door Duitsers geproduceerd. Nu vertegenwoordigen Bollywoodfilms doorgaans het complete spectrum van emoties, met zang, dans, vrolijke kleuren, dramatische wendingen en gebroken harten... Schatten der Zeit mist alleen de vrolijke helft van dit spectrum. Wat overblijft is een mooi gefilmd, maar oh zo tragisch en dramatisch liefdesverhaal, compleet met stortregens, vioolmuziek en bootjes.
pi_39771332
Rebel Without a Cause

Sterke film, met geweldige acteerprestaties van James Dean, boeiend verhaal, realistisch en goed uitgwerkt

pi_39777037
FRANKENSTEIN CREATED WOMAN

FRANKENSTEIN MADE WOMAN

Ondanks de lauwe kritieken vind ik dit toch wel een zeventje waard, de vertolkingen zijn uitstekend en de film is nergens echt saai, maar jammergenoeg ook niet erg bloederig. De dvd van Green Cow bevat uitstekende beeldkwaliteit

donderdag 13 juli 2006 @ 10:16:24 #156
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_39780673
Breakfast on Pluto (Neil Jordan, 2005)
Echt een origineel verhaal is het niet, maar de uitwerking is zo leuk gedaan dat dit een erg aangename film is geworden. Vooral verantwoordelijk hiervoor is Cillian Murphy, die erg goed is als travestiet die op zoek gaat naar z'n moeder. Vele grappige en droevige momenten volgen onder de leiding van de ervaren regisseurshand van Neil Jordan. ***½

The Matador (Richard Shepard, 2005)
Grappige film over een huurmoordenaar. Pierce Brosnan is leuk in een a-typische rol van hem. ***
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:25:33 #157
45532 ziggyziggyziggy
pi_39780878
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:16 schreef Gorro het volgende:
Breakfast on Pluto (Neil Jordan, 2005)
Echt een origineel verhaal is het niet, maar de uitwerking is zo leuk gedaan dat dit een erg aangename film is geworden. Vooral verantwoordelijk hiervoor is Cillian Murphy, die erg goed is als travestiet die op zoek gaat naar z'n moeder. Vele grappige en droevige momenten volgen onder de leiding van de ervaren regisseurshand van Neil Jordan. ***½
Gisteravond toevallig wat stukjes van gezien. Wat me vooral opviel was de leuke muziek.
pi_39785819
Battle Royal 2: Revenge oftewel Batoru rowaiaru II: Chinkonka

Ik vond deze even goed als 1, mischien zelfs beter. Er zit veel meer actie in, en er word ook best goed geacteerd. Zelfde principe als 1, tenminste het begin van de film, alleen op de helft van de film gaan al de tieners samen werken, samen met de vijand, die ook tieners zijn. Ze werken samen om een oorlog te voeren tegen de volwassen. Blabla.. leuke film
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:45:16 #159
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_39790779
Gabrielle

Wat een pretentieuze butt-film, zeg. Isabelle Huppert ten spijt, hier was echt geen jota aan.
We zaten met drie mensen in de zaal, na tien minuten was ik er nog alleen.
En wel blijven kijken natuurlijk, helemaal tot het einde.

Vanavond naar Hard Candy, die is vast een stuk beter verteerbaar.
A spoonful of sugar...
pi_39804732
Niet gaan lachen hoor... bij mij Home Alone 2 had niks te doen afgelopen zondag :P
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:24:51 #162
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_39806962
Alien, Aliens, Alien 3, Alien: Ressurection.
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
pi_39807001
quote:
Niet gaan lachen hoor... bij mij Home Alone 2 had niks te doen afgelopen zondag
HAHA!

(leuke film )
pi_39807075
Pirates!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:38:46 #165
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39807429
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef Morrigun99 het volgende:
Over the Hedge
Wat een bras.
Een wat???
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:56:10 #166
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_39814901
The Weather Man (Gore Verbinksi, 2005)
Originele tragi-komedie die zeker niet als de vrolijkste bekend zal staan. Nicolas Cage speelt zijn rol als vertwijfelde man, die zijn leven niet heeft zien lopen zoals hij ooit gewild had, op overtuigende wijze. Gore Verbinski bewijst weer met mooie klinische beelden het verhaal nog wat extra's te geven. ***½
pi_39815122
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:42:12 #168
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_39816166
Æon Flux (2005)

cijfer: 4

Lucía y el sexo (2001)
Gisteren viel ik een half uur te laat in deze film. Gelukkig had ik al eens gezien dus wist ik nog ongeveer waar die over ging. Het feit dat ik meteen weer werd gegrepen door de film, bewijst voor mij de kracht van deze film.
cijfer: 9
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:54:44 #169
19817 yurko
Mute Air
pi_39818471
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[b]Lucía y el sexo (2001)

Gisteren viel ik een half uur te laat in deze film. Gelukkig had ik al eens gezien dus wist ik nog ongeveer waar die over ging. Het feit dat ik meteen weer werd gegrepen door de film, bewijst voor mij de kracht van deze film.
cijfer: 9
Ik viel helaas ook iets te laat in waardoor het even duurde eer ik het een beetje begon te begrijpen, maar desondanks een zeer goede film.
Never underestimate the predictability of stupidity
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:07:37 #170
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_39829272
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef Hare het volgende:

[..]

Een wat???
echt hey
daar heb zelfs ik nog nooit van gehoord

Eergisteren in de bios:
Superman Returns
M`n verwachtingen vooraf waren echt enorm hoog gespannen. Kwamen de verwachtingen uit? nou en of. Hoe vet is deze film? echt enorm vet! Het begint al gelijk bij de openingstitels, wanneer de originele tune uit de speakers knalt en stopt pas na de aftiteling. Van de eerste tot en met de laatste seconde heb ik geweldig genoten. Een goed verhaal dat wel misschien wat te veel leunt op de romantische/kleffe kant en iets minder actie heeft dan wat je normaal van een superhelden film zou verwachten. Maar verder is zo ongeveer alles goed aan deze film: de geweldige special effects (met name de vlieg scenes zijn erg cool!), de aankleding van de film met geweldige sets, sterke regie, de prachtige soundtrack en natuurlijk het acteerwerk. Dat laatste is best goed maar niet wereldschokkend goed. Brandon Routh overtuigd meer als Superman dan als Clark Kent. Aan de kant vond ik dat wel jammer. Aan de andere kant: als ie als Superman niet had overtuigd, had de film pas een echt probleem gehad.
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen met de film zal weg lopen, maar ik vond `m geweldig.
Niet de beste film van het jaar, maar hij komt wel dicht in de buurt.
Bryan Singer did it once again

IMDB Cijfer: 7,4/10

En gisteren in de sneak:
The Lake House
Redelijk inspiratieloze remake van het geweldige Koreaanse IL Mare, dit keer met Sandra Bullock en Keanu Reeves in de hoofdrollen. Op zich is er weinig aan te merken op de uitvoering en uitwerking, maar ik kon me niet aan het gevoel onttrekken dat het allemaal op de automatische piloot is gemaakt.
Een gemis aan chemie tussen de hoofdrol spelers komt daar ook niet goed bij van pas natuurlijk.
Leuk voor een keertje, maar je kunt je toch echt beter aan het origineel houden.

IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
pi_39837271
Mean Streets

Heerlijke film, Keitel en de Niro spelen ieder hun rol fantastisch, verder sfeervol en goede keuze van muziek.

zaterdag 15 juli 2006 @ 00:25:09 #172
13148 Shogo
Psycho...
pi_39838451
The Hills Have Eyes (2006)
Het is een tijd geleden dat ik het origineel heb gezien, maar ik vond het een behoorlijke horror, hoewel het met de gore wel meeviel opzich. Als je zo'n originele film gezien hebt dan kijk je altijd sceptisch naar zo'n remake. Dat had ik ook bij Dawn of the Dead, alleen in dat geval vind ik het origineel nog steeds leuker. Met THHE heb ik nu wel een voorkeur voor de remake. Het is een vrij straight in your face horror waarbij lekker wat geslasht wordt en geweld niet geschuwd wordt, ik heb me niet zo vermaakt met een horror sinds Dawn of the Dead 2004. Paar elementjes waren in het origineel wat beter (de rauwe sfeer vooral) maar over het algemeen genomen vind ik deze remake op bepaalde punten welkome aanvullingen geven. Heerlijke horrorfilm!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:26:47 #173
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_39838495
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:58 schreef kinky_queen het volgende:

I beg to differ.
Heerlijk om aan te zetten bij de grote schoonmaak!
Knotsgekke puberhumor met fantastische anecdotes (Prince, )!

Ik zou 'em zo weer gaan kijken/luisteren.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_39838637
Eens kijken:

Pirates of the Caribean 2: Dead man's Chest
Leuke vermakelijke film, veel van de flauwe humor van Jack Sparrow zit er in, niet al te serieus en gewoon simpel vermaak.
7

Princess Mononoke (Mononoke-Hime)
Mooi verhaal van dezelfde studio waar Spirrited Away (Sen to Chihiro) vandaan komt. Sterke dialogen, mooie animatie en een prachtig verhaal wederom.
8.5
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:36:36 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39838736
Zijn er mensen die Hard Candy al hebben gezien? Die wil ik morgen gaan zien.
Niet meer actief op Fok!
pi_39838985
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Viking84 het volgende:
Toevallig had ik het er met een maat van me over vanmiddag. Hij vond het een goede film, goed acteerwerk en een verassend plot. Tevens was het volgens hem een beetje bijzonder gefilmd en kwam dat de sfeer ten goede. Hij noemde het een aanrader...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:57:01 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_39839328
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Toevallig had ik het er met een maat van me over vanmiddag. Hij vond het een goede film, goed acteerwerk en een verassend plot. Tevens was het volgens hem een beetje bijzonder gefilmd en kwam dat de sfeer ten goede. Hij noemde het een aanrader...
Dan ga ik morgen heen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:14 #178
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_39844043
Wassup Rockers (Larry Clark, 2005)
De nieuwste van Larry Clark is een stuk minder expliciet dan bijvoorbeeld zijn Kids of Ken Park. De film gaat weer over een groep jongeren, zeven skatende latino's deze keer, die een dag naar Beverly Hills gaan om daar te gaan skaten. De film komt wat traag op gang, maar de energieke soundtrack en een paar mooie scenes maken dit voor een groot deel goed. ***½

Chaos (Tony Giglio, 2006)
Vrij standaard politie actie-thriller met Wesley Snipes en Jason Statham. Het is allemaal best vermakelijk en echt slecht wordt het ook nergens. Hij zal niet lang beklijven maar verveeld of geërgerd heb ik me ook niet. **½
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:33:01 #179
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_39858247
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Omdat we zometeen naar Dead Man`s Chest gaan, heb ik deze gisteravond nog eens gezien. Nog steeds geweldig, dit was geloof ik al de 8e of 9e keer dat ik `m zag. Depp is uiteraard geweldig, samen met Geoffrey Rush. De settings zijn super, het verhaal is goed en er zit lekker veel humor in. De sublieme soundtrack maakt het geheel af.
Roll on Dead Man`s Chest

IMDB Cijfer: 8,0/10
  zondag 16 juli 2006 @ 13:03:54 #180
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_39873751
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Wat een geweldige film! Deel 1 vond ik al geweldig, deze vond ik nog veel beter. Beter, mooier, groter. Alles wat de eerste film zo kenmerkte, wordt hier nog eens over gedaan. Maar dan beter. Nog grotere en mooiere sets, mooiere aankleding, betere soundtrack en prachtige effecten.
Met alle minpunten die ik in zoveel recensies las (te lang, te saai en te veel personages die ze erin willen proppen) ben ik t roerend oneens. De film duurt inderdaad wel lang, maar dat merk je niet. Hij is voorbij voordat je er erg in hebt. Sommige scenes zijn misschien wat lang gerekt of zelfs onnodig, maar nergens wordt dit irritant. Saai is ie al helemaal niet, heb me geen seconde verveelt. Ook met de kritiek dat er teveel personages in zitten gepropt ben ik `t oneens, vond ik helemaal niet irritant of storend. Ook het feit dat de grote climax uit blijft vind ik een dom argument: het lijkt me nogal logisch aangezien volgend jaar deel 3.
Het acteerwerk is wederom dik in orde, met een geweldige Johnny Depp. Maar de man die hier de show steelt is toch Bill Nighy met een sublieme vertolking van Davy Jones.
Echt zo`n film die je meteen na afloop nog een keertje wilt gaan kijken, eentje waarbij je de van begin tot eind met een grote smile op gezicht van zit te genieten.
Dead Man`s Chest kan met recht de zomer blockbuster worden genoemd.
Roll on "At World`s End"!

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
pi_39873988
een 9, nog last van je kater ofzo
  zondag 16 juli 2006 @ 13:25:53 #182
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_39874265
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:36 schreef Viking84 het volgende:
Die is wel de moeite waard, ja. Goede dialogen en de spanning zit er vanaf het begin tot het einde erg goed in. Ellen Page speelt fantastisch.
A spoonful of sugar...
  zondag 16 juli 2006 @ 13:37:55 #183
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_39874579
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef pascalheister het volgende:
een 9, nog last van je kater ofzo
nee geen last, niet veel gedronken gisteren
hoezo trouwens? hij was gewoon
ga jij `m nu eerst maar eens kijken
pi_39875525
Greenfingers

Gewoon leuk.
pi_39875568
quote:
Op zondag 16 juli 2006 13:37 schreef Timo20 het volgende:

[..]

nee geen last, niet veel gedronken gisteren
hoezo trouwens? hij was gewoon
ga jij `m nu eerst maar eens kijken
mja een 9 zal het niet worden gok ik
pi_39876091
Capote

Mooie film met een prettig (rustig) verteltempo, interessant gegeven en sfeervolle plattelandsbeelden, die een mooi contrast vormen met de gruweldaden die centraal staan.

Show wordt uiteraard door Philip Seymour Hoffman gestolen, die Capote geweldig neerzet met z'n hoge stemmetje, geaffecteerde voorkomen en uiteindelijke gewetensnood.

Le Procès

Interessante verfilming van het geweldige Kafka verhaal, door Orson Welles.
In eerste instantie komt de film afstandelijk en gefragmenteerd over, maar hierin zit juist de kracht van het verhaal, wat handelt over een man die op een ochtend wakker wordt gemaakt door de politie met de mededeling dat er een proces tegen hem wordt aangespannen, zonder dat duidelijk wordt wat de reden hiervoor is en wat hij er tegen kan doen.

Er zitten een aantal bizarre scenes in die van grote invloed schijnt te zijn geweest op David Lynch. Verder zag Orson Welles (die ook zelf een rol speelt) deze film als zijn beste.

Ik vind dat wat ver gaan, maar ik vond de film wel de moeite waard.
  zondag 16 juli 2006 @ 14:32:04 #187
105460 DerBolle
Electro Native
pi_39876099
Corpse Bride, vanochtend gezien

"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  zondag 16 juli 2006 @ 14:39:20 #188
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_39876341
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:13 schreef pascalheister het volgende:

[..]

mja een 9 zal het niet worden gok ik
toch wel
pi_39877660
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:32 schreef DerBolle het volgende:
Corpse Bride, vanochtend gezien

[afbeelding]
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  zondag 16 juli 2006 @ 15:35:46 #190
122535 ViolentGod
Accelerated Evolution
pi_39877836
Gisteren de remake gezien van The Omen. Geen slechte film an sich, hij wijkt alleen bijna niet van het origineel af, alleen de special effects zijn beter. Leuk, maar eigenlijk een enigzins overbodige remake dus...
pi_39877837
Hide and Seek heb ik gisteravond gehuurd. Nu heb ik het echt helemaal gehad met dit genré films!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* fake it until you make it *
pi_39883772
Dead man's chest gezien afgelopen vrijdag. was minder dan i khad verwacht. wel grappig dat weer wel.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_39883790
once were warriors

ik zou eigenlijk willen schrijven dat ik deze film goed vond vanwege het sterke drama element en de goede karakterontwikkeliong van Rena Owen, maar daar prikt iedereen toch wel doorheen, wat deze film briljant maakt is het meedogenloos in elkaar slaan van 1. een spierbundel, 2 een verkrachter, 3 zijn vrouw door de hoofdpersoon, de slaaf van zijn vuisten, jango fett: temuera morrison! Als je de beste scene uit american history x de stoeprandscene vond dan weet ik wat je in deze film de beste scene gaat vinden

duel: stephen spielbergs eerste thriller: heel verontrustend, heel langzaam en een onwerkelijk goed einde vind ik. De one man show van dennis miller... het lukt hem.

anchorman: de flauwste, meest fantastische onzin sinds python, dit is gewoon echt goed. Hou vooral brick Tamland in de gaten, wat een meesterlijke rol van de 40-year-old-virgin: steve carrell
"i love.. lamp"

zondag 16 juli 2006 @ 22:33:41 #194
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_39888278
Happiness
Griebel wat een materie. .. Vader vergrijpt zich aan een van de vriendjes van zijn zoon die overblijft. Philip Seymour Hoffman die een pervert is. En de rest van de familie wat ook erg op het randje is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een hoogcijfer voor deze materie trouwens.

cijfer 8.0 / imdb 7.7

Grilled (2006)
Het enige wat er met de deze film gedaan kan worden is op de BBQ gooien. Wat een nietszeggende kutfilm. Wat voor randebiel produceert/regiseert dit. Elke gek kan toch aan het script al lezen dat dit sneue troep is.

Twee malloten verkopen vlees huis aan huis. Maar steeds op het moment van tekeken komt er steeds wat tussen. Ze belanden in benaderde situaties ... pfffff.
En dan heeft een van de malloten ook nog een zeer irritante stem.

Snap er niets van dat deze film nog een voldoende heeft.

cijfer 3.5 / imdb 5.9

Backdraft
Na heel wat jaren geleden deze film gezien te hebben .. maar weer is terug gekeken. Maar dit is echt een van de betere brandweermannen film. Beter dan Ladder 49 naar mijn idee.

Kurt Russell is echt overtuigend brandweerman. De vuurscenes zijn erg bruut op gezet. En als je het mij vraagt ook best tricky voor de acteurs (stuntmannen)

cijfer 7.5 / imdb 6.6

Dragnet
Vanavond op TV. Onbekende titel met Tom Hanks voor my. Blijkt Hanks gewoon een politierol gespeeld te hebben. Dan Akroyd en Tom Hanks zijn police-buddies
Best een vermakelijke comedy.

cijfer 6 / imdb 5.5
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 16 juli 2006 @ 22:56:23 #195
67640 SaintOfKillers
pi_39889031
Ik heb de laatste week 6 films gezien (naast Superman Returns) en dat waren:

• Aoi haru
  • Keulraesik
  • Obeo deo reinbou
  • H
  • Nae yeojachingureul sogae habnida
  • Donggabnaegi gwawoehagi

1 Japanner en 5 Koreanen. Als ik punten zou geven, dan zouden de eerste drie een 8 krijgen, de laatste twee een 7 en de korte titel een 6. Maar ik geef geen punten, dus....

OK, ik geef het toe. Zie mij eens moeilijke titels posten .
  • The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
    pi_39889048
    Kill Bill 1 (Jap uncut)

Magnefieke film, mooie shots, goed script en ijzersterke muziek, dit alles maakt dit tot een topper en een film die heerlijk wegkijkt.

Kill Bill 2 (Jap uncut)

Deel 2 van Kill Bill, heeft meer verhaal dan deel 1, vind zelf dat het niet altijd ten goede komt voor de film, scoort nu iets lager bij mij dan deel 1

[ Bericht 2% gewijzigd door pascalheister op 17-07-2006 14:20:44 ]
      maandag 17 juli 2006 @ 13:03:03 #197
    52357 Lambiekje
    Everything is upside down
    pi_39903832
    De Lift
    Het blijft goed deze klassieker
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      maandag 17 juli 2006 @ 13:11:34 #198
    45532 ziggyziggyziggy
    pi_39904131
    quote:
    Op zaterdag 15 juli 2006 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
    Pirates of the Caribean 2: Dead man's Chest
    Leuke vermakelijke film, veel van de flauwe humor van Jack Sparrow zit er in, niet al te serieus en gewoon simpel vermaak.
    Weinig aan toe te voegen, behalve dan misschien een extra B in de titel.

V For Vendetta
    Stijlvol, intrigerend, allitererend.
      maandag 17 juli 2006 @ 14:20:56 #199
    25301 Gorro
    Reject False Icons
    pi_39906496
    Rent (Chris Columbus, 2005)
    De cast is zichtbaar enthousiast, maar het komt totaal niet over. Dat is meteen het grootste gebrek aan de film adaptatie van de succesvolle musical. Nou is dit type musical sowieso al geen favoriet genre van mij, vaak te cliché-matige liedjes, geen ruimte voor echte emotie alleen geforceerde emoties door de liedjes. **½

An American Haunting (Courtney Solomon, 2005)
    Alle cliches van het genre zijn weer te vinden in dit spookverhaal. Ook Sissy Spacek en Donald Sutherland kunnen deze film niet boven matigheid uittillen. Enigszins beklemmend wordt het af en toe nog wel, maar echt onder de huid kruipen doet de film niet. **
    pi_39910417
    The Maltese Falcon
    Bogart is gewoon de mèn. Daarbij betreft het hier een film-noir volgens het boekje en is het gewoonweg genieten van iedere minuut. Had ik al gezegd dat Bogart gewoon de mèn is?

Underworld: Evolution
    Underworld: Evolution is in vergelijking met Underworld zoiets als een 3 krijgen voor je hertentamen in plaats van een 1 voor de eerste poging. Nog steeds slecht, maar iets meer de goede kant op.
      maandag 17 juli 2006 @ 16:48:50 #201
    13148 Shogo
    Psycho...
    pi_39911164
    quote:
    Op maandag 17 juli 2006 16:23 schreef Morrigun99 het volgende:
    The Maltese Falcon
    Bogart is gewoon de mèn. Daarbij betreft het hier een film-noir volgens het boekje en is het gewoonweg genieten van iedere minuut. Had ik al gezegd dat Bogart gewoon de mèn is?
    Het enigste wat ik in je review nog mis is dat Bogart de mèn is.
    pi_39911283
    Pink Panther
    Af en toe wel lachen, maar meestal flauw, te flauw
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')