quote:
echt hey
![]()
daar heb zelfs ik nog nooit van gehoord
![]()
Eergisteren in de bios:
Superman ReturnsM`n verwachtingen vooraf waren echt enorm hoog gespannen. Kwamen de verwachtingen uit? nou en of. Hoe vet is deze film? echt enorm vet! Het begint al gelijk bij de openingstitels, wanneer de originele tune uit de speakers knalt en stopt pas na de aftiteling. Van de eerste tot en met de laatste seconde heb ik geweldig genoten. Een goed verhaal dat wel misschien wat te veel leunt op de romantische/kleffe kant en iets minder actie heeft dan wat je normaal van een superhelden film zou verwachten. Maar verder is zo ongeveer alles goed aan deze film: de geweldige special effects (met name de vlieg scenes zijn erg cool!), de aankleding van de film met geweldige sets, sterke regie, de prachtige soundtrack en natuurlijk het acteerwerk. Dat laatste is best goed maar niet wereldschokkend goed. Brandon Routh overtuigd meer als Superman dan als Clark Kent. Aan de kant vond ik dat wel jammer. Aan de andere kant: als ie als Superman niet had overtuigd, had de film pas een echt probleem gehad.
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen met de film zal weg lopen, maar ik vond `m geweldig.
Niet de beste film van het jaar, maar hij komt wel dicht in de buurt.
Bryan Singer did it once again
![]()
IMDB Cijfer: 7,4/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
En gisteren in de sneak:
The Lake HouseRedelijk inspiratieloze remake van het geweldige Koreaanse IL Mare, dit keer met Sandra Bullock en Keanu Reeves in de hoofdrollen. Op zich is er weinig aan te merken op de uitvoering en uitwerking, maar ik kon me niet aan het gevoel onttrekken dat het allemaal op de automatische piloot is gemaakt.
Een gemis aan chemie tussen de hoofdrol spelers komt daar ook niet goed bij van pas natuurlijk.
Leuk voor een keertje, maar je kunt je toch echt beter aan het origineel houden.
IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 6,5/10