Van mijquote:Op zondag 2 juli 2006 17:49 schreef fraubitch het volgende:
van wie krijg ik 5 punten? dan krijg je ook 5 punten van mij![]()
En dat is gebeurd, probleem opgelost toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hoefde niet te balen, want het was duidelijk dat ze in juni NIET de prijs kon krijgen. Ze gaf zelf aan dat ze de prijs zou doorschuiven.
Weet je, heel vreemd he, maar dat knipoogje dat staat ergens voor, jij mag gokken waarvoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Pardon? Dus een FOK!crewlid hoeft niet t goede voorbeeld te geven? We kunnen nu allemaal onze eigen gang gaan? Dan laat ik in de toekomst mn klonen wel op mij stemmen, krijg ik ook zo'n doek!
smileys worden zo overschat somsquote:Op zondag 2 juli 2006 20:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je, heel vreemd he, maar dat knipoogje dat staat ergens voor, jij mag gokken waarvoor.
Je kunt ook zeggen, om gezeur te voorkomen in de toekomst draag ik alles, ook de 742 euro aan prijzen, over aan de PR en ik ding nu lekker mee.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
man, man, man,.... gelijk wijzen met dat vingertje...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Je had toen je marjo mailde meteen even een berichtje in FOT kunnen zetten Offy.
Dat was het al een dag of vier hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef Xilantof het volgende:
Voor de volgende maand is alles nu duidelijk.
Tjezus, wat kom je hier eigenlijk doen kerel?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Het is dat ik al 7 jaar op FOK! kom, anders had ik dit nooooooooooit zien aankomen.
[..]
Je kunt ook zeggen, om gezeur te voorkomen in de toekomst draag ik alles, ook de 742 euro aan prijzen, over aan de PR en ik ding nu lekker mee.
En aangezien de discussie nu in 3 topics loopt post ik dit ook daar allemaal
wedstrijden en prijzen binnen fok.
Foto-wedstrijd discussietopic (juli)
Fotografie Feedback - voor al uw banaandisputen
Maar nee, weer op hoge poten dreigen. Was in t begin duidelijk geweest, iedereen snakte naar duidelijkheid, die er niet kwam van RonaldV, die helaas toen ie wel poste een schijnbaar verkeerde interpretatie meldde, no blame to him en die andere dude die we helemaal niet meer zien en die tegen Danny's besluit in ging.
Je had toen je marjo mailde meteen even een berichtje in FOT kunnen zetten Offy.
Als dat zo is mag Ronald V mn post editten. Maar iedereen met een Control F knop kan de tussenstanden uitrekenen hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef PoseidonVS het volgende:
En haal gelijk even je posts uit het stemtopic, het is niet gebruikelijk om tussenstanden te gaan geven.
Je gaat naar Zweden verhuizenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef TheMarco het volgende:
Ik sta hem aan haar af omdat ik al in Zweden woon voordat de prints gemaakt zouden zijn.
Dus je volgende prijzen ga je ook afstaanquote:
Dat worden veel showcases danquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb binnen nu en een week of twee mij eigen camera'tje (gewoon een compact, maar toch, eindelijk iets van mezelf![]()
).
whehehe, vanaf dan ben je echt elke dag aan het fotograferenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb binnen nu en een week of twee mij eigen camera'tje (gewoon een compact, maar toch, eindelijk iets van mezelf![]()
).
Ja, tot nu toe heb ik altijd de (ietwat) verouderde camera van mijn ouders gepakt (ook een compact), of (als er niemand thuis was) mijn vaders "dure" camera. Maar binnenkort dus ongegeneerd foto's schieten van alles wat los en vast zitquote:Op zondag 2 juli 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Komt goed uit
Toevallig start er morgenavond om 22:00 (of even daarna) een nieuwe wedstrijd
Zo hoort het ookquote:Op zondag 2 juli 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar binnenkort dus ongegeneerd foto's schieten van alles wat los en vast zit.
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:13 schreef Offy het volgende:
Je eigen cameraatje, gaaf zeg!
[..]
Zo hoort het ook
Heb je mijn mail ontvangen?
Bergen hebben ze niet zoveel in / rond Stockholmquote:Op zondag 2 juli 2006 22:01 schreef Offy het volgende:
TheMarco: super, ben ik echt heel blij mee
We verwachten nu wel een hele hoop foto's van Zweden nu hier heWe krijgen vast wel een keertje sneeuw, bergen, of blonde meisjes als onderwerp
Je houdt alleen die blonde meisjes over hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 22:22 schreef TheMarco het volgende:
[..]
Bergen hebben ze niet zoveel in / rond Stockholm
Maar die andere dingen staan op het programma![]()
Ben ik goed inquote:
Die prijs die je met vals spelen had gewonnen?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef TheMarco het volgende:
Bitch bitch bitch, moan moan moan. Get a life people. Het gaat om de mooie foto's niet om de prijzen en wie die wint.
Offy krijgt mijn prijs. Ik sta hem aan haar af omdat ik al in Zweden woon voordat de prints gemaakt zouden zijn.
Dus ik zou zeggen: STFU! En op naar de volgende wedstrijd.
Je wist dat deze reactie ging komen k_manquote:Op zondag 2 juli 2006 23:35 schreef k_man het volgende:
De discussie over HDR foto's. Lees het topic maar eens terug.
En doe eens niet zo geïrriteerd, ik plaag je maar een beetje.
Tjee, ook al last van de warmte? Het was serieus niet serieus bedoeld.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wist dat deze reactie ging komen k_manDus doe niet zo achterlijk alsof je aan het plagen bent
Dit was weer zo'n normale, zuigende, opmerking van je.
Je moet gewoon vaker gezellig je gezicht laten zien, dan slaat de balans vanzelf weer de goeie kant op.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:41 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk meer hier op fot![]()
Ik denk dat ie het hier over heeft: Foto-wedstrijd discussietopic (juli)quote:Op zondag 2 juli 2006 23:32 schreef TheMarco het volgende:
Nou daar ga ik wel op in want ik ben echt VERDOMD benieuwd waar jij het over hebt vriend! Als je niet wilt dat ik er op inga moet je er ook niet over beginnen.
Addendum: Als ik (zonder het te weten) een of andere regel gebroken had ga ik er vanuit dat me dat gemaild word en ik gevraagd word een andere foto in te sturen. Is niet gebeurd dus, please do explain!
Als je nu gewoon even geduld hebt tot morgen avond 22.00 uur dan weet je wat de uitslag is.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het hier over heeft: Foto-wedstrijd discussietopic (juli)
Maarre even iets anders, het wordt dus tegenstelling? Daar heb ik wel zin mee om aan de slag te gaan
Ik ga het proberenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker gezellig je gezicht laten zien, dan slaat de balans vanzelf weer de goeie kant op.
Ik kan nu ook al aan de gang hoor. Heb wel wat ideeenquote:Op zondag 2 juli 2006 23:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je nu gewoon even geduld hebt tot morgen avond 22.00 uur dan weet je wat de uitslag is.
Dan kan je aan de gang
Duurt nog zó lang.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je nu gewoon even geduld hebt tot morgen avond 22.00 uur dan weet je wat de uitslag is.
Dan kan je aan de gang
Maar geduld is wel een schone zaakquote:Op zondag 2 juli 2006 23:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Duurt nog zó lang.![]()
Ik wil het nu weten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |