in rotterdam heb je bij de koopgoot ook een heel groot reclame scherm hangen. en daar is ook vaak een foutmelding op te zien van windowsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
De informatieschermen in de trams in Amsterdam lopen op Windows. Windows 9x nog wel. Ik zag er laats nog weer een paar met een Windows-foutmelding. Best wel slecht.
De trams in Rotterdam eo lopen op windows 98, ook de nieuwe tramsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
De informatieschermen in de trams in Amsterdam lopen op Windows. Windows 9x nog wel. Ik zag er laatst nog weer een paar met een Windows-foutmelding. Best wel slecht.
Ik zit hier niet vaak in de tram, maar de keren dat ik er in zit, zie ik altijd dezelfde foutmeldingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
De informatieschermen in de trams in Amsterdam lopen op Windows. Windows 9x nog wel. Ik zag er laatst nog weer een paar met een Windows-foutmelding. Best wel slecht.
Pfoe, is mijn PowerBook nog maar zo weinig waard?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:02 schreef Dementor het volgende:
[TK]Apple Powerbook G4 12"
Even mijn topic hier neerleggen, ik heb liever dat een van jullie hem koopt
Oh er komt vast nog wel een andere Mac in mijn huis ooit maar nu moet ik even mijn prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Pfoe, is mijn PowerBook nog maar zo weinig waard?Sonde dat je hem moet verkopen, heb je nu geen Mac meer? Succes ermee iig.
safari stand doet dat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:49 schreef Q. het volgende:
Is er een extension voor Safari waarbij je het tab-gedrag kan aanpassen? Ik vind dat ie nog te vaak nieuwe windows opent ipv tabs.
quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef Breuls het volgende:
De kassa's in de Apple store in Rotterdam draaien op Windows.
Ja, dat viel me al op toen ik er kwam toen die zaak net open was. iMacs bij de kassa, maar wel met Virtual PC Windows draaienquote:
Yup. Kan ik me ook wel wat bij voorstellen hoor. Je moet immers voor een kassa bepaalde software gebruiken, en als dat nou het beste (of: alleen) op Windows draait heb je niet echt een keuze te maken.quote:
Bij de Machouse gebruiken ze tenminst oudere iMacs en OSX.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef Breuls het volgende:
Machouse Rotterdam zeker?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef Breuls het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:49 schreef tonks het volgende:
Als vista uit komt zitten wij al te fokken met OS 10.9 Lion
In Leopard zitten features die Microsoft in Vista geschrapt heeft.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
In Vista zitten features die ik Tiger allang zaten, ben benieuwd wat Leopard ons gaat brengen.![]()
Haha, Vista loopt als een poedeltje achter Tiger aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
In Vista zitten features die ik Tiger allang zaten, ben benieuwd wat Leopard ons gaat brengen.![]()
In Tiger zitten al features die in Vista geschrapt zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In Leopard zitten features die Microsoft in Vista geschrapt heeft.
Dat zal wel bij bij zeggen blijven... Apple doet echt iets fout als ze dat doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef tonks het volgende:
EN! dat hij alleen voor intel is
Tiger stikt van de features die tegen de principes van Windows ingaan, zoals bruikbaarheid en eenduidigheid.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Tiger zitten al features die in Vista geschrapt zijn.
Ach ja. Microsoft, ever the follower, never the innovator.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:37 schreef darkleroy het volgende:
[..]
Haha, Vista loopt als een poedeltje achter Tiger aan.
Ik zie het als.. zo'n idee van een rage.
Als die lozers eindelijk hun doel eindelijk bereikt hebben wat ze wouden pikken dan heeft Apple alweer wat nieuws verzonnen (In dit geval weer Leopard) en moet ze weer als een stel poedels er achteraan rennen.
Zo blijft het doorgaan.
Dat lijkt me sterk. Jobs zei zelf dat de overgang naar Intel niet van de ene op de andere dag zal gaan en ze lange tijd beide architecturen zullen blijven ondersteunen.quote:
digg.comquote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Rock-shocker het volgende:
@Tonks, waar heb je dat eigenlijk vandaan?
Een jaar of 5 a 6 als ze hun huidige tempo volhouden. Ongeveer net zo lang als er aan Vista is ontwikkeldquote:Op zondag 2 juli 2006 21:12 schreef Rock-shocker het volgende:
In theorie kan dat nog wel even duren trouwens.
11.2 Pimpelmees.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef tonks het volgende:
Misschien gaan ze bij OS11 naar vogels. OS 11.1 Kanarie
Of insecten. Mac OS 11.2 Mosquitoquote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef tonks het volgende:
Misschien gaan ze bij OS11 naar vogels. OS 11.1 Kanarie
Nah, 11.x wordt een verzameling van gekke beesten.quote:
And the solution is..?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:25 schreef tonks het volgende:
Dat zijn kernel panics toch
Foto's!quote:
1. Ga naar Finderquote:Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
M'n Macbook crasht.
Ik heb .7 erop gezet en (ik denk sindsdien) krijg ik of bij het booten of binnnen 5 minuten de "Please restart your computer".
Wie helpt.
Ik had dus geheugen bijgeprikt van Mailamac. Blijkt dat die eikels me twee verschillende modules hebben opgestuurd, ondanks ik erbij heb gezet dat het voor dezelfde laptop was. Nu gooide Applecare het daarop, maar die dingen zitten er al 3 weken in zonder problemen. Misschien dat de .7 met het nieuwe geheugen problemen gaf. Maar hij werkt ook niet meer met de originele modules, dus ik weet niet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:24 schreef Tijn het volgende:
Niet meer aan? Dat is wel heftig. Misschien is je moederbord dood ofzo? Zou iig ook de kernel panics verklaren, dat soort fouten krijg je alleen bij hele serieuze problemen.
Creatieve tvp weer, Swetsquote:Op maandag 3 juli 2006 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Is de MacPro nu al aangekondigd?
Maar ik wil het echt wetenquote:
Augustus dus. Steve Jobs houdt dan een keynote en geloof me, die gaat niet alleen over Leopard.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:05 schreef Tijn het volgende:
Er is nog niets over bekend. De stilte rondom de Mac Pro is bijna oorverdovend.
Maar Intel is ondertussen druk bezig met het voorbereiden van launch van de Conroe (Core 2 Duo). Eind deze maand zou 'ie er moeten zijn en ik denk dat de kans groot is dat Apple deze chip wil gebruiken voor hun nieuwe "Power"Mac.
Ik denk het wel. Dat is juist de reden dat Apple voor Intel heeft gekozen. Intel heeft nota bene een aparte Apple-afdeling opgezet.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:58 schreef Dementor het volgende:
Ik denk niet dat Intel voldoende kan leveren om ook nog eens Apple te bedienen direct na de launch.
Intel heeft de core solo geleverd aan Apple toen deze al lang en breed beschikbaar was.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Dat is juist de reden dat Apple voor Intel heeft gekozen. Intel heeft nota bene een aparte Apple-afdeling opgezet.
Ik hoop dat Dell uberhaupt nog een beetje credits bij Intel heeft, nu ze ook AMD-systemen verkopen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Intel heeft de core solo geleverd aan Apple toen deze al lang en breed beschikbaar was.
De hele x86 wereld wacht met smart op de Core 2 Duo.
Grote jongens zoals Dell staan vooraan in de rij.
Werd net gebeld.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:45 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Ik had dus geheugen bijgeprikt van Mailamac. Blijkt dat die eikels me twee verschillende modules hebben opgestuurd, ondanks ik erbij heb gezet dat het voor dezelfde laptop was. Nu gooide Applecare het daarop, maar die dingen zitten er al 3 weken in zonder problemen. Misschien dat de .7 met het nieuwe geheugen problemen gaf. Maar hij werkt ook niet meer met de originele modules, dus ik weet niet wat er aan de hand is.
Hij ligt nu iig in Malden, hoop dat ik 'm snel terug krijg.
Oh vast wel.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dell uberhaupt nog een beetje credits bij Intel heeft, nu ze ook AMD-systemen verkopen.
Of eigenlijk hoop ik dat natuurlijk helemaal niet
watbenjedan..?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:26 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Werd net gebeld.
Wat hebben ze gedaan? RAM eruit gehaald en weer erin gezet.
Hij boot weer. Verkeerd erin gezet RAM valt niet onder garantie. Ik baal.
Ik vind het raar dat 'ie het pas begeeft na 3 weken nadat ik dat nieuwe geheugen erin heb gezet. Dat klopt toch niet?!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whoops.
Ik moet toch wel een beetje gniffelen
Mên, die dingen zijn bejaard onderhand. Die nieuwe accu gaat (althans via Apple zelf) niet meer lukken en ze hebben een maximale standaardresolutie van 800x600. OS 9 was al geen pretje onder die resolutie, maar OSX is een hel... Dus kortom, dit is puur iets voor verzamelaars en als je echt iets bruikbaars wil kopen ga dan minstens voor een Dual USB iBook G3.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:18 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.Ik ben een Mac-fan (iMac G5) en ik heb een vraagje. Ik wil graag een tweedehands Apple laptop kopen. Ik zit nogal veel in de trein en ik wil 'm vooral gebruiken om onderweg te tekstverwerken en filmpjes te kijken om de tijd door te komen. Nou ben ik helemaal fan van de 'oesterschelpen' zoals je die hieronder ziet. Deze zijn tweedehands te krijgen voor rond de tweehonderd euro. Wat ik me afvraag, is of je voor die dingen nog gewoon een nieuwe accu kunt kopen en zo ja, wat dat kost.
klopt!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef oor het volgende:
zie ik dat nou goed, is het appletje op de schelp omgekeerd?
Dat zie je goed. Die appel is pas andersom gaan staan bij de Dual USB iBook, of de PowerBook Titanium.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef oor het volgende:
zie ik dat nou goed, is het appletje op de schelp omgekeerd?
Doe je goed, van Dementor zeker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn, wat is een goede (freeware) PHP editor op OSX? Aangezien ik vanaf vanavond een powerbook heb
Ik ben NU onderweg naar huisquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:22 schreef Dementor het volgende:
Het ligt allemaal klaar netjes te wachten.
Hmkay... Maar die Clam Shells zijn zo mooi.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Isegrim, als je een tweedehands notebook wil kopen, dan kan je net zo goed voor relatief iets meer geld een iets nieuwere kopen. Ik heb een iBook G4, maar dan niet de laatste iBook, maar het type daarvoor, uit het voorjaar van 2005. (Ben te n00b om de specs van mijn eigen iBook te weten.) Deze dingen zouden tegenwoordig tweedehands niet zo heel duur meer moeten zijn, zeker nu veel mensen die dit soort G4's een jaar of twee geleden gekocht hebben en nu zo langzamerhand eens gaan overstappen op een MacBook.
Die G4 van mij had oorspronkelijk Panther draaien, maar ik heb toen van een vriend met een nieuwere iBook een Tigercdrom gekregen, zodat ik nu ook Tiger draai. Is het voor jou ook niet een idee om iets dergelijks te doen: tweedehands G4 iBook kopen en dan zorgen dat je Tiger kan draaien. Ik denk dat je dan een stuk relaxter werkt zonder al teveel geld kwijt te zijn.
Smultron is best okay.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn, wat is een goede (freeware) PHP editor op OSX? Aangezien ik vanaf vanavond een powerbook heb
Ik zal het doorgeven aan Steve.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmkay... Maar die Clam Shells zijn zo mooi.Kunnen ze daar niet een nieuwe editie van maken dan?
Ik ga het checkenquote:
Die zocht ikquote:
Ik heb nog mijn iPod verzamelingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:29 schreef tonks het volgende:
Ja dementor dat je ff weet dat je hier niet meer mag posten
Dat heeft wel wat ja, vooral omdat "Swetsen" Fries is voor "Liegen" danwel "Jokken."quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat heeft wel wat ja, vooral omdat "Swetsen" Fries is voor "Liegen" danwel "Jokken."
briefjes van 5?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:43 schreef Dementor het volgende:
Anders maak ik wel een foto van het stapeltje geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |