in rotterdam heb je bij de koopgoot ook een heel groot reclame scherm hangen. en daar is ook vaak een foutmelding op te zien van windowsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
De informatieschermen in de trams in Amsterdam lopen op Windows. Windows 9x nog wel. Ik zag er laats nog weer een paar met een Windows-foutmelding. Best wel slecht.
De trams in Rotterdam eo lopen op windows 98, ook de nieuwe tramsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
De informatieschermen in de trams in Amsterdam lopen op Windows. Windows 9x nog wel. Ik zag er laatst nog weer een paar met een Windows-foutmelding. Best wel slecht.
Ik zit hier niet vaak in de tram, maar de keren dat ik er in zit, zie ik altijd dezelfde foutmeldingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
De informatieschermen in de trams in Amsterdam lopen op Windows. Windows 9x nog wel. Ik zag er laatst nog weer een paar met een Windows-foutmelding. Best wel slecht.
Pfoe, is mijn PowerBook nog maar zo weinig waard?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:02 schreef Dementor het volgende:
[TK]Apple Powerbook G4 12"
Even mijn topic hier neerleggen, ik heb liever dat een van jullie hem koopt
Oh er komt vast nog wel een andere Mac in mijn huis ooit maar nu moet ik even mijn prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Pfoe, is mijn PowerBook nog maar zo weinig waard?Sonde dat je hem moet verkopen, heb je nu geen Mac meer? Succes ermee iig.
safari stand doet dat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:49 schreef Q. het volgende:
Is er een extension voor Safari waarbij je het tab-gedrag kan aanpassen? Ik vind dat ie nog te vaak nieuwe windows opent ipv tabs.
quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef Breuls het volgende:
De kassa's in de Apple store in Rotterdam draaien op Windows.
Ja, dat viel me al op toen ik er kwam toen die zaak net open was. iMacs bij de kassa, maar wel met Virtual PC Windows draaienquote:
Yup. Kan ik me ook wel wat bij voorstellen hoor. Je moet immers voor een kassa bepaalde software gebruiken, en als dat nou het beste (of: alleen) op Windows draait heb je niet echt een keuze te maken.quote:
Bij de Machouse gebruiken ze tenminst oudere iMacs en OSX.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef Breuls het volgende:
Machouse Rotterdam zeker?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:47 schreef Breuls het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:49 schreef tonks het volgende:
Als vista uit komt zitten wij al te fokken met OS 10.9 Lion
In Leopard zitten features die Microsoft in Vista geschrapt heeft.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
In Vista zitten features die ik Tiger allang zaten, ben benieuwd wat Leopard ons gaat brengen.![]()
Haha, Vista loopt als een poedeltje achter Tiger aan.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
In Vista zitten features die ik Tiger allang zaten, ben benieuwd wat Leopard ons gaat brengen.![]()
In Tiger zitten al features die in Vista geschrapt zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In Leopard zitten features die Microsoft in Vista geschrapt heeft.
Dat zal wel bij bij zeggen blijven... Apple doet echt iets fout als ze dat doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef tonks het volgende:
EN! dat hij alleen voor intel is
Tiger stikt van de features die tegen de principes van Windows ingaan, zoals bruikbaarheid en eenduidigheid.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Tiger zitten al features die in Vista geschrapt zijn.
Ach ja. Microsoft, ever the follower, never the innovator.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:37 schreef darkleroy het volgende:
[..]
Haha, Vista loopt als een poedeltje achter Tiger aan.
Ik zie het als.. zo'n idee van een rage.
Als die lozers eindelijk hun doel eindelijk bereikt hebben wat ze wouden pikken dan heeft Apple alweer wat nieuws verzonnen (In dit geval weer Leopard) en moet ze weer als een stel poedels er achteraan rennen.
Zo blijft het doorgaan.
Dat lijkt me sterk. Jobs zei zelf dat de overgang naar Intel niet van de ene op de andere dag zal gaan en ze lange tijd beide architecturen zullen blijven ondersteunen.quote:
digg.comquote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Rock-shocker het volgende:
@Tonks, waar heb je dat eigenlijk vandaan?
Een jaar of 5 a 6 als ze hun huidige tempo volhouden. Ongeveer net zo lang als er aan Vista is ontwikkeldquote:Op zondag 2 juli 2006 21:12 schreef Rock-shocker het volgende:
In theorie kan dat nog wel even duren trouwens.
11.2 Pimpelmees.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef tonks het volgende:
Misschien gaan ze bij OS11 naar vogels. OS 11.1 Kanarie
Of insecten. Mac OS 11.2 Mosquitoquote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef tonks het volgende:
Misschien gaan ze bij OS11 naar vogels. OS 11.1 Kanarie
Nah, 11.x wordt een verzameling van gekke beesten.quote:
And the solution is..?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:25 schreef tonks het volgende:
Dat zijn kernel panics toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |